De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » ma nov 21, 2011 5:29 pm

Demosthenes schreef:Het is toch niet de schuld van JC dat Davids donker is en Olffers een vrouw! :ajaxscarf.gif:

Wat een niveau, ik dacht dat JC zich bezig zou houden met technische zaken.

Mijn geheugen laat me wel eens in de steek, maar ik meen me toch echt te herinneren dat JC het niet eens was ((ik ben nu heel mild) toen Brian Roy door LvG op een andere positie werd geposteerd (Tegen Jong Feyenoord speelde Roy op tien) en dat JC het totaal niet zag zitten in de voetballer Davids. Wie weet dat het anders zat?

Roy vertrok naar Foggia en belandde via Nottingham Forest bij Hertha Berlin en NAC; Davids vervolgde zijn carrière bij AC Milan, Juventus, jaartje Barcelona, Inter, Spurs en weer even Ajax.
Ach, Cruijff zag het wel zitten in Wouters, Blind, de Boertjes en nog meer. Zowel van Gaal als Cruijff hebben in het aankoopbeleid weleens blunders gemaakt net zoals Mourinho, Ferguson en Guardiola dat ook jaarlijks doen. Inherent aan het vak. Dat je dan 2 specifieke gevallen pakt die niet goed hebben uitgepakt om dat vervolgens te generaliseren zie ik als zwaktebod.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Demosthenes » ma nov 21, 2011 5:33 pm

Zowel van Gaal als Cruijff hebben in het aankoopbeleid weleens blunders gemaakt net zoals Mourinho, Ferguson en Guardiola dat ook jaarlijks doen. Inherent aan het vak. Dat je dan 2 specifieke gevallen pakt die niet goed hebben uitgepakt om dat vervolgens te generaliseren zie ik als zwaktebod.
Als je dat zo leest heb je volkomen gelijk, maar het gaat de laatste pagina's volgens mij vooral over wat JC over en tegen Davids heeft gezegd, daar is het een reactie op. Dat die reactie niet voor 100% positief voor JC is, daar kan ik niets aan doen. Is het oud zeer van JC? Klopt mijn lezing van het verhaal niet, graag de link naar de juiste versie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door CdE » ma nov 21, 2011 7:05 pm

'Van Gaal wil gesprek met Bayern München'

MÜNCHEN - Louis van Gaal heeft contact opgenomen met Bayern München om te kijken of er te praten valt over ontbinding van zijn contract dat in Beieren tot 30 juni 2012 loopt. Dat meldt het Duitse persbureau DPA. Er is nog geen concreet gesprek geweest tussen beide partijen.

Van Gaal werd in april door Bayern aan de kant gezet, maar krijgt tot het einde van zijn verbintenis betaald.
De raad van commissarissen van Ajax verklaarde, tot woede van de onwetende Johan Cruijff, vorige week dat de trainer per 1 juli 2012 bij de Amsterdammers aantreedt als directeur. Van Gaal zou mogelijk al in januari in Amsterdam willen beginnen.
Ling wil stappen nemen tegen Ten Have na beschuldiging

Tscheu La Ling reageert verbijsterd op uitlatingen die rvc-voorzitter Steven ten Have over hem in de Volkskrant, tegen een delegatie van Ajax-supporters en de ledenraad heeft gedaan. "Mijn vrouw roept voortdurend dat ik hiermee moet stoppen, maar ik kan en wil dit niet over mijn kant laten gaan. Deze man schudt de leugens en halve waarheden uit zijn mouw. Maar ik ben blij, dat er nu eindelijk wat feiten op straat liggen, want hij was tot nu toe ongrijpbaar. Ik ga de komende dagen kijken, welke stappen ik nu kan nemen.”

De meest ernstige beschuldiging deed Ten Have gisteren ten overstaan van de ledenraad, waarin hij verklaarde dat een oud-directeur (Rik van den Boog, red.) had verklaard, dat Ling hem geld had geboden om spits Fanendo Adi over te nemen van zijn club AS Trencin.

Hoewel Ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen tegenover de fans, zou hebben gezegd dat Ajax 'niks kan bewijzen, omdat we geen bankafschriften hebben', zijn de opmerkingen bij La Ling in het verkeede keelgat geschoten.

Ling: "Ongelooflijk, ongelooflijk, ongelooflijk! Is dit waar ze nu eindelijk mee komen? Als ik één op één met Van den Boog had gezeten, was het zijn verhaal tegen dat van mij geweest, maar mijn geluk is dat dit gesprek geïnitieerd is door Theo van Duivenbode (ex-international en huidig voorzitter van Lucky Ajax, red). Die was daar dus ook bij. Die zal exact kunnen vertellen, wat we toen besproken hebben. Dat is het enige gesprek dat ik ooit met Van den Boog heb gehad, buiten een telefoontje dat hij op verzoek van Uri Coronel pleegde om zich te verontschuldigen dat hij na dat gesprek geen contact meer met me op had genomen, zoals hij toen wel had beloofd.”

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma nov 21, 2011 8:23 pm

Nu zegt Peter R de Vries ook, met als bron 'ingewijden uit de ledenraad', dat bij een hoofdelijke stemming de ledenraad voor Cruijff zou kiezen en met een schriftelijke stemming tegen. Zo ver is het al gekomen met onze club, praktijken uit dictatoriale staten. En de meute maar achter die tiran aan.
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » ma nov 21, 2011 8:32 pm

LucaS schreef:Nu zegt Peter R de Vries ook, met als bron 'ingewijden uit de ledenraad', dat bij een hoofdelijke stemming de ledenraad voor Cruijff zou kiezen en met een schriftelijke stemming tegen. Zo ver is het al gekomen met onze club, praktijken uit dictatoriale staten. En de meute maar achter die tiran aan.
Huh? Maar welke macht heeft de ledenraad? Het besluit dat zij nemen moet toch nog langs het demissionaire oud-bestuur (Coronel, Krant etc)?

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » ma nov 21, 2011 8:36 pm

LucaS schreef:Nu zegt Peter R de Vries ook, met als bron 'ingewijden uit de ledenraad', dat bij een hoofdelijke stemming de ledenraad voor Cruijff zou kiezen en met een schriftelijke stemming tegen. Zo ver is het al gekomen met onze club, praktijken uit dictatoriale staten. En de meute maar achter die tiran aan.
Peter R de Vries lult gewoon.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma nov 21, 2011 8:37 pm

Perez zei zaterdag exact hetzelfde.
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » ma nov 21, 2011 8:40 pm

Kenneth Perez? Peter R. heeft het zeker van hem. :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma nov 21, 2011 8:41 pm

Tuurlijk, heel de wereld is gek, behalve de 15, JC zelf, de t en Derksen.
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » ma nov 21, 2011 8:45 pm

Perez lult die De Vries na. Wat weet hij nou?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma nov 21, 2011 8:47 pm

Dit geeft het wel zo'n beetje aan. Je verzint van alles om Cruijff maar vooral in het goede daglicht te stellen. Perez zei het zaterdag, de Vries zei het vandaag. Maar inderdaad, niemand weet wat, behalve Cruijff, de Groot en Derksen.
I think I lost my fucking headache

wizard_w
Berichten: 517
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wizard_w » ma nov 21, 2011 8:47 pm

volgens mij wil peter r de vries ook graag een baantje bij Ajax..wat een gladdekkel zeg.

wizard_w
Berichten: 517
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wizard_w » ma nov 21, 2011 8:50 pm

jah we gaan ff luisteren naar de vries en perez.......WHO THE FUCK zijn die twee gasten, nog ff en de paus word er bijgehaald door lucas.......wat een gelul zeg.

Waar is KO gebleven want types als lucas kunnen in de kelder gaan zitten, naast ten have en davids.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » ma nov 21, 2011 8:50 pm

LucaS schreef:Dit geeft het wel zo'n beetje aan. Je verzint van alles om Cruijff maar vooral in het goede daglicht te stellen. Perez zei het zaterdag, de Vries zei het vandaag. Maar inderdaad, niemand weet wat, behalve Cruijff, de Groot en Derksen.
Peter R. de Vries praat Perez dan ook na. Die ook niks weet.

Het is een tendentieuze opmerking. Alsof iedereen van elkaar weet wat er gestemd wordt in welke situatie.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Alexander » ma nov 21, 2011 8:52 pm

Cruijff ontkent enig racisme, zojuist bij Voetbal International.

En ook inhoudelijk wat hij zegt klopt helemaal.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » ma nov 21, 2011 8:54 pm

LucaS schreef:Dit geeft het wel zo'n beetje aan. Je verzint van alles om Cruijff maar vooral in het goede daglicht te stellen. Perez zei het zaterdag, de Vries zei het vandaag. Maar inderdaad, niemand weet wat, behalve Cruijff, de Groot en Derksen.
Als je nou met wat indrukwekkendere namen komt van mensen met invloed en informatie. Kom je met Perez die evenveel weet als V-10.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » ma nov 21, 2011 8:56 pm

...
Laatst gewijzigd door LucaS op ma nov 21, 2011 9:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » ma nov 21, 2011 8:57 pm

Davids geeft aan dat hij zich nooit gediscrimineerd heeft gevoeld.

Oftewel.. Die Ten Have is een xxxxxxx!!

Edit Duke: zo kan ie wel weer.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » ma nov 21, 2011 8:59 pm

Je moet het Cruijff nageven: hij kan lullen als geen ander.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » ma nov 21, 2011 9:03 pm

Alexander schreef:Cruijff ontkent enig racisme, zojuist bij Voetbal International.

En ook inhoudelijk wat hij zegt klopt helemaal.
Idd, een hoop gezeur om niks, allemaal vuil spel van Ten Have en Davids.
Mochten die lui het straks nog winnen ook dan ben ik echt supporter af.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » ma nov 21, 2011 9:04 pm

Rishi schreef:Davids geeft aan dat hij zich nooit gediscrimineerd heeft gevoeld.

Oftewel.. Die Ten Have is een xxxxxxxxx!!
+1

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » ma nov 21, 2011 9:04 pm

Alexander schreef: En ook inhoudelijk wat hij zegt klopt helemaal.
Aldus Alexander.

wizard_w
Berichten: 517
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door wizard_w » ma nov 21, 2011 9:07 pm

LucaS schreef:...

Enge man.....er is maar maar 1 enge man en dat is TEN HAVE die meent dat hij de alles wetende is en dat hij boven alles en iedereen staat. Godverdomme ik word pislink van die kale viespeuk.

Die vent is de duivel dat kan niet anders, heb zelden zo'n vies en smerig mannetje meegemaakt als die kale neet. Dat begint eng te worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » ma nov 21, 2011 9:07 pm

Ben even een dagje niet geweest en er is weer een hoop gezegd in dit topic. Conclusie:

Front 1:
wat is die Cruijff toch een enge man
Front 2:
wat is die Ten Have toch een nare vent
:smallgrin.gif:

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » ma nov 21, 2011 9:17 pm

Bam bam bam. Is wat makkelijker praten he als je gewoon eerlijk bent en niks te verbergen hebt.

Plaats reactie