De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » ma nov 08, 2010 11:41 pm

Johan kom thuis, Martin en Rick rot op.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » di nov 09, 2010 6:26 am

Johan zit toch al lang lekker thuis in Barcelona?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Zuidema » di nov 09, 2010 7:32 am

Waarschijnlijk zal iedere AT-er het artikel inmiddels wel gelezen hebben, maar ik plaats het voor de volledigheid toch maar. Omdat het afkomstig is van een insider bij Ajax, die teleurgesteld opstapte. En niet van een orakel op een ivoren toren bij Barcelona.

Die toch nooit zijn verantwoording zal nemen en nooit eens in detail duidelijk maakt hoe het dan wel moet met het rood en wit. En daar waar hij dat wel globaal doet, helaas alleen maar met radicale zwart-wit oplossingen komt. Inclusief een kwalijk soort vriendjespolitiek.

Ondanks al die bezwaren tegen JC2 blijkt Theo het echter wel eens te zijn met veel van de kritiekpunten van Cruijff:

'Beleid Ajax veel te opportunistisch'

Uitgegeven: 8 november 2010 23:44
Laatst gewijzigd: 9 november 2010 04:20

AMSTERDAM – Het beleid bij Ajax is nog steeds te opportunistisch en de belangrijkste punten uit het inmiddels beruchte rapport van de Commissie Coronel zijn niet uitgevoerd, zo stelt Theo van Duivenbode in gesprek met Voetbal International.
De naam van Van Duivenbode dook maandag plotseling op in de media, nadat Johan Cruijff in zijn column opnieuw hard uit had gehaald naar de leiding van Ajax.

Laatstgenoemde vond het onder meer onbegrijpelijk dat de oud-verdediger uit de ledenraad van de club was gestapt, zonder dat men dit wereldkundig had gemaakt.

Van Duivenbode, die zijn positie bij Ajax naar eigen zeggen al ruim een jaar geleden op heeft gegeven, is het op veel punten eens met de kritiek van Cruijff. Dat hij zich niet meer verkiesbaar stelde voor de ledenraad is daar ook de belangrijkste reden van.

“Ik was ontevreden over het beleid en dat ben ik nog steeds”, zegt de oud-international die bijna drie jaar geleden deel uitmaakte van de commissie onder leiding van de huidige voorzitter van Ajax.

Volgens Van Duivenbode is er veel te weinig gedaan met de aanbevelingen. “Er zijn heus wat punten uit dat rapport doorgevoerd. Maar voor de belangrijkste punten, op voetbalgebied, gaat dat niet op. Daarom zag ik het niet meer zitten nog langer deel uit te maken van de ledenraad.”

Van Duivenbode doelt vooral op het transferbeleid. “In het rapport hebben we gesteld dat Ajax geen breedte-aankopen meer moet doen, maar alleen spelers moet halen die óf dragend en bepalend zijn óf jong en talentvol. En die moeten beter zijn dan wat je al in huis hebt.”

“Voldoen ze niet aan die voorwaarden, dan koop je niks. Maar Ajax is gewoon doorgegaan met breedte-aankopen, waaronder veel oudere spelers die op hun grote naam zijn gekocht.”

De slechte financiële positie van Ajax is volgens Van Duivenbode dan ook een direct gevolg van het transferbeleid dat de club voert. “Er is de laatste jaren zo’n zestig miljoen euro verdampt en dat is in grote mate op het transferbeleid en de hoge salarissen terug te voeren.”

Een goede oplossing lijkt hem echter niet zo moeilijk te vinden. “In mijn ogen is het simpel: er mag nooit meer geld uitgaan dan er binnen komt. Als je die regel loslaat, beland je in de rode cijfers zoals Ajax nu al enige tijd overkomt.”

Ook het feit dat de Amsterdammers tegen alle aanbevelingen in het rapport in Marco van Basten en Martin Jol bij hun aanstelling als trainer de vrije hand gaven bij het invullen van de technische staf, stuit Van Duivenbode tegen de borst.

“Als een trainer één assistent meeneemt begrijp ik dat. Maar zowel Van Basten als Jol kwamen met een heel gevolg aanzetten. Dat is niet goed voor de langere termijn. Het is jammer dat het beleid bij Ajax nog steeds zo opportunistisch is.”


Bron: NUsport

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 8:30 am

Ach, dat is ook weer een vriendje van JC.Koeman trouwens ook ..En met alle respect ook weer een beetje Jc taal.B.v.
,,Je koopt alleen dure spelers als ze aantoonbaar bepalend of dragend zijn voor je ploeg of je koopt jonge talenten met potentie. Maar wel altijd binnen de begroting. In ieder ander geval val je terug op de jeugdopleiding. Voldoen aankopen niet dan kan je daar de trainer op afrekenen, want die heb je aangetrokken om te presteren met de spelers en de ploeg", aldus Van Duivenbode, die wars is van huren of verhuren. ,,Pure geldvernietiging."
Wie wil dit niet.Rijkaard was zo'n speler.Winter niet, terwijl hij toch naar bovenstaande begrippen een versterking zou moeten zijn.Binnen de begroting.Witsche ook zo'n speler, maar was uiteindelijk ook niet datgene wat men er van verwacht had.Je koopt jonge talenten met potentie.Lijkt me logisch, toch ?.Maar daar zit ook meteen weer het probleem.Want hoe en wie bepalen dat ?.En tot hoe ver moet je een bepaald talent dan kwa transergeld willen gaan ?.Volgens mij wordt een trainer sowieso afgereknt op het resultaat wat inherent is aan zijn spelersmatriaal en zijn aankopen..Maar ook weer hoe wil je dat doen ?.Wat is de sanctie als blijkt dat een aankoop niet voldoet ?.Trainer eruit ?.
Daarom moet een trainer bij Ajax gewoon worden verplicht drie jeugdspeler op de bank te hebben zitten tussen de 18 en 20 jaar. En als de stand het toelaat, moet je ze speeltijd gunnen om te proeven aan het hoogste niveau. Wil een trainer dat niet, dan is er geen plaats voor hem bij Ajax. Ook niet als hij weigert te werken met prestatiebonussen. Hij moet zijn eigen salaris terugverdienen. Zo voer je technisch en financieel verantwoord beleid."
Dat van die jeugdspelers, ook lijkt me logisch.Alleen mis ik hier dus dat ze dan ook TALENTVOL moeten zijn.Maar goed, in principe lijkt me daar iedereen een voorstander van, mits de talenten ook aanwezig zijn.

Een trainer met prestatiesbonussen ?.Dan zal ie toch net zo goed een redelijk hoog basissalaris willen hebben want anders ben ik bang dat je weinig kwaliteit kan strikken om AJAX te komen trainen, lijkt me.En hoe hoog gaan we al die bonussen maken, want volgens mij was toch de bedoeling om het salarishuis van AJAX een stuk naar beneden te brengen.
Laatst gewijzigd door 999 op di nov 09, 2010 9:05 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 8:32 am

Van Gaal vergeeft Cruijff nooit

In het programma College Tour was Lous van Gaal flink op dreef. Niet alleen Ajax kreeg ervan langs, ook Johan Cruijff moest het ontgelden. "

"U weet niet wat ik heb moeten doormaken als trainer van Barcelona", liet Van Gaal presentator Twan Huys en de duizend studenten in de zaal weten. "Nagenoeg iedere week nam hij me op de korrel en kreeg ik commentaar via zijn column in de media. Cruijff is een icoon in Barcelona, net zoals Uli Hoeness dat momenteel in München is."

Van Gaal trad in 1997 in dienst van Barcelona en veroverde direct twee keer op rij de Spaanse landstitel. De Nederlandse oefenmeester stapt in 2000 op, om vervolgens in het seizoen 2002/2003 nog even terug te keren. Volgens Van Gaal worden in moeilijke tijden en bij tegenvallende resultaten altijd de woorden van een legende als Cruijff geloofd. "Hij heeft zoveel gezegd, maar nooit de verantwoordelijkheid genomen", zei Van Gaal. "Als je door iemand zo lang bent tegengewerkt, dan is er geen plek meer voor vergeving."
Uitzending: donderdag 11 november om 21.00 uur op NED3.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » di nov 09, 2010 9:08 am

Onrust bij Ajax neemt toe

door Jop van Kempen en Dick Sintenie. dinsdag 09 november 2010 | 07:23 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 09 november 2010 | 08:39
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
foto ANP Photo

foto ANP Photo
Quantcast

AMSTERDAM - Na de tweede thuisnederlaag in de competitie neemt de druk op trainer Martin Jol en de leiding van Ajax toe. Op wéér een trainerswissel, het zou de vijfde in vijf jaar zijn, zit de clubleiding echter niet te wachten.

De 1-0-nederlaag van zondagmiddag tegen ADO Den Haag was extra pijnlijk, omdat het ADO lukte Ajax te verslaan met gedurfd combinatievoetbal, een speltype waar de Amsterdammers in het verleden patent op hadden. Van de laatste acht wedstrijden won Ajax er slechts vier. Al vroeg in het seizoen zijn de titelkansen geslonken. De onvrede daarover straalt niet alleen af op Jol, maar ook op directie en bestuur. Johan Cruijff stelde gistermorgen in De Telegraaf opnieuw dat de leiding in zijn geheel moet opstappen.

Ajax voetbalde de afgelopen jaren onder zijn niveau en de Amsterdamse club leed bovendien grote financiële verliezen. Onder leiding van huidig voorzitter Uri Coronel werd in 2008 een rapport gepresenteerd dat Ajax doorlichtte, maar met uitzondering van de kwalificatie voor de Champions League in het huidige seizoen, werpt het beleid van de nieuwe voorzitter nog geen vruchten af.

Omdat veel aanbevelingen uit het rapport niet werden uitgevoerd, stapte oud-speler en medeopsteller van het rapport Theo van Duivenbode uit de ledenraad. "Ik heb me om die reden niet meer herkiesbaar gesteld", zegt de voormalige Ajax-verdediger. Bij slechte resultaten wijzen de vingers in de voetbalwereld als in een reflex naar de trainer, maar de clubleiding van Ajax ziet geen heil in vervanging van de trainer. Coronel, algemeen directeur Rik van den Boog en Jol zijn aan elkaar verbonden en ze willen in elk geval dit seizoen samen afmaken.

Daarbij zijn alle ogen gericht op spits Luis Suarez, die de laatste weken niet kan scoren. In zijn eerste jaar onder Jol werd de best betaalde Ajacied aanvoerder en hij betaalde het vertrouwen terug met 35 competitietreffers. De Uruguayaan wordt behaagd en beschermd: de club trok zelfs 3,5 miljoen euro uit toen Suarez voorstelde zijn landgenoot Nicolás Lodeiro over te nemen van Nacional. Terwijl Ajax op dat moment over drie spelers beschikte die op de positie van Lodeiro konden spelen: Siem de Jong, Christian Eriksen en Ismaïl Aissati. Nu Suarez een uitgebluste indruk maakt, en niet altijd goed weet wat hij met Mounir El Hamdaoui aan moet, blijven zijn medespelers hem nog wel bij elke aanval aanspelen. Maar het effect wordt steeds minimaler.

Stentor
Deze komt van i'net, maar in de papieren versie staat er dat er binnen Ajax geluiden op gaan dat Olsen in beeld is en eventueel in combinatie met Olde Riekerink en/of Frank de Boer.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 9:18 am

Wanneer is Olsen niet in beeld als er onrust is bij AJAX ?.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Beloki » di nov 09, 2010 10:50 am

Peter schreef:
Onrust bij Ajax neemt toe

door Jop van Kempen en Dick Sintenie. dinsdag 09 november 2010 | 07:23 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 09 november 2010 | 08:39
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
foto ANP Photo

foto ANP Photo
Quantcast

AMSTERDAM - Na de tweede thuisnederlaag in de competitie neemt de druk op trainer Martin Jol en de leiding van Ajax toe. Op wéér een trainerswissel, het zou de vijfde in vijf jaar zijn, zit de clubleiding echter niet te wachten.

De 1-0-nederlaag van zondagmiddag tegen ADO Den Haag was extra pijnlijk, omdat het ADO lukte Ajax te verslaan met gedurfd combinatievoetbal, een speltype waar de Amsterdammers in het verleden patent op hadden. Van de laatste acht wedstrijden won Ajax er slechts vier. Al vroeg in het seizoen zijn de titelkansen geslonken. De onvrede daarover straalt niet alleen af op Jol, maar ook op directie en bestuur. Johan Cruijff stelde gistermorgen in De Telegraaf opnieuw dat de leiding in zijn geheel moet opstappen.

Ajax voetbalde de afgelopen jaren onder zijn niveau en de Amsterdamse club leed bovendien grote financiële verliezen. Onder leiding van huidig voorzitter Uri Coronel werd in 2008 een rapport gepresenteerd dat Ajax doorlichtte, maar met uitzondering van de kwalificatie voor de Champions League in het huidige seizoen, werpt het beleid van de nieuwe voorzitter nog geen vruchten af.

Omdat veel aanbevelingen uit het rapport niet werden uitgevoerd, stapte oud-speler en medeopsteller van het rapport Theo van Duivenbode uit de ledenraad. "Ik heb me om die reden niet meer herkiesbaar gesteld", zegt de voormalige Ajax-verdediger. Bij slechte resultaten wijzen de vingers in de voetbalwereld als in een reflex naar de trainer, maar de clubleiding van Ajax ziet geen heil in vervanging van de trainer. Coronel, algemeen directeur Rik van den Boog en Jol zijn aan elkaar verbonden en ze willen in elk geval dit seizoen samen afmaken.

Daarbij zijn alle ogen gericht op spits Luis Suarez, die de laatste weken niet kan scoren. In zijn eerste jaar onder Jol werd de best betaalde Ajacied aanvoerder en hij betaalde het vertrouwen terug met 35 competitietreffers. De Uruguayaan wordt behaagd en beschermd: de club trok zelfs 3,5 miljoen euro uit toen Suarez voorstelde zijn landgenoot Nicolás Lodeiro over te nemen van Nacional. Terwijl Ajax op dat moment over drie spelers beschikte die op de positie van Lodeiro konden spelen: Siem de Jong, Christian Eriksen en Ismaïl Aissati. Nu Suarez een uitgebluste indruk maakt, en niet altijd goed weet wat hij met Mounir El Hamdaoui aan moet, blijven zijn medespelers hem nog wel bij elke aanval aanspelen. Maar het effect wordt steeds minimaler.

Stentor
Deze komt van i'net, maar in de papieren versie staat er dat er binnen Ajax geluiden op gaan dat Olsen in beeld is en eventueel in combinatie met Olde Riekerink en/of Frank de Boer.
Klopt, las het vanochtend in de krant. Olsen zou volgens inside bronnen nog altijd in beeld zijn. Ook omdat hij schijnbaar makkelijk onder zijn contract bij Denemarken uit kan komen. De Boer en Olde Riekerink zouden dan zijn assistenten worden.

Kortom: Jol moet heel snel gaan presteren.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » di nov 09, 2010 10:55 am

Het gaat fantastisch met Jol he Voetske. Vooral die progressie ook. O ja wacht ff, het is allemaal de schuld van Suarez. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Daily Blind » di nov 09, 2010 11:02 am

Maar ik vind nu niet dat we alleen op Jol moeten gaan afgeven. Het gebrek aan leiding binnen de club is het probleem. Iemand had allang moeten ingrijpen toen we de laatste jaren miljoenen aan het besteden waren voor B garnituur.

Dat we het Ajax systeem al tijden aan het verkloten zijn.. Dat het voetbal neit om aan te zien is.

En natuurlijk heeft de trainer hier ook een groot aandeel in. maar met een nieuwe trainer en de zelfde "wakende honden" gaan we ook geen verandering zien.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 11:04 am

brigade zuid schreef:Het gaat fantastisch met Jol he Voetske. Vooral die progressie ook. O ja wacht ff, het is allemaal de schuld van Suarez. :biggrin.gif:
Je bent een LUL en je blijft een LUL .. :aai.gif: .. typisch zo'n ventje die, als er dan eens een keertje naar zijn mening wordt gevragen komt men " ja, wat hij net zei ".. om vervolgens achteraf te roepen " ja maar, dat had hij gezegd ".Die nooit verder komt dan naar andere te wijzen, in 99,9% ook nog eens ten onrechte of niet begrijpend wat de persoon in kwestie heeft geschreven of bedoeld ..Altijd maar terug komen met een of ander uit het verband gerukt zinnetje ..

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jeroen126 » di nov 09, 2010 1:57 pm

Iemand uitschelden op een internetforum is wel de overtreffende trap van treurig hoor. Kom kom, can't we all just get along.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 2:57 pm

Jeroennaarbeneden schreef:Iemand uitschelden op een internetforum is wel de overtreffende trap van treurig hoor. Kom kom, can't we all just get along.
Bemoei je er niet mee makker ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 3:05 pm

Van Gaal: 'Vergeven zal ik Johan Cruijff nooit'

Ajax kan zich de moeite besparen Louis van Gaal ooit nog te benaderen. De Bayern-trainer is klaar met de Amsterdamse club, zoals hij ook Johan Cruijff nooit zal vergeven.

In 2003 keerde Van Gaal terug bij Ajax om als technisch directeur de club naar grote successen te leiden. 'Ik had de droom om Ajax weer een heel grote club te maken', zei de coach tijdens opnames van het tv-programma College Tour, dat donderdag wordt uitgezonden.

'Ik kwam terug voor 1/20ste deel van het salaris dat ik als trainer van Barcelona verdiende. Liet de mooiste buitenlandse aanbiedingen lopen. Maar na acht maanden stond ik alweer buiten', keek Van Gaal terug.

De gang van zaken, waarbij de clubleiding koos voor trainer Ronald Koeman en daarmee niet voor Van Gaal, zit de Bayern-coach nog steeds hoog. 'Ik ben toen tot op het bot beledigd. En vanaf dat moment heb ik al gezegd: ik kom nooit meer terug.'

Ook heeft Van Gaal het gehad met Cruijff. 'Het is mij gelukt om bij Barcelona in die permanente stroom van tegenwerking van Cruijff te blijven functioneren. Maar je moet sterk zijn. Vergeven zal ik Cruijff echter nooit. Als je zo lang bent tegengewerkt, is daar geen plaats meer voor.'

De kritiek van Cruijff op Ajax was een déjà vu voor Van Gaal. 'In mijn tijd bij Barcelona heb ik het zelf moeten meemaken, die permanente kritiek via zijn column in de media. Hoe het werkt is: het woord van mensen als Cruijff en ook Uli Hoeness (voorzitter Bayern, red) wordt geloofd, terwijl zij niet binnen de club aanwezig zijn. Maar mensen geloven wat ze zeggen, omdat het iconen zijn.'

Hoeness leverde afgelopen week de nodige kritiek op het functioneren van Van Gaal, die voorzitter meer wil betrekken bij zijn werkzaamheden. 'Ik heb nu gezegd: kom weer bij de bespreking zitten Uli, dan communiceren we weer met elkaar. Dat vind ik toch wel knap van mezelf. Ik kan geen ruzie maken met het icoon van Bayern.'

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door SylvievdVaart » di nov 09, 2010 3:12 pm

Gezellig, al die wrok.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jeroen126 » di nov 09, 2010 3:25 pm

999 schreef:
Jeroennaarbeneden schreef:Iemand uitschelden op een internetforum is wel de overtreffende trap van treurig hoor. Kom kom, can't we all just get along.
Bemoei je er niet mee makker ...
Het is een publiekelijk forum. Als het iets is waar ik me niet mee moet bemoeien, vechten jullie het maar lekker uit over de PM.

Goed. Cruijff dus.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ramona » di nov 09, 2010 3:28 pm

Fraai plan 't per PM uit te praten idd... :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » di nov 09, 2010 3:53 pm

Jeroennaarbeneden schreef:
999 schreef:
Jeroennaarbeneden schreef:Iemand uitschelden op een internetforum is wel de overtreffende trap van treurig hoor. Kom kom, can't we all just get along.
Bemoei je er niet mee makker ...
Het is een publiekelijk forum. Als het iets is waar ik me niet mee moet bemoeien, vechten jullie het maar lekker uit over de PM.

Goed. Cruijff dus.
Nee, als je niet weet waar het overgaat dan bemoei je er niet mee.Lijkt me toch niet zo moeilijk.BZ is steeds degene die meent dat ie zo op een publieke forum op iemand zijn posting/mening moet reageren.Tja, dan reageer ik toch op MIJN manier terug .. simpel .. als je een andere mening hebt .. prima .. als je het ergens niet mee eens bent .. prima .. maar probeer dan met argumenten te komen .. en niet steeds met dooddoeners die ook nog eens nergens op slaan ..
Laatst gewijzigd door 999 op di nov 09, 2010 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Daily Blind » di nov 09, 2010 3:57 pm

Back to busniess!

Het is tijd dat Coronel zich harder gaat opstellen. Hij moet beslissingen maken. Ik hoor zojuist dat hij het tot nu toe altijd heeft overgelaten aan de de dagelijkse leiding.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Toppie » di nov 09, 2010 5:07 pm

Van Gaal en Cruijff Anti Ajax :1evil.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Wouter » di nov 09, 2010 10:54 pm

Ajax moet nog even doortobben tot en met 12 december... :eusa_pray.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » di nov 09, 2010 10:57 pm

Coronel reageert morgen op de uitlatingen van Cruijff, aldus Nieuwsuur.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Beloki » di nov 09, 2010 11:02 pm

Peter schreef:Coronel reageert morgen op de uitlatingen van Cruijff, aldus Nieuwsuur.
Benieuwd in wat voor bochten hij zich gaat wringen.

Toppers of talenten was het toch? De breedteaankopen moesten voorbij zijn. Hoe zou hij Atouba, Ooijer, Mido en Tainio gaan noemen morgen dan?

Zijn rapport ligt allang weer in de prullenmand.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Fregge » di nov 09, 2010 11:09 pm

Beloki schreef:Toppers of talenten was het toch? De breedteaankopen moesten voorbij zijn. Hoe zou hij Atouba, Ooijer, Mido en Tainio gaan noemen morgen dan?
Atouba was wel een logische 'aankoop' (tussen quotes want hij was transfervrij). Er was geen linksback, en daarmee heeft hij iemand gehaald die transfervrij was. Ooijer en Tainio snap ik zelf ook niet. Mido als stormram moet zich nog bewijzen op dit moment.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Beloki » di nov 09, 2010 11:12 pm

Fregge schreef:
Beloki schreef:Toppers of talenten was het toch? De breedteaankopen moesten voorbij zijn. Hoe zou hij Atouba, Ooijer, Mido en Tainio gaan noemen morgen dan?
Atouba was wel een logische 'aankoop' (tussen quotes want hij was transfervrij). Er was geen linksback, en daarmee heeft hij iemand gehaald die transfervrij was. Ooijer en Tainio snap ik zelf ook niet. Mido als stormram moet zich nog bewijzen op dit moment.
Er was wel een LB. Anita. Urby. Blind of Verthongen in uiterst geval van nood.

Voor Tainio hebben we Bonevacia, Enoh, De Zeeuw en Lindgren. En is Suk/Bodul zo vreselijk slecht dat we een veel te dikke Mido moeten binnenhalen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie