Supporterszaken...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Supporterszaken...

Bericht door Jinne » wo sep 07, 2011 8:27 am

Serero schreef:Hallo iedereen.
Ik ben sinds kort begonnen met een verzameling van voetbaltickets van profclubs, natuurlijk mag Ajax hierin niet ontbreken, nou vroeg ik me af of jullie nog wat tickets hadden die ik mag hebben voor mijn collectie ('t liefst van Ajax natuurlijk maar een andere club is ook geen probleem)

MVG Wesley
Ik heb ze in het begin wel altijd verzameld, maar doe er niet echt wat speciaals mee, dus ik kan je wel op gang helpen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Thijs » za sep 10, 2011 11:41 am

Voor het eerst sinds ik me kan herinneren dat PSV-uit een flitsverkoop is. Kom er alleen te laat achter.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » ma sep 12, 2011 8:28 am

Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat er dit seizoen slechts 1200 Ajacieden welkom zijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Supporterszaken...

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 02, 2011 8:04 pm

Weet niet waar dit thuishoort, wilde het aan jullie laten zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Supporterszaken...

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 02, 2011 8:06 pm

Een paar weken geleden tegengekomen toen ik met mijn vriendin aan het wandelen was in Tel-Aviv zuid /grens Yaffo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma okt 03, 2011 8:48 am

Ik had deze muur al ergens anders een keer gezien , ik denk op een ander forum.
Mooi.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Supporterszaken...

Bericht door Kowalczyk » ma nov 28, 2011 12:16 pm

Af en toe wil ik in mijn NU Sport-column 'Balgevoel' een stukkie supportersbeleid aanstippen. Zoals nu. Een auditteam heeft vastgesteld dat veel combi's eigenlijk om totaal onduidelijke redenen worden opgelegd. Balgevoel is deze week een pleidooi tégen de combi. HIER LEZEN.

K.
Still alive...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Thijs » vr dec 02, 2011 4:52 pm

Over combi's gesproken: AZ krijgt een combi naar Heerenveen en wel hierom.

Afbeelding

Oh. My. God.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Rooie » vr dec 02, 2011 4:56 pm

:drecul.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Jeroen126 » vr dec 02, 2011 4:57 pm

Dit is zo idioot dat ik er spontaan van in de lach schiet. Wennemars, hooligans!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door Alexander » vr dec 02, 2011 5:00 pm

Hahaha

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Jesse » vr dec 02, 2011 5:44 pm

:biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Supporterszaken...

Bericht door 666 » do dec 15, 2011 6:25 pm

Als het schorriemorrie op de tribunes rotjes afsteekt moet je maatregelen nemen. Nee niet nu meteen natuurlijk, daar moet je het goede moment voor afwachten. En neem dan meteen een strafmaatregel die je goed uitkomt, bijvoorbeeld het weren van spandoeken op het moment dat de supporters alle reden hebben om hun mening voor de camera's te hangen.

Nee heus waar, zowel de timing als de invulling van de straf berusten voor de volle honderd procent op puur toeval. Daar moet je echt niks achter zoeken.
AT5 schreef:Ajax verbiedt spandoeken en vlaggen
De komende twee Ajax-wedstrijden mogen fans in de vakken 424 en 425 geen vlaggen en spandoeken meenemen het stadion in.

Afbeelding

Ajax neemt deze maatregel om te voorkomen dat vuurwerkafstekers zich achter de grote doeken kunnen verbergen. In de twee vakken bevindt zich de Ajax-supportersgroep Vak410.

De club geeft aan dat er tijdens Ajax - Real Madrid van vorige week veel vuurwerk werd afgestoken. Volgens Ajax levert het vuurwerk gevaarlijke situaties op en zijn maatregelen daarom noodzakelijk.

Tijdens Ajax - Ado van komende zondag en Ajax - AZ (beker) van komende woensdag zijn vlaggen en spandoeken daarom verboden.
Voor Ajax-AZ zijn nog volop kaarten te koop, op de lange zijde recht tegenover de cameraploegen. Ze kosten maar 15 euro en in al die vakken op tv-hoogte geldt het spandoekverbod niet.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Jöhnk » do dec 15, 2011 7:38 pm

Dit is toch niet te geloven he. Spandoeken verbieden omdat er vuurwerk is afgestoken. Wat een maatregel. :excited.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door 999 » do dec 15, 2011 8:22 pm

Mwah, volgens mij mag iedereen in de andere vakken gewoon spandoekjes meebrengen ..

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Feest » do dec 15, 2011 8:30 pm

Duidelijk de hand van Cruijff. Wil net zo'n stil theater als Camp Nou.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Supporterszaken...

Bericht door Bert » do dec 15, 2011 8:44 pm

:smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door 999 » do dec 15, 2011 8:49 pm

:smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » vr dec 16, 2011 12:23 am

:biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door 999 » di dec 20, 2011 7:18 pm

Fans Ajax niet blij met ticketprijs
AMSTERDAM - De Supportersvereniging Ajax (SVA) ontkent dat Ajax in overleg met de fans de ticketprijs voor de thuiswedstrijd in de Europa League tegen Manchester United heeft vastgesteld.

"Ajax heeft de prijzen vrijdag 16 december per mail aan ons voorgelegd. We hebben onze visie daarover nog niet teruggekoppeld omdat er nog intern overleg gaande was”, reageert de officiële fanclub met ruim 90.000 leden op het bericht van Ajax dat de ticketprijs na overleg zou zijn vastgesteld.

Veel supporters van Ajax vinden de tickets voor het duel met de finalist van de vorige editie van de Champions League namelijk te duur. Het goedkoopste kaartje kost 31 euro. Seizoenkaarthouders krijgen vanaf dinsdag, als de verkoop start, 15 procent korting op de reguliere prijs. Leden van SVA 10 procent. Ajax wekte in het recente verleden regelmatig ergernis bij een deel van de aanhang vanwege de ticketprijs, die bij de meeste Europese duels ruim 100 euro kan bedragen.

De fanatieke aanhang van Vak 410 verzoekt fans zelfs voorlopig geen kaartje voor het duel met Manchester United te kopen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door 999 » vr dec 30, 2011 9:05 pm

KNVB wacht eventuele dagvaarding af
Algemeen Dagblad

De KNVB heeft laten weten een eventuele dagvaarding van de supportersvereniging van Ajax af te wachten. De voetbalbond zegt dit een reactie op het plan van de fans om de KNVB voor de rechter te dagen omdat ze geld terug willen voor het toegangskaartje van het gestaakte bekerduel met AZ. 'De standaardvoorwaarden zijn volgens de bond op dit punt helder. Wanneer besloten wordt een wedstrijd zonder publiek te laten spelen, heeft men geen recht op restitutie. Daarbij komt dat de KNVB niet de organisator is van deze wedstrijd is en men dus ook geen kaartje bij de bond heeft gekocht', aldus de reactie van de KNVB.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Supporterszaken...

Bericht door jabu » di feb 28, 2012 1:31 pm

De Speld schreef:‘Ik voel me Feyenoorder in het lichaam van een Ajacied’
Vijftien uur durende operatie succesvol verlopen

Achtentwintig jaar geleden werd Danny Verschoor geboren als Ajacied. Toen hij ouder werd kreeg hij het gevoel dat hij zich niet helemaal thuis voelde in zijn lichaam. Gisteren hebben artsen van het AMC hem geholpen en omgebouwd tot Feyenoordsupporter.

“Als kind trok ik ‘s avonds weliswaar graag Feyenoordshirtjes aan,” vertelt de geboren Ajacied, “Maar ik zocht daar verder niets achter. In het dagelijks leven probeerde ik uit alle macht een normaal leven als Ajaxsupporter te leiden. Al mijn vrienden waren voor Ajax, maar ik voelde me nooit helemaal bij ze thuis. Wat er precies niet klopte, kon ik destijds niet onder woorden brengen.”

Danny kwam erachter dat hij Feyenoordsupporter was, toen hij een keer in De Kuip naar Feyenoord-Ajax ging. “Terwijl ik tussen de Ajaxsupporters zat, werd ik overmand door warme gevoelens voor het Legioen. Ik zag de Kuip, rook het vers gemaaide gras, hoorde het Hand in Hand en eindelijk wist ik wat er aan de hand was: ik was een Feyenoorder.”

“Toen ik het aan mijn familie vertelde, verklaarden ze me voor gek. Ik was Ajacied en daarmee klaar. Het Feyenoordgevoel was een bevlieging en zou vanzelf wel over gaan. Daarmee gingen ze totaal voorbij aan mijn gevoelens. Ik snap het wel als mensen het niet begrijpen. Maar accepteer en respecteer het, dat is het enige wat ik vraag. Ik wil niemand anders zijn dan wie ik ben.”

“Ik heb nooit getwijfeld aan de operatie: geen woorden maar dahaaden. Eerst kreeg ik drie maanden lang anti-ajax hormonen toegediend. Onderwijl moest ik dagelijks driemaal You’ll never Walk Alone zingen. Daarna was ik klaar voor de operatie. Die duurde vijftien uur. Mijn lichaam was bont en blauw, maar ik voelde me zo gelukkig. Eindelijk ben ik honderd procent mezelf.”

Intussen gaat Danny als John door het leven. Om de rest van zijn leven Feyenoorder te blijven moet hij elke dag hormoonpillen slikken. Doet hij dit niet dan loopt hij kans dat hij terugvalt. “Het is een kleine prijs voor zijn nieuw gevonden geluk. Ik ben een kakkerlak en ik ben er trots op!”

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Supporterszaken...

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 28, 2012 6:11 pm

Vraagje aan de 'kenners':

Hoe moelijk zal het voor mij worden om een seizoenkaart voor volgend seizoen te regelen? In de wetenschap dat het voor maar een seizoen is. Hoe vroeg zou ik hem dan moeten aanvragen? Nu al? En zal het feit dat ik in het bezit van een ClubCard me hierbij helpen, of stelt dat niets voor in deze?

Alvast bedankt!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Supporterszaken...

Bericht door 666 » wo mar 28, 2012 6:57 pm

Het is heel makkelijk, maar dan krijg je wel een kutplaats achter het doel bovenop de tweede ring. Verrekijker meenemen en bukken bij elke overvliegende Airbus.

Als je een goede plaats op de eerste ring met goed zicht op het veld wil mag je eerst een paar jaar op de wachtlijst bankzitten.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporterszaken...

Bericht door Thijs » do mar 29, 2012 8:02 am

http://www.ajax.nl/Tickets-Travel/Seizo ... 122013.htm
Procedure na inschrijving:

Nadat jouw inschrijfformulier is verwerkt ontvang je ter zijner tijd een bevestigingsmail. Vanaf dat moment is het even afwachten. Wij gaan uiteraard in de maanden mei/juni eerst onze huidige seizoenkaarthouders aanschrijven voor het verlengen van de seizoenkaart. Tevens hebben zij het recht om eventueel van plaats te verwisselen.
Als dit allemaal achter de rug is kom jij aan de beurt. In juni krijg je van Ajax schriftelijk bericht waarin zal staan dat je telefonisch contact op kan nemen betreffende het reserveren van een seizoenkaart. Mocht het aantal voorkeurskaarten gewijzigd zijn dan kun je dit telefonisch alsnog wijzigen. Je zit er tevens ook niet aan vast zodra er een inschrijving is gedaan.

Telefonisch worden jouw wensen dan verder besproken en kun jij je keuze maken. Uiteraard krijgen Ajacieden die zich in een vroeg stadium hebben ingeschreven eerder bericht dan iemand die zich op het laatste moment inschrijft. De kans op een seizoenkaart hangt af van de voorkeur voor een plek in het stadion. Goedkopere plaatsen op de korte zijden zijn beperkt beschikbaar. Plaatsen op de lange zijden 2e ring zijn meestal wel beschikbaar. In principe is er dus geen wachtlijst en hangt het er net vanaf wat er op dat moment beschikbaar is.

Nadat je telefonisch een plaats hebt gereserveerd krijg je binnen een paar dagen een bevestigingsbrief. Hierin staat informatie over jouw vak/rij/stoel en de betaling. Nadat de betaling bij ons is verwerkt zal de seizoenkaart z.s.m. naar je worden opgestuurd.
:smile-ajax.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie