Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
goodfella

Bericht door goodfella » do jan 17, 2008 3:54 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Baseman schreef:Engelaar op de plaats van Davids ??? :drecul.gif: :biggrin.gif: :smallgrin.gif:

Engelaar heeft misschien wel een nog slechtere omchakeling van Perez !
Niet dat je mij hoort klagen, maar hem kopen lijkt me echt waanzinnig dom. Perez is al de aanvallende middenvelder en Defour is stukken jonger en ook al beter dan Engelaar (en hij kan wel omschakelen)...koop dan El Ahmadi, een veel completere middenvelder en eentje die verdedigend veel en veel beter is.
Al Ahmadi viel mij inderdaad ook in zeer positieve zin op bij Ajax- Twente. Prima overzicht voor de steekbal, die gozer (en levert die vervolgens nog op maat ook).
Uhh..zie mijn sig. El Ahmadi kan goud waard zijn. Overigens ben ik de enige hier op die Engelaar niet zo slecht vind. Trainers, voetbalkenners en journalisten zijn echter aardig gecharmeerd van Engelaar. Zou hij dan toch wel kunnen ballen?

Het wordt echter nu wel eens tijd dat men conclusies gaat trekken en MvG gaat lynchen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 17, 2008 3:57 pm

Engelaar kan wel ballen, maar hij is zeer statisch. Niet wat we nodig hebben en al helemaal niet de opvolger van Davids.

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 17, 2008 3:59 pm

Jöhnk schreef:Engelaar kan wel ballen, maar hij is zeer statisch. Niet wat we nodig hebben en al helemaal niet de opvolger van Davids.
Maar is hij zo slecht als iedereen op AT roept? Of is iedereen aan het papegaaien?

Maar persoonlijk zie ik het liefst nu nog El Ahmadi komen. En Sankoh, uiteraad. :D

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jan 17, 2008 3:59 pm

Engelaar kan ook best voetballen, ik denk niet dat daar twijfel over is. Het is alleen de vraag of hij de speler is die we nu nodig hebben. Als vervanger van Davids zie ik hem sowieso niet, dan zou hij ook niet voor 1 februari aangetrokken hoeven worden.

Het is alleen weer zo'n typische Van Geel aankoop: een speler die het goed doet in de provincie, al redelijk op leeftijd is (28 als ik me niet vergis), en dus nauwelijks restwaarde heeft, en die je voor veel teveel geld gaat kopen, terwijl versterking op andere plekken in het team prioriteit zou moeten hebben.

Wat dat betreft zou ik al blij zijn met Klavan en Bruno Silva, dat geeft Koster tenminste wat keuzemogelijkheden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 17, 2008 4:03 pm

goodfella schreef:Maar is hij zo slecht als iedereen op AT roept? Of is iedereen aan het papegaaien?
Ikzelf vind hem niet slecht, zeker niet. Het frustrerende is vooral dat MVG uitgerekend Engelaar wil terwijl we die andere middenvelder van Twente moeten hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 17, 2008 4:07 pm

Engelaar is niet voor niets mislukt bij Genk.

Spelers van achter in de twintig die nog steeds niet op topniveau spelen komen doorgaans tekort. Ik ken zo snel geen voorbeeld van een speler die op zijn 28e nog in de subtop speelde maar later een topper bleek te zijn, jullie wel?

El Ahmadi heeft meer toekomst. Maar blijkbaar gaan we voor OUD.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 17, 2008 4:13 pm

Nogmaals, ik zie ook liever El Ahmadi. Niets liever dan El Ahmadi zou ik willen zeggen. Ik weet niet hoe Engelaar zijn contract is, maar als je hem voor een redelijke prijs kunt ophalen heb je wat meer mogelijkheden bij blessures en schorsingen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 17, 2008 4:13 pm

Engelaar is een slechte uitvoering van (de slechte) Seedorf. Weinig dynamisch (zowel in zijn passing als in zijn bewegen), voetbalt vooral voor zichzelf en is te weinig beslissend om een zuiver aanvallende rol toebedeeld te krijgen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » do jan 17, 2008 4:21 pm

goodfella schreef:Maar persoonlijk zie ik het liefst nu nog El Ahmadi komen. En Sankoh, uiteraad. :D
Dan kijkt van Geel voor jou wel bij de juiste club naar de goede linie, maar kiest hij de verkeerde poppetjes uit. Voor rechterverdediger Bruno Silva van Groningen ipv Sankoh en als Twentse middenvelder Engelaar ipv El Ahmadi. Als het niet zo triest was zou je er bijna om moeten lachen....

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 17, 2008 4:27 pm

Jabu schreef:
goodfella schreef:Maar persoonlijk zie ik het liefst nu nog El Ahmadi komen. En Sankoh, uiteraad. :D
Dan kijkt van Geel voor jou wel bij de juiste club naar de goede linie, maar kiest hij de verkeerde poppetjes uit. Voor rechterverdediger Bruno Silva van Groningen ipv Sankoh en als Twentse middenvelder Engelaar ipv El Ahmadi. Als het niet zo triest was zou je er bijna om moeten lachen....
Tsjah, iedereen kan zien dat El Ahmadi en Sankoh veel interessanter zijn. Waarom niet de gok? Die jongens hebben in zware wedstrijden hun kwaliteiten laten zien en zijn nog jong. Laten van de 5 jongens er nu eens 2 mislukken. Als je die andere 3 met een goede winstmarge kan doorverkopen doe je het alsnog uitstekend.

Harm

Bericht door Harm » do jan 17, 2008 4:32 pm

Sankoh heeft ook dit seizoen een aantal wedstrijden gespeeld waarin hij echt finaal door het ijs zakte. Dus waar jij de stelligheid vandaan haalt dat hij het wel zou maken?

goodfella

Bericht door goodfella » do jan 17, 2008 4:37 pm

Harm schreef:Sankoh heeft ook dit seizoen een aantal wedstrijden gespeeld waarin hij echt finaal door het ijs zakte. Dus waar jij de stelligheid vandaan haalt dat hij het wel zou maken?
Ik heb v/d Vaart meer dan een jaar door het ijs zien zakken. En niet zo'n klein beetje ook. Urby idem dito. Daar doe ik helemaal niets op eerlijk gezegd. Hij heeft immers ook briljant gespeeld. Zijn grootste probleem lijkt concentratie te zijn. Ik denk nog steeds dat ie het niveau heeft.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jan 17, 2008 5:53 pm

goodfella schreef:Nogmaals, ik zie ook liever El Ahmadi. Niets liever dan El Ahmadi zou ik willen zeggen. Ik weet niet hoe Engelaar zijn contract is, maar als je hem voor een redelijke prijs kunt ophalen heb je wat meer mogelijkheden bij blessures en schorsingen.
Da's volgens mij precies wat MvG van de zomer dacht: en dat leverde bijvoorbeeld Rommedahl, Delorge, Luque en Colin op. Geen een van die aankopen heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten, integendeel. Alleen Rommedahl heeft in mijn ogen af en toe zijn nut bewezen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Leon

Bericht door Leon » do jan 17, 2008 7:01 pm

goodfella schreef:
Harm schreef:Sankoh heeft ook dit seizoen een aantal wedstrijden gespeeld waarin hij echt finaal door het ijs zakte. Dus waar jij de stelligheid vandaan haalt dat hij het wel zou maken?
Ik heb v/d Vaart meer dan een jaar door het ijs zien zakken. En niet zo'n klein beetje ook. Urby idem dito. Daar doe ik helemaal niets op eerlijk gezegd. Hij heeft immers ook briljant gespeeld. Zijn grootste probleem lijkt concentratie te zijn. Ik denk nog steeds dat ie het niveau heeft.
Sankoh zou volgens mij het niveau aankunnen. Wat jij terecht zegt, zijn grootste probleem is zijn concentratie. Ik denk dat het er niet uit te krijgen is, en tjsa, dan wordt het toch een stuk minder aantrekkelijk...
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jan 17, 2008 7:24 pm

Sankoh zou volgens mij het niveau aankunnen. Wat jij terecht zegt, zijn grootste probleem is zijn concentratie. Ik denk dat het er niet uit te krijgen is, en tjsa, dan wordt het toch een stuk minder aantrekkelijk...
Beetje dubbelzinnig niet? Immers, concentratie is een eigenschap die je kan maken of breken, en als je dat niet bezit, kan je het niveau van Ajax niet aan.

Urby heeft het zelfde probleem, en ook die zakt constant door het ijs als een 300 kilo zwaar wegende man die op 1 dags ijs gaat staan.
Pompiedom

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jan 17, 2008 8:45 pm

Vandaag geen nieuws op het transferfront, zie ik. Misschien maar beter ook.

999

Bericht door 999 » do jan 17, 2008 9:02 pm

Maurice schreef:
Beetje dubbelzinnig niet? Immers, concentratie is een eigenschap die je kan maken of breken, en als je dat niet bezit, kan je het niveau van Ajax niet aan.

Urby heeft het zelfde probleem, en ook die zakt constant door het ijs als een 300 kilo zwaar wegende man die op 1 dags ijs gaat staan.
Juistum, zag je trouwens ook bij Stekelenburg tegen N.a.c., inplaats van geconcentreerd dat te vewachten wat komen kan stond ie kennelijk bij het schot van Elssot te denken " van die afstand kan ie er toch niet in ".
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » do jan 17, 2008 9:06 pm

Peter schreef:Vandaag geen nieuws op het transferfront, zie ik. Misschien maar beter ook.
Als er vandaag nieuws zou zijn geweest, dan zou het waarschijnlijk Lurling zijn geweest ;)

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jan 17, 2008 9:15 pm

Juistum, zag je trouwens ook bij Stekelenburg tegen N.a.c., inplaats van geconcentreerd dat te vewachten wat komen kan stond ie kennelijk bij het schot van Elssot te denken " van die afstand kan ie er toch niet in ".
Yup, maar denk ook niet dat hij had verwacht dat hij zo´n rare draai zou maken... maarja dan kom je idd misschien toch weer terug op cocentratie[/list]
Pompiedom

Leon

Bericht door Leon » do jan 17, 2008 10:54 pm

Maurice schreef:
Yup, maar denk ook niet dat hij had verwacht dat hij zo´n rare draai zou maken... maarja dan kom je idd misschien toch weer terug op cocentratie[/list]
Dan kan je de meeste fouten goed praten met het feit dat het een gebrek aan concentratie is..

Sankoh heeft m.i. de kwaliteiten om uit te groeien tot een goede verdediger. Zijn probleem, net zoals dat van Urby, is zijn concentratie. Daardoor zullen zij de top niet halen.

999

Bericht door 999 » do jan 17, 2008 11:17 pm

allebatje schreef:
Maurice schreef:
Dan kan je de meeste fouten goed praten met het feit dat het een gebrek aan concentratie is..

Sankoh heeft m.i. de kwaliteiten om uit te groeien tot een goede verdediger. Zijn probleem, net zoals dat van Urby, is zijn concentratie. Daardoor zullen zij de top niet halen.
Niet alle fouten, maar sommige fouten kun je inderdaad terug voeren op gebrek aan concentratie.En wie heeft het over goedpraten ?.
Blij met de punten ...

Leon

Bericht door Leon » vr jan 18, 2008 9:48 am

Voetske schreef:
allebatje schreef:
Maurice schreef: Yup, maar denk ook niet dat hij had verwacht dat hij zo´n rare draai zou maken... maarja dan kom je idd misschien toch weer terug op cocentratie[/list]

Niet alle fouten, maar sommige fouten kun je inderdaad terug voeren op gebrek aan concentratie.En wie heeft het over goedpraten ?.
Oké, niet goedpraten, maar dan kan je bijna alles daar naar herleiden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 18, 2008 3:28 pm

Jansen op huurbasis naar Heracles. Maakt dit de weg vrij voor Klavan naar Ajax? :aai.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 18, 2008 3:30 pm

Het zal toch niet????? :1evil.gif:

Die speler is jaren geleden door Ajax al te licht bevonden.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jan 18, 2008 3:38 pm

joey schreef:Het zal toch niet????? :1evil.gif:

Die speler is jaren geleden door Ajax al te licht bevonden.
Hij is waarschijnlijk enorm gegroeid in Almelo. Of de standaard van Ajax is ernstig gedaald. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten