Ajax - NEC 26-10-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Ajax - NEC 26-10-2008

Bericht door Duke » vr okt 24, 2008 9:13 am

Komende zondag is NEC de volgende tegenstander. Ik ben er nog niet van overtuigd dat we deze gaan winnen, NEC kan een lastige tegenstander zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr okt 24, 2008 9:18 am

NEC IS een lastige tegenstander omdat het een 'knokkend' en toch ook aardig voetballend team heeft...ook ik ben er niet gerust op... pffff...maar we moeten die 3 punten thuis pakken...dus ik zeg...
KOM OP AJAX... :hupajax.gif:



2 - 1 :tifoajax.gif:

Donkey Shot

Re: Ajax - NEC 26-10-2008

Bericht door Donkey Shot » vr okt 24, 2008 9:58 am

Duke schreef:Komende zondag is NEC de volgende tegenstander. Ik ben er nog niet van overtuigd dat we deze gaan winnen, NEC kan een lastige tegenstander zijn.
god oh god oh god, hebben we dat Open Deuren-topic nog?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr okt 24, 2008 10:21 am

Gewoon Duke is voldoende, hoor. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 24, 2008 10:24 am

Ramona schreef:NEC IS een lastige tegenstander omdat het een 'knokkend' en toch ook aardig voetballend team heeft...ook ik ben er niet gerust op... pffff...maar we moeten die 3 punten thuis pakken...dus ik zeg...
KOM OP AJAX... :hupajax.gif:



2 - 1 :tifoajax.gif:
Overloper.. :-)

Come oonnnnn Eniesee!!! (ik geef ze nog kansen ook tegen dit Ajax)
Volgende week mag Ajax weer winnen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr okt 24, 2008 10:49 am

4-0 Ajax. KJH 2x, Suarez en Cvita.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr okt 24, 2008 12:03 pm

Eitje voor Ajax. 3-0

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr okt 24, 2008 2:11 pm

6-1

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr okt 24, 2008 2:19 pm

Thuisvoordeel dus 2-1 uit was het denk ik 3-1 geweest voor NEC.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr okt 24, 2008 2:30 pm

Slecht weer die dag dus regen , maar dak dicht dus dat betekend een droog veld en dan kunnen ze het wel 1-0

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » vr okt 24, 2008 2:30 pm

Ik heb het gevoel dat het zo'n wedstrijd wordt waarin we het eerste half uur fantastisch voetballen, maar 'vergeten' te scoren. Op slag van rust 0-1.

Maar dat ze met dank aan het (wederom) fantastische publiek de overwinning eruit slepen.

:onfire.gif: 2-1! :onfire.gif:
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr okt 24, 2008 2:33 pm

Pride of Amsterdam schreef:Ik heb het gevoel dat het zo'n wedstrijd wordt waarin we het eerste half uur fantastisch voetballen, maar 'vergeten' te scoren. Op slag van rust 0-1.

Maar dat ze met dank aan het (wederom) fantastische publiek de overwinning eruit slepen.

:onfire.gif: 2-1! :onfire.gif:
Idd daar kunnen de spelers dit seizoen niet over klagen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr okt 24, 2008 5:47 pm

Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.

Verlies tegen NEC weer wegpoetsen

Amsterdam, 24 okt 2008
Dat de wedstrijd tegen NEC komende zondag slechts drie dagen na het UEFA Cuptreffen met Aston Villa is, is volgens Marco van Basten juist positief. ,,We kunnen meteen de nederlaag wegpoetsen."

De coach blikte tijdens de persconferentie vooruit op de confrontatie met ploeg uit Nijmegen. ,,NEC is fris en maakt een wakkere indruk", vertelde Van Basten daarbij doelend op de verrassende vijfde positie van de Nijmegenaren in de Eredivisie. ,,Zowel in Nederland als in Europa hebben zij goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen." Het huiswerk is de laatste weken gedaan door de technische staf. ,,Hoe zij tegen Dinamo Zagreb hebben gespeeld, weet ik nog niet. Wel hebben we al een aantal keer beelden van NEC gezien."

Natuurlijk ontkwam Van Basten er niet aan om zijn visie op de UEFA Cupwedstrijd van afgelopen donderdag tegen Aston Villa te bespreken. Logischerwijs stemde de 2-1-nederlaag niet tot tevredenheid. ,,We hebben niet goed gespeeld en desondanks hadden we kansen om de wedstrijd te winnen. We hebben een mogelijkheid laten liggen." Over de tweede helft was Van Basten minder te spreken. ,,Daarin vergaten we te voetballen. En dat is kwalijk. We moeten blijven werken."

Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."
Ajax.nl

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » vr okt 24, 2008 10:34 pm

Jöhnk schreef:Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.

Verlies tegen NEC weer wegpoetsen

Amsterdam, 24 okt 2008
Dat de wedstrijd tegen NEC komende zondag slechts drie dagen na het UEFA Cuptreffen met Aston Villa is, is volgens Marco van Basten juist positief. ,,We kunnen meteen de nederlaag wegpoetsen."

De coach blikte tijdens de persconferentie vooruit op de confrontatie met ploeg uit Nijmegen. ,,NEC is fris en maakt een wakkere indruk", vertelde Van Basten daarbij doelend op de verrassende vijfde positie van de Nijmegenaren in de Eredivisie. ,,Zowel in Nederland als in Europa hebben zij goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen." Het huiswerk is de laatste weken gedaan door de technische staf. ,,Hoe zij tegen Dinamo Zagreb hebben gespeeld, weet ik nog niet. Wel hebben we al een aantal keer beelden van NEC gezien."

Natuurlijk ontkwam Van Basten er niet aan om zijn visie op de UEFA Cupwedstrijd van afgelopen donderdag tegen Aston Villa te bespreken. Logischerwijs stemde de 2-1-nederlaag niet tot tevredenheid. ,,We hebben niet goed gespeeld en desondanks hadden we kansen om de wedstrijd te winnen. We hebben een mogelijkheid laten liggen." Over de tweede helft was Van Basten minder te spreken. ,,Daarin vergaten we te voetballen. En dat is kwalijk. We moeten blijven werken."

Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."
Ajax.nl
:00001732.gif: :smallgrin.gif:

3-1

Sorry, R & B .. :blush.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 24, 2008 10:40 pm

Fenerbahce schreef:
Jöhnk schreef:Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.

Verlies tegen NEC weer wegpoetsen

Amsterdam, 24 okt 2008
Dat de wedstrijd tegen NEC komende zondag slechts drie dagen na het UEFA Cuptreffen met Aston Villa is, is volgens Marco van Basten juist positief. ,,We kunnen meteen de nederlaag wegpoetsen."

De coach blikte tijdens de persconferentie vooruit op de confrontatie met ploeg uit Nijmegen. ,,NEC is fris en maakt een wakkere indruk", vertelde Van Basten daarbij doelend op de verrassende vijfde positie van de Nijmegenaren in de Eredivisie. ,,Zowel in Nederland als in Europa hebben zij goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen." Het huiswerk is de laatste weken gedaan door de technische staf. ,,Hoe zij tegen Dinamo Zagreb hebben gespeeld, weet ik nog niet. Wel hebben we al een aantal keer beelden van NEC gezien."

Natuurlijk ontkwam Van Basten er niet aan om zijn visie op de UEFA Cupwedstrijd van afgelopen donderdag tegen Aston Villa te bespreken. Logischerwijs stemde de 2-1-nederlaag niet tot tevredenheid. ,,We hebben niet goed gespeeld en desondanks hadden we kansen om de wedstrijd te winnen. We hebben een mogelijkheid laten liggen." Over de tweede helft was Van Basten minder te spreken. ,,Daarin vergaten we te voetballen. En dat is kwalijk. We moeten blijven werken."

Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."
Ajax.nl
:00001732.gif: :smallgrin.gif:

3-1

Sorry, R & B .. :blush.gif:
Geeft niet hoor... dromen mag iedereen.. ;-(
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za okt 25, 2008 7:29 am

Uh... :marcel.gif:


...vooruut FB... have fun! :hupajax.gif: :icon_biggrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za okt 25, 2008 9:19 am

:antlers.gif: ik zie 6-1 :antlers.gif:
een mooie hattrick van Vertonghen, just t o piss off Donkey Shot.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » za okt 25, 2008 12:02 pm

We houden wederom de 0 en winnen met 2-0. De 2e uit een counter aan het einde van de wedstrijd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za okt 25, 2008 12:16 pm

Zo'n wedstrijd zal het wel worden, ja. NEC is een goed georganiseerde ploeg waartegen Ajax geduldig en met overleg zal moeten aanvallen.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » za okt 25, 2008 1:18 pm

mario wil de kakkerlakjes heel graag laten zien dat hij wel van de neuzen kan winnen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za okt 25, 2008 3:12 pm

Kan ik voor deze wedstrijd kaarten krijgen zonder dat je CC houder (of ergens lid van bent) van Ajax??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za okt 25, 2008 3:29 pm

Winst tegen de Nijmeegse kakkerlakken is een must.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za okt 25, 2008 3:29 pm

goodfella schreef:Winst tegen de Nijmeegse kakkerlakken is een must.
bosjesmannen
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za okt 25, 2008 3:32 pm

Het is een kakkerlakkenclub.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » za okt 25, 2008 4:32 pm

Sarpong is er niet bij (inderdaad blessure, in dit geval gelukkig licht). De Jong wellicht in de basis?
Ga uit van een kleine overwinning. 2-0.

Plaats reactie