Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Daniel

Bericht door Daniel » di mar 25, 2008 7:32 pm

Ik hoop het met mijn hart en ziel.

Harm

Bericht door Harm » di mar 25, 2008 8:31 pm

Neefkens schreef:Sommigen zouden je realistisch noemen, ik noem je een azijnpisser :biggrin.gif:

[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]

[ff adem in]

dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie... :ajaxsmiley.gif:
Dat was toch hetzelfde rapport waarin stond dat de club de assistenten bepaald he?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 25, 2008 8:33 pm

Nee, dat was hetzelfde rapport waarin stond dat de club het ook moest zien zitten in de assistenten die de trainer mee wilde nemen.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 25, 2008 8:33 pm

Daniel_vT schreef:Zelfs ook Boulahrouz zie ik niet komen.

Ik zie eigenlijk niemand komen, en zeker geen directe versterkingen. Or am I being to hard for myself and us now? :blush.gif:
ik leef met je mee

het seizoen 2008-2009 wordt nu al kut
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » di mar 25, 2008 8:33 pm

Thomas schreef:Nee, dat was hetzelfde rapport waarin stond dat de club het ook moest zien zitten in de assistenten die de trainer mee wilde nemen.
En zagen ze het zitten in Witsche?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 25, 2008 8:35 pm

Ik zou het niet weten. Jij wel?

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 25, 2008 8:40 pm

Ja
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mar 25, 2008 8:42 pm

Harm schreef:Dat was toch hetzelfde rapport waarin stond dat de club de assistenten bepaald he?
Ja en ook het rapport waar in stond dat het bestuur meer op afstand moest sturen en heeft geleid dat het huidige bestuur op moest stappen. En ook het rapport dat mede geleid heeft tot het vertrekken van Fontein, Silooy e.a.
Er wordt dus echt wel naar gehandeld, alleen niet alles kan meteen geregeld worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 25, 2008 9:46 pm

Neefkens schreef:Sommigen zouden je realistisch noemen, ik noem je een azijnpisser :biggrin.gif:

[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]

[ff adem in]

dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie... :ajaxsmiley.gif:
Sorry, dat zie ik niet zo. Wat heeft Van der Aat met het aankoopbeleid te maken? Daar heeft hij de ballen verstand van.
Of MVB er wél verstand van heeft, zal moeten blijken. Wel gebleken is, dat onze scouts en MVG er de afgelopen jaren niet in zijn geslaagd (genoeg) versterkingen te halen. En MVG en de scouts zijn dus nog gewoon in functie (mag ik aannemen).
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mar 25, 2008 9:53 pm

Goh, verrassend :smallgrin.gif:

vdAat had ook geen verstand van fietsen maar daar heeft hij erg goed werk verricht. Hij kent toch het rapport (hij heeft het al wel gelezen hoor...) en gaat aan de slag met de uitkomsten. Hij zal veel contact hebben met de nieuwe technische leiding, misschien wel met JC. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 25, 2008 10:03 pm

Ach, Fontein heeft prima ijsjes verkocht en Kales had zijn sporen verdiend bij IBM en in de sport. De voetbalwereld wijkt erg af van het normale. Laten we zeggen dat het een bijzonder metier is.
De hamvraag blijft: wie gaat de kwaliteiten van MVG, de scouts, de jeugdtrainers, etc. beoordelen? Daar hadden we Cruijff voor, maar die is weg. MVB? Misschien moet MVB zelf eerst gewogen worden, want er is nog geen garantie dat gaat slagen bij Ajax. (Met alle respect voor MVB, die ik wél een sterke persoonlijkheid vind).

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 25, 2008 10:04 pm

Nu is Cruijff zelf natuurlijk ook geen meesterscout. Hij heeft wel veel verstand van voetbal, maar dat heeft Van Basten ook.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mar 25, 2008 10:11 pm

joey schreef:Ach, Fontein heeft prima ijsjes verkocht en Kales had zijn sporen verdiend bij IBM en in de sport. De voetbalwereld wijkt erg af van het normale. Laten we zeggen dat het een bijzonder metier is.
De hamvraag blijft: wie gaat de kwaliteiten van MVG, de scouts, de jeugdtrainers, etc. beoordelen? Daar hadden we Cruijff voor, maar die is weg. MVB? Misschien moet MVB zelf eerst gewogen worden, want er is nog geen garantie dat gaat slagen bij Ajax. (Met alle respect voor MVB, die ik wél een sterke persoonlijkheid vind).
Die beoordeling IS al gedaan door de cie Coronel en dat gaat vdAat opvolgen. Simpel hè? :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 25, 2008 10:12 pm

In theorie wel.

Eens zien wat er van komt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mar 25, 2008 10:13 pm

Juist JUNK en niet nu al alles weer veroordelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 25, 2008 10:14 pm

Ik heb dat rapport gelezen. Het is juist op dit punt vaag. De kwaliteiten van de scouts worden niet beoordeeld. MVG komt er slecht af, maar hij mag blijkbaar leiding blijven geven aan de scouts. Want nergens in het rapport staat dat hij moet ophoepelen of dat hem bevoegdheden moeten worden afgenomen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mar 25, 2008 10:20 pm

Bij Ajax zullen ze het rapport waarschijnlijk ook eerst weer moeten lezen want het ging zo de prullenbak in toen Cruijff binnen kwam lopen.

Maar goed, ik wacht vol belangstelling af.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di mar 25, 2008 10:27 pm

joey schreef:Ik heb dat rapport gelezen. Het is juist op dit punt vaag. De kwaliteiten van de scouts worden niet beoordeeld. MVG komt er slecht af, maar hij mag blijkbaar leiding blijven geven aan de scouts. Want nergens in het rapport staat dat hij moet ophoepelen of dat hem bevoegdheden moeten worden afgenomen.
Het punt was volgens mij dat spelers gehaald werden zonder scoutingsrapport.
Over de scouting zelf stond er niets in.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 25, 2008 10:29 pm

Jawel, dat de scouts niet goed samenwerkten. Onderling niet en niet met MVG.
Het aankoopbeleid werd bovendien gekraakt. Dat mag je MVG en de scouts aanrekenen.

Starring

Bericht door Starring » di mar 25, 2008 11:21 pm

Over de scouting zelf stond er niets? Had jij versie B gedownload, Jöhnk?

Al was hetgeen wat er stond z.g.a. bekend in AT-land. Conclusie betrof dat de afdeling scouting bij Ajax buiten gebruik was. Er was/is geen lijn te ontdekken en er bestond geen of weinig vertrouwen in elkaars kwaliteiten. Bovendien ontbrak een juiste wisselwerking tussen T-staf, scouting en TD, met alle gevolgen van dien.

Opmerkelijk was dat er veel voetbalknowhow werd geconstateerd bij de heren scouting door de ondervragers. Aanbevolen werd ook de zoektocht naar een nieuwe klasbak van een hoofd scouting...
AFCA!

Baseman

Bericht door Baseman » wo mar 26, 2008 9:22 am

Peter schreef:Ik bedenk me nu wel dat een Boulahrouz wel eens voor het goede nieuws zou kunnen gaan zorgen.
Hoe kom je hierbij eigenlijk ?
Boulah verdient een vermogen...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 26, 2008 9:42 am

Ajax was in winter al geïnteresseerd.
Boula heeft veel aan MvB te danken.
Boula zit bij Sevilla op een zijspoor en zal ook bij Chelsea heus geen speelminuten krijgen.

Ver gezocht misschien, maar toch.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 9:52 am

Zei Boulharouz niet onlangs dat hij geen zin heeft om in Nederland te voetballen?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mar 26, 2008 9:55 am

Dat zal best. Die man speelt bij de best betalende ploeg ter wereld.

Verder ben ik ook geen groot fan.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 26, 2008 10:06 am

Nee, dat is een ander verhaal. Ik vind Boulahrouz ook helemaal geen Ajaxvoetballer, maar goed.
Ik weet alleen niet hoe hij er zelf in staat. Vindt hij het prima dat hij niet speelt en wel maandelijks een flinke som met geld krijgt, of heeft hij het gevoel dat hij moet spelen om zo ook weer in de picture van Bert in de Warwijk te komen.

Gesloten