Ajax - De Graafschap (06-04-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo apr 06, 2008 6:58 pm

Geweldige actie voor Heitinga, maar wat een triest gebeuren in de rust. Kom met de echte oude helden op het veld. en niet met een Stanley Menzo, John van de Brom en Michel Kreek....

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 06, 2008 6:58 pm

LucaS schreef:De ontwikkeling die Suarez dit seizoen doormaakt komt niet vanzelf iig
Jawel. Is een kwestie van ervaring. Met Shota was het precies hetzelfde toen hij jong was. Toen koos hij de momenten om zijn actie te maken slecht. Later overkwam dat hem niet meer.
Dat Suarez zich zo snel ontwikkelt, tekent zijn talent. Die jongen speelt niet lang meer bij Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:01 pm

goodfella schreef:
LucaS schreef:Vanmiddag zagen Syl en ik het al, gelukkig zei van Halst het nu ook en illustreerde hij het met beelden; Suarez kijkt tegenwoordig al voordat hij zijn actie maakt naar hoe de anderen staan en hoe hij het gaat doen. Dat is ook een grote verdienste (uiteraard vooral van Suarez zelf) van de technische staf. EN ik vind dat ik dat moet melden ja, omdat tijdens zijn vormcrisis hier vooral Koster de schuld kreeg. Blijkbaar heeft die het prima gedaan vwb Suarez.De ontwikkeling die Suarez dit seizoen doormaakt komt niet vanzelf iig
Ach ja. Die fantastische Koster zeg. Het is dat Suarez tegen Willem II weer eens een kans kreeg en die kans ook kreeg. Voor de rest vind ik het tenenkrommend dat Koster tijden de voorkeur gaf aan bv Rommedahl en Luque. Spelers die per definitie nooit mogen spelen als je een speler met de kwaliteiten van Suarez dan op de bank moet zetten.

Suarez heeft na zijn nieuw verkregen kans in 4 wedstrijden 4 doelpunten gemaakt en 4 assists genoteerd. Cijfers waar een Rommedahl 20 wedstrijden nodig voor heeft.
Volgens mij was jij degene die riep dat Koster Suarez kapot maakte. Naar nu blijkt heeft hij Suarez beter gemaakt. Je zou dus iets minder hoog van de toren moeten blazen in dezen
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 06, 2008 7:01 pm

Hoe weten we eigenlijk dat Koster Suarez beter heeft gemaakt?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:03 pm

Dat weten we niet. Is allemaal een kwestie van standpunt.

Ik vraag me af of degenen die Suarez dit seizoen zo hebben lopen bashen wel van voetbal houden.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo apr 06, 2008 7:03 pm

Bertje schreef:Hoe weten we eigenlijk dat Koster Suarez beter heeft gemaakt?
Dat weten we niet; ik las ook dat iemand zei dat weer op het niveau van het begin van het seizoen zit, m.a.w. wat heeft koster dan gedaan?

Wie is er onder koster beter gaan voetballen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:04 pm

joey schreef:
LucaS schreef:De ontwikkeling die Suarez dit seizoen doormaakt komt niet vanzelf iig
Jawel. Is een kwestie van ervaring. Met Shota was het precies hetzelfde toen hij jong was. Toen koos hij de momenten om zijn actie te maken slecht. Later overkwam dat hem niet meer.
Dat Suarez zich zo snel ontwikkelt, tekent zijn talent. Die jongen speelt niet lang meer bij Ajax.
Onzin, een speler die in september alleen maar naar zijn eigen voeten kijkt, kijkt niet vanzelf 6 maanden later over de situatie heen. Grappig overigens, tot een paar weken geleden riep iedereen, waaronder jij, dat Koster Suarez op intuatie moest laten spelen en dat Koster op deze manier Suarez naar de vernieling hielp. Flauw als je niet je ongelijk kunt toegeven. Ik blijf ondanks dit nog steeds van mening, mijn grote ongelijk, dat Koster een shit trainer is, iig voor Ajax.
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:05 pm

Jöhnk schreef:Dat weten we niet. Is allemaal een kwestie van standpunt.

Ik vraag me af of degenen die Suarez dit seizoen zo hebben lopen bashen wel van voetbal houden.
Wat een GF opmerking. Johnk onwaardig
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo apr 06, 2008 7:05 pm

Peter schreef:1-0 PSV door Simons. Heracles had ook al gescoord, maar die werd afgekeurd.

Onterecht afgekeurd uiteraard. Het zal ook een keer niet.
Inderdaad onze kale vriend van RTL had helemaal gelijk. Maar goed dat blijkt uit hele goeie beelden en daar beschikt de "scheids"niet over.

Maar goed als het goed is moet Twente volgende week komen... en Affelay is geschorst.
Je moet toch ergens het positieve vandaan halen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:09 pm

LucaS schreef:
Jöhnk schreef:Dat weten we niet. Is allemaal een kwestie van standpunt.

Ik vraag me af of degenen die Suarez dit seizoen zo hebben lopen bashen wel van voetbal houden.
Wat een GF opmerking. Johnk onwaardig
Hoezo? Ik wens toch niemand een gebroken been toe? :D

Ik geniet van Suarez. Van zijn acties, van zijn bevlogenheid etc. joey heeft gelijk, die is hier na volgend seizoen weg.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:11 pm

Ik geniet ook van Suarez, ik heb ook nooit ontkend dat hij heel talentvol is. Ik vond alleen dat hij met zijn gezicht naar zijn voeten voetbalde. Dat is nu de laatste weken veranderd, waardoor hij ook gelijk veel gevaarlijker is.
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:13 pm

Nee, ik vind het een prutvoetballer. Ik schreef al, Henny Meyer II

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 06, 2008 7:17 pm

Suarez was vandaag echt werkelijk geweldig. De speler waarvoor je nog bleef zitten. Lindgren, Davids en Huntelaar waren verder ook goed.

Over Suarez: laten we inderdaad niet geweten dat hij dit hele seizoen al bovenaan staat in het klassement van beste assistgevers.
Kowalczyk schreef:
Thijs schreef:
brigade zuid schreef:dat gedoe in de rust daarentegen vond ik maar een gezapig verpicht nummertje.. het publiek reageerde ook vrij lauw.
Ja, vond ik ook een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Ik vond het een zwaar genante toestand... Echt heel triest. Zulke dingen moeten we gewoon niet doen: de oude prijzen maar weer eens laten zien en met zijn allen wentelen in nostalgie, terwijll we al jaren niks meer presteren. Win weer eens wat, zou ik zeggen.

In vind het ook echt dom dat dit werd gedaan. Stel je voor dat Ajax onverhoopt punten had verloren tegen De Graafschap, en dat PSV vandaag kampioen was geworden. Ik zag het filmpje al voor me, 's avonds op RTL: "In Eindhoven vierden ze vandaag weer eens een landstitel. En wat deden ze ondertussen in Amsterdam? Daar vierden ze maar weer eens een paar titels uit vervlogen tijden..."

Gewoon niet doen, dit soort 'weet je nog hoe goed we vroeger waren'-manifestaties.

K.
Wat mij betreft mogen ze het wel doen, maar dan alleen als WIJ al een paar jaar achter elkaar kampioen worden.

Ik vond eigenlijk alleen het betreden van het veld van Blind een mooi moment. Verder kwam het gezapig, geforceerd en gemaakt over. Jammer genoeg.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 06, 2008 7:19 pm

Jöhnk schreef:
Nee, ik vind het een prutvoetballer. Ik schreef al, Henny Meyer II
Maar wel talentvol! :neutral.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:20 pm

Een talentvolle prutvoetballer. :bis.gif:

Zeg er eens wat van, Syl. :icon_twisted.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 06, 2008 7:23 pm

Wat denk je hoe het komt dat Lucas nu vindt dat Suarez fantastisch is? Je zou hem eens moeten zien hier thuis op de bank, tegenwoordig moedigt hij S. ook aan. Voorheen moest ik het alleen doen. Maar met wat foefjes en truukjes begint hij ook fan van S. te worden.
Kijk, hier op het forum moet hij af en toe een beetje zijn koppigheid erin houden, maar stiekem is hij dolgelukkig met S. hoor. Neem dat maar van mij aan.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 06, 2008 7:24 pm

Foefjes en truukjes... Willen we dat weten, Syl? :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo apr 06, 2008 7:25 pm

LucaS schreef:
goodfella schreef:
LucaS schreef:Vanmiddag zagen Syl en ik het al, gelukkig zei van Halst het nu ook en illustreerde hij het met beelden; Suarez kijkt tegenwoordig al voordat hij zijn actie maakt naar hoe de anderen staan en hoe hij het gaat doen. Dat is ook een grote verdienste (uiteraard vooral van Suarez zelf) van de technische staf. EN ik vind dat ik dat moet melden ja, omdat tijdens zijn vormcrisis hier vooral Koster de schuld kreeg. Blijkbaar heeft die het prima gedaan vwb Suarez.De ontwikkeling die Suarez dit seizoen doormaakt komt niet vanzelf iig
Ach ja. Die fantastische Koster zeg. Het is dat Suarez tegen Willem II weer eens een kans kreeg en die kans ook kreeg. Voor de rest vind ik het tenenkrommend dat Koster tijden de voorkeur gaf aan bv Rommedahl en Luque. Spelers die per definitie nooit mogen spelen als je een speler met de kwaliteiten van Suarez dan op de bank moet zetten.

Suarez heeft na zijn nieuw verkregen kans in 4 wedstrijden 4 doelpunten gemaakt en 4 assists genoteerd. Cijfers waar een Rommedahl 20 wedstrijden nodig voor heeft.
Volgens mij was jij degene die riep dat Koster Suarez kapot maakte. Naar nu blijkt heeft hij Suarez beter gemaakt. Je zou dus iets minder hoog van de toren moeten blazen in dezen
Huh? Wat zit je te zwammen? Ik geef helemaal niet toe dat Koster Suarez beter heeft gemaakt. Misschien moet je mijn verhaal nog eens goed lezen sjap.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 06, 2008 7:27 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Foefjes en truukjes... Willen we dat weten, Syl? :hypocrite.gif:
Dat weet ik niet natuurlijk. Maar omdat ik er inmiddels achter ben gekomen hoe teer jullie zieltjes zijn, houd ik het maar op foefjes en truukjes. Dat klinkt nog lief.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo apr 06, 2008 7:28 pm

LucaS schreef:Ik geniet ook van Suarez, ik heb ook nooit ontkend dat hij heel talentvol is. Ik vond alleen dat hij met zijn gezicht naar zijn voeten voetbalde. Dat is nu de laatste weken veranderd, waardoor hij ook gelijk veel gevaarlijker is.
Yeah right! :biggrin.gif: :smallgrin.gif:

Ik riep vorig seizoen al dat Suarez een versterking zou zijn voor Ajax. Jij riep dat hij een Hennie Meyer zou worden. We zullen zien wie er uiteindelijk meer kijk op had.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 06, 2008 7:31 pm

Het is toch positief dat Lucas inmiddels een andere mening heeft over Suarez? Tja, ik moest ook lang wachten, we hebben heel wat afgekibbeld. En ach, die koppigheid tussendoor... dat kennen jullie inmiddels toch wel? Laat die mafketel toch razen af en toe, heeft ie nodig :smallgrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:34 pm

Het is al goed Syl. Geef hem nu maar een aai over zijn bolletje.

Tifo Heitinga:

http://www.youtube.com/watch?v=Sx8eSjV4s4E&e

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo apr 06, 2008 7:34 pm

Een speler die zo verschrikkelijk slecht speelt maar toch nog zo'n aantal assists en doelpunten op zijn naam heeft staan...

Wat als hij goed gaat voetballen?

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 06, 2008 7:37 pm

Johnk schreef: Het is al goed Syl. Geef hem nu maar een aai over zijn bolletje.

Tifo Heitinga:

http://www.youtube.com/watch?v=Sx8eSjV4s4E&e
Nee.

Ziet er inderdaad gaaf uit zeg! Wat een werk... :whip.gif: :worshippy.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo apr 06, 2008 7:39 pm

Jöhnk schreef:Het is al goed Syl. Geef hem nu maar een aai over zijn bolletje.

Tifo Heitinga:

http://www.youtube.com/watch?v=Sx8eSjV4s4E&e
:worshippy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie