Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 666 » do okt 07, 2010 4:19 pm

Tegen de meeste tegenstanders in de eredivisie moet je de bal het werk laten doen, niet de spelers. Het hardwerkende ren-en-vliegwerk waar Ajax veel te vaak in vervalt valt geen heel seizoen vol te houden. Als je daarvan afhankelijk bent blijven zeperds als tegen Utrecht een structureel probleem.

Ajax moet minstens de helft van de eredivisie op halve kracht kunnen winnen zodat ze fysiek voluit kunnen gaan als het écht nodig is. Zolang Ajax hard moet werken om van middenmoters te winnen is er technisch en/of tactisch iets grondig mis en daar moet Martin Jol iets aan doen.

Al die keren dat de tweede helft ver achter bleef bij de eerste zijn geen toeval. Ajax lijkt nu net een marathonloper die met een sprint begint. Heel leuk dat je Twente en Milan na het startschot je hielen laat zien, maar in een race over 42 kilometer blijft de vroege sprinter daarmee alleen bejaarden en vetkleppen voor.

De aftrap van de maand oktober is nog warm en we hebben nu al het volgende dubbele kwartet verzameld:

1) PAOK thuis: in de 1e helft naar een goal gesprint, tweede helft een drama plus griekse gelijkmaker.
2) PAOK uit: van 1-3 voor tot een bijna fatale 3-3.
3) Kiev (uit) had een man minder maar forceerde toch de gelijkmaker.
4) Kiev thuis: via een 2-0 tussenstand naar de rand van de afgrond in de slotfase.
5) Tegen Groningen twee punten weggegeven in de laatste 18 minuten.
6) Feyenoord: totale instorting aan het eind van de wedstrijd. Gelukkig was het Feyenoord maar.
7) Milan: goede eerste helft, slechte tweede helft.
8) Twente: goed begonnen, daarna bergafwaarts en het kwam niet meer goed.

Kan de trainer geen strategie bedenken die tot het einde van de wedstrijd houdbaar is? Zelfs een ezel stoot zich niet acht keer aan dezelfde steen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Scherrer » do okt 07, 2010 4:53 pm

666 schreef: De aftrap van de maand oktober is nog warm en we hebben nu al het volgende kwartet verzameld:

1) Groningen: twee punten weggegeven in de laatste 18 minuten.
2) Feyenoord: totale instorting aan het eind van de wedstrijd. Gelukkig was het Feyenoord maar.
3) Milan: goede eerste helft, slechte tweede helft.
4) Twente: goed begonnen, daarna bergafwaarts en het kwam niet meer goed.

Kan de trainer geen strategie bedenken die tot het einde van de wedstrijd houdbaar is? Zelfs een ezel stoot zich niet vier keer aan dezelfde steen.
Tel daar PAOK-thuis maar bij op: wervelende eerste helft met 15 doelkansen, waardeloze tweede helft waarin niets meer lukte.
***

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 666 » do okt 21, 2010 7:41 pm

Ajax-Auxerre er ook nog bij en oktober is nog bezig! We krijgen Excelsior, Heerenveen en Heracles nog dus de dubbele cijfers halen voor het eind van de maand is nog volop mogelijk.
666 schreef:De aftrap van de maand oktober is nog warm en we hebben nu al het volgende dubbele kwartet verzameld:

1) PAOK thuis: in de 1e helft naar een goal gesprint, tweede helft een drama plus griekse gelijkmaker.
2) PAOK uit: van 1-3 voor tot een bijna fatale 3-3.
3) Kiev (uit) had een man minder maar forceerde toch de gelijkmaker.
4) Kiev thuis: via een 2-0 tussenstand naar de rand van de afgrond in de slotfase.
5) Tegen Groningen twee punten weggegeven in de laatste 18 minuten.
6) Feyenoord: totale instorting aan het eind van de wedstrijd. Gelukkig was het Feyenoord maar.
7) Milan: goede eerste helft, slechte tweede helft.
8) Twente: goed begonnen, daarna bergafwaarts en het kwam niet meer goed.

[ 9) Ajax-Auxerre, 2-0 en toen een rode kaart en een vrije trap tegen... ]

Kan de trainer geen strategie bedenken die tot het einde van de wedstrijd houdbaar is? Zelfs een ezel stoot zich niet acht [negen] keer aan dezelfde steen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Arthur » vr okt 22, 2010 8:20 am

Auxerre in dit lijstje toevoegen vind ik een beetje scorebordjournalistiek. Dit keer was de rode kaart de oorzaak van het probleem en die was geen resultaat van vermoeidheid omdat Ajax zichzelf voorbij was gelopen in de 1e helft. Sterker nog, 10 seconden daarvoor hadden we zelf nog een grote kans gecreeerd.

Ik ben het eens met de conclusie, maar ik vind deze wedstrijd daar geen ondersteuning voor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 999 » vr okt 22, 2010 11:38 am

Tja, Sulejmani wilde um binnen koppen op +- 14 meter.Had ie beter dood kunnen leggen op zijn borst en dan uithalen die bal richting goal.Was trouwens ook weer een goed opgezette aanval.

Ach, dieje Auxerre verdediger raakt hem helemaal verkeerd, raakt ie um goed praten we nergens meer over ...

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door mattie » wo nov 03, 2010 10:35 pm

Ik zeg het mes in deze selectie.. oprotten met onze scheveningse vriend.. Als jij je team zo belabberd laat voetballen en al in de comp. de nodige verliespunten heeft geleden en totaal geen automatisme maar dan ook helemaal niks.
Ik zie GVD bij de F1 die ik train nog meer vooruitgang.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Rooie » wo nov 03, 2010 11:11 pm

Heb het ook helemaal gehad. Speelt Auxerre precies zoals je het wenst (dramatisch namelijk), leg je zelf zo'n pot op de mat. Eenvoudigste dingen gaan fout, toeval troef.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Toppie » zo nov 07, 2010 2:31 pm

De Chemie met Jol is aan z'n einde het wordt weer kabouter voetbal wat een drama :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door generaal » zo nov 07, 2010 4:10 pm

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=126962 Hoeveel zouden Ooijer, Atouba, Tainio, Mido en De Zeeuw samen hebben gekost? :smallgrin.gif: Dit is geen troll hoor, maar het is wel droevig dat hij ook nog even naar Van Basten moet wijzen. En Balazs kostte PSV geloof ik twee miljoen euro.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door D_skilled » zo nov 07, 2010 4:32 pm

Jol had een klein budget om te investeren en heeft er brandhout voor gehaald. Spelers als Ooijer, Mido, Tainio en Atouba kosten weliswaar geen transfersom, maar wel een hoop salaris. Ipv daarvan had hij een Chadli kunnen ophalen voor vier ton. De Zeeuw is voor 7 miljoen gekomen. Ook zo'n matige aankoop, want ik vind de toegevoegde waarde van de Zeeuw sinds z'n komst zeer gering. Overschatte speler. En Lodeiro niet te vergeten? Anyone. Zo simpel en bijna demagogisch om te zeuren over meer geld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door peter » zo nov 07, 2010 4:34 pm

Dit maakt het heel pijnlijk. Jol toont hiermee aan dat hij geen Ajaxtrainer is.

Ik dien een motie van wantrouwen in. :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door LucaS » zo nov 07, 2010 4:36 pm

Het wordt tijd dat Danny Blind het overneemt
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door FlaFlu » zo nov 07, 2010 4:41 pm

D_skilled schreef:Jol had een klein budget om te investeren en heeft er brandhout voor gehaald. Spelers als Ooijer, Mido, Tainio en Atouba kosten weliswaar geen transfersom, maar wel een hoop salaris. Ipv daarvan had hij een Chadli kunnen ophalen voor vier ton. De Zeeuw is voor 7 miljoen gekomen. Ook zo'n matige aankoop, want ik vind de toegevoegde waarde van de Zeeuw sinds z'n komst zeer gering. Overschatte speler. En Lodeiro niet te vergeten? Anyone. Zo simpel en bijna demagogisch om te zeuren over meer geld.

De Zeeuw heeft geen 7 miljoen gekost.

Lodeiro is het hele seizoen geblesseerd geweest. Bovendien een speler waarin jij het ook enorm zag zitten, dus wat is dit voor opportunistische opmerking? :excited.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Marillion » zo nov 07, 2010 4:44 pm

Peter schreef:Ik dien een motie van wantrouwen in. :smallgrin.gif:
En die steun ik.

Hoe durf je nu weer te beginnen over het feit dat je geld nodig hebt. Kom op zeg. Tegen alle logica in heeft Jol sinds zijn komst wel degelijk mogen investeren in nieuwe spelers. Hij zal het nu toch echt moeten doen met de spelers die we op dit moment onder contract hebben.
Nil volentibus arduum

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door D_skilled » zo nov 07, 2010 4:44 pm

Neemt niet weg dat Lodeiro gezien het spelersmateriaal overbodig was.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Starring » zo nov 07, 2010 4:46 pm

De houdbaarsheidsdatum van Jol lijkt verstreken te zijn. Na een redelijk verlopen seizoen heeft dit Ajax onder deze shopaholic 0,0 vooruitgang weten te boeken. Het veldspel is al maandenlang chaostisch, slecht en fantasieloos te noemen zonder uitzicht op verbetering. Het resultaat in combinatie met het moorduo voorin leek langere tijd e.e.a. te verbloemen, maar nu ook het resultaat uitblijft is er eigenlijk weinig reden voor het aanblijven van Martin Jol en zijn Haagse achterban.

We hebben spoedig een coach nodig die talenten wél ontwikkelt, laat rijpen en van een groep met spelers tot één vast voetballend geheel kan smeden zodat we niet langer afhankelijk hoeven te zijn 'van de grillen' van Suarez en/of El Ham.

Over en uit.
AFCA!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Beloki » zo nov 07, 2010 4:54 pm

Enganche schreef:
D_skilled schreef:Jol had een klein budget om te investeren en heeft er brandhout voor gehaald. Spelers als Ooijer, Mido, Tainio en Atouba kosten weliswaar geen transfersom, maar wel een hoop salaris. Ipv daarvan had hij een Chadli kunnen ophalen voor vier ton. De Zeeuw is voor 7 miljoen gekomen. Ook zo'n matige aankoop, want ik vind de toegevoegde waarde van de Zeeuw sinds z'n komst zeer gering. Overschatte speler. En Lodeiro niet te vergeten? Anyone. Zo simpel en bijna demagogisch om te zeuren over meer geld.

De Zeeuw heeft geen 7 miljoen gekost.

Lodeiro is het hele seizoen geblesseerd geweest. Bovendien een speler waarin jij het ook enorm zag zitten, dus wat is dit voor opportunistische opmerking? :excited.gif:
Thomas, jij had het over een te zwak middenveld. Ben ik met je eens. Maar zou Jol er niet een heleboel op vooruitgaan als hij met Eriksen op 10 speelt? De Jong komt daar totaal niet tot zijn recht, en dat komt toch voornamelijk door de veranderde voorhoede. El Hamdaoui zoekt continu de combinatie in de kleine ruimte, terwijl Pantelic de ballen over het algemeen teruglegde op een inkomende De Jong. Nu loopt De Jong er een beetje verloren bij tussen EH en LS. En dat Jol nu zegt dat hij een aanspeelpunt mist is toch echt zijn eigen schuld. Hij had voor het geld voor EH ook een aanspeelpunt kunnen kopen, maar daar koos hij niet voor.

Overigens vind ik het tamelijk overdreven om met twee defensieve middenvelders te spelen, zeker tegen ADO. Punt is wel dat ik niet zo snel weet wie er op de positie van De Zeeuw kan spelen behalve Eriksen. De Jong moet namelijk echt voor de goal komen, anders is hij onbruikbaar. Ik zou het voorlopig zo doen:

Eriksen
Lindgren-Enoh/Bonevacia (is wellicht een risico, maar Enoh is ook allesbehalve in vorm)

Ooijer ipv Alderweireld vind ik een schande. Ervaring zou alleen mee moeten tellen bij gelijke kwaliteit. Echter, Alderweireld is verdedigend, en zeker ook opbouwend een stuk sterker dan Ooijer. Wat de vreselijk trage Oleguer op RB moet, vraag ik me ook af. Zet dan Blind op de bank. Zowel Anita,Lindgren als Blind kunnen in geval van nood ook CV spelen.

Wat mij betreft is het dus exit Jol, maar ik hoor graag wat jullie van bovenstaande vinden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

T82
Berichten: 1785
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door T82 » zo nov 07, 2010 4:56 pm

De laatste 12 wedstrijden onder Jol (MVV tel ik niet mee):

5x winst

3x gelijk

4x verlies

Dat is echt héél slecht!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door peter » zo nov 07, 2010 4:58 pm

T82 schreef:De laatste 12 wedstrijden onder Jol (MVV tel ik niet mee):

5x winst

3x gelijk

4x verlies

Dat is echt héél slecht!
Harde cijfers. AZ en PSV worden een graadmeter, want anders wordt er aan de stoelpoten van Jol gezaagd.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Justin » zo nov 07, 2010 4:59 pm

Heb het gevoel dat er helemaal niet zo veel kritiek op Jol is vanuit de directie.

Jammer genoeg.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Rooie » zo nov 07, 2010 5:00 pm

Justin schreef:Heb het gevoel dat er helemaal niet zo veel kritiek op Jol is vanuit de directie.

Jammer genoeg.
Die houden elkaar de hand wel boven het hoofd, zij hebben hem immers aangesteld en zouden wel eens zelf in de problemen kunnen komen als ze hem de laan uitsturen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Kowalczyk » zo nov 07, 2010 5:06 pm

Ik ben klaar met Jol. Van het ene op het andere moment.

Dat staat los van de resultaten, en ook los van zijn kwaliteiten als people's manager (want die schat ik hoog in), maar wie DIT zegt, komt voor mij - ongeacht de aard van de voorgeschiedenis in welk opzicht dan ook - in aanmerking voor onmiddellijk ontslag op staande voet.

Schan-da-lig. Echt genant. Beschamend.

Ajax heeft nu twee keer op rij verloren, woensdag van een club met een jaarbegroting van 35 miljoen, en vandaag van een club met een jaarbegroting van 12 miljoen. Ajax heeft een jaarbegroting van 61 miljoen.

Er is op dit moment geen budget voor dure aankopen, dat is waar, maar tel de aankoopsommen en salarissen van De Zeeuw, El Hamdaoui, Atouba, Lodeiro, Ooijer en Tainio voor de gein eens bij elkaar op. Ondanks het krappe budget heeft Jol toch al gauw twee keer de begroting van ADO Den Haag mogen uitgeven.

Zijn creatieve middenvelder (Lodeiro)? Gebruikt hij niet.
Zijn stormram (Mido)? Zet hij niet in.
Zijn fysiek sterke linksback (Atouba)? Hopeloos geval, speelt nooit.
Zijn versterking voor het middenveld (Tainio)? Gebruikt hij niet.

En dan zoiets zeggen. Na een thuisnederlaag tegen ADO Den Haag. Absoluut meteen de wacht aanzeggen. Wat mij betreft vandaag nog. Dit kun je als club absoluut niet tolereren.

K.
Still alive...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door FlaFlu » zo nov 07, 2010 5:07 pm

Aardig wat gelijkenissen met Ten Cates periode bij Ajax. Matige eerste seizoenshelft, wederopstanding in de tweede seizoenshelft, net tekort komen voor het kampioenschap. Veel gemiep in de media. Vervolgens in het tweede seizoen weer bergafwaarts.
D_skilled schreef:Neemt niet weg dat Lodeiro gezien het spelersmateriaal overbodig was.
Indien Jol inderdaad vindt dat Lodeiro minder is dan Eriksen (waar ik echt niet bij zou kunnen, overigens), dan wel ja. Maar gezien het gebrek aan creativiteit op het middenveld van Ajax en het feit dat Eriksen wel érg jong, bleu en broos is, was het niet zo'n hele vreemde zet.

Beloki schreef:Thomas, jij had het over een te zwak middenveld. Ben ik met je eens. Maar zou Jol er niet een heleboel op vooruitgaan als hij met Eriksen op 10 speelt? De Jong komt daar totaal niet tot zijn recht, en dat komt toch voornamelijk door de veranderde voorhoede. El Hamdaoui zoekt continu de combinatie in de kleine ruimte, terwijl Pantelic de ballen over het algemeen teruglegde op een inkomende De Jong. Nu loopt De Jong er een beetje verloren bij tussen EH en LS. En dat Jol nu zegt dat hij een aanspeelpunt mist is toch echt zijn eigen schuld. Hij had voor het geld voor EH ook een aanspeelpunt kunnen kopen, maar daar koos hij niet voor.

Overigens vind ik het tamelijk overdreven om met twee defensieve middenvelders te spelen, zeker tegen ADO. Punt is wel dat ik niet zo snel weet wie er op de positie van De Zeeuw kan spelen behalve Eriksen. De Jong moet namelijk echt voor de goal komen, anders is hij onbruikbaar. Ik zou het voorlopig zo doen:

Eriksen
Lindgren-Enoh/Bonevacia (is wellicht een risico, maar Enoh is ook allesbehalve in vorm)

Ooijer ipv Alderweireld vind ik een schande. Ervaring zou alleen mee moeten tellen bij gelijke kwaliteit. Echter, Alderweireld is verdedigend, en zeker ook opbouwend een stuk sterker dan Ooijer. Wat de vreselijk trage Oleguer op RB moet, vraag ik me ook af. Zet dan Blind op de bank. Zowel Anita,Lindgren als Blind kunnen in geval van nood ook CV spelen.

Wat mij betreft is het dus exit Jol, maar ik hoor graag wat jullie van bovenstaande vinden.
Ik vind El Hamdaoui een prima spits voor Ajax, Beloki. Of vind je dat die jongen niet kan kaatsen? Dat hij geen bal vast kan houden? Als een aantal spelers om hem heen wat beter zouden inspelen op de vooracties of kaatsen van El Hamdaoui, dan zouden ze hem regelmatiger voor de goal zetten of zelf voor de goal kunnen komen (zoals Lindgren een paar keer thuis tegen Auxerre). Vaak wordt er echter niet of nauwelijks geanticipeerd op wat El Hamdaoui wil doen. Zaak voor Jol om daar wat mee te doen.

Verder ben ik het wat de invulling van het middenveld betreft met je eens hoor. En je ziet ook dat Jol twijfelt. Hij heeft inmiddels Enoh, De Zeeuw en De Jong allemaal al eens op de bank gehouden of moeten houden, maar nooit heeft hij er een controleur af gehaald. Ik zie het dus niet gebeuren. En ook met een creatieve speler als Eriksen of Lodeiro erbij (in plaats van De Zeeuw, en dan De Jong als halfspeler) blijft het middenveld van Ajax nog wel even minder compleet dan dat van Twente of PSV.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door martijn401 » zo nov 07, 2010 5:28 pm

Huil argument van Jol. Met deze spelers groep mag je niet zo'n reeks neerzetten als de laatste paar weken. Lijkt er overigens wel op dat het flink rommelt in de selectie. Heel veel ontevredenheid en zo weinig plezier.
Van mij hoeft Jol nog niet weg , laat hem nu maar zien of hij tot de winterstop de schade nog kan beperken. Lukt dat niet dan exit.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jeroen126 » zo nov 07, 2010 5:42 pm

Ik weet niet wat nav de uitspraken van Jol meer gebroken is, mijn klomp of mijn Ajaxhart. Maakt ook niet uit, trouwens. Prima dat het voetbal niet om aan te zien is, maar dan moet je wel winnen (en dus: er een ploeg van maken, samenspel laten zien). Dat lukt niet en de titel kan je wel vergeten (het gat is nog lang niet overbrugbaar, maar geef die arme jongens tenminste drie maanden de tijd om alles te vergooien).


We zijn, voor de 5342790865723e keer, terug bij af. Er schieten allerlei ridicule oplossingen door mijn hoofd (wedstrijden spelen op de toekomst enzovoorts), maar uiteindelijk zijn ingrijpende veranderingen niet mogelijk. Ik geloof dat we met deze selectie kampioen kunnen worden, maar als dat niet kan, so be it. Dan wel graag: kin omhoog, borst vooruit. Waardigheid en klasse. Als je dat niet hebt, dan hoepel je maar op, Martin.

Godverdomme. Waar haalt 'ie het vandaan? Nogmaals, die Chadli was praktisch gratis op te halen. Dat die luldebehanger dat geld liever in Atouba of Lodeiro pompt, is niemands fout behalve de zijne.

(Ik ben dronken. Sorry. Maar echt, witheet. Woedend. Over centen beginnen? Met deze ploeg? Echt? Noem mij maar een zeikerd, maar een man als Adriaanse had dit nooit gedaan)
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op zo nov 07, 2010 5:54 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie