Nederland - Denemarken 14-06-2010

Nederland tegen Denemarken, Italië tegen Paraguay, Vuvuzela's tegen iedereen

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door Jesse » do jun 17, 2010 9:38 am

Ja, het is erg vreemd dat je aanvoerder de zwakste schakel is. Helaas zie ik BvM hem nooit wisselen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door Baseman » do jun 17, 2010 10:57 am

Feest schreef:En jahooorrrr, Mr. VdV gaat heeeerlijk door met z'n eigen campagne.
74 interlands en hij heeft er nog steeds helemaal niks van begrepen.
Dit interview is inderdaad stuitend, werkelijk onbegrijpelijk...wat een oogkleppen heeft hij op zeg:
'Als heel Oranje minder presteert, heb ik het gedaan'

JOHNNESBURG - Rafael van der Vaart is reserve-aanvoerder en veelvoudig international. Ook speelde hij onder andere wereldster Kaká uit de basis bij 's werelds grootste club Real Madrid. Bij het Nederlands elftal is hij echter nog steeds geen zekerheid. ,,Ik zal ermee moeten leren leven, dat ik bij Oranje nooit onomstreden ben."

Van der Vaart kreeg in de openingswedstrijd van Nederland op het WK het vertrouwen van bondscoach Bert van Marwijk. Twintig minuten voor tijd moest hij plaatsmaken voor Eljero Elia, die meer gevaar stichtte dan de oud-Ajacied in al de minuten daarvoor.

,,Ik herken dat de onvrede zich op mij toespitst", zegt Van der Vaart vandaag in een interview met De Telegaaf. ,,Als het hele elftal ondermaats presteert, heeft Van der Vaart het gedaan. Je wordt er hard van als alle mensen twijfelen. Maar het frustreert wel."

,,Ruud Gullit zei als analist op ESPN zelfs dat Wesley Sneijder slecht was door mij", gaat de Heemskerker verder. ,,Dat gaat echt te ver, want tegen Hongarije vulde ik het op precies dezelfde manier in en liep het wel. Het is te gek voor woorden dat ik als enige niet slecht mag spelen. Maar knokken hoort erbij. En ik moet ook heel eerlijk zijn, dat ik ondanks mijn 79 interlands nog steeds elke keer moet vechten om erin te staan."

Van der Vaart gaat niet ten onder in de felle concurrentiestrijd, zo zegt hij zelf. ,,Altijd scherp moeten zijn, maakt me juist beter. Maar soms vraag ik me wel eens af: wat moet ik nou nog meer doen? Achter de spits, op nummer tien, is nog steeds mijn favoriete positie. Alleen is het zo dat ook Wesley daar goed kan spelen."

Arjen Robben vrezen doet Van der Vaart niet. ,,Hij moet eerst terugkomen en dan een basisplaats verdienen. Bovendien heeft hij bij Real Madrid en Bayern anderhalf jaar aan de rechterkant gespeeld."
www.sportwereld.nl

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door Lionel » vr jun 18, 2010 8:56 am

Peter schreef:
Feest schreef:En jahooorrrr, Mr. VdV gaat heeeerlijk door met z'n eigen campagne.

74 interlands en hij heeft er nog steeds helemaal niks van begrepen.
Moet zeggen dat een vdVaart beter tot zijn recht komt als er een normale back achter hem staat. Kijk, Kuijt hield het veld aardig breed, maar als hij naar binnen stond, dan kwam vdWiel er altijd nog netjes over heen. Bij het tandem vdVaart-Gio zag je helemaal niemand. Echt, die Gio kon het allemaal niet belopen, waardoor die hele linkerkant vleugellam was. Ze hadden beter Urby als back kunnen gebruiken, want dan zou het met vdVaart ook wat beter lopen.

Ik zou sowieso Gio op het vliegtuig naar huis sturen. Zet Braafheid er maar in en maak vBommel maar aanvoerder. Zou ook terecht zijn na zijn optreden tegen de Denen.
Inderdaad! Gio kwam er amper overheen. Dat is toch echt het grootste probleem. Niet eens dat Van der Vaart naar binnen trok. Want die gasten zijn technisch zo goed dat ze zelfs met 10 man in de middencirkel nog mensen kunnen uitspelen.

Gio eraaaaaaaaaaaaaus!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door Lionel » vr jun 18, 2010 8:58 am

@ Feest en Baseman: Wat zegt hij nou voor boeiends? Het is toch zo wat hij zegt. Tegen die luie Hongaren kon Gio het belopen, kwam hij eroverheen en waren de vleugels dus bezet. Maar tegen Dennis fucking Rommedahl durfde Gio het niet..
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door Baseman » vr jun 18, 2010 5:33 pm

Rishi, heb je een bril nodig?
,,Als het hele elftal ondermaats presteert, heeft Van der Vaart het gedaan. Je wordt er hard van als alle mensen twijfelen. Maar het frustreert wel."
Hoezo oogkleppen en hoezo calimero...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Nederland - Denemarken 14-06-2010

Bericht door brigade zuid » vr jun 18, 2010 6:08 pm

Vd Vaart moet niet zo janken.

Plaats reactie