Oranjegekte minder?

Waarom wij winnen en zij niet

Moderator: mods

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door generaal » za jul 10, 2010 11:44 pm

Z'n vader is dus bekender dan de doorsnee-keldervoetballer. Een beetje journalist had die anekdote en de bijbehorende personalia feilloos aan Nigel de Jong gelinkt.

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door jamie » zo jul 11, 2010 4:26 pm

generaal schreef:Welke luie stukjestikker heeft die mensen wijsgemaakt dat Nigel Moluks bloed heeft? Z'n moeder is Nederlands en z'n vader is de welbekende Surinamer Jerry de Jong, die met grote voorkeur proletarisch winkelde in de kleedkamer van z'n strijdmakkers.
Jerry de Jong is zijn stief vader en niet zijn biologische vader

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door generaal » zo jul 11, 2010 4:39 pm

jamie schreef:
generaal schreef:Welke luie stukjestikker heeft die mensen wijsgemaakt dat Nigel Moluks bloed heeft? Z'n moeder is Nederlands en z'n vader is de welbekende Surinamer Jerry de Jong, die met grote voorkeur proletarisch winkelde in de kleedkamer van z'n strijdmakkers.
Jerry de Jong is zijn stief vader en niet zijn biologische vader
Weet je dat zeker? In interviews heeft Jerry het steevast over zijn zoons (waaronder Nigel) en zijn kleinkind.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door brigade zuid » zo jul 11, 2010 5:12 pm

Amsterdam, niet te vroeg gaan piepen dat het vol zit he.. niet dat gepaniekeer en dat niemand er meer in komt, als het museumplein vol zit gaan de mensen wel in een cafeetje kijken een straat verderop. Die onzin wil ik dinsdag ook niet horen.

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door jamie » zo jul 11, 2010 5:24 pm

generaal schreef:
jamie schreef:
generaal schreef:Welke luie stukjestikker heeft die mensen wijsgemaakt dat Nigel Moluks bloed heeft? Z'n moeder is Nederlands en z'n vader is de welbekende Surinamer Jerry de Jong, die met grote voorkeur proletarisch winkelde in de kleedkamer van z'n strijdmakkers.
Jerry de Jong is zijn stief vader en niet zijn biologische vader
Weet je dat zeker? In interviews heeft Jerry het steevast over zijn zoons (waaronder Nigel) en zijn kleinkind.
Ik kan me nog herinneren toen Nigel net doorbrak bij Ajax. Ze hadden het erover op TV toen. Jerry de Jong heeft de moeder leren kennen toen ze zwanger van Nigel was en heeft Nigel geadopteerd en opgevoed alsof het zijn "echte" zoon was.

Mischien ben ik wel in de war met shaun wright-phillips en Ian Wright,, dat is ook zo een situatie geloof ik. :confused.gif:
Laatst gewijzigd door jamie op zo jul 11, 2010 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Jinne » zo jul 11, 2010 5:27 pm

generaal schreef:Z'n vader is dus bekender dan de doorsnee-keldervoetballer. Een beetje journalist had die anekdote en de bijbehorende personalia feilloos aan Nigel de Jong gelinkt.
Dat heeft ook enorm veel waarde in een verhaal over de feestvreugde in Ambon....
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door generaal » zo jul 11, 2010 5:56 pm

Jinne schreef:
generaal schreef:Z'n vader is dus bekender dan de doorsnee-keldervoetballer. Een beetje journalist had die anekdote en de bijbehorende personalia feilloos aan Nigel de Jong gelinkt.
Dat heeft ook enorm veel waarde in een verhaal over de feestvreugde in Ambon....
Dan was hij er niet eens in opgenomen. Maar Nigel z'n biologische vader is dus Molukker? In dat geval mea culpa. Kon het verder nergens op internet vinden.

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door jamie » zo jul 11, 2010 6:02 pm

generaal schreef:
Jinne schreef:
generaal schreef:Z'n vader is dus bekender dan de doorsnee-keldervoetballer. Een beetje journalist had die anekdote en de bijbehorende personalia feilloos aan Nigel de Jong gelinkt.
Dat heeft ook enorm veel waarde in een verhaal over de feestvreugde in Ambon....
Maar Nigel z'n biologische vader is dus Molukker?
Dat weet ik niet. Misschien is Jerry wel zijn biologische vader en ben ik in de war :confused.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door joey » zo jul 11, 2010 6:39 pm

Mwah, als ik naar het hoofd van Nigel de Jong kijk zou ik zeggen dat hij meer lijkt op Jerry de Jong dan op de doorsnee Molukker. Zelfs al is het Molukse volk (voor zover daar sprake van is) genetisch allerminst homogeen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door peter » zo jul 11, 2010 11:34 pm

Maar goed dat ik de stad niet ben ik gegaan. Tijdens dit soort feestjes komen er de grootste mafkezen naar buiten. Werd gebeld door een maatje dat er een kerel met een pistool liep rond te zwaaien hier. Hoe ziek ben je dan? Laat ik eens naar de finale gaan en een pistool meenemen voor als het misgaat...Triest.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Jöhnk » zo jul 11, 2010 11:46 pm

Is zo logisch als wat. Zet 100000 mensen op een plein, en er zitten altijd wel wat debielen tussen. Waarschijnlijk ook moordenaars, of kinderverkrachters.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door joey » zo jul 11, 2010 11:46 pm

Ja, raar is dat toch. Winnen of verliezen schijnt er ook niet toe te doen, bepaalde mensen móeten zich misdragen. :excited.gif:

Die verlenging heeftook voordelen. Veel mensen moesten daardoor al kort na de wedstrijd richting trein.

hoeveel mensen zouden er dinsdag komen opdagen?
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Scherrer » zo jul 11, 2010 11:49 pm

Een groot plein in Rotterdam kan blijkbaar nooit goed gaan. Bizarre dingen gezien vandaag. Brrr. Ben in de rust naar huis gegaan.
***

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Beloki » zo jul 11, 2010 11:52 pm

Scherrer schreef:Een groot plein in Rotterdam kan blijkbaar nooit goed gaan. Bizarre dingen gezien vandaag. Brrr. Ben in de rust naar huis gegaan.
Nu maak je me nieuwsgierig...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Scherrer » zo jul 11, 2010 11:56 pm

Beloki schreef:
Scherrer schreef:Een groot plein in Rotterdam kan blijkbaar nooit goed gaan. Bizarre dingen gezien vandaag. Brrr. Ben in de rust naar huis gegaan.
Nu maak je me nieuwsgierig...
Ik ga hier morgen wel wat uitgebreider over schrijven. Maar bijvoorbeeld een meisje met vleeswonden aan haar been door een strijker die tussen haar benen werd gegooid (stond 1 meter naast mij). Een man die met een mes heeft staan zwaaien (vriend van dat meisje, stond 2 meter naast me) en een afgesloten terrein met 20.000 mensen waar middenin (3 meter naast me) een honderdduizendklapper werd afgestoken.

En geen agent die naar binnen durfde. Bizar. Waanzin. HvH all over again: Vak-S was compleet. Tweede helft lekker thuis gekeken.
***

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Ramona » ma jul 12, 2010 10:15 am

Toch rondvaart Oranje
Uitgegeven: 12 juli 2010 11:03
Laatst gewijzigd: 12 juli 2010 11:07

AMSTERDAM - Het Nederlands elftal krijgt dinsdag toch een feestelijke rondvaart door de Amsterdamse grachten, voorafgaand aan de huldiging op het Museumplein.

Dat maakte de gemeente maandag bekend. Eerder zou Oranje alleen een rondvaart maken bij winst van de wereldbeker.

Na de vaartocht wordt het elftal tussen 17.00 en 17.45 uur gehuldigd op het Museumplein.

De gemeente verwacht ruim een miljoen bezoekers in de hoofdstad. Het publiek wordt geadviseerd ruim op tijd naar Amsterdam te reizen en bijvoorkeur met het openbaar vervoer te komen.

De binnenstad zal zo goed als onbereikbaar zijn met de auto.
© ANP

Nu.nl

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door InnerHarbour » ma jul 12, 2010 10:34 am

Ze zijn helemaal leip maar tja de rechten zijn verkocht door die KNVB hoeren, Amsterdam pikt een graantje mee en alle boeren uit Nederland kunnen een dagje naar de grote stad.
YNWA

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Rooie » ma jul 12, 2010 10:48 am

Leuk voor de spelers ook :excited.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door joey » ma jul 12, 2010 10:56 am

Ik vind zo´n huldiging dus HELEMAAL NIETS.

Huldigen doe je bij winst. Als je verliest, huil je uit.

Ik ben verdomd benieuwd hoeveel mensen er zullen komen. Is er hier iemand die van plan is om dinsdag te gaan?
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Thijs » ma jul 12, 2010 11:26 am

Komop, welke idioot gaat spelers huldigen voor een tweede plaats?

Als je nu blij gaat lopen doen ben je een loser. Een tweede plaats telt niet, nooit.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door LucaS » ma jul 12, 2010 11:28 am

Al die mensen die niet van voetbal houden en zin hadden in een feestje.
Vanochtend weer gelachen bij het RTL nieuws. Commentaar van een nieuwe die-hard Oranje fan: "De scheidsrechter speelde erg slecht, die had gewisseld moeten worden".
I think I lost my fucking headache

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Scherrer » ma jul 12, 2010 11:32 am

Die rondvaart is echt belachelijk. Hoe haal je het in je hoofd? Dit geeft ook een smet op het fenomeen rondvaart. Dat moet bijzonder blijven en dus alleen gedaan worden bij winst van een EK/WK of CL van Ajax.
***

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12764
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door Liberty » ma jul 12, 2010 11:36 am

Helemaal mee eens. Dit haalt de waarde van zijn rondvaart naar beneden. Zo'n huldiging op het museumplein kan misschien nog, maar een rondvaart is te idioot voor woorden.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 12, 2010 11:39 am

Op de persconferentie werd duidelijk dat het de gemeente vooral om spreiding van de mensenmassa gaat. Daarom dus wel een rondvaart.

Maar, zoals Joey zich ook al afvraagt, welke mensen komen dinsdag nou naar Amsterdam? Het journaal berichtte zojuist dat er 1 miljoen mensen worden verwacht dinsdag. Ik kan het me niet voorstellen.

Uitjanken, goed pak slaag gehad omdat we niet mooi voetbal hebben getoond, en weer over tot de orde van de dag. Godzijdank, er komen weer wedstrijden aan als Roda-Ajax en NAC-Utrecht op een heerlijke, herfstachtige zondag.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oranjegekte minder?

Bericht door joey » ma jul 12, 2010 11:39 am

Nee, helemaal geen huldiging.

De spelers hebben er vast en zeker ook helemaal geen zin in. Laat die jongens alleen met hun verdriet.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie