22 juni 20.45 uur Spanje-Italië

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 10:59 pm

Torres hield genoeg verdedigers bezig. Nee, ik begreep die wissel niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jun 22, 2008 11:04 pm

Ik ben nu voor Spanje.

Caramba, viva España!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 11:11 pm

Waarom dan Jesse?

Ik heb geen voorkeur. Ik laat me graag overtuigen. Al gun ik het RGB en RA van harte dat Spanje wint, dat wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 22, 2008 11:13 pm

Omdat die proberen aan te vallen. Het spel te maken. En de leukere spelers.

Iniesta, Villa, Silva, Cesc, Xavi....allemaal leuke spelers
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jun 22, 2008 11:14 pm

Ik wil niet dat Duitsland of Turkije winnen, die gun ik het allebei niet. Italië had m'n grootste voorkeur, aangezien ik het meeste met dat land heb, maar dat kan helaas niet meer. Dan blijven Spanje en Rusland over. Doen niet veel voor elkaar onder, maar dan geven RGB en RA de doorslag. :icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 22, 2008 11:15 pm

Als RGB nou met een paar schitterende analyses komt dan weet ik zeker dat ik Spanje ga aanmoedigen. Niet dat ze daar iets aan hebben maar toch :ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 22, 2008 11:18 pm

Ik hoop ook dat Spanje wint, al vind ik het schuifieschuifie-gehalte erg hoog bij die ploeg.
Van Fabregas ben ik fan, maar die staat niet in de basis.

Ik verwacht echter dat Rusland de finale haalt, enorm gehypt wordt, en daarna in de finale droogjes verslagen wordt door Duitsland.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » zo jun 22, 2008 11:22 pm

Spanje vind ik niet sterker geworden tijdens het toernooi. Rusland uiteraard wel. Spanje gaat Nederland achterna.

Ik vind deze KO opzet maar zo zo. Drie wedstrijden achter elkaar verlengen? Dank u, maar zo interessant is voetbal ook weer niet. Waarom niet gewoon twee groepen met vier teams die allemaal drie wedstrijden spelen? Winnaars naar de finale.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 22, 2008 11:34 pm

Spanje heeft een paar mooie (en hele goede) spelers, maar de ploeg doet me weinig. Laat Rusland maar winnen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47915
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jun 23, 2008 7:45 am

Berusting in het feit dat het er gewoon niet in zat hier. Toni was niet in vorm en van de opstelling klopte keer op keer maar weinig. Het hing allemaal als los zand in elkaar. Uithuilen en overnieuw beginnen, maar dan wel met een vaste selectie. Volgens mij begrepen ze bij Italië zelf ook niet zo goed hoe er gespeeld diende te worden. Ze deden maar wat.

Anyway, Feli RA en RGB. Het mocht ook wel een keer na 80 jaar! ;)

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma jun 23, 2008 8:49 am

Jöhnk schreef:Ja goed, maar Guiza kan al helemaal niets.
Yup, ik had hem nog nooit zien spelen, maar had veel weg van een one-season-wonder. Qua uiterlijk en motoriek deed hij ook denken aan Vennegoor.

Blij toe dat in ieder geval Spanje nog door is. Vooraf aan het toernooi gaf ze ik na Oostenrijk de minste kans om het toernooi te winnen, maar nu komen ze toch akelijk dichtbij. Alleen de vorige keer dat ze na penalties door wisten te stoten, verloren ze van een Zuid-Korea, getraind door ene Guus. History repeats...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma jun 23, 2008 8:57 am

joey schreef: En Real Ajax ook. Ik had niet door dat je een Spanjaard was, trouwens. :blush.gif:
Jazeker een Amsterdamse Spanjool! :onfire.gif: En bedankt natuurlijk.

Ik ben trouwens gisteren bij de penalty's naar bed gegaan. Spanje en penalty's, dat ken ik wel. Belde natuurlijk mijn vader na 10 minuten op met allerlei juichende mensen op de achtergrond. :biggrin.gif:

Was wel verdiend uiteindelijk, al vind ik Spanje erg flegmatisch voetballen, het hele toernooi trouwens. Maar gisteren was de verdediging prima bezig, Marchena valt me dit toernooi echt heel erg mee. En Senna heeft al drie topwedstrijden gespeeld.

Ach, tegen de Russen. We zien wel, in ieder geval is Spanje in één keer van zijn Italië-complex, penalty's complex en kwartfinale-complex af. :excited.gif:

Trouwens, vond het Spaanse publiek in het stadion de hele wedstrijd erg enthousiast (heb me namelijk tijdens Nederland - Rusland dood geërgerd aan het Oranje legioen dat de hele tijd verwend met zijn armen over elkaar zat te turen, en dan klagen ze over het Ajax publiek. :confused.gif:)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 9:20 am

Ik vond Spanje niet best, maar Italië liet helemaal niets zien. Ongelooflijk, met zoveel kwaliteit.
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma jun 23, 2008 9:22 am

Lopen ze in Spanje nu een beetje warm voor het EK, Real Ajax?
Had altijd het idee dat het Spaanse elftal nooit zo leefde, ben op het EK in 2000 naar Spanje-Noorwegen geweest (0-1), daar zaten maar 800 Spanjaarden in het stadion ofzo.

Ik zou trouwens na een hele dag in Basel, met 30 graden op je knar en vijf liter bier in m'n mik ook boe noch bah kunnen zeggen denk ik.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma jun 23, 2008 9:26 am

Thijs schreef:Lopen ze in Spanje nu een beetje warm voor het EK, Real Ajax?
Had altijd het idee dat het Spaanse elftal nooit zo leefde, ben op het EK in 2000 naar Spanje-Noorwegen geweest (0-1), daar zaten maar 800 Spanjaarden in het stadion ofzo.
Ha, bij die klote wedstrijd ben ik ook geweest.

Ze lopen nu wel warm hoor. :biggrin.gif: Volgens mij is de sleet er de laatste jaren een beetje ingeslopen, werden veel mensen cynisch. Maar ik denk dat er gisteren een heel gewicht afgevallen is. Zie nu ook op Spaanse voetbalfora dat Real en Barça fans elkaar in de armen vallen, terwijl ze elkaar het hele seizoen lopen te sarren. Wie had dat gedacht?
Laatst gewijzigd door Real Ajax op ma jun 23, 2008 10:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma jun 23, 2008 9:30 am

Real Ajax schreef:in ieder geval is Spanje in één keer van zijn Italië-complex, penalty's complex en kwartfinale-complex af.
En het 22 juni complex, dat schijnbaar ook bestond :icon_biggrin.gif:

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jun 23, 2008 9:42 am

Jöhnk schreef:Ik hoop ook dat Spanje wint, al vind ik het schuifieschuifie-gehalte erg hoog bij die ploeg.
Van Fabregas ben ik fan, maar die staat niet in de basis.

Ik verwacht echter dat Rusland de finale haalt, enorm gehypt wordt, en daarna in de finale droogjes verslagen wordt door Duitsland.
:aai.gif: Ik leef met je mee....
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie