Brazilië - Ivoorkust 20-06-2010

Nederland tegen Denemarken, Italië tegen Paraguay, Vuvuzela's tegen iedereen

Moderator: mods

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Brazilië - Ivoorkust 20-06-2010

Bericht door goodfella » ma jun 21, 2010 8:23 pm

brigade zuid schreef:
Enganche schreef:Ik probeer m'n gelijk niet te halen met één wedstrijd, Rishi. De tendens is wat mij betreft duidelijk. Nederland is dankzij twee freakgoals op voorsprong gekomen, maar jij gelooft toch ook niet dat dit zeven wedstrijden lang goed kan gaan? Vanuit de controle spelen is prima, maar je moet wel kansen kunnen creëren.
Je weet dat Robben en Elia geblesseerd zijn he?
En Rio Ferdinand en Ballack en Essien en ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Brazilië - Ivoorkust 20-06-2010

Bericht door brigade zuid » ma jun 21, 2010 9:38 pm

Jesse schreef:Is Elia geblesseerd? Hij speelde toch gewoon tegen Japan?

En zijn we dan zo ongelooflijk afhankelijk van Robben? Zonder hem kunnen we geen kansen creëren? Robben is natuurlijk een topspeler, maar ook erg blessuregevoelig en niet de enige buitenspeler die we hebben. Als we dus blijkbaar zo'n type nodig hebben, waarom wordt die dan nu niet ook opgesteld (Elia of voor mijn part Babel)?
Elia kon niet de hele wedstrijd spelen en Robben is 1 van de beste spelers van de wereld dus ja daar zijn we wel redelijk afhankelijk van ja, verder is van Persie na zn blessureleed ook nog niet op zn absolute topniveau.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Brazilië - Ivoorkust 20-06-2010

Bericht door Duke » ma jun 21, 2010 9:47 pm

goodfella schreef:
brigade zuid schreef:
Enganche schreef:Ik probeer m'n gelijk niet te halen met één wedstrijd, Rishi. De tendens is wat mij betreft duidelijk. Nederland is dankzij twee freakgoals op voorsprong gekomen, maar jij gelooft toch ook niet dat dit zeven wedstrijden lang goed kan gaan? Vanuit de controle spelen is prima, maar je moet wel kansen kunnen creëren.
Je weet dat Robben en Elia geblesseerd zijn he?
En Rio Ferdinand en Ballack en Essien en ...
Die spelen toch niet in hetzelfde team?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brazilië - Ivoorkust 20-06-2010

Bericht door Lionel » di jun 22, 2010 8:53 am

En bovendien heeft Nederland net wat minder topspelers. Daar waren we het toch over eens?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie