UEFA Cup 2008-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di okt 14, 2008 11:41 am

Pride of Amsterdam schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:..... is er al iemand die het gelukt is? Of is het nog niet begonnen?
Of wat gelukt is? Volendam uit of UEFA?

Volendam is nu voorrang, bij die groep hoor ik niet, zaterdag pas.
UEFA-cup passe-partout is gelukt. Geld is afgeschreven en ik heb de mail ook binnen.
Aston Villa uit.
Volgens mij is er weer eens iets mis gegaan toen er meer dan 3 supporters tegelijk een kaartje wilden bemachtigen voor een wedstrijd.
Ben benieuwd wat ze voor verklaring gaan geven.

Staat ook weer niets over op de site, heerlijk allemaal.
Communicatie!!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » di okt 14, 2008 2:58 pm

Thomas schreef:
Pride of Amsterdam schreef:De electronische verkoop is inderdaad ideaal. Lekker achter de pc de kaartjes bestellen. Heb zaterdag mijn passe-partoutjes ook binnen getankt.

Aanstaande zaterdag eens kijken of Volendam uit ook lukt.
Het lukte mij vorige keer voor geen meter met die barcode.

Denk trouwens dat ik naast mezelf drie gegadigden heb, PoA. Gaat dat lukken?
You've got sms! :hupajax.gif:
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » di okt 14, 2008 3:25 pm

Wij hebben een vlucht geboekt naar Londen voor ruim 100 euro pp, en vanuit daar hebben we een busreis naar Birmingham voor 50 euro pp. Allebei retourtjes, lijkt me geen slechte deal!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » di okt 14, 2008 8:13 pm

Kaartje binnen! Op de Trinity Road Lower C.

Voor de geinteresseerden:

Public Transport:

Rail Services: New St. Station, Birmingham City Centre, Take taxi to Villa Park (15 minutes)
Aston Station - Villa Park is a 15 minute walk away
Witton Station - Villa Park is a 15 minute walk away
Bus Routes - From Birmingham City Centre catch West Midlands Travel bus No. 7 to Witton
Birmingham International Airport - Drive from airport/NEC onto M6 North, get off junction 6. Journey time approx 30 minutes
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo okt 15, 2008 12:47 pm

Ik heb wederom een mail gestuurd naar '[email protected]' met de volgende strekking :


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
gisterenochtend zijn er problemen geweest bij de online kaartverkoop voor Aston Villa uit.
Er is toen verzocht om een mail naar dit mailadres te sturen met het ordernummer van de transactie.
Vanuit dit mailadres is een standaard mail retour gekomen dat de vraag binnen 2 dagen beantwoord zal worden.

Ik heb hierna contact op genomen met de afdeling supporterszaken, omdat ik 2 punten van kritiek heb.

1- De termijn van 2 werkdagen is in dit specifieke geval te lang, omdat Ajax volgende week al speelt en de verdere verkoop donderdag gestart wordt. Dit werd ook toegegeven door de medewerkster van supporterszaken. Zij gaf aan dat de mail vandaag te verwachten is. Dan zeg ik : Communiceer dit dan in de retourmail. Wijzig deze dan en zet er een stukje bij over de uitwedstrijd voor Aston Villa.

2- Ik heb de medewerkster gevraagd hierover ook een klein stukje op de site van ajax.nl te plaatsen. Ook dit leek haar een goed idee. Een stukje op de site zorgt voor duidelijkheid omtrent de ontstane situatie en daar de problemen niet bij Ajax schijnen te liggen maar bij Ideal is dit ook een mogelijkheid om de supporters te laten zien dat de problemen bij de online kaartverkoop niet bij Ajax liggen. Vermeld daar misschien meteen bij dat Ajax in gesprek is met de leverancier over de problemen en wanneer een oplossing verwacht wordt.


De online kaartverkoop is ook besproken in de ASR van afgelopen woensdag. Na de problemen bij de kaartverkoop van Feyenoord en Heerenveen uit is dit het 3e incident. Misschien staan de problemen bij de online kaartverkoop los van elkaar, maar door de onduidelijke communicatie hierover is dit voor de supporters 1 pot nat.
Hoe gaan we deze negatieve beeldvorming richting Ajax met betrekking tot de online kaartverkoop ombuigen? Ajax is in geen gevallen de schuldige geweest aan de problemen, ik denk dat dat helder moet worden. Daarnaast moet helder worden welke acties Ajax uitgezet heeft en wat het qua resultaat hierop verwacht.


Succes, en ik hoop snel opheldering te krijgen over de genoemde punten.
--------------------------------------------------------------------------------

ruim 3 uur later..... niets gehoord.
Gisterenavond dus ook weer problemen, het zijn geen incidenten meer. Voor de goede orde : De fouten zijn geen fouten van Ajax, maar van derden. Juist daarom ook voor Ajax zaak om helder te communiceren.

@Thijs : Weet jij hoe de organisatie wat dit betreft inelkaar zit?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo okt 15, 2008 2:00 pm

Ze zitten allemaal bij elkaar in één hok dus de communicatie zou eigenlijk geen probleem moeten zijn. Er is een team die de telefoon opneemt en waarvan eenieder een eigen 'project' heeft (bijv. 410 verhuizing, Clubcardaanvragen behandelen etc) waar ze mee bezig zijn als er niemand belt. Die heb jij dus aan de telefoon, als het goed is rapporteren zij aan de office managers als er tips binnenkomen om eea dus goed te communiceren op de site. (Ik ben het met je eens dat dat beter kan)

Maargoed, als ik het dus goed begrijp zijn het steeds los van elkaar staande problemen en moet het dus goedkomen.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do okt 16, 2008 7:41 am

Ik heb ondertussen antwoord.
Seizoenkaart is handmatig geactiveerd.

Ook bij Ajax is er veel onvrede over de problemen met online ticketing. Ze zitten er boven op bij de leveranciers, maar in de communicatie naar buiten stellen ze zich voorlopig neutraal op.
Ben benieuwd wat voor afspraken/garanties ze hebben van de leveranciers?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do okt 16, 2008 12:12 pm

Thijs schreef:Ze zitten allemaal bij elkaar in één hok dus de communicatie zou eigenlijk geen probleem moeten zijn. Er is een team die de telefoon opneemt en waarvan eenieder een eigen 'project' heeft (bijv. 410 verhuizing, Clubcardaanvragen behandelen etc) waar ze mee bezig zijn als er niemand belt. Die heb jij dus aan de telefoon, als het goed is rapporteren zij aan de office managers als er tips binnenkomen om eea dus goed te communiceren op de site. (Ik ben het met je eens dat dat beter kan)

Maargoed, als ik het dus goed begrijp zijn het steeds los van elkaar staande problemen en moet het dus goedkomen.
Het zijn een stelletje mongolen daar bij supporterszaken. Onbeschoft, ongemotiveerd en gebrek aan kennis. Er zijn weinig instellingen met zo'n beroerde verkoop binnendienst als bij Ajax. Volgens mij zijn de primaire arbeidsvoorwaarden heel erg slecht.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di okt 28, 2008 6:45 pm

Zoals het er nu naar uitziet doet de NOS het volgende week voor ons AJAX supporters het nog een keer dunnetjes over.

Eerst krijg je Feyenoord - CSKA Moskou daarna de eerste helft van AJAX in een samenvatting en de 2e helft live ...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di okt 28, 2008 6:49 pm

Voetske schreef:Zoals het er nu naar uitziet doet de NOS het volgende week voor ons AJAX supporters het nog een keer dunnetjes over.

Eerst krijg je Feyenoord - CSKA Moskou daarna de eerste helft van AJAX in een samenvatting en de 2e helft live ...
feyenoord op tv is de laatste tijd ook niet onaardig om te zien :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di okt 28, 2008 7:14 pm

Precies. Verder proberen ze het dus nog 1x met Feyenoord. Als dit gewoon weer 0-3 wordt, dan hoeft men de komende wedstrijden niet eens in samenvatting uit te zenden.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo okt 29, 2008 9:45 am

Ik kan me voorstellen dat CSKA Moskou meer aanspreekt dan Ajax-Zilina.
(En misschien stimuleert het de kaartverkoop nog een beetje)

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » wo okt 29, 2008 10:37 am

Het is nu een thuiswedstrijd, dus vind ik het minder erg. Moet dan echter wel nog een kaartje kopen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo nov 05, 2008 2:57 pm

We krijgen 2900 kaarten voor HSV-Ajax. Dus denk dat de meesten die meewillen ook wel een kaartje kunnen kopen, hopelijk wordt het gezellig!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo nov 05, 2008 6:47 pm

Als het vrij vervoer blijft wel!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo nov 05, 2008 7:57 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ik kan me voorstellen dat CSKA Moskou meer aanspreekt dan Ajax-Zilina.
(En misschien stimuleert het de kaartverkoop nog een beetje)
hmm ik denk het niet. kijk maar naar dit bericht :
Gelezen op het Ad..

Lege tribunes bij Ajax en Feyenoord
ROTTERDAM - De supporters van Ajax en Feyenoord lopen voorlopig niet warm voor de UEFA Cup-duels van hun ploeg. De Amsterdamse club verkocht tot nog toe bijna 20.000 kaarten, de Rotterdammers komen voorlopig niet verder dan 12.000.

Ajax neemt het in eigen huis op tegen het Slowaakse MSK Zilina, Feyenoord speelt tegen het Russische CSKA Moskou.

Op de supportersfora klagen de fans vooral over de (hoge) toegangsprijzen van de wedstrijden. Voor de beste plekken bij Feyenoord wordt liefst 62,50 euro gevraagd. Bovendien zijn de duels van beide ploegen te zien op tv.


Als ik kijk naar de prijzen die Ajax hanteert, vrees ik het ergste.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo nov 05, 2008 8:41 pm

Bij Ajax zijn er iig nog 5.000 man bijgekomen, dus dat is al positief.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » wo nov 05, 2008 8:58 pm

Ongelofelijk hoe weinig belangstelling Ajacieden hebben in Ajax. Ik had op een vol stadion gerekend, waarbij de plekken van de verhinderde scc-houders werden ingenomen door Ajacieden die de wedstrijden uitpikken. Blijkbaar kiezen veel scc-houders wedstrijden toch ook uit en zijn de personen helemaal niet zo verbonden met Ajax zoals die altijd claimden.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo nov 05, 2008 9:10 pm

Ga jij?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » wo nov 05, 2008 9:11 pm

Absoluut.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo nov 05, 2008 9:19 pm

Mooi, waar zit je?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » wo nov 05, 2008 9:30 pm

Daniel_vT schreef:Mooi, waar zit je?
125

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do nov 06, 2008 8:25 am

Ga ik je eens ff in de gaten houden, want ook Zuid zal niet vol zitten vanavond. :hypocrite.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do nov 06, 2008 10:24 am

Ik heb net ook kaarten besteld voor 125.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do nov 06, 2008 10:30 am

Kut, dat bedenk ik me nu pas. Ik kan de kaarten afhalen op vertoon van SCC en legitimatie, maar mijn naam staat niet op 'mijn' SCC.

Gaat dat een probleem worden?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie