Vrouwenelftal Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

elliquido

Re: Vrouwenelftal Ajax

Bericht door elliquido » do nov 01, 2018 1:00 pm

Het voetbaldoel is 7,32 meter breed en 2,44 meter hoog

Het handbaldoel is 300 x 200 cm

Appels met peren dus.

De hoogte van een voetbaldoel is voor de gemiddelde keepster een obstakel. Ik ben het er absoluut mee eens dat met training de sprongkracht en flexibiliteit verbeterd kan worden, maar toch blijft die hoge bal te hoog. Het geeft wel aan dat het keepersvak toch niet al te makkelijk is.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Iniesta

Bericht door Iniesta » do nov 01, 2018 7:27 pm

Inderdaad appels met peren, handbalsters zijn afgetraind

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sandro

Bericht door Sandro » do nov 01, 2018 9:28 pm

Keepsters bij het voetbal kunnen er idd vrij weinig van. Ik heb hier weleens een filmpje gepost waarin de meest belachelijke blunders gebeuren.
Iniesta schreef:Zet een van de handbalsters ( ook veldspelers) op goal en je voorkomt al de helft denk ik.
Als ik een dochter had zou ik haar stimuleren om goalie te worden. Waarschijnlikk de eenvoudigste route naar OS!
Vrijwel geen kind met voetbaltalent kiest er meteen voor om keeper te worden. Daarbij komt ook nog eens dat de dames gemiddeld natuurlijk wat minder lang zijn, dus je vist al in een kleinere vijver. Mix die 2 ingrediënten door elkaar en je krijgt de keepsters die je nu ziet.

Over 10 jaar ofzo zullen de keepsters spectaculair beter zijn dan nu, dat kan niet anders.

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » vr nov 20, 2020 3:31 pm

Spitse!!!! :onfire.gif:
Een wet is een mening met een wapen

Jinne
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Jinne » za nov 21, 2020 7:48 am

Volgende keer moeten ze bij uitreiken van shirt wel even Overmars optrommelen ipv Sar. Was nu 2 koppen verschil. :smallgrin.gif:

Wordt er nu redelijk goed betaald bij de Ajax vrouwen of zijn er andere redenen dat er nu zo veel terugkerende dames zijn? En kunnen ze nu een beetje internationaal meedoen? Niveau onder Lyon en Wofsburg dan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di nov 24, 2020 2:43 pm

Iemand onze keepster nog voorbij zien vliegen dit weekend? Ze was iets te laat met uitkomen tegen FC Twente. :smallgrin.gif:

Ik heb de samenvatting gezien. Moet zeggen dat het niveau me nog altijd wel erg tegenvalt. Ik snap wel dat het gewoon simpelweg tijd kost om het niveau structureel omhoog te krijgen maar als kijksport vind ik het echt nog helemaal niets.
Nil volentibus arduum

Peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door Peter » wo nov 25, 2020 9:06 am

Die goal van de Ajax vrouwen was ook een pareltje he. :blush.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 25, 2020 10:02 am

Nou zeg. Inderdaad.

En dat soort dingen gebeuren dus in iedere wedstrijd waar ik beelden van zie. Het is min of meer de standaard. Ik heb gewoon niet het idee dat ik naar topsport zit te kijken. Het is eerder vierde klasse of zo. Los van de fysieke component maar gewoon puur het niveau van het voetbal.
Nil volentibus arduum

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr nov 27, 2020 12:04 am

Wat verwacht je als de wereldkampioen VS gewoon van de eerste de beste B1 jongensploeg verliest? Er zijn uitzonderingen. Wat Martha deed was prima, en er is ook een schitterende Braziliaanse strandvoetvolleybalster, Natalia Guitler. https://www.youtube.com/watch?v=KO5zrKd ... l=OhMyGoal

Plaats reactie