Mountainbiken

Alles over de Olympische droom.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:04 am

Nee, de miscommunicatie ligt volledig bij de staf.

Mathieu na het verkennen: ‘goh, iedereen springt hier’

Reactie A: ‘ja, dat komt omdat vorig jaar bij het test-event dat plankje er niet lag.’

Reactie B: ‘ja, dat moet jij ook doen want straks ligt dat plankje er niet meer, dus pas even op.’

Van beide kanten is nu reactie A bevestigd, terwijl reactie B had gemoeten.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Frank » ma jul 26, 2021 11:05 am

Tja, dit doet toch anders vermoeden:
Milan Vader, de andere Nederlandse deelnemer, vertelde wel een idee te hebben waar het mis ging: ,,We hebben het er over gehad tijdens de lunch. Hij vroeg of ik van die ‘drop’ zou gaan springen. Zelf wilde hij over het plankje rijden dat er tijdens het verkennen lag. Ik vertelde hem dat dat plankje er waarschijnlijk niet zou liggen. Maar toen ik er zelf voorbij was en even later de opwinding in het publiek hoorde, wist ik wel hoe laat het was.”

Van der Poel bevestigde die lezing later deels. Hij ging er inderdaad vanuit dat er een soort schans was, zoals op de foto die hij op twitter zette is te zien. Maar hij ontkent dat hem verteld is dat die plank er tijdens de wedstrijd niet zou zijn. ,,Ik was niet op de hoogte, die plank lag er tijdens de verkenning wel. Ik heb enkel meegekregen dat hij op het testevent was weggehaald.”

Bondscoach Gerben de Knegt zegt op zijn beurt dan weer: ,,Het lijkt er op dat hij van het plankje wilde rijden dat er met trainen nog lag, maar nu niet. Heel stom, want daar hebben we het uitgebreid over gehad. Hij heeft zaterdag tien, elf, twaalf rondjes verkend, dat is meer dan hij normaal doet. Dus daar zou het niet aan mogen liggen.”
Stukje uit AD
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:17 am

Als ik kijk naar het interview met Milan Vader bij de NOS, dan is dat vetgedrukte juist wat hij niet zegt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 11:18 am

Als het hele veld wel springt en VdP niet, aan wie zou het dan liggen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 26, 2021 11:21 am

Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:18 am
Als het hele veld wel springt en VdP niet, aan wie zou het dan liggen?
Juist, ook mijn gedachte...
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:22 am

Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:18 am
Als het hele veld wel springt en VdP niet, aan wie zou het dan liggen?
Was ook mijn eerste reactie, maar waarom reactie A uit mijn vorige post en niet reactie B? Waarom niet gewoon zeggen: Mathieu, dit moet je niet doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er niet meer. (Zelfs na verdraaiing van de woorden van Milan Vader door het AD lees ik nog een voorbehoud: het plankje zou er waarschijnlijk niet liggen.)

De rest was bij dat test-event, dus die waren het gewend om het zo te doen.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Mountainbiken

Bericht door Sandro » ma jul 26, 2021 11:22 am

Ik vind de woorden "waarschijnlijk" en "ik denk/dacht" hier wel heel vreemd. Als je het niet zeker weet dan zoek je het toch uit?

Dit valt gevoelsmatig in de categorie 'verkeerde wissel Kramer'. Al denk ik dat Matthieu meer blaam treft dan Sven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 11:29 am

Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:22 am
Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:18 am
Als het hele veld wel springt en VdP niet, aan wie zou het dan liggen?
Was ook mijn eerste reactie, maar waarom reactie A uit mijn vorige post en niet reactie B? Waarom niet gewoon zeggen: Mathieu, dit moet je niet doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er niet meer. (Zelfs na verdraaiing van de woorden van Milan Vader door het AD lees ik nog een voorbehoud: het plankje zou er waarschijnlijk niet liggen.)

De rest was bij dat test-event, dus die waren het gewend om het zo te doen.
Jouw opties A en B zijn ook maar interpretaties op basis van een kort interviewtje met Vader. Ik zag dat filmpje ook bij NOS en hij leek een beetje te strijden tussen gewoon vertellen hoe het zat en Vd Poel niet te hard afvallen.

Bondscoach zegt 'uitgebreid over gehad'. Alle andere rijders wisten het.

Het lijkt er toch echt op dat Vd Poel dit wat te makkelijk heeft aangepakt. Niet scherp genoeg.

De conclusie dat het 'een communicatiefout van de staf' is (en dus hùn schuld?), lijkt mij echt te kort door de bocht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:34 am

Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

De miscommunicatie is toch duidelijk? Voor Vader was het vanzelfsprekend dat het plankje er niet zou liggen, want testevent en ‘mountainbike wordt steeds extremer blablabla’.

Voor Mathieu was het niet vanzelfsprekend. Hij is toch ook een beetje van het veldrijden, net als de bondscoach trouwens, waar overal dit soort plankjes liggen. Ze hadden hem moeten vertellen: dit moet je niet zo doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er zeker weten niet. En dat had dus ook uitgezocht moeten worden.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13360
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Arthur » ma jul 26, 2021 11:36 am

Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 11:41 am

Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:34 am
Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

De miscommunicatie is toch duidelijk? Voor Vader was het vanzelfsprekend dat het plankje er niet zou liggen, want ‘mountainbike wordt steeds extremer blablabla’.

Voor Mathieu was het niet vanzelfsprekend. Hij is toch ook een beetje van het veldrijden, net als de bondscoach trouwens, waar overal dit soort plankjes liggen. Ze hadden hem moeten vertellen: dit moet je niet zo doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er zeker weten niet. En dat had dus ook uitgezocht moeten worden.
Ik zie net het interviewtje weer.

Hij zegt niet 'waarschijnlijk niet'. Hij zegt: ik heb verteld dat het plankje er bij het testevent niet lag. Dat is echt een stuk explicieter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 11:44 am

Arthur schreef:
ma jul 26, 2021 11:36 am
Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?
Blijkbaar is dat gebruikelijk bij mountainbiken en het lijkt mij dat ze dat doen om blessures in de training te voorkomen? Als iedereen dat weet, lijkt mij VdP toch het buitenbeentje.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

DelToro
Berichten: 1258
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door DelToro » ma jul 26, 2021 11:47 am

Wat ik heel vreemd vind is dat die bondscoach zegt dat Van der Poel nog nooit een parcours zo goed heeft verkend als dit parcours en dat ze ook alles geanalyseerd hebben. Dus dat het daar niet aan kon liggen.
Aan de woorden van Vader kan je opmaken dat Van der Poel altijd die planken heeft gebruikt i.p.v. heeft gesprongen.

Als je als bondscoach aangeeft dat je alles goed hebt geanalyseerd met Van der Poel, dan wijs je hem er toch op dat hij moet springen i.p.v. over het plankje fietsen? Dan is dat toch niet iets dat je pas op de ochtend voor de race bespreekt met elkaar? Die jump moet toch ook goed geoefend worden lijkt me. Misschien wel meer dan alle andere stukjes op het hele terrein.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:48 am

Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:41 am
Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:34 am
Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

De miscommunicatie is toch duidelijk? Voor Vader was het vanzelfsprekend dat het plankje er niet zou liggen, want ‘mountainbike wordt steeds extremer blablabla’.

Voor Mathieu was het niet vanzelfsprekend. Hij is toch ook een beetje van het veldrijden, net als de bondscoach trouwens, waar overal dit soort plankjes liggen. Ze hadden hem moeten vertellen: dit moet je niet zo doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er zeker weten niet. En dat had dus ook uitgezocht moeten worden.
Ik zie net het interviewtje weer.

Hij zegt niet 'waarschijnlijk niet'. Hij zegt: ik heb verteld dat het plankje er bij het testevent niet lag. Dat is echt een stuk explicieter.
Dat is precies mijn optie A en dus juist niet expliciet. Mathieu moest zelf maar bedenken hoe waarschijnlijk het was dat het plankje er tijdens de wedstrijd zou liggen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2021 11:51 am

Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:44 am
Arthur schreef:
ma jul 26, 2021 11:36 am
Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?
Blijkbaar is dat gebruikelijk bij mountainbiken en het lijkt mij dat ze dat doen om blessures in de training te voorkomen? Als iedereen dat weet, lijkt mij VdP toch het buitenbeentje.
Dat is hij toch ook? Maar wel een buitenbeentje met medaillekansen. Aan de bondscoach om dit soort dingen voor te kauwen. Hoe vanzelfsprekend het misschien voor andere mountainbikers is.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 26, 2021 11:55 am

DelToro schreef:
ma jul 26, 2021 11:47 am
Wat ik heel vreemd vind is dat die bondscoach zegt dat Van der Poel nog nooit een parcours zo goed heeft verkend als dit parcours en dat ze ook alles geanalyseerd hebben. Dus dat het daar niet aan kon liggen.
Aan de woorden van Vader kan je opmaken dat Van der Poel altijd die planken heeft gebruikt i.p.v. heeft gesprongen.

Als je als bondscoach aangeeft dat je alles goed hebt geanalyseerd met Van der Poel, dan wijs je hem er toch op dat hij moet springen i.p.v. over het plankje fietsen? Dan is dat toch niet iets dat je pas op de ochtend voor de race bespreekt met elkaar? Die jump moet toch ook goed geoefend worden lijkt me. Misschien wel meer dan alle andere stukjes op het hele terrein.
Heel vreemd ja. Dit is het meest risicovolle onderdeel van het parcours, dus dit krijgt in de parcoursvoorbereiding speciale aandacht. Dat hier nog misverstanden over kunnen bestaan, is puur amateurisme. Een ander woord kan ik er niet voor bedenken.
Ajax!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 11:56 am

Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:51 am
Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:44 am
Arthur schreef:
ma jul 26, 2021 11:36 am
Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?
Blijkbaar is dat gebruikelijk bij mountainbiken en het lijkt mij dat ze dat doen om blessures in de training te voorkomen? Als iedereen dat weet, lijkt mij VdP toch het buitenbeentje.
Dat is hij toch ook? Maar wel een buitenbeentje met medaillekansen. Aan de bondscoach om dit soort dingen voor te kauwen. Hoe vanzelfsprekend het misschien voor andere mountainbikers is.
Ok, voor jouw is de bondscoach dus de schuldige. Van mij mag een rijder ook zelf nadenken. Zeker in zo'n wedstrijd. Hij is er sowieso op gewezen. Sterker nog, Vader is er zelfs over begonnen tegen hem. Echt aan alle kanten signalen, inclusief de expliciete mededeling dat het plankje er bij het testevent niet lag. Maar ik geloof ook dat 'VdP' een beetje onaanraakbaar is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 26, 2021 11:59 am

Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:48 am
Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:41 am
Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:34 am
Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

De miscommunicatie is toch duidelijk? Voor Vader was het vanzelfsprekend dat het plankje er niet zou liggen, want ‘mountainbike wordt steeds extremer blablabla’.

Voor Mathieu was het niet vanzelfsprekend. Hij is toch ook een beetje van het veldrijden, net als de bondscoach trouwens, waar overal dit soort plankjes liggen. Ze hadden hem moeten vertellen: dit moet je niet zo doen, want bij de wedstrijd ligt dat plankje er zeker weten niet. En dat had dus ook uitgezocht moeten worden.
Ik zie net het interviewtje weer.

Hij zegt niet 'waarschijnlijk niet'. Hij zegt: ik heb verteld dat het plankje er bij het testevent niet lag. Dat is echt een stuk explicieter.
Dat is precies mijn optie A en dus juist niet expliciet. Mathieu moest zelf maar bedenken hoe waarschijnlijk het was dat het plankje er tijdens de wedstrijd zou liggen.
Als het niet duidelijk is dan moet je dit navragen, en geen genoegen nemen met minder dan 100% duidelijkheid. Er staat te veel op het spel om zelf aannames te doen, daarmee neem je onnodig risico.
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Cruijff » ma jul 26, 2021 1:23 pm

Marillion schreef:
ma jul 26, 2021 10:32 am
Zowel bondscoach De Knegt als Milan Vader zeggen dat ze hierover met elkaar hebben gesproken. En Van der Poel weet van niets (als enige zo lijkt het). Lijkt wel alsof dat gesprek dan gewoon niet is binnengekomen of zo? Echt heel vaag dit.

Zat compleet in een tunnel dan wellicht tijdens zijn focus op een Olympische prestatie, waardoor dat soort informatie van buitenaf misschien helemaal niet meer bij hem binnenkwam.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Marillion » ma jul 26, 2021 1:55 pm

Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:44 am
Arthur schreef:
ma jul 26, 2021 11:36 am
Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?
Blijkbaar is dat gebruikelijk bij mountainbiken en het lijkt mij dat ze dat doen om blessures in de training te voorkomen? Als iedereen dat weet, lijkt mij VdP toch het buitenbeentje.
Je kunt twee soorten drops tegenkomen. De ene kun je droppen maar ook rollen. De ander moet je droppen. Dit is het geval als de afstand en de hoek van de landing het onmogelijk maken om je fiets eroverheen te laten rollen omdat dan je crankstel blijft hangen.

Als je dropt dan rij je door tot de afzet, duw je het stuur naar voren en hang je naar achteren. Dat maakt dat je een sprong maakt en grofweg op beide wielen land (afhankelijk van de landingszone).

Mathieu dacht te kunnen rollen. Daarom duwde hij zijn stuur niet naar voren. Het gevolg is dat je voorwiel gewoon direct omlaag gaat en dus vlieg je over je stuur.

De plank hebben ze neergelegd om de landing vergevingsgezind te maken. Je kunt dan gewoon de drop techniek toepassen maar maak je een fout dan zul je alsnog netjes landen. Toen het parcours er net lag waren er veel problemen om deze drop in te schatten en zijn er veel gevallen. Doel zal zijn om rijders het vertrouwen te laten opbouwen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door zeux » ma jul 26, 2021 2:27 pm

Marillion schreef:
ma jul 26, 2021 1:55 pm
Zeux schreef:
ma jul 26, 2021 11:44 am
Arthur schreef:
ma jul 26, 2021 11:36 am
Even los van wiens fout het is, het is toch wel raar dat zo'n plank er blijkbaar tijdens het verkennen wel ligt? Is het niet de bedoeling dat rijders gewoon het parcours zien zoals ze dat tijdens de wedstrijd moeten rijden?
Blijkbaar is dat gebruikelijk bij mountainbiken en het lijkt mij dat ze dat doen om blessures in de training te voorkomen? Als iedereen dat weet, lijkt mij VdP toch het buitenbeentje.
Je kunt twee soorten drops tegenkomen. De ene kun je droppen maar ook rollen. De ander moet je droppen. Dit is het geval als de afstand en de hoek van de landing het onmogelijk maken om je fiets eroverheen te laten rollen omdat dan je crankstel blijft hangen.

Als je dropt dan rij je door tot de afzet, duw je het stuur naar voren en hang je naar achteren. Dat maakt dat je een sprong maakt en grofweg op beide wielen land (afhankelijk van de landingszone).

Mathieu dacht te kunnen rollen. Daarom duwde hij zijn stuur niet naar voren. Het gevolg is dat je voorwiel gewoon direct omlaag gaat en dus vlieg je over je stuur.

De plank hebben ze neergelegd om de landing vergevingsgezind te maken. Je kunt dan gewoon de drop techniek toepassen maar maak je een fout dan zul je alsnog netjes landen. Toen het parcours er net lag waren er veel problemen om deze drop in te schatten en zijn er veel gevallen. Doel zal zijn om rijders het vertrouwen te laten opbouwen.

Soort van trainen aan de rekstok met een kussen er onder?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Marillion » ma jul 26, 2021 2:36 pm

Ja, ongeveer.

Met dat verschil dat het soms gewoon een permanente situatie is. Je zag rijders op andere plaatsen ook rollen waar ze hadden kunnen droppen, omdat het daar kon.

Soms is een variant sneller, minder zwaar of risicovol en laat je daar de keuze vanaf hangen. Soms heb je dus geen keuze.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mountainbiken

Bericht door Cruijff » ma jul 26, 2021 2:44 pm

Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:34 am
Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

Milan Vader had inderdaad een grijns op zijn gezicht toen hij over Mathieu en dat plankje vertelde.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Marillion » ma jul 26, 2021 3:00 pm

Lijkt idd een zeer pijnlijk geval van miscommunicatie.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mountainbiken

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 26, 2021 3:09 pm

Cruijff schreef:
ma jul 26, 2021 2:44 pm
Jöhnk schreef:
ma jul 26, 2021 11:34 am
Dat interview met Milan Vader zag ik dan anders. Ik had die grijns wel van zijn gezicht willen meppen.

Het punt is ook dat hij precies dezelfde versie vertelt als Mathieu: bij het testevent lag het plankje er niet.

Milan Vader had inderdaad een grijns op zijn gezicht toen hij over Mathieu en dat plankje vertelde.
Inderdaad, je zou bijna gaan denken dat VDP in de maling is genomen, want de humor zie ik er niet van in... maar Vader kon zijn lachen met moeite in bedwang houden.
Ajax!

Plaats reactie