25 juni 20.45 uur Duitsland-Turkije

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

25 juni 20.45 uur Duitsland-Turkije

Bericht door Duke » ma jun 23, 2008 10:58 am

St. Jakob Park, Basel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma jun 23, 2008 11:00 am

Ik las dat Turkije maar iets van 14 spelers (inclusief 2 keepers) tot zijn beschikking heeft bij deze wedstrijd.

Ik denk toch dat Duitsland het lastig krijgt maar uiteindelijk na verlenging of strafschoppen ietwat gelukkig wint.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma jun 23, 2008 11:12 am

Ik kan me niet voorstellen dat Duitsland het niet na 90 minuten af kan maken.
Het geluk van Turkije houdt een keer op.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma jun 23, 2008 11:14 am

Turkije mist Nihat.

Duitsland wint dus makkelijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma jun 23, 2008 11:17 am

Saaie 2-0 voor de Duitsers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jun 23, 2008 11:19 am

Beloki schreef:Turkije mist Nihat.

Duitsland wint dus makkelijk.
Hoeveel doelputen zal Semih Şentürk wel niet in de vollen 90 minuten maken!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 23, 2008 10:42 pm

Haha, hup Turkije!


Wilders stoort zich aan feestende Turken

DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan voetbalsupporters die tijdens het EK massaal de straat opgaan om overwinningen van het Turkse elftal te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat duizenden fans claxonerend en met Turkse vlaggen door diverse steden rijden.
Turkije versloeg in de kwartfinale Kroatië en neemt het morgen in de halve finale op tegen Duitsland.

,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden hangen vol met Turkse vlaggen, het lijkt hier klein Turkije wel.’’

Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’

VVD-Kamerlid Henk Kamp is het niet met Wilders’ kritiek op de feestvierende Turken eens. ,,Het is logisch dat zij nog een band met hun moederland hebben. Tijdens het EK-voetbal wordt er intensief plezier gemaakt. Als je je de hele dag overal aan ergert, wordt de samenleving onleefbaar.’’
AD

:drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jun 23, 2008 11:17 pm

Ik dacht dat Jesse een geintje maakte maar ze overwegen serieus om hun derde keeper als veldspeler in te zetten..

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jun 23, 2008 11:32 pm

joey schreef:Haha, hup Turkije!


Wilders stoort zich aan feestende Turken

DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan voetbalsupporters die tijdens het EK massaal de straat opgaan om overwinningen van het Turkse elftal te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat duizenden fans claxonerend en met Turkse vlaggen door diverse steden rijden.
Turkije versloeg in de kwartfinale Kroatië en neemt het morgen in de halve finale op tegen Duitsland.

,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden hangen vol met Turkse vlaggen, het lijkt hier klein Turkije wel.’’

Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’

VVD-Kamerlid Henk Kamp is het niet met Wilders’ kritiek op de feestvierende Turken eens. ,,Het is logisch dat zij nog een band met hun moederland hebben. Tijdens het EK-voetbal wordt er intensief plezier gemaakt. Als je je de hele dag overal aan ergert, wordt de samenleving onleefbaar.’’
AD

:drecul.gif:
Geen aandacht aan die man schenken joh. Is het beste
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » ma jun 23, 2008 11:54 pm

brigade zuid schreef:Ik dacht dat Jesse een geintje maakte maar ze overwegen serieus om hun derde keeper als veldspeler in te zetten..

Ze hebben al zoveel geheime krachten in de sport losgemaakt, dat dit geheime wapen er ook nog wel bij kan.

Het wordt de Duitsers wel bijzonder makkelijk gemaakt, maar ik blijf hopen op nog een Turks wonder.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jun 24, 2008 2:48 am

brigade zuid schreef:Ik dacht dat Jesse een geintje maakte maar ze overwegen serieus om hun derde keeper als veldspeler in te zetten..
Ik maak geen geintjes.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 7:47 am

joey schreef:Haha, hup Turkije!


Wilders stoort zich aan feestende Turken

DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan voetbalsupporters die tijdens het EK massaal de straat opgaan om overwinningen van het Turkse elftal te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat duizenden fans claxonerend en met Turkse vlaggen door diverse steden rijden.
Turkije versloeg in de kwartfinale Kroatië en neemt het morgen in de halve finale op tegen Duitsland.

,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden hangen vol met Turkse vlaggen, het lijkt hier klein Turkije wel.’’

Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’

VVD-Kamerlid Henk Kamp is het niet met Wilders’ kritiek op de feestvierende Turken eens. ,,Het is logisch dat zij nog een band met hun moederland hebben. Tijdens het EK-voetbal wordt er intensief plezier gemaakt. Als je je de hele dag overal aan ergert, wordt de samenleving onleefbaar.’’
AD

:drecul.gif:
Hij heeft het er vast met zijn Belgische vriend over gehad:
Filip Dewinter hoopt dat Turkije verliest op het EK
Uitgegeven: 23 juni 2008 15:32
Laatst gewijzigd: 23 juni 2008 15:34

BRUSSEL - Filip Dewinter, leider van de Belgische partij Vlaams Belang, ziet Duitsland veel liever winnen dan Turkije tijdens de halve finale van het EK voetbal woensdag.

Een Duitse zege zou een symbolische overwinning voor Europa zijn, stelde hij maandag.

Filip Dewinter vroeg zich afgelopen weekeinde af wat het Turkse elftal eigenlijk doet op het Europees kampioenschap voetbal. Hij ergerde zich aan de Turkse feesten en vlaggen in Europese steden na de overwinning op Kroatië in de kwartfinale van vrijdag.

"Turkije wil niet alleen lid worden van de EU, maar wil Europa koloniseren" aldus de Belg. Hij pleit ervoor om Turkije niet alleen uit het EK, maar ook uit de Europese Unie te weren.
Nu.nl

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 24, 2008 9:13 am

Zo onschuldig, en zelfs daar nog over zeiken. Dan moet je wel geobsedeerd zijn. :aai.gif:

Hup Turkije! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 9:57 am

Het is te onzinnig voor woorden. Die Turken toeteren en vieren feest! Nou, nou, wat erg. Misschien vinden de heren het beter als de veelal autochtone supporters van voetbalclubs de binnensteden verbouwen als ze een keer wat gewonnen hebben?

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » di jun 24, 2008 10:19 am

joey schreef:Zo onschuldig, en zelfs daar nog over zeiken. Dan moet je wel geobsedeerd zijn. :aai.gif:
Dat je het niet met Wilders eens bent is je goed recht. Hij gaat nu inderdaad wat ver, hoewel hij in de kern wel degelijk een punt heeft.
Helemaal onschuldig is het m.i. in ieder geval niet.
Hoe dan ook, je hoeft hem niet zoals jij doet als psychiatrisch patient neer te zetten. Dat doet me namelijk ietwat huiveren, want dat deden ze in de vroegere Sovjet-Unie ook met andersdenkenden.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 24, 2008 10:23 am

Jim schreef:Hoe dan ook, je hoeft hem niet zoals jij doet als psychiatrisch patient neer te zetten. Dat doet me namelijk ietwat huiveren, want dat deden ze in de vroegere Sovjet-Unie ook met andersdenkenden.
Daarvoor hoef je echt niet zo ver terug in de tijd hoor. Dat is namelijk ook wat Wilders doet met gelovige Islamieten.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 8:50 pm

Jim schreef:Dat je het niet met Wilders eens bent is je goed recht. Hij gaat nu inderdaad wat ver, hoewel hij in de kern wel degelijk een punt heeft.
Helemaal onschuldig is het m.i. in ieder geval niet.
Waarin heeft hij dan een punt?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jun 24, 2008 8:58 pm

Dat het geen porem en geen gezicht is.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » di jun 24, 2008 9:04 pm

Peter schreef:Dat het geen porem en geen gezicht is.
Alleen maar omdat het geen Italianen zijn. :biggrin.gif: :poketounge.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jun 24, 2008 9:11 pm

Hehe. Nee, al die uitgedoste malloten zien er niet uit.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 24, 2008 9:21 pm

Wilders heeft het over de Turken hoor, niet over de Nederlanders. De meeste Turken zie ik alleen maar met wat vlaggen de straat op gaan, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders. Wilders zal dus wel iets anders bedoelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jun 24, 2008 9:23 pm

Het valt me iig mee dat hij niet zeurt over het feit dat Turkije überhaupt mee doet met een EK. Hij maakt sprongen voorwaats.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 24, 2008 10:13 pm

Kan hij ook moeilijk, aangezien zijn geliefde Israël ook zou kunnen meedoen. Dat heeft er geografisch gezien al helemaal geen recht op.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 25, 2008 9:51 am

Vanavond eindelijk weer voetbal. Ik moet echt afkicken na al die wedstrijden!

Wat denken jullie, heeft Turkije nog eens kans? Volgens mij wel, in het geval Duitsland al aan de finale denkt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo jun 25, 2008 9:54 am

Yep, eindelijk weer voetjebal... :00001732.gif:

Ik twijfel alleen nog over de uitslag. Van mij mogen ze allebei winnen, maar ja... :confused.gif:

Plaats reactie