Beste speler van het EK

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 1:26 pm

joey schreef:Die spelers van Zenit waren direct geplaatst voor de finale van de UEFA-cup? Die zijn toch ook al een tijdje bezig?
Europese competities liggen in de winter een tijd stil, joey.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 1:28 pm

Peter schreef:Ooijer is de laatste tijd toch voornamelijk bankzitter geweest? Giovanni was een maand geleden al klaar en heeft verder geen last van Europees voetbal, want die jongen heeft er voor gekozen om bij Feyenoord te gaan spelen. Engelaar had dat idem dito. Ook van Persie heeft amper een wedstrijd gespeeld door blessures.
Van Persie was geen basisspeler. Ooijer heeft toch een wedstrijd of 25 gespeeld in de zwaarste competitie ter wereld. Van Bronckhorst heeft bijna elke wedstrijd gespeeld bij Feyenoord (competitie en beker). Engelaar heeft ook bijna alles gespeeld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 22, 2008 1:28 pm

Ga je dat nou echt opvoeren als argument? Ongelijk hoever jij wilt gaan om Marco te verdedigen. Gisteren heeft hij gefaald waar hij de vorige 3 wedstrijden gewonnen had.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 1:29 pm

Klopt, maar er moest toch doorgetraind worden, want de UEFA-cup ging ook door.

Het liep zo goed voor de Russen, ze kregen vleugels. Net zoals dat bij Nederland het geval was in de eerste twee wedstrijden.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 1:29 pm

Lezen, Rishi. Dat doe ik dus niet. Ik ben objectief.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 22, 2008 1:30 pm

Rishi schreef: Gisteren heeft hij gefaald waar hij de vorige 3 wedstrijden gewonnen had.
Beetje simpel hoor.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jun 22, 2008 1:37 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Ooijer is de laatste tijd toch voornamelijk bankzitter geweest? Giovanni was een maand geleden al klaar en heeft verder geen last van Europees voetbal, want die jongen heeft er voor gekozen om bij Feyenoord te gaan spelen. Engelaar had dat idem dito. Ook van Persie heeft amper een wedstrijd gespeeld door blessures.
Van Persie was geen basisspeler. Ooijer heeft toch een wedstrijd of 25 gespeeld in de zwaarste competitie ter wereld. Van Bronckhorst heeft bijna elke wedstrijd gespeeld bij Feyenoord (competitie en beker). Engelaar heeft ook bijna alles gespeeld.
20-25 wedstrijden in een heel jaar. Sinds wanneer word je daar moe van, zeg.Van Persie had geen basisplek, maar kon in de 75 minuten ook geen potten breken. Ritmegebrek of conditiegebrek? Giovanni van Bronckhorst heeft meer dan een maand de tijd gehad om te recupereren bijvoorbeeld. Zo'n Arshavin liep iedereen met gemak voorbij. Ik durf te wedden dat die jongen al wel op de 40 duels zit. Nee, dat Nederland zogenaamd een heel jaar achter de rug heeft, is geen argument. In 2007 heeft Arshavin alle wedstrijden bijvoorbeeld gespeeld en ook nog eens alle duels met Zenith in de Uefa Cup. Zelfde geldt voor zo'n Zjirkov.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 22, 2008 1:39 pm

Vind ik niet. Lees mijn posts er maar op na. Het ging in de voorbeschouwing van 5 kwartier een half uur over de Russen en een kwartier daarvan over Arshavin.

Maar het lijkt alsof Marco dacht dat hij zich niet hoeft aan te passen.

Want zo goed als zijn opstelling was tegen de Italianen ( Vaart voor de voeten van Pirlo, Boula tegen Di Natale enz enz) en zijn wissel goed uitpakte tegen Frankrijk......zo slecht was zijn beginopstelling gisteren en waren zijn wissels ook niet goed.

Iemand was hier in discussie met Thomas over Marco van Basten. Dat we hem moesten beoordelen op het moment dat Nederland achter zou staan of dat het minder zou gaan. Gisteren was dat moment er en ik vind, en ik geef volgens mij voldoende argumenten aan, dat Marco gisteren gefaald heeft. En met hem de gehele ploeg! Inzet was (misschien leek het zo) stukken minder
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 22, 2008 1:49 pm

Rishi schreef:Vind ik niet. Lees mijn posts er maar op na. Het ging in de voorbeschouwing van 5 kwartier een half uur over de Russen en een kwartier daarvan over Arshavin.

Maar het lijkt alsof Marco dacht dat hij zich niet hoeft aan te passen.
Gaat me niet om de wedstrijd tegen de Russen. Ook tegen Italie en Frankrijk viel er genoeg aan te merken maar als je dat wilt constateren moet je wel tegen het scorebord ingaan, en dat is niet altijd makkelijk.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 22, 2008 1:51 pm

Maar toen was het tactisch allemaal logischer.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 22, 2008 1:56 pm

Maar blijkbaar was dat toeval.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 2:31 pm

Jöhnk schreef:Gaat me niet om de wedstrijd tegen de Russen. Ook tegen Italie en Frankrijk viel er genoeg aan te merken maar als je dat wilt constateren moet je wel tegen het scorebord ingaan, en dat is niet altijd makkelijk.
Zo is dat. Zelfs het futloze Frankrijk bracht Nederland nog flink in de problemen. Nederland scoorde alleen op de juiste momenten.

Gisteren durfde Van Basten geen aanvaller te brengen voor Engelaar. Terwijl de verdediging toch hoognodig ontlast moest worden. Toch jammer dat hij dat niet gedaan heeft. Ik had zo graag gezien wat Hiddink daarop had gevonden.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 2:33 pm

Had Oranje nog een aanvaller dan? Huntelaar en Vennegoor zijn meer van hetzelfde. Er was behoefte aan diepgang.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 2:35 pm

Hij had Kuyt kunnen laten staan.

Ik zeg niet dat hij dat had moeten doen, hoor. Integendeel. Ik ben alleen benieuwd wat er dan was gebeurd.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 2:35 pm

Kuijt heeft ook geen actie en heel erg snel is hij ook al niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 2:38 pm

Dat weet ik ook wel.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 23, 2008 4:50 pm

Real Ajax schreef:
Jöhnk schreef:Pavljoetsjenko is trouwens ook van '81. Had ik ook jonger ingeschat.
Man! Ongelofelijk. :biggrin.gif: Fantastische voetballer ook.
Nou nou, op Pavlyuchenko valt genoeg aan te merken hoor. Die jongen wordt wel erg gehyped.

On-topic: Marcos Senna behoort natuurlijk tot de aller beste spelers van dit EK.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma jun 23, 2008 4:52 pm

Op iedereen valt wel wat aan te merken. :sleepy.gif: Gewoon een uitstekende voetballer, misschien niet goed genoeg voor Ajax, maar toch... :smallgrin.gif:

Senna is idd bezig met een groots EK. Nam gisteren ook de penalty erg fijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 23, 2008 4:55 pm

Pavlyuchenko werd door Nederland ontzettend slecht aangepakt. Verder is hij behoorlijk zelfzuchtig en geen geweldige afmaker. Die jongen een fantastische voetballer noemen gaat me te ver. Arshavin, daarentegen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jun 23, 2008 4:56 pm

Ik vind hem ook uitstekend. En dan te bedenken dat Rusland met Progebnjak zijn eerste spits thuis heeft zitten.

Wat me vooral aan hem bevalt is dat ie behoorlijk allround is. Het is geen pure goalgetter, hij kan van alles wat. Hopelijk is Cvitanich ook zo'n type.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » di jun 24, 2008 1:35 am

Als Rusland de finale haalt is het voor mij Arshavin. (arse-shavin' is not exactly the ideal name in international soccer).

Kan nog wat worden met Rusland in 2010.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » di jun 24, 2008 8:42 am

Jöhnk schreef: Wat me vooral aan hem bevalt is dat ie behoorlijk allround is. Het is geen pure goalgetter, hij kan van alles wat. Hopelijk is Cvitanich ook zo'n type.
Precies, hij is een type aanvaller waar ik erg van houd.

Dat laatste zal dan wel weer niet waar zijn. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 24, 2008 9:05 am

Thomas schreef:Arshavin, daarentegen.

Eerst maar eens afwachten hoe hij het gaat doen bij zijn nieuwe club. Die jongen op basis van twee wedstrijden uitroepen tot de nieuwe Maradona gaat mij te ver. Dick Advocaat heeft aangegeven dat hij ook zwakke kanten heeft. Hij denkt weinig na en zijn overzicht is niet zo denderend. In de wedstrijd tegen Nederland bleek dat niet zo, maar Nederland verleende dan ook vrije doorgang.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo jun 29, 2008 9:54 pm

Mijn elftal van het toernooi:

Casillas

H.Altintop Pepe Puyol Zhirkov

Senna

Ballack Sneijder Arshavin

Villa Pavlyuchenko



Met op de bank nog mensen als:

v/d Sar
Grosso
Lahm
Arda Turan
David Silva
Nihat
Fernando Torres

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 29, 2008 10:03 pm

Cech;

Anjoekov, Pepe, Marchena, Capdevilla;

Schweinsteiger, Xavi, Senna, Van der Vaart;

Villa, Torres

Plaats reactie