De prijzen voor de CL-wedstrijden

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Kowalczyk » vr sep 17, 2010 1:23 pm

joey schreef:Heb je een pp gekocht, Ko?
Ja. In mijn vriendengroep was ik er voorstander van om gewoon lekker tv te kijken, maar de anderen wilden er niets van weten. Toen dacht ik: nou okee, vooruit dan. 107 euro. 35 euro per kaart.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door kruifie » za sep 18, 2010 10:57 am

Vrienden gaan voor sommige principes. Goede zaak :biggthumpup.gif:
Kowalczyk schreef:
joey schreef:Heb je een pp gekocht, Ko?
Ja. In mijn vriendengroep was ik er voorstander van om gewoon lekker tv te kijken, maar de anderen wilden er niets van weten. Toen dacht ik: nou okee, vooruit dan. 107 euro. 35 euro per kaart.

K.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Cruijff » di okt 05, 2010 11:57 pm

Ajax heeft besloten de verkoop voor de uitwedstrijd tegen Auxerre tijdelijk te stoppen. Er is gebleken dat er een prijsverschil bestaat tussen het bezoekersvak en vergelijkbare vakken voor het Auxerre-publiek. Ajax is momenteel in gesprek met Auxerre om helderheid te verkrijgen over de gebruikte prijsopbouw. Meer informatie zal spoedig volgen.
Indien je al in het bezit bent van een kaartje en de prijs wordt aangepast zal via ajax.nl informatie volgen over een mogelijke restitutieprocedure. Uiteraard streven wij er naar om de verkoop zo snel als mogelijk weer te starten.

Auxerre - Ajax wordt woensdag 3 november vanaf 20:45 uur gespeeld in het Stade l'Abbé-Deschamps.
Goh, dat de prijs een beetje te hoog was voelde ik ook al aan mijn water toen ik op de website zag staan dat het kaartje een dikke 56 euro zou gaan kosten. Is de vraag of Ajax echt voor de gek is gehouden door Auxerre of dat er bij Ajax hard aan de bel is getrokken door een aantal mensen die ruim een maand geleden al hadden becijferd dat de kaarten bij Auxerre niet bepaald duur zijn, en dat Ajax haar handen nu wast in onschuld. Vertrouw ze voor geen meter met dit soort dingen, heb al jaren het gevoel dat we teveel betalen bij (Europese) uitwedstrijden.

Maarja mijn hele trip naar Auxerre is al geboekt, dus al kost die kaart straks 140 euro, ik koop hem toch wel... :frusty.gif:

Ondanks de enorm hoge prijzen voor de passe partouts en losse kaarten zijn alle thuiswedstrijden toch dik uitverkocht. Doordat men 9 kaarten per scc mocht halen is de zwarthandel ook lekker gestimuleerd. Eigenlijk hoop ik maar dat we 3e worden in die poule en in de EL gaan spelen en dat er normale prijzen worden gerekend. Laat Dynamo Kiev maar snel punten sprokkelen en dan opnieuw uit de koker rollen!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Daily Blind » wo okt 06, 2010 8:05 am

Vreemd van Ajax, want waarom hebben ze het dan niet bij Madrid uit gedaan? Daar was het kaartje voor een zelfde plek in het stadion vele malen goedkoper dan de door Ajax opgelegde 60 euro.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Pride of Amsterdam » wo okt 06, 2010 8:16 am

Cruijff schreef: Eigenlijk hoop ik maar dat we 3e worden in die poule en in de EL gaan spelen en dat er normale prijzen worden gerekend. Laat Dynamo Kiev maar snel punten sprokkelen en dan opnieuw uit de koker rollen!
Je doet nu net alsof die kaarten altijd zo goedkoop zijn. De voorronde misschien wel, maar wedstrijden na de winterstop zijn ook niet altijd zo goedkoop.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13837
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Jinne » wo okt 06, 2010 8:26 am

Cruijff schreef:
Ondanks de enorm hoge prijzen voor de passe partouts en losse kaarten zijn alle thuiswedstrijden toch dik uitverkocht. Doordat men 9 kaarten per scc mocht halen is de zwarthandel ook lekker gestimuleerd.
Volgens mij heb je zelf ook goed gebruik gemaakt van de regeling, gezien je berichten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Cruijff » wo okt 06, 2010 12:08 pm

Zlatan Son of God schreef:Vreemd van Ajax, want waarom hebben ze het dan niet bij Madrid uit gedaan? Daar was het kaartje voor een zelfde plek in het stadion vele malen goedkoper dan de door Ajax opgelegde 60 euro.
Ik denk omdat er nu relatief gezien veel meer mensen geklaagd hebben. Madrid uit trok een iets ander publiek dan de doorsnee uitwedstrijden bezoeker, arrangement van 500 of 600 euro dokken...? Prima dachten de meesten.
Pride of Amsterdam schreef:Je doet nu net alsof die kaarten altijd zo goedkoop zijn. De voorronde misschien wel, maar wedstrijden na de winterstop zijn ook niet altijd zo goedkoop.
Klopt, Juventus thuis was vorig seizoen ook onbetaalbaar, dus moet je je voorstellen wat er met de prijzen gebeurt als we in een 1/8e finale Barça of Manchester United tegenkomen... dan liever een oostblok ploeg in de EL!
Jinne schreef:
Cruijff schreef:
Ondanks de enorm hoge prijzen voor de passe partouts en losse kaarten zijn alle thuiswedstrijden toch dik uitverkocht. Doordat men 9 kaarten per scc mocht halen is de zwarthandel ook lekker gestimuleerd.
Volgens mij heb je zelf ook goed gebruik gemaakt van de regeling, gezien je berichten.
Klopt, ik zal hier niet gaan ontkennen dat ik dankzij Ajax - AC Milan aardig m'n zakken heb gevuld.

Lionel
Berichten: 47626
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Lionel » wo okt 06, 2010 12:20 pm

Bahhhh
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Scherrer » wo okt 06, 2010 1:15 pm

Walgelijk, ja. Geen ander woord voor.
***

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Liberty » wo okt 06, 2010 1:19 pm

Overal handel in zien. Een echte Jood, dus. :wink.gif:
Tijd voor iets nieuws.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Cruijff » wo okt 06, 2010 1:58 pm

Haha tja dit soort reacties had ik wel verwacht, nu kan ik jullie voor moraalridder gaan uitmaken of jullie mij voor hebberige jood, maar dit is nu eenmaal hoe het spelletje werkt. Als ik die 12 kaartjes voor Ajax - AC Milan niet zou hebben ingeslagen had iemand anders ze met net zoveel winst doorverkocht... evenementen als voetbalwedstrijden, concerten en de Heineken Music Hall en bijv Sensation White draaien deels op zwarthandel.

Zonder handelaren zouden veel evenementen niet uitverkocht raken, doordat iets weken vantevoren is uitverkocht ontstaat er juist opeens vraag en is er een groep mensen die er persé heen wil, terwijl een deel van hen de wedstrijd / het concert anders links had laten liggen.

Maar ach, waarom zou ik me hier gaan verdedigen. Jullie mogen lekker walgen van mijn geritsel, dan ga ik me begin november van de opbrengst fijn vermaken in Frankrijk en kijken of we daar de 3 punten meenemen. :ajax.gif:

Lionel
Berichten: 47626
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Lionel » wo okt 06, 2010 2:17 pm

Eigenlijk zouden we je dankbaar moeten zijn...
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Cruijff » wo okt 06, 2010 6:20 pm

Inderdaad, dankzij hebberige joden als ik raken Ajax wedstrijden tenminste uitverkocht! :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47626
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Lionel » wo okt 06, 2010 6:28 pm

:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie