Duitsland - Servië 18-06-2010

Nederland tegen Denemarken, Italië tegen Paraguay, Vuvuzela's tegen iedereen

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door brigade zuid » vr jun 18, 2010 3:11 pm

Weet iemand inmiddels al of bij een gelijke stand in de poule het doelsaldo telt of het onderlinge resultaat.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Scherrer » vr jun 18, 2010 3:15 pm

brigade zuid schreef:Weet iemand inmiddels al of bij een gelijke stand in de poule het doelsaldo telt of het onderlinge resultaat.
Doelsaldo.
***

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door martijn401 » vr jun 18, 2010 3:16 pm

Ik hoorde op de radio van de week , dat doelsaldo bepalend is en daarna kijken ze naar het aantal gemaakte doelpunten.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Frank » vr jun 18, 2010 6:50 pm

Het zelf opzoeken blijft ondanks internet moeilijk :smallgrin.gif:

5. The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.

If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their
rankings will be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in the group matches between the
teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams
concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams
concerned;
g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door wimpey » vr jun 18, 2010 7:56 pm

Enganche schreef: Slechte wissels ook van Löw, zeg.
Zeker. Özil kwam in de 1e helft niet in het stuk voor. 2e helft veel beter. Müller was (wederom) de beste Duitser. Onbegrijpelijke wissels. 2 dravers voor 2 voetballers... En dan Podolski laten staan.

Badstuber werd zoekgespeeld door Krasic. Beste man van het veld. Knap, tegen Ghana bakte ie er niks van. :biggthumpup.gif:

Het was een leuke middag (met veel te veel alcohol). :cheer.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door FlaFlu » vr jun 18, 2010 8:17 pm

wimpey schreef:
Enganche schreef: Slechte wissels ook van Löw, zeg.
Zeker. Özil kwam in de 1e helft niet in het stuk voor. 2e helft veel beter. Müller was (wederom) de beste Duitser. Onbegrijpelijke wissels. 2 dravers voor 2 voetballers... En dan Podolski laten staan.
Vond ik ook onbegrijpelijk. Bij ZDF noemde z'n interviewer Podolski de beste aanvaller, maar daar was ik het zeker niet mee eens. Hij naam met name de eerste helft veel verkeerde beslissingen. Die Marin heb ik overigens nog nooit een goede wedstrijd zien spelen, maar dat kan ook aan mij liggen.
Enganche schreef:Badstuber werd zoekgespeeld door Krasic. Beste man van het veld. Knap, tegen Ghana bakte ie er niks van. :biggthumpup.gif:
Is ook gewoon een prima speler. Er lag nu ook wel wat meer ruimte rondom Zigic, doordat Pantelic er niet in stond. Ben tot dusver minder overtuigd van Badstuber als linksback, moet ik zeggen.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door wimpey » vr jun 18, 2010 8:25 pm

Löw is tactisch matig en te emotioneel, hetgeen zich m.n. in alles-of-niets wissels uit. Denk aan de finale van het EK. Zelfs een half uur na de wedstrijd had ie het nog niet op een rijtje. I.p.v. Servie had ie het over Bosnie en Kroatie. :smallgrin.gif:

Löw wordt wat overschat, z'n elftal ook. Özil deed in de 1e helft niet mee, Podolski speelde zoals ie bij Köln speelt en Schweini lijkt er na een zwaar seizoen doorheen te zitten. Vandaag was alleen Müller goed. Kolarov stond op scherp en had z'n handen vol aan hem. Hele rare (domme) wissel.

Badstuber was al snel rijp voor een wissel, Jansen zou als offensieve back voor ondersteuning hebben kunnen zorgen.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Lionel » vr jun 18, 2010 9:25 pm

Schweinsteiger is dan ook wat overschat..
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Bert » za jun 19, 2010 9:34 am

Özil doorschuiven naar de aanval was in ieder geval een dramatische keuze. Beter had-ie Özil op z'n eigen positie gehouden en gegokt op de runs van Müller en Podolski. Met Özil op het middenveld waren Khedira en Schweinsteiger ook aan voetballen toegekomen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door wimpey » za jun 19, 2010 10:24 am

Dat lijkt me ook, ja. Over links liep sowieso niks (Badstuber - Podolski deed me denken aan Gio - VDV tegen Denemarken).

Özil en Müller waren de enigen waarvan je het vermoeden had, dat ze de ingevingen en klasse hadden om de pot nog te draaien. Özil's passing trok de Servische defensie een paar keer uit elkaar en Müller's (loop)akties zorgden steeds voor gevaar. Nadat zij gewisseld waren, was de druk van de Duitsers weg.

Slechte wissels. Maar dat overkomt Löw dus wel vaker, die man reageert te impulsief wanneer het eens tegenzit. Goede trainer, matige coach m.i. Zo'n "kom-op-coach", die bij een achterstand te snel naar opportunisme en 'lengte voorin' grijpt.

Wanneer Duitsland zou hebben blijven voetballen, zou die gelijkmaker een stuk waarschijnlijker zijn geweest...

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Oscarito » za jun 19, 2010 10:28 pm

Over die gele kaarten, ik vond zojuist het volgende:
During the 2010 FIFA World Cup South Africa™, single yellow cards will only be deleted after the quarter-finals.
This was communicated to the Participating Member Associations in circular 21, 30 April 2010.

Suspensions as a consequence of two cautions imposed during different matches will automatically result in a suspension in the team’s next match.

If a player is sent off as a result of a direct or indirect red card, he will automatically be suspended from his team’s next match. In addition, further sanctions (i.e. additional suspension, fine, etc) may be imposed for a direct red card.

Velibor Vasovic
Berichten: 78
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 7:33 pm

Re: Duitsland - Servië 18-06-2010

Bericht door Velibor Vasovic » zo jun 20, 2010 12:02 am

Zo, die rekening van 20 jaar geleden is ook vereffend.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN

Plaats reactie