Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo jul 30, 2023 2:24 pm

Gecalculeerd risico? De investeringen van vorig jaar en bizarre salarissen zijn alleen te dragen bij perfect weer. Oftewel, kampioenschap en overwinteren. Alles minder dan dat en je zakt gigantisch door het ijs. Als ik als commissaris dit beleid onder ogen zou krijgen, dan zou dat bij mij heel veel vragen oproepen. Het staatje van Scherrer zweeft hier nog wel ergens rond. En bij het saneren verkoop je dus je kroonjuwelen. Eens zien wat dat gaat doen met de sportieve prestaties dit jaar. En volgend jaar.

Ik kan dit echt niet zien als beleid, hoor. Dit is/was een accident waiting to happen.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2023 2:26 pm

Peter schreef:
zo jul 30, 2023 2:24 pm
Als ik als commissaris dit beleid onder ogen zou krijgen, dan zou dat bij mij heel veel vragen oproepen.
Die hebben ook zitten snurken. Hetgeen al begon met aanstelling van de trainer. Over wie intern toch wel het e.e.a. bekend zal zijn geweest.

Yopii
Berichten: 18869
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo jul 30, 2023 2:34 pm

Geen wonder dat Ajax moeite had om een TD te vinden. Wat een puinhoop.

En dan zijn er supporters die vinden dat we 'even' dure spelers moeten binnenhalen. Zo werkt het dus niet.

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » zo jul 30, 2023 3:19 pm

Peter schreef:
zo jul 30, 2023 2:13 pm
Andriy Demchenko schreef:
zo jul 30, 2023 11:27 am
Peter schreef:
zo jul 30, 2023 10:38 am
Ja die Susan is me er wel eentje. Laat het vorig jaar volledig uit de klauwen lopen als statutair directeur en gaat nu, al dan niet onder toezicht van de RvC, saneren. Zo de wind, waait het jasje van Susan.
Ook dan zie je het grotere plaatje niet als je het sec bij Lenderink neerlegt.
Ook een snuffelstage voor Susan. :smallgrin.gif:

We kunnen allemaal in allerlei plaatjes gaan redeneren. Feit is dat onze statutair directeur er vorig jaar een ontzettende klerezooi van heeft gemaakt. En ja, allerlei omstandigheden en allerlei andere schuldigen, maar onze financieel directeur heeft er een rampenplan van gemaakt die ze nu moet gaan repareren. Maar goed, we moeten bij jou volgens mij inmiddels iedereen met fluwelen handschoentjes becommentariëren. Behalve Hamstra. Dat was een boef.
Lenderink is vorig jaar een paar keer overruled toen ze een stringenter financieel beleid wilde, dat had zijn hoogtepunt in de Ocamposgate waar het uiteindelijk de RvC was die uiteindelijk wel haar kant koos, maar met name Van der Sar heeft een paar keerdaarvoor al haar advies genegeerd o.a. Bergwijn. Er was ook nul rugdekking op de aanvallen die de pers op haar opende dat ze te krenterig was. En de RvC heeft ook lang lopen slapen (maargoed velen hadden al snel het hazenpad gekozen wat die zage n wel aankomen welke shitstorm zich zou ontketenen). Daarnaast ligt de basis van dit beleid idd wel bij haar (CL+50 M voor een sluitende begroting) maar dit is op een dieper niveau misgegaan dan alleen haar, van mij mag ze er op afgerekend worden begrijp me niett verkeerd, want ze kan eigennlijk niet aanblijven. Ik noemde het financieel hirakiri al 1,5 jaar terug. Maar met haar alleen ben je er niet. Wat die laatste zin betreft, ja je verliet de discussiie rond Huntelaar al met een heel slap verhaal waarbij je er niet echt inhoudelijk meer op inging. De manier van framen die je hier opnieuw probeert is echt kleuternviveau (snuffelstage) en iedereen ziet ook wel dat het kolder is. Ik zou iedereen met fluwelen handschoentjes aanpakken? Lees de Schreuder of VDS of RVC topics eens door. Alleen omdat ik niet de scalp van Huntelaar wil en Mislintat nog n iet heb afgeschreven kom je daarmee, totaal kansloos en een teken dat je het op inhoud niet kan redden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18869
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo jul 30, 2023 3:35 pm

Peter schreef:
zo jul 30, 2023 2:24 pm
Gecalculeerd risico? De investeringen van vorig jaar en bizarre salarissen zijn alleen te dragen bij perfect weer. Oftewel, kampioenschap en overwinteren. Alles minder dan dat en je zakt gigantisch door het ijs. Als ik als commissaris dit beleid onder ogen zou krijgen, dan zou dat bij mij heel veel vragen oproepen. Het staatje van Scherrer zweeft hier nog wel ergens rond. En bij het saneren verkoop je dus je kroonjuwelen. Eens zien wat dat gaat doen met de sportieve prestaties dit jaar. En volgend jaar.

Ik kan dit echt niet zien als beleid, hoor. Dit is/was een accident waiting to happen.
Dit was toch al jaren gaande? Wie heeft Klaassen gecontracteerd voor vier miljoen per jaar? :confused.gif:

En ja, dan verkoop je je kroonjuwelen en blijven de dure, oudere jongens en de onderpresteerders zitten. Het tegenovergestelde van wat je wilt dus. :excited.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » zo jul 30, 2023 3:46 pm

Yopii schreef:
zo jul 30, 2023 3:35 pm
Peter schreef:
zo jul 30, 2023 2:24 pm
Gecalculeerd risico? De investeringen van vorig jaar en bizarre salarissen zijn alleen te dragen bij perfect weer. Oftewel, kampioenschap en overwinteren. Alles minder dan dat en je zakt gigantisch door het ijs. Als ik als commissaris dit beleid onder ogen zou krijgen, dan zou dat bij mij heel veel vragen oproepen. Het staatje van Scherrer zweeft hier nog wel ergens rond. En bij het saneren verkoop je dus je kroonjuwelen. Eens zien wat dat gaat doen met de sportieve prestaties dit jaar. En volgend jaar.

Ik kan dit echt niet zien als beleid, hoor. Dit is/was een accident waiting to happen.
Dit was toch al jaren gaande? Wie heeft Klaassen gecontracteerd voor vier miljoen per jaar? :confused.gif:

En ja, dan verkoop je je kroonjuwelen en blijven de dure, oudere jongens en de onderpresteerders zitten. Het tegenovergestelde van wat je wilt dus. :excited.gif:
Transfersom 12 miljoen 4x3,5 = 26 miljoen totale kosten. :excited.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo jul 30, 2023 4:49 pm

Andriy ik viel erover dat jij op de een of andere manier alles wat in de media ten aanzien van Huntelaar uitlegt als “onzin”. Zodra Huntelaar zelf aan geeft dat hij overal op mee beslist is dat iets voor “de bühne en is dat per definitie onzin”. Dan houdt het voor mij ook wel op natuurlijk.

En dan nu op basis van bronnen aangeven Lenderink een paar keer is overruled. Bijvoorbeeld bij Bergwijn. En dan is jouw bron nu dus Henk Spaan?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... spurs.html

Vind je zelf niet een beetje dat je meet met twee maten? Ik kom met zes a zeven bronnen die aantonen dat Huntelaar meer deed dan snuffelen. En nu kom je ten aanzien van Lenderink met een aantal alinea’s die je presenteert als feiten:
“Er was nul rugdekking vanuit Ajax”
“Meerdere keren overruled”
“Van der Sar heeft haar advies meerdere keren genegeerd”

Misschien weet jij meer dan de rest van ons, maar op basis van bronnen is dit zeer discutabel te noemen? Je verwijt mij dat quotes onzin zijn, maar wat is dit dan?

En ik zou als statutair directeur inderdaad eieren voor mijn geld kiezen als bovenstaande echt zo was. En daarom krijgt ze nu ook een veeg uit de pan want als eindverantwoordelijke voor de centjes heeft ze er een puinbak van gemaakt. Overruled of niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo jul 30, 2023 4:53 pm

wimpey schreef:
zo jul 30, 2023 2:26 pm
Peter schreef:
zo jul 30, 2023 2:24 pm
Als ik als commissaris dit beleid onder ogen zou krijgen, dan zou dat bij mij heel veel vragen oproepen.
Die hebben ook zitten snurken. Hetgeen al begon met aanstelling van de trainer. Over wie intern toch wel het e.e.a. bekend zal zijn geweest.
Zeker. Blijkbaar is het voor een commissaris toch lastig om de voetbalbusiness (financieel) te doorgronden. Al zie je dat natuurlijk wel vaker. Neem een ROC Leiden waar commissarissen ook zaten te snurken. Daarom branden ook zo weinig mensen zich aan een commissariaat in de voetballerij.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo jul 30, 2023 5:00 pm

Overigens wel interessant om die vragen van de AvA terug te lezen. November dit.
Aandeelhouders stelden ook nog wat kritische vragen over de bemoeienis van Alfred Schreuders zaakwaarnemer met transfers. Van der Sar en financieel directeur Susan Lenderink bezwoeren dat er niets bijzonders was gebeurd. Het was ‘business as usual’, aldus Lenderink.
Zo verschrikkelijk pijnlijk met de wetenschap van nu.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2023 5:06 pm

Peter schreef:
zo jul 30, 2023 4:49 pm

En ik zou als statutair directeur inderdaad eieren voor mijn geld kiezen als bovenstaande echt zo was. En daarom krijgt ze nu ook een veeg uit de pan want als eindverantwoordelijke voor de centjes heeft ze er een puinbak van gemaakt. Overruled of niet.
In 2022 had je een 3-koppige directie. Nu weer. Of dan meeste stemmen gelden telt?

Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo. Wanneer scouting en techniek oog hebben voor kwaliteit:prijs, dan heb je het als FD vrij makkelijk.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo jul 30, 2023 5:14 pm

Ja dat. Zeer lastige functie. En uiteraard moet de RvC controleren. En dat betekent dat je dan vragen stelt en bewijslast verzamelt. Een scoutrapport bijvoorbeeld haha.

Yopii
Berichten: 18869
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo jul 30, 2023 5:21 pm

De T. voerde vorig jaar nog een hetze tegen Lenderink omdat ze op de centen zou zitten. :confused.gif:
Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo.
In de praktijk werkt dat niet, denk ik. Dan voelt de TD zich geschoffeerd.

Bij F. zie je het al: die Te Kloeske krijgt het steeds hoger in de bol. Het zal niet lang duren voor hij met F. 'de volgende stap wil zetten', tot grote vreugde van de supporters. Dan wacht de afgrond.

Het moeilijkste voor zulke mensen is nederig blijven. Blijf bij je core business en bouw geen luchtkastelen.

De Dominee
Berichten: 5927
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » zo jul 30, 2023 5:32 pm

Yopii schreef:
zo jul 30, 2023 5:21 pm
De T. voerde vorig jaar nog een hetze tegen Lenderink omdat ze op de centen zou zitten. :confused.gif:
Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo.
Bij F. zie je het al: die Te Kloeske krijgt het steeds hoger in de bol. Het zal niet lang duren voor hij met F. 'de volgende stap wil zetten', tot grote vreugde van de supporters. Dan wacht de afgrond.
Helemaal eens.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41048
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Marillion » zo jul 30, 2023 5:51 pm

Het is een functie waar je in moet groeien lijkt me. In je eerste periode maak je misschien inschattingsfouten. Als het goed is leer je daar dan van en ga je het in de toekomst anders doen. Dat er bij Ajax het één en ander flink mis is gegaan dat is duidelijk. De chaos in de organisatie zal daar mede debet aan zijn geweest. Ik weet niet hoe het intern gegaan is op dat moment. Wie heeft welke beslissingen genomen en hoe zaten de andere directieleden er op dat moment in? Dat weten we hier gewoon niet.

Wat ik wel zie is dat Ajax nu duidelijk orde op zaken lijkt te stellen. Ik krijg op basis van het verhaal van Mislintat ook de indruk dat er door directieleden in samenspraak een plan is gemaakt en dat ze daar nu dus ook samen aan werken. Dat klinkt al heel wat beter dan die chaos van vorig jaar.

Lijkt me gezond om af te wachten hoe deze nieuwe aanpak gaat werken voor de club voor we alles en iedereen willen beoordelen. De eerste transferperiode is pas halverwege.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18869
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo jul 30, 2023 5:58 pm

Lijkt me gezond om af te wachten hoe deze nieuwe aanpak gaat werken voor de club voor we alles en iedereen willen beoordelen. De eerste transferperiode is pas halverwege.

Mee eens.

Deze transferperiode wordt tricky, zegt Mislintat. Misschien moeten we ons daarbij neerleggen. Hopelijk kan hij ondanks de problemen versterkingen halen.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2023 6:08 pm

Peter schreef:
zo jul 30, 2023 5:14 pm
Ja dat. Zeer lastige functie. En uiteraard moet de RvC controleren. En dat betekent dat je dan vragen stelt en bewijslast verzamelt. Een scoutrapport bijvoorbeeld haha.
Kapitaal op veld, voetbalclub is geen bank. Dat soort riedeltjes kun je dromen. Zonder wat op de bank geen voetbalclub hoor je dan weer nooit.

In 2018 zullen de kosten lager zijn geweest dan nu. Een club moet z’n plek kennen in het ecosysteem. Ajax is een selling club. Het gaat iedere keer mis zodra men dat gegeven loslaat.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jul 30, 2023 6:28 pm

Yopii schreef:De T. voerde vorig jaar nog een hetze tegen Lenderink omdat ze op de centen zou zitten. :confused.gif:
Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo.
In de praktijk werkt dat niet, denk ik. Dan voelt de TD zich geschoffeerd.

Bij F. zie je het al: die Te Kloeske krijgt het steeds hoger in de bol. Het zal niet lang duren voor hij met F. 'de volgende stap wil zetten', tot grote vreugde van de supporters. Dan wacht de afgrond.

Het moeilijkste voor zulke mensen is nederig blijven. Blijf bij je core business en bouw geen luchtkastelen.
Vorig jaar wérd dat gezegd he? Ocampos zou voor 20 miljoen komen.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Frank » zo jul 30, 2023 9:13 pm

wimpey schreef:
zo jul 30, 2023 5:06 pm

Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo. Wanneer scouting en techniek oog hebben voor kwaliteit:prijs, dan heb je het als FD vrij makkelijk.
Je bent voor niet-insiders af en toe zo moeilijk te volgen met die koosnaampjes van je :excited.gif:

wie is Watermeloen nou weer??
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » zo jul 30, 2023 9:17 pm

Schreuder. Alfred dan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » zo jul 30, 2023 9:21 pm

wimpey schreef:
zo jul 30, 2023 5:06 pm
Peter schreef:
zo jul 30, 2023 4:49 pm

En ik zou als statutair directeur inderdaad eieren voor mijn geld kiezen als bovenstaande echt zo was. En daarom krijgt ze nu ook een veeg uit de pan want als eindverantwoordelijke voor de centjes heeft ze er een puinbak van gemaakt. Overruled of niet.
In 2022 had je een 3-koppige directie. Nu weer. Of dan meeste stemmen gelden telt?

Eigenlijk heb je een FD nodig met kennis van de materie. Die tegen Watermeloen zegt: 23M voor Bassey? Dat gaan we maar effe niet doen… Lastige functie, want je kunt het niet goed doen. ‘Kapitaal moet op veld staan’ enzo. Wanneer scouting en techniek oog hebben voor kwaliteit:prijs, dan heb je het als FD vrij makkelijk.
Het lijkt mij helemaal niet wenselijk dat een FD zich gaat bemoeien met de kwaliteiten van een speler. Daar heb je een TD, trainer, scouting voor. Een FD is er voor de financiën. Een AD neemt een beslissing denk ik dan en een RVC controleert alleen het proces?
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Scherrer » zo jul 30, 2023 9:52 pm

Zoals eerder gemeld, ben ik er voorstander van de Ajax een stapje terug doet qua uitgaven, omdat we op te grote voet leefden en te grote risico's namen.

Dat gezegd hebbende, we moeten ook niet doen alsof er in eens helemaal niets meer kan. Met het vertrek van Timber en Bassey is er voor via €65 mln verkocht en je raakt er ook sowieso nog wel één van Alvarez en Kudus kwijt. Dan heb je dus voor €100 mln verkocht. Ook is er met het vertrek van o.a. Tadic, Timber, Bassey, Blind en Ocampos al voor tussen de €15-20 mln aan salarissen bespaard ten opzichte van vorig jaar.

Het moet nu gewoon mogelijk zijn om minimaal twee versterkingen te halen. Dat ze nu nog niets hebben gehaald verbaast me wel. De selectie is krankzinnig zwak en 'generate budget' is gedaan, dus nu actie.
***

Yopii
Berichten: 18869
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo jul 30, 2023 11:13 pm

'Mislintat heeft een week in hotel rondgelopen, maar met geen een Ajacied gepraat'


Ajax-watcher Mike Verweij is het niet bepaald eens met de werkwijze die Sven Mislintat hanteert bij Ajax. Dat vertelt de journalist in zijn column in De Telegraaf. Volgens Verweij neemt door Mislintat ook de onrust binnen de club toe.

Onder andere de manier van scouten kan Verweij niet bekoren. "Dat Ajax geen enkele scout afvaardigde naar het WK Onder 20, afgelopen mei en juni in Argentinië, was wat dat betreft een teken aan de wand. In het verleden zorgde Ajax er altijd voor dat het bij WK's op de voorste rij zat voor de grote talenten. Voor de adviezen van Nederlandse makelaars staat Mislintat zelden open."

Volgens Verweij werd zelfs Ayase Ueda in Amsterdam aangeboden. Daar werd niet naar geluisterd en de Japanse spits is nu op weg naar Feyenoord. "Ueda werd, net als een rits aan rechter centrale verdedigers ook in Amsterdam aangeboden, maar er volgde vaak niet eens een antwoord."

Mislintat zou ook op het trainingskamp van Ajax een paar rare dingen hebben gedaan. "De spelers hebben het als vreemd ervaren dat hij tijdens het trainingskamp een week lang heeft rondgelopen in het spelershotel en met geen enkele Ajacied een gesprek heeft gevoerd." Ajax speelt zes augustus een oefenwedstrijd tegen Borussia Dortmund om vervolgens een week later de Eredivisie te starten tegen Heracles Almelo.
haha, daar gaat Verweij weer... :smallgrin.gif:

Kortom, de scouts zijn nijdig want die wilden op dat snoepreisje. En de Nederlandse makelaars klagen want ze kunnen aan Mislintat geen spelers kwijt. Misschien denkt hij dat hij er zelf kijk op heeft, die vieze buitenlander. :hypocrite.gif:

Rare dingen... geen gesprekken? :confused.gif:
Ik geloof trouwens best dat er onrust is in de spelersgroep. Bepaalde spelers zien de bui wel hangen.


Het is wel een walgelijk sujet, die Verweij... hij gaat maar door. Bij gebrek aan nieuws nog maar eens over die scouts... Zo triest, die man is de spreekbuis van bepaalde mensen in en rond Ajax die hun belangen geschaad zien. Op dezelfde manier hebben ze geprobeerd Ten Hag weg te pesten.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10306
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Sven Mislintat

Bericht door WP_Legend » ma jul 31, 2023 12:02 am

Kunnen we niet een aparte topic openen over verweij en zijn verzinsels...

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » ma jul 31, 2023 7:22 am

Eens. Zijn enkel aan het afleiden van het falen van hun lekken Schreuder en Heitinga.

Gewoon in ‘Ajax en media’ gooien, die T. meuk.

De Dominee
Berichten: 5927
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » di aug 01, 2023 6:31 pm

Borges en Ramaj... Eindelijk toch die Diamantaugen. Jonge, onbekende spelers.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie