Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 2:03 pm

'Ajax en PSV strijden om Chileense belofte'

Datum: 6-nov-2007 12:24

Ajax en PSV zijn geïnteresseerd in de Chileense spelmaker Carlos Villanueva. De 21-jarige Villanueva (foto) is de man om wie het draait bij Audax, dat dit jaar verraste in de Copa Libertadores. Als beloning voor zijn goede prestaties werd hij bij de Chileense selectie voor de Copa América gehaald.

Ook Toulouse, Racing Santander, Palmeiras en River Plate zouden belangstelling hebben voor Villanueva. De waarde van ‘Carlitos’ wordt door Audax-voorzitter Valentín Cantergiani op zeven miljoen dollar (4,83 miljoen euro) geschat. Met de snel dalende dollar is het raadzaam om snel zaken te doen.

‘Nog geen enkele club heeft zich gemeld voor Villanueva. We zijn er ons van bewust dat er veel interesse voor hem bestaat,' zegt Cantergiani. (MA)


Sportweek.nl


Ik ken de speler niet goed genoeg om een goed oordeel over hem te vellen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di nov 06, 2007 3:39 pm

Als je het zo links en rechts leest lijkt het eerder dat de betreffende clubs er geïnteresseerd zijn dat hun spelers worden gelinkt met AJAX.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 12, 2007 6:08 pm

Vannacht droomde ik overigens dat Ajax in de winterstop Aissati overneemt. Destijds droomde ik een tijdje van tevoren dat Ajax Huntelaar zou kopen, dus laten we er het beste van hopen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma nov 12, 2007 6:57 pm

Nog meer Ajax-gerelateerde dromen gehad?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma nov 12, 2007 7:06 pm

En een sensationele rechtsback Bertje? :ajaxscarf.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 12, 2007 7:48 pm

Sorry, GF, het gaat niet op commando!
Jabu schreef:Nog meer Ajax-gerelateerde dromen gehad?
Nee, de rest was privé. :icon_wink.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma nov 12, 2007 8:48 pm

Bertje schreef:Sorry, GF, het gaat niet op commando!
Jabu schreef:Nog meer Ajax-gerelateerde dromen gehad?
Nee, de rest was privé. :icon_wink.gif:
Dromen zijn bedrog.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma nov 12, 2007 9:05 pm

Bertje schreef:Vannacht droomde ik overigens dat Ajax in de winterstop Aissati overneemt. Destijds droomde ik een tijdje van tevoren dat Ajax Huntelaar zou kopen, dus laten we er het beste van hopen.
Dit moet eigenlijk in de betrouwbaar transfernieuws-topic.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 12, 2007 9:06 pm

Dat dacht ik ook, maar ik was bang dat Peter boos zou worden. :icon_wink.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do nov 15, 2007 5:07 pm

Ivanovic: Ajax sfida la Juve

09:32 del 15 novembre

La Lokomotiv Mosca rifiuta un'offerta da 11 milioni di euro dell'Ajax per Ivanovic. Il difensore serbo verrà seguito dalla Juventus anche in nazionale.

Intanto in casa bianconera scatta l'operazione rinnovi, con Palladino e Chiellini già pronti a firmare mentre il ds Secco blinda il giovane Lanzafame.

Dalla Svezia, l'ex Parma Brolin consiglia il difensore Mellberg e un giovane attaccante di 21 anni: Johan Oremo del Gefle.
Il Barcellona pensa ad uno scambio con la Juve fra Tiago ed il messicano Rafael Marquez.



(Tuttosport)
Calciomercato

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do nov 15, 2007 5:15 pm

Ik ken hem zelf niet door en door, maar volgens Vanilla Ice van AN is Ivanovic een hele goede. Of hij gelijk heeft moet blijken, maar hij weet wel aardig wat er hier en daar rondloopt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do nov 15, 2007 5:40 pm

Maakte op het EK van afgelopen zomer in ieder geval een goede indruk.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do nov 15, 2007 5:47 pm

Jöhnk schreef:
Ivanovic: Ajax sfida la Juve

09:32 del 15 novembre

La Lokomotiv Mosca rifiuta un'offerta da 11 milioni di euro dell'Ajax per Ivanovic. Il difensore serbo verrà seguito dalla Juventus anche in nazionale.

Intanto in casa bianconera scatta l'operazione rinnovi, con Palladino e Chiellini già pronti a firmare mentre il ds Secco blinda il giovane Lanzafame.

Dalla Svezia, l'ex Parma Brolin consiglia il difensore Mellberg e un giovane attaccante di 21 anni: Johan Oremo del Gefle.
Il Barcellona pensa ad uno scambio con la Juve fra Tiago ed il messicano Rafael Marquez.



(Tuttosport)
Calciomercato
Mijn Italiaan's is niet zo geweldig. Door de vertaalmachine:
Ivanovic: Ajax challenge the Juve 09:32 of 15 November The Lokomotiv Moscow refuses an offer from 11 million euro the Ajax for Ivanovic. The Serbian defender will come followed from the Juventus also in national. While in bianconera house he releases the operation renews, with already ready Palladino and Chiellini to sign while the ds Dry he armors the Lanzafame young person. From Sweden, the former Parma Brolin advises to the Mellberg defender and a young forward of 21 years: Johan Oremo of the Gefle. Barcelona thinks to an exchange with the Juve between Tiago and the Mexican Rafael Marquez.
Oftewel: bod van 11 miljoen afgewezen (al het überhaupt waar is).

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » do nov 15, 2007 6:58 pm

Yoann Gourcuff denkt er serieus over na om bij AC Milan een verzoek tot verhuur in te dienen. De middenvelder komt dit seizoen nauwelijks in de plannen van Carlo Ancelotti voor en startte slechts één keer in de basis.

De 21-jarige Fransman, die door velen werd gezien als de 'nieuwe Zidane', heeft bij Milan Clarence Seedorf en Massimo Ambrosini voor zich in de pikorde. In januari lijkt Alexandre Pato daar nog eens bij te komen.

Volgens l'Equipe heeft Lens een grote kans om Gourcuff tijdelijk terug naar Frankrijk te halen. Ook AS Monaco heeft interesse, maar de club uit het Prinsendom wil het talent het liefst definitief overnemen.
Zou dit geen optie zijn tot de transferperiode in de zomer weer start en Defour misschien wel bereidt is om te komen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do nov 15, 2007 7:06 pm

Ik ken die jongen alleen van naam en kan hem dus niet goed beoordelen. Maar ik ben er in principe geen voorstander van om iemand te halen voor een half jaar. Dan geef ik liever eigen talenten een kans.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do nov 15, 2007 7:13 pm

Geweldenaar in spé. Een keuze voor Ajax ligt absoluut niet voor de hand.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 16, 2007 1:20 pm

Ik denk overigens niet dat Juventus 11 miljoen op tafel gaat leggen voor Ivanovic. Ze zoeken nu vooral naar een vervanger voor de geblesseerde Andrade. Het zou me niets verbazen als ze uiteindelijk Mellberg halen of zo.

16/11/2007 - Ivanovic: liever naar Italië
(Gepost door RvN)

In een interview met de geruchtenkrant Tuttosport laat de Russische verdediger Branislav Ivanovic weten dat hij een voorkeur heeft voor een transfer naar een van de grote competities Italië, Spanje of Engeland boven Ajax. Hoewel hij contacten heeft bij Inter, ontkent hij een akkoord te hebben met die club. Bij Juventus, een andere geïnteresseerde club, denkt hij meer kans te hebben om aan spelen toe te komen. Dat is naar eigen zeggen een belangrijke afweging bij zijn keuze voor een nieuwe club. Volgens diezelfde Italiaanse krant is een bod van Ajax van 11 miljoen euro begin deze week afgewezen.
AN


En ook nog een nieuwe naam:
Fiorentina: Rukavina, Gomez e Martinez

11:05 del 15 novembre

Claudio Pasqualin, agente di Lupoli, si legge da "La Nazione" ha dichiarato: «Ritengo che Lupoli possa essere un giocatore adatto per il Genoa, come può piacere a Cagliari e Siena». Possibile, a fine anno, un prestito per il giovane giocatore che ad ggi non ha trovato spazio in maglia viola.

La Fiorentina, secondo "La Nazione" segue sul mercato Antonio Rukavina 23 enne del Partizan Belgrado. A Corvinio piace. Ma il ds gigliato segue anche Mario Gomez attaccante di 22 anni dello Stoccarda. In questo caso però i viola sono in svantaggio rispetto ad Ajax e Anderlecht che sono da tempo sul giocatore. Piace anche Javi Martinez centrocampista del Bilbao: vale 10 milioni.
calciomercato.com

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr nov 16, 2007 3:03 pm

Marillion schreef:Ik ken die jongen alleen van naam en kan hem dus niet goed beoordelen. Maar ik ben er in principe geen voorstander van om iemand te halen voor een half jaar. Dan geef ik liever eigen talenten een kans.
Ik ben daar wel een voorstander van. Liever elk seizoen een speler van dat kaliber huren. Helemaal niks mis mee.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr nov 16, 2007 5:12 pm

We gaan toch niet weer achter spelers aan die niet willen he?

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » vr nov 16, 2007 6:17 pm

Jöhnk schreef:We gaan toch niet weer achter spelers aan die niet willen he?
Stel je niet aan joh, we hebben nog het befaamde scoutingslijstje achter de hand :neutral.gif:

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr nov 16, 2007 8:53 pm

Iemand beweert op een ander forum dat Ajax de Surinaamse middenvelder Ives Arno Vlijter op proef heeft, kan het nergens terug vinden.. Weet iemand hier iets van? :confused.gif: Volgens mij is het verhaal niet waar, maar ik dacht, ik vraag het even.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 16, 2007 8:59 pm

Het is waar. Hij stond erin bij Jong Ajax tegen VVV.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » vr nov 16, 2007 9:27 pm

Die Vlijter leek wel over een aardige techniek te beschikken, alleen lag hij bijzonder veel op de grond. Nu incasseer je als '10' natuurlijk een hoop, maar dit sloeg soms echt nergens op.
Ik zou hem nog een paar potjes mee laten draaien. Wie weet.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr nov 16, 2007 10:45 pm

Hoe oud is die jongen?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 18, 2007 6:54 pm

'Modric rond met Chelsea'

zondag 18 november, door one1, adhsajd, 17:25u, voetbalprimeur
Luka Modric (22) verhuist na dit seizoen naar Chelsea. De spelmaker van Dinamo Zagreb, die ook begeerd wordt door Ajax, zou al een contract met de Londenaren zijn overeengekomen.

Tomislav Marcinko, lid van de RvC van Dinamo Zagreb, bevestigt in The Observer dat Chelsea zeer concreet is voor de jongeling: \"Roman Abramovich is bereid het volle pond voor Modric te betalen.\"

Volgens SkySports hebben voorzitters Abramovich en Zdravko Mamic de afgelopen week enkele malen onderhandeld over Modric. Mamic zou zelfs naar Engeland zijn afgereisd om een akkoord te bereiken met de steenrijke eigenaar van Chelsea.
Die kunnen we ook vergeten.

Gesloten