Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » do apr 24, 2008 11:34 am

Sulejmani na playoffs naar Ajax’
24 April, 2008
Bronnen rondom Marco van Basten hebben bevestigd dat de komst van Miralem Sulejmani zo goed als rond is. De transfer zou bekend moeten worden gemaakt na de playoffs, waarin Ajax ironisch genoeg nog tegen de snelle aanvaller moet spelen. Met de overgang zou een bedrag van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. Voorlopig is dit nog een ‘gerucht’, wanneer er meer bekend is komen we er uiteraard op terug.

Bron:Ajaxupdate

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13033
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do apr 24, 2008 11:40 am

Bertje schreef:
Mr. Ajax schreef:Gaan we die Pieters nog halen? Heeft net Hertha afgezegd omdat ie naar een nederlandse topclub wilt, volgens VI.
Moet er wel plek zijn. Lijkt me dat de centrumverdediger die we nu nodig hebben net wat verder in zijn ontwikkeling moet zijn.
Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Tijd voor iets nieuws.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do apr 24, 2008 11:41 am

Ik wil graag geruchten over verdedigers of middenvelders horen... Tot nu toe alleen maar nieuws van een Argentijnse spits, een Angolese spits, en nu weer Suljemani....

Overigens, mocht het echt gaan gebeuren, dan ga ik er vanuit dat ze op een vertrek van Huntelaar rekenen...

Dit betekent zowieso het einde voor Luque, Mitea (was al bekent), Leonardo???, Backircoglu????. Rommedahl blijft , tenminste dat hoop ik.
Pompiedom

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 11:46 am

Liberty schreef:Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Daar kan-ie ook spelen, maar we moeten ook nog kijken waar Emanuelson en Vertonghen komen te spelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » do apr 24, 2008 11:48 am

Bertje schreef:
Liberty schreef:Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Daar kan-ie ook spelen, maar we moeten ook nog kijken waar Emanuelson en Vertonghen komen te spelen.
Wat dacht je van Urby verkopen!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 11:50 am

De beste jongen is geen stuk vlees.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 24, 2008 11:51 am

sander schreef:Wat dacht je van Urby verkopen!!
Urby is Bert's oogappel, Sander.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 11:51 am

Als ik al een oogappel heb, is dat Suárez.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13033
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do apr 24, 2008 11:53 am

Bertje schreef:
Liberty schreef:Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Daar kan-ie ook spelen, maar we moeten ook nog kijken waar Emanuelson en Vertonghen komen te spelen.
Emanuelson heeft dit seizoen bewezen geen linksback te zijn. En Vertonghen is een leuke vervanger, meer niet. Ik wil gewoon een echte linksback zien.
Tijd voor iets nieuws.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do apr 24, 2008 11:54 am

Bertje schreef:
Liberty schreef:Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Daar kan-ie ook spelen, maar we moeten ook nog kijken waar Emanuelson en Vertonghen komen te spelen.
Die kunnen eventueel natuurlijk ook op de bank
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 11:55 am

Echte linksbacks bestaan niet. Net als echte spitsen. Voetbal is een teamsport, dus hangt ook alles af van het team dat om die positie heen staat.

Hooguit kun je zeggen dat iemand geen goede voetballer is, maar dat lijkt me in beide gevallen niet aan de orde.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13033
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do apr 24, 2008 11:59 am

Dat is onzin. Natuurlijk zijn er wel echte linksbacks, net zoals er echte spitsen zijn. Huntelaar is het voorbeeld van een echte spits. Op elke andere positie komt hij tekort, maar als spits is hij prima op zijn plek.
En het is waar dat de meeste linksbacks liever middenvelder/aanvaller of centrale verdediger zijn, maar dat maakt ze niet minder als linkerverdediger. Denis Irwin speelde nooit centraal bij Man United, maar als linksback won hij alles wat er te winnen was. En hij was echt geen slechte verdediger.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 24, 2008 12:03 pm

Bertje schreef:Als ik al een oogappel heb, is dat Suárez.
Je bent van oogappel veranderd dus. Je was toch altijd vrij lyrisch over Urby.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 12:06 pm

Liberty schreef:Dat is onzin. Natuurlijk zijn er wel echte linksbacks, net zoals er echte spitsen zijn. Huntelaar is het voorbeeld van een echte spits. Op elke andere positie komt hij tekort, maar als spits is hij prima op zijn plek.
En het is waar dat de meeste linksbacks liever middenvelder/aanvaller of centrale verdediger zijn, maar dat maakt ze niet minder als linkerverdediger. Denis Irwin speelde nooit centraal bij Man United, maar als linksback won hij alles wat er te winnen was. En hij was echt geen slechte verdediger.
Punt is dat je dit allemaal niet los kunt zien van de mensen om deze spelers heen. Hoe goed is Huntelaar als spits als hij geen bal krijgt? Dan blijft er gewoon een makkelijk scorende speler over.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 12:07 pm

wimpey schreef:Je bent van oogappel veranderd dus. Je was toch altijd vrij lyrisch over Urby.
Mwah, je kunt die jongen geen talent ontzeggen en voor talent maak ik me wel sterk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13033
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » do apr 24, 2008 12:11 pm

Bertje schreef:
Liberty schreef:Dat is onzin. Natuurlijk zijn er wel echte linksbacks, net zoals er echte spitsen zijn. Huntelaar is het voorbeeld van een echte spits. Op elke andere positie komt hij tekort, maar als spits is hij prima op zijn plek.
En het is waar dat de meeste linksbacks liever middenvelder/aanvaller of centrale verdediger zijn, maar dat maakt ze niet minder als linkerverdediger. Denis Irwin speelde nooit centraal bij Man United, maar als linksback won hij alles wat er te winnen was. En hij was echt geen slechte verdediger.
Punt is dat je dit allemaal niet los kunt zien van de mensen om deze spelers heen. Hoe goed is Huntelaar als spits als hij geen bal krijgt? Dan blijft er gewoon een makkelijk scorende speler over.
Natuurlijk. Maar het gaat erom of je liever Urby of Pieters als linksback ziet. En ik heb liever de meer verdedigende Pieters dan de aanvallende Urby.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 24, 2008 12:17 pm

Bertje schreef: Mwah, je kunt die jongen geen talent ontzeggen en voor talent maak ik me wel sterk.
Het zou leuk zijn wanneer het er na 2 zeer moeizame jaren weer eens regelmatig uit zou komen. MVB is volgens mij zeer gecharmeerd van Urby, hopelijk krijgt hij hem weer aan het voetballen. Talent heeft die jongen zeker, ik vind hem qua aanleg niet minder dan bijv. Drenthe.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do apr 24, 2008 12:21 pm

urby op 10
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mr. Ajax
Berichten: 14597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do apr 24, 2008 12:31 pm

Gewoon op de linkerflank gebruiken. Als buitenste linkshalf. In mijn ogen zijn beste positie. Achterin heb je dan Vertonghen, al zou ik die Pieters er ook graag bij hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 24, 2008 12:49 pm

sander schreef:Sulejmani na playoffs naar Ajax’
24 April, 2008
Bronnen rondom Marco van Basten hebben bevestigd dat de komst van Miralem Sulejmani zo goed als rond is. De transfer zou bekend moeten worden gemaakt na de playoffs, waarin Ajax ironisch genoeg nog tegen de snelle aanvaller moet spelen. Met de overgang zou een bedrag van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. Voorlopig is dit nog een ‘gerucht’, wanneer er meer bekend is komen we er uiteraard op terug.

Bron:Ajaxupdate
Wat is dat voor vage site? :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 24, 2008 12:54 pm

Wat is dat voor vage site?
Niet te vaak kijken, er zal ook wel ergens staan dat Chivu terugkomt, misschien wel samen met Zlatan en Maxwell.

Ajax pakt het wel slim aan als ze inderdaad die jongen nu het hoofd op hol brengen, zijn psv-praktijken :ajaxsmiley.gif: Lazovic probeerde vorig jaar ook "iedere bal aal aan een psv-er te geven" :666.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 24, 2008 1:07 pm

wimpey schreef:
Bertje schreef: Mwah, je kunt die jongen geen talent ontzeggen en voor talent maak ik me wel sterk.
Het zou leuk zijn wanneer het er na 2 zeer moeizame jaren weer eens regelmatig uit zou komen. MVB is volgens mij zeer gecharmeerd van Urby, hopelijk krijgt hij hem weer aan het voetballen. Talent heeft die jongen zeker, ik vind hem qua aanleg niet minder dan bijv. Drenthe.
Urby is my man. Nog steeds. Ik denk echt dat hij heel erg goed gaat worden. Net als Suarez en Vertonghen. Mijn 3 favoriete spelers bij Ajax op dit moment.

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Bericht door Kilroy » do apr 24, 2008 4:05 pm

Liberty schreef:
Bertje schreef:
Mr. Ajax schreef:Gaan we die Pieters nog halen? Heeft net Hertha afgezegd omdat ie naar een nederlandse topclub wilt, volgens VI.
Moet er wel plek zijn. Lijkt me dat de centrumverdediger die we nu nodig hebben net wat verder in zijn ontwikkeling moet zijn.
Is Pieters niet een linksback dan? Op die plek speelde hij volgens mij in jong-Oranje. En een linksback kunnen we wel gebruiken.
Pieters kan links zowel als centraal. Ik ben op de basis van wat ik van hem gezien heb al lange tijd gecharmeerd van hem. Had hem verleden jaar al gehaald, en zeker nu.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do apr 24, 2008 7:40 pm

goodfella schreef:
wimpey schreef:
Bertje schreef: Mwah, je kunt die jongen geen talent ontzeggen en voor talent maak ik me wel sterk.
Het zou leuk zijn wanneer het er na 2 zeer moeizame jaren weer eens regelmatig uit zou komen. MVB is volgens mij zeer gecharmeerd van Urby, hopelijk krijgt hij hem weer aan het voetballen. Talent heeft die jongen zeker, ik vind hem qua aanleg niet minder dan bijv. Drenthe.
Urby is my man. Nog steeds. Ik denk echt dat hij heel erg goed gaat worden. Net als Suarez en Vertonghen. Mijn 3 favoriete spelers bij Ajax op dit moment.
Ik ben geen grote fan van Urby, daar is hij me iets te nonchalant voor, maar ik moet zeggen dat hij de laatste maanden uit zijn ergste dip lijkt te zijn gekropen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 24, 2008 8:27 pm

Ik ben geen grote fan van Urby, daar is hij me iets te nonchalant voor, maar ik moet zeggen dat hij de laatste maanden uit zijn ergste dip lijkt te zijn gekropen.
Edgar Davids loopt weer bij hem in de buurt? Vorig seizoen was zijn tweede seizoenshelft ook minder slecht dan de eerste. Dit seizoen vielen zijn verdedigende gebreken minder op, omdat hij verder naar voren speelde. Ik blijf denken dat hij het niet redt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gesloten