Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Dat was toch hetzelfde rapport waarin stond dat de club de assistenten bepaald he?Neefkens schreef:Sommigen zouden je realistisch noemen, ik noem je een azijnpisser![]()
[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]
[ff adem in]
dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie...
Ja en ook het rapport waar in stond dat het bestuur meer op afstand moest sturen en heeft geleid dat het huidige bestuur op moest stappen. En ook het rapport dat mede geleid heeft tot het vertrekken van Fontein, Silooy e.a.Harm schreef:Dat was toch hetzelfde rapport waarin stond dat de club de assistenten bepaald he?
Er wordt dus echt wel naar gehandeld, alleen niet alles kan meteen geregeld worden.
Sorry, dat zie ik niet zo. Wat heeft Van der Aat met het aankoopbeleid te maken? Daar heeft hij de ballen verstand van.Neefkens schreef:Sommigen zouden je realistisch noemen, ik noem je een azijnpisser![]()
[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]
[ff adem in]
dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie...
Of MVB er wél verstand van heeft, zal moeten blijken. Wel gebleken is, dat onze scouts en MVG er de afgelopen jaren niet in zijn geslaagd (genoeg) versterkingen te halen. En MVG en de scouts zijn dus nog gewoon in functie (mag ik aannemen).
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, Fontein heeft prima ijsjes verkocht en Kales had zijn sporen verdiend bij IBM en in de sport. De voetbalwereld wijkt erg af van het normale. Laten we zeggen dat het een bijzonder metier is.
De hamvraag blijft: wie gaat de kwaliteiten van MVG, de scouts, de jeugdtrainers, etc. beoordelen? Daar hadden we Cruijff voor, maar die is weg. MVB? Misschien moet MVB zelf eerst gewogen worden, want er is nog geen garantie dat gaat slagen bij Ajax. (Met alle respect voor MVB, die ik wél een sterke persoonlijkheid vind).
De hamvraag blijft: wie gaat de kwaliteiten van MVG, de scouts, de jeugdtrainers, etc. beoordelen? Daar hadden we Cruijff voor, maar die is weg. MVB? Misschien moet MVB zelf eerst gewogen worden, want er is nog geen garantie dat gaat slagen bij Ajax. (Met alle respect voor MVB, die ik wél een sterke persoonlijkheid vind).
Die beoordeling IS al gedaan door de cie Coronel en dat gaat vdAat opvolgen. Simpel hè?joey schreef:Ach, Fontein heeft prima ijsjes verkocht en Kales had zijn sporen verdiend bij IBM en in de sport. De voetbalwereld wijkt erg af van het normale. Laten we zeggen dat het een bijzonder metier is.

Ik heb dat rapport gelezen. Het is juist op dit punt vaag. De kwaliteiten van de scouts worden niet beoordeeld. MVG komt er slecht af, maar hij mag blijkbaar leiding blijven geven aan de scouts. Want nergens in het rapport staat dat hij moet ophoepelen of dat hem bevoegdheden moeten worden afgenomen.
Het punt was volgens mij dat spelers gehaald werden zonder scoutingsrapport.joey schreef:Ik heb dat rapport gelezen. Het is juist op dit punt vaag. De kwaliteiten van de scouts worden niet beoordeeld. MVG komt er slecht af, maar hij mag blijkbaar leiding blijven geven aan de scouts. Want nergens in het rapport staat dat hij moet ophoepelen of dat hem bevoegdheden moeten worden afgenomen.
Over de scouting zelf stond er niets in.
Over de scouting zelf stond er niets? Had jij versie B gedownload, Jöhnk?
Al was hetgeen wat er stond z.g.a. bekend in AT-land. Conclusie betrof dat de afdeling scouting bij Ajax buiten gebruik was. Er was/is geen lijn te ontdekken en er bestond geen of weinig vertrouwen in elkaars kwaliteiten. Bovendien ontbrak een juiste wisselwerking tussen T-staf, scouting en TD, met alle gevolgen van dien.
Opmerkelijk was dat er veel voetbalknowhow werd geconstateerd bij de heren scouting door de ondervragers. Aanbevolen werd ook de zoektocht naar een nieuwe klasbak van een hoofd scouting...
Al was hetgeen wat er stond z.g.a. bekend in AT-land. Conclusie betrof dat de afdeling scouting bij Ajax buiten gebruik was. Er was/is geen lijn te ontdekken en er bestond geen of weinig vertrouwen in elkaars kwaliteiten. Bovendien ontbrak een juiste wisselwerking tussen T-staf, scouting en TD, met alle gevolgen van dien.
Opmerkelijk was dat er veel voetbalknowhow werd geconstateerd bij de heren scouting door de ondervragers. Aanbevolen werd ook de zoektocht naar een nieuwe klasbak van een hoofd scouting...
AFCA!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, dat is een ander verhaal. Ik vind Boulahrouz ook helemaal geen Ajaxvoetballer, maar goed.
Ik weet alleen niet hoe hij er zelf in staat. Vindt hij het prima dat hij niet speelt en wel maandelijks een flinke som met geld krijgt, of heeft hij het gevoel dat hij moet spelen om zo ook weer in de picture van Bert in de Warwijk te komen.
Ik weet alleen niet hoe hij er zelf in staat. Vindt hij het prima dat hij niet speelt en wel maandelijks een flinke som met geld krijgt, of heeft hij het gevoel dat hij moet spelen om zo ook weer in de picture van Bert in de Warwijk te komen.