De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Zabski » wo nov 16, 2011 9:01 pm

Ten Have, Slop en v.d Aat zitten hierachter... vuile lijers zijn het.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Rooie » wo nov 16, 2011 9:03 pm

Andries Jonker binnenkort Hoofd Jeugdopleidingen?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » wo nov 16, 2011 9:03 pm

Benji schreef:
De Dominee schreef:Ik ook Benji. Ik vind LvG een fantastische trainer en een prachtige vent. Maar hij wordt gewoon gebruikt om Cruijff eruit te bonjouren.
Het is voor de RvC overigens wel echt de enige optie om te overleven, zonder Louis zullen ze het onderspit delven tegen Cruijff. Van Gaal speelt naar het nu blijkt dus ook graag mee.
Het lijkt me niet dat hij het alleen maar wil om Cruijff een hak te zetten. Bovendien is het natuurlijk wel iemand die echt voor Ajax aan de slag wil, hard wil werken, toegewijd is, misschien niet meer van Ajax houdt dan van zichzelf, maar wel heel erg gericht is op dat het goed gaat met Ajax en niet zo op zichzelf. Het lijkt me niet dat hij spelers van Ajax bij Bayern gaat aanraden of zo, of er columns op na houdt. Op het moment dat hij het gaat doen moet zijn ijdelheid en eerzucht en ego gestreeld worden dmv successen van Ajax. Bij Cruijff lag dat toch wat anders, daarvoor was Ajax slechts een van de podia voor de grote Cruijfffilosofie, Van Gaal heeft daar een boek voor geschreven en dat is al af. Die gaat zich echt wel helemaal voor Ajax geven.

Ook denk ik dat de RvC al een tijd geleden tot de conclusie is gekomen dat de directeur vooral een sterke figuur moet zijn naar buiten toe, en dus een 'voetbalman' met draagvlak bij vooral de supporters en onder voetballers en technische mensen, en niet alleen maar meer intern. En dat die RvC de meer bestuurlijk-technische zaken dan wel regelt. Vandaar dat andere organisatiemodel meer naar Engels model waarbij de RvC minder op afstand staat.

Het kwartje begint ineens te vallen bij mij. Ik heb die Ten Have wat onderschat geloof ik. Ik dacht dat hij wat sullig achter Cruijff aanliep en niet door had dat er gewoon een sterke directeur moest komen. Maar hij heeft een organisatiemodel op maat gesneden voor Ajax, zich realiserend dat de invloed van supporters en pers heel andere eisen stelt dan in normale organisaties. Daarom zag hij het met Cruijff wel zitten, maar de verlosser bleek al zover onder weg naar de hemel dat hij los van de aarde was gekomen, en daar kwam geen AD uit. Van Basten had het met hulp van derden en steun van Cruijff ook wel gekund, de buitenkant is immers belangrijk bij Ajax zoals hij zich realiseert.

En hoe hij het dan gespeeld heeft, petje af. De ledenraad voor het blok gezet, die moet tegen Cruijff kiezen, of met Cruijff achter een voldongen feit gaan aanlopen. En dat als concrete verrassing, gepland en wel, en we weten allemaal hoe zwak de ledenraad is als ze overvallen worden, of dat nou door Cruijff is of zoals vandaag door Ten Have. Tegen de tijd dat de ledenraad de RvC weggestuurd heeft, staat de organisatie al. En als het eenmaal loopt, waarom dan nog wegsturen, om weer met de Cruijff-clan te beginnen? Dit lijkt me een meesterzet, schaakmat.

Pientere kerel, en een alfamannetje inderdaad, hier moet je naast hersens ook wel ballen voor hebben. Ik ben echt omgedraaid wat hem betreft door deze verrassing, en niet omdat ik Van Gaal zo graag als AD zag maar omdat ik hem nu opeens denk te begrijpen en omdat hij krijgt wat hij wil.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ajaciedjuh » wo nov 16, 2011 9:04 pm

AS <> RTVNH schreef:Van Os: '90% wil Van Gaal'
Bron: RTVNH
Volgens RTVNH heeft Arie van Os woensdagavond gezegd dat '90 procent van de ledenraad Van Gaal wil aantrekken'.

Keje Molenaar hoort in ieder geval bij die 10 procent dan: 'Dat is klinkklare onzin', zegt Molenaar.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » wo nov 16, 2011 9:05 pm

Le T. schreef:
Benji schreef:
De Dominee schreef:Ik ook Benji. Ik vind LvG een fantastische trainer en een prachtige vent. Maar hij wordt gewoon gebruikt om Cruijff eruit te bonjouren.
Het is voor de RvC overigens wel echt de enige optie om te overleven, zonder Louis zullen ze het onderspit delven tegen Cruijff. Van Gaal speelt naar het nu blijkt dus ook graag mee.
Het lijkt me niet dat hij het alleen maar wil om Cruijff een hak te zetten. Bovendien is het natuurlijk wel iemand die echt voor Ajax aan de slag wil, hard wil werken, toegewijd is, misschien niet meer van Ajax houdt dan van zichzelf, maar wel heel erg gericht is op dat het goed gaat met Ajax en niet zo op zichzelf. Het lijkt me niet dat hij spelers van Ajax bij Bayern gaat aanraden of zo, of er columns op na houdt. Op het moment dat hij het gaat doen moet zijn ijdelheid en eerzucht en ego gestreeld worden dmv successen van Ajax. Bij Cruijff lag dat toch wat anders, daarvoor was Ajax slechts een van de podia voor de grote Cruijfffilosofie, Van Gaal heeft daar een boek voor geschreven en dat is al af. Die gaat zich echt wel helemaal voor Ajax geven.

Ook denk ik dat de RvC al een tijd geleden tot de conclusie is gekomen dat de directeur vooral een sterke figuur moet zijn naar buiten toe, en dus een 'voetbalman' met draagvlak bij vooral de supporters en onder voetballers en technische mensen, en niet alleen maar meer intern. En dat die RvC de meer bestuurlijk-technische zaken dan wel regelt. Vandaar dat andere organisatiemodel meer naar Engels model waarbij de RvC minder op afstand staat.

Het kwartje begint ineens te vallen bij mij. Ik heb die Ten Have wat onderschat geloof ik. Ik dacht dat hij wat sullig achter Cruijff aanliep en niet door had dat er gewoon een sterke directeur moest komen. Maar hij heeft een organisatiemodel op maat gesneden voor Ajax, zich realiserend dat de invloed van supporters en pers heel andere eisen stelt dan in normale organisaties. Daarom zag hij het met Cruijff wel zitten, maar de verlosser bleek al zover onder weg naar de hemel dat hij los van de aarde was gekomen, en daar kwam geen AD uit. Van Basten had het met hulp van derden en steun van Cruijff ook wel gekund, de buitenkant is immers belangrijk bij Ajax zoals hij zich realiseert.

En hoe hij het dan gespeeld heeft, petje af. De ledenraad voor het blok gezet, die moet tegen Cruijff kiezen, of met Cruijff achter een voldongen feit gaan aanlopen. En dat als concrete verrassing, gepland en wel, en we weten allemaal hoe zwak de ledenraad is als ze overvallen worden, of dat nou door Cruijff is of zoals vandaag door Ten Have. Tegen de tijd dat de ledenraad de RvC weggestuurd heeft, staat de organisatie al. En als het eenmaal loopt, waarom dan nog wegsturen, om weer met de Cruijff-clan te beginnen? Dit lijkt me een meesterzet, schaakmat.

Pientere kerel, en een alfamannetje inderdaad, hier moet je naast hersens ook wel ballen voor hebben. Ik ben echt omgedraaid wat hem betreft door deze verrassing, en niet omdat ik Van Gaal zo graag als AD zag maar omdat ik hem nu opeens denk te begrijpen en omdat hij krijgt wat hij wil.
Niet slecht voor een doorgeleerde professor :biggthumpup.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Michael_B » wo nov 16, 2011 9:06 pm

Benji schreef:Andries Jonker binnenkort Hoofd Jeugdopleidingen?
JOR erbij en gaan met die rondo.
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » wo nov 16, 2011 9:06 pm

Ajaciedjuh schreef:
AS <> RTVNH schreef:Van Os: '90% wil Van Gaal'
Bron: RTVNH
Volgens RTVNH heeft Arie van Os woensdagavond gezegd dat '90 procent van de ledenraad Van Gaal wil aantrekken'.

Keje Molenaar hoort in ieder geval bij die 10 procent dan: 'Dat is klinkklare onzin', zegt Molenaar.
Wow.. dat zou geweldig zijn. Van Os was trouwens wel bij de delegatie die naar Barca trok om Cruijff z'n revolutie in gang te trekken... maar oke...

Die Molenaar... pff... wanneer flikkert die gast eens op zeg? Ten Have moet zich een scheur gelachen hebben om Molenaar de Verzoener.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2011 9:09 pm

Steven ten Have en zijn drie medecommissarissen kwamen er de afgelopen maanden niet uit met Johan Cruijff. Uiteindelijk nam de voorzitter van Ajax het heft in eigen handen en ging hij zonder medeweten van de legendarische nummer 14 naar Portugal om Louis van Gaal te benaderen. Die hapte snel toe en wordt per medio 2012 algemeen directeur in Amsterdam.
Jep een gluipert van het zuiverste water die ten Have.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » wo nov 16, 2011 9:09 pm

WTF?
IK GELOOF!!!!!!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door M.. » wo nov 16, 2011 9:10 pm

Reacties ledenraad op bewegend beeld
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/26384__.php
Laatst gewijzigd door M.. op wo nov 16, 2011 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » wo nov 16, 2011 9:11 pm

InnerHarbour schreef:
Steven ten Have en zijn drie medecommissarissen kwamen er de afgelopen maanden niet uit met Johan Cruijff. Uiteindelijk nam de voorzitter van Ajax het heft in eigen handen en ging hij zonder medeweten van de legendarische nummer 14 naar Portugal om Louis van Gaal te benaderen. Die hapte snel toe en wordt per medio 2012 algemeen directeur in Amsterdam.
Jep een gluipert van het zuiverste water die ten Have.
Je moet wel het hele stukje lezen IH. Er staat in de eerste zin dat er in de eerste 3 maanden niks gedaan werd. Ten Have is een aanpakker, itt Cruijff die maar blijft treuzelen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » wo nov 16, 2011 9:12 pm

Wat ik ervan heb begrepen zeikt Cruijff nog steeds om Ling en blokkeert op die wijze elke andere kandidaat.
I think I lost my fucking headache

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Michael_B » wo nov 16, 2011 9:13 pm

LucaS schreef:Wat ik ervan heb begrepen zeikt Cruijff nog steeds om Ling en blokkeert op die wijze elke andere kandidaat.
Dat is iets waar ik me ook kapot aan erger trouwens. Wat dat betreft doorbreekt dit wel de impasse. Of het de juiste oplossing is...weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Michael_B op wo nov 16, 2011 9:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » wo nov 16, 2011 9:14 pm

GangstaRiB schreef: Niet slecht voor een doorgeleerde professor :biggthumpup.gif:
De "schriftgeleerde" weet dat de pen van Jaap de Groot scherper is dan het zwaard maar deelt gewoon een suckerpunch uit. Hij doet het ook openlijk en hard, veinst geen 'fatsoen' en beleefdheid die er al tijden niet meer is. Hij laat zich nu meteen zien als iemand om rekening mee te houden. Of de ledenraad stuurt hem weg, en dan verandert er niks behalve dat hij iets heeft achtergelaten, of ze zien de onzin daarvan in en zijn verbitterd over hem, maar dat geeft niet want dan weten ze dat met hem niet te spotten valt. En de ledenraad laat zich maar wat graag leiden. Het zal Ten Have worst wezen of hij nog aardig gevonden wordt.

Hij heeft vast veel Shakespeare gelezen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2011 9:14 pm

GangstaRiB schreef:
InnerHarbour schreef:
Steven ten Have en zijn drie medecommissarissen kwamen er de afgelopen maanden niet uit met Johan Cruijff. Uiteindelijk nam de voorzitter van Ajax het heft in eigen handen en ging hij zonder medeweten van de legendarische nummer 14 naar Portugal om Louis van Gaal te benaderen. Die hapte snel toe en wordt per medio 2012 algemeen directeur in Amsterdam.
Jep een gluipert van het zuiverste water die ten Have.
Je moet wel het hele stukje lezen IH. Er staat in de eerste zin dat er in de eerste 3 maanden niks gedaan werd. Ten Have is een aanpakker, itt Cruijff die maar blijft treuzelen.
Feit blijft dat hij is gaan praten met van Gaal achter de rug van Cruijff om. Die griezel deugt niet. Wees maar blij met zo'n voorzitter RvC.
YNWA

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Michael_B » wo nov 16, 2011 9:15 pm

Le T. schreef:
GangstaRiB schreef: Niet slecht voor een doorgeleerde professor :biggthumpup.gif:
De "schriftgeleerde" weet dat de pen van Jaap de Groot scherper is dan het zwaard maar deelt gewoon een suckerpunch uit. Hij doet het ook openlijk en hard, veinst geen 'fatsoen' en beleefdheid die er al tijden niet meer is. Hij laat zich nu meteen zien als iemand om rekening mee te houden. Of de ledenraad stuurt hem weg, en dan verandert er niks behalve dat hij iets heeft achtergelaten, of ze zien de onzin daarvan in en zijn verbitterd over hem, maar dat geeft niet want dan weten ze dat met hem niet te spotten valt. En de ledenraad laat zich maar wat graag leiden. Het zal Ten Have worst wezen of hij nog aardig gevonden wordt.

Hij heeft vast veel Shakespeare gelezen.
Je kan veel van hem zeggen, maar ballen heeft hij wel.
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » wo nov 16, 2011 9:17 pm

Ik denk dat Cruijff minder aanhang heeft dan we denken. Hij heeft alleen aanhangers die op bepalende posities in de media zitten. Zo'n marionet als De Groot mag zijn onzin op de voorpagina van de Telegraag kwijt, Derksen die Ten Have belachelijk maakt vanwege z'n studie's.... zo bespeel je de publieke opinie wel.

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Marcel » wo nov 16, 2011 9:17 pm

Heel goed, blij met van Gaal. Ik denk dat er nu eindelijk iets constructiefs gaat gebeuren bij Ajax.
Als Molenaar, die gladjakker, ook opsodemietert, zou het helemaal mooi zijn.

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Red » wo nov 16, 2011 9:18 pm

GangstaRiB schreef:Het mooiste is dat dit onder de neus van Cruijff is gedaan... Cruijff was zo eigenwijs om nooit op te komen dagen, nou.. hij heeft de rekening gepresenteerd gekregen....

Had ie maar moeten komen vergaderen. Jassie aan!

Nu loopt Van Gaal ermee weg. Ge-wel-dig. Weg met die oude fossiel Cruijff.
Dat Cruijff vaker aanwezig moet zijn, precies, maar een oud fossiel? Het is wel de clubicoon.

Ajax moet geleidt worden als voetbalclub. Dat is het immers en geen bedrijf. Ook al zitten we nog steeds op de beurs, een organisatie moet doen waar die goed in is. Daarvoor heb je voetbal mensen nodig en of die nu uit het Cruijffkamp komen of LvG, dat maakt me geen flikker uit. Ajb nooit meer mensen als Jaakke of gespuis ander soort gespuis dat alleen weet wat er moet gebeuren binnen een bedrijf.

LvG terugbrengen is een goede, echter niet de manier waarop dit gebracht wordt. Palermo aan de Amstel, een mafiastreek eerste klas. Vlak voor de ledenvergadering. Alleen maar om Cruijff op te laten tieften, zeg het dan gewoon recht in zn porum. Had hij nog kunnen waarderen denk ik.

Al lijkt het goed te komen, ik heb er een hard hoofd in. Ruzie ruzie en nog eens ruzie. Straks gaan ze allemaal weg en zitten wij weer in een machtsvacuum.
Laatst gewijzigd door Red op wo nov 16, 2011 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
...een beet're club dan deze is er niet!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » wo nov 16, 2011 9:19 pm

InnerHarbour schreef:
GangstaRiB schreef:
InnerHarbour schreef:
Jep een gluipert van het zuiverste water die ten Have.
Je moet wel het hele stukje lezen IH. Er staat in de eerste zin dat er in de eerste 3 maanden niks gedaan werd. Ten Have is een aanpakker, itt Cruijff die maar blijft treuzelen.
Feit blijft dat hij is gaan praten met van Gaal achter de rug van Cruijff om. Die griezel deugt niet. Wees maar blij met zo'n voorzitter RvC.
Misschien heeft ie het wel gemeld tijdens een vergadering waar Johan niet bij was... Misschien heeft ie em geprobeerd te bellen, maar negeerde Johan het weer... Johan's eigenwijsheid heeft zich in de staart gebeten.... Dit moest er van komen natuurlijk. Ten Have prikt keihard door de mythe Cruijff heen en dat gaat even pijn doen voor je.

Johan is gewend dat mensen zich op de knieën werpen zodra Johan tevoorschijn komt. Ten Have duidelijk niet. Dat bedoel ik met de nieuwe generatie tegen de oude fossielen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » wo nov 16, 2011 9:20 pm

M schreef:Reacties ledenraad op bewegend beeld
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/26384__.php
D'r schuift een partij poen door het beeld. :ajaxsmiley.gif:

Het is wel n prachtig konijn dat TEn Have uit de hoed tovert. Zet alles zo op scherp dat r links n rechts bommen afgaan. Hij forceert iets en dat is misschien wel goed.

Ik denk dat de Johan-maten de strijd gaan winnen. Exit Louis. Exit Ten Have. Exit Blind. Exit 4 leden RvC.

Entree Ling.

Of we daar iets mee opschieten? Geen idee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door M.. » wo nov 16, 2011 9:22 pm

Zeux schreef:
Het is wel n prachtig konijn dat TEn Have uit de hoed tovert. Zet alles zo op scherp dat r links n rechts bommen afgaan. Hij forceert iets en dat is misschien wel goed.

Ik denk dat de Johan-maten de strijd gaan
Ik zou de hele soap prachtig vinden.. bij een andere club

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » wo nov 16, 2011 9:26 pm

Ik denk dat ten Have het enige juiste heeft gedaan wat Ajax van het gezeik kan redden. Ik ben het met Ko eens, het beste wat Ajax kon overkomen die Ten Have. En je kan niet met droge ogen beweren dat Ten Have niet geprobeerd heeft met Cruijff samen te werken, maar iemand die er nooit is en belangrijke beslissingen frustreert door aan zijn eigen gelijk, in de persoon van Ling, te blijven vasthouden, daar valt niet mee samen te werken.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Raymond » wo nov 16, 2011 9:29 pm

Verdomd slinkse truc van Ten Have, 0-1. Duidelijk een poging om Cruijff de handdoek in de ring te laten gooien. Ben benieuwd hoe JC zal reageren.

Ondanks dat ik gevoelsmatig liever geen LVG en DB op deze posities had gehad, acht ik de kans aanzienlijk dat LVG en DB het minder slecht dan MVB en z'n 'Bonuskaart' zouden doen.

Hoe dan ook; laten we eindelijk eens stoppen met het gerommel, enough is enough!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door InnerHarbour » wo nov 16, 2011 9:30 pm

Van Gaal heeft geen ervaring en een ego zo groot als de provincie Utrecht en die doorgeleerde professor is een achterbakse gluiperd. Nee nu gaat alles goedkomen.............
YNWA

Plaats reactie