Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47605
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 8:53 pm

Ajax heeft geen speler gekocht van die zaakwaarnemer!!!!!!!!!!!

Overigens vind ik het een kwalijke zaak dat Mislintat dit niet verteld heeft. Vraag mij alleen wel af hoe dit naar buiten is gekomen, als het allemaal al waar is overigens..
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » di sep 19, 2023 8:55 pm

Precies. Laten we maar even afwachten hoe het precies zit. Er is van allerlei kanten veel weerstand tegen Mislintat, dus het zou zomaar kunnen dat het toch net ietsje anders ligt
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13835
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » di sep 19, 2023 8:59 pm

Mr. Ajax schreef:
di sep 19, 2023 8:35 pm
Scherrer schreef:
di sep 19, 2023 8:33 pm
GangstaRiB schreef:
di sep 19, 2023 8:28 pm
Akpom 12 miljoen!
Maikautadze 16 miljoen!
Forbs 14 miljoen!

En die kennen er weinig van.
Topscorer en Speler van het Jaar in de Championship
Topscorer van de Ligue 2
Topscorer van de Premier League 2

Je kunt betwisten of deze spelers bij Ajax passen. Daar twijfel ik zelf ook aan. Maar áls je ze haalt, zijn dit geen gekke transfersommen voor spelers met deze CV's. Er is echt NUL bewijs dat er iets niet klopt aan deze transfersommen. NUL.
16 mio voor de topscorer van de Ligue 2 vind ik wel fors hoor.
Metz wilde 20 als je zoekt op Mikau en Burnley, Frankfurt of Milan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Toppie » di sep 19, 2023 9:02 pm

Nou deze week eruit en de trainer volgende week man man wat een amateurs en 8 spelers die het Ajaxshirt niet waard zijn...

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13835
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » di sep 19, 2023 9:20 pm

Sosa zou van zaakwaarnemer geswitched zijn van agent voor de deal. Zat eerst bij Stellar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mr. Ajax » di sep 19, 2023 9:21 pm

Jinne schreef:
di sep 19, 2023 8:59 pm
Mr. Ajax schreef:
di sep 19, 2023 8:35 pm
Scherrer schreef:
di sep 19, 2023 8:33 pm


Topscorer en Speler van het Jaar in de Championship
Topscorer van de Ligue 2
Topscorer van de Premier League 2

Je kunt betwisten of deze spelers bij Ajax passen. Daar twijfel ik zelf ook aan. Maar áls je ze haalt, zijn dit geen gekke transfersommen voor spelers met deze CV's. Er is echt NUL bewijs dat er iets niet klopt aan deze transfersommen. NUL.
16 mio voor de topscorer van de Ligue 2 vind ik wel fors hoor.
Metz wilde 20 als je zoekt op Mikau en Burnley, Frankfurt of Milan.
Dat betekent niet dat wij dat dan moeten willen betalen. Die 23 mio voor Bassey vorige zomer zal ook wel ergens rond zijn echte marktwaarde geweest zijn.

Overigens verwacht ik van alle aankopen juist het meest van Mikau na wat flitsen te hebben gezien. Maar voor zo’n gok is 16 mio me echt veel te fors.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op di sep 19, 2023 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » di sep 19, 2023 9:23 pm

Jinne schreef:
di sep 19, 2023 9:20 pm
Sosa zou van zaakwaarnemer geswitched zijn van agent voor de deal. Zat eerst bij Stellar.
Dan wordt het alleen maar penibeler. Ik zag op transfermarkt dat ze 80 spelers vertegenwoordigen en dat Sosa direct de duurste speler is.

columbus
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door columbus » di sep 19, 2023 9:26 pm

Mwoah. Tijden veranderen nu eenmaal. De tijd dat je een speler voor 5 miljoen koopt is echt voorbij. Kan het? Zeker? Maar draai het eens om Ajax verkoopt ook voor flinke bedragen, dat is in dat perspectief ook niet normaal

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33701
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » di sep 19, 2023 9:36 pm

Lionel schreef:
di sep 19, 2023 8:53 pm
Ajax heeft geen speler gekocht van die zaakwaarnemer!!!!!!!!!!!
Nee?

Uit het bericht op NOS.nl:
Het voetbalagentschap, gerund door Arthur Beck en Kerim Cerit, ziet een lening van 161.000 euro omgezet worden in 3 procent van de aandelen. Daarmee worden zij directe zakelijke relaties van Mislintat, de man die ze deze zomer meer dan eens zouden treffen in de transferbusiness.

Mislintat sprak met Beck toen hij de in Rusland actieve middenvelder Eduard Spertsyan naar Ajax wilde halen, maar de onderhandeling klapte door controverse.

Bij de overgang van linksback Borna Sosa, in de laatste uren van de transferperiode, konden Beck en Mislintat elkaar wel de hand schudden. Sosa tekende voor vijf jaar en kwam voor 8 miljoen euro naar Amsterdam.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » di sep 19, 2023 9:43 pm

Nee, Ajax heeft een speler gekocht van Stuttgart
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33701
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » di sep 19, 2023 9:46 pm

LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:43 pm
Nee, Ajax heeft een speler gekocht van Stuttgart
Ah, semantics.

:biggthumpup.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » di sep 19, 2023 9:46 pm

Frank schreef:
di sep 19, 2023 7:35 pm
Andriy Demchenko schreef:
di sep 19, 2023 7:14 pm
Peter schreef:
di sep 19, 2023 7:06 pm
Zit zelf in dergelijke rollen (bestuur, advies en toezicht), maar daar krijg je dit echt niet gerijmd hoor. Hangt een beetje van de governance code af, maar dit is een no-brainer als het waar is. Je koopt een speler voor x bedrag van een zaakwaarnemer met wie je een bedrijfje runt? Toe dan. Binnen de sectoren (publiek domein) waar ik werk is dit een red flag.
Dit is de voetballerij, ik kan wel talloze van dit soort voorbeelden opnoemen waar geen haan naar kraaide.
Ajax is natuurlijk wel beursgenoteerd....
Toen Rvc-lid Danny Blind zijn fiat moest geven over de transfersom en salaris van diens zoon Daley heb ik nooit iemand gehoord.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33701
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » di sep 19, 2023 9:47 pm

Ondertussen meldt de Telegraaf dat Mislintat Sosa zou hebben gevraagd voor die zaakwaarnemer te kiezen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Scherrer » di sep 19, 2023 9:50 pm

zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:47 pm
Ondertussen meldt de Telegraaf dat Mislintat Sosa zou hebben gevraagd voor die zaakwaarnemer te kiezen...
Oké, als dit waar is wordt het wel héél shady.
***

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 9:51 pm

Wat er ook van waar is. Dit is genoeg munitie om Mislintat nog harder aan te vallen vanuit al die media hoeken die bezig waren in Mei om hem tot een nietsnut te bombarderen.

Door maanden te zeuren en zeiken met onzin argumenten is het beeld geschetst en nu dit, dit maakt de storm op een bepaald moment onhoudbaar. De makkelijkste weg is dan toegeven.

Vervolgens zit je met een kansloze coach en geen TD. Komen de kwallen weer boven drijven en probeert iedereen zijn mannetje er weer tussen te duwen.

Als vervolgens 5 spelers geweldig renderen zal niemand de credits aan Sven gaan geven en loopt de nieuwe TD als een Pauw rond.

Het is het geijkte liedje bij Ajax

Ik had hem een paar succesjes gegund want ik denk oprecht dat hij goed bezig was. Tuurlijk Steijn was een slechte keuze, maar van al die aankopen gaan we minimaal 5 prima presteren onder een goeie coach.
Jaar erop verbeter je jezelf op een paar plekken en je staat weer bovenaan

Om dat te bereiken moet je wel rust in de organisatie hebben en niet een enge trainer die bij minste geringste de schuld bij ieder ander legt en van binnenuit lekt als een mand. Pure sabotage

We gaan zien wat er nu gaat ontstaan. Ik verwacht een nieuwe vacuüm met media geliefde, onkundige oud spelers met 0 ervaring maar uit het juiste netwerk komen en daardoor 0 kritiek hoeven te verwachten.

Ajax, de omgekeerde wasstraat is weer eens bewezen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » di sep 19, 2023 9:51 pm

zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:46 pm
LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:43 pm
Nee, Ajax heeft een speler gekocht van Stuttgart
Ah, semantics.

:biggthumpup.gif:
Nee hoor. Groot verschil
I think I lost my fucking headache

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Scherrer » di sep 19, 2023 9:54 pm

LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:51 pm
zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:46 pm
LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:43 pm
Nee, Ajax heeft een speler gekocht van Stuttgart
Ah, semantics.

:biggthumpup.gif:
Nee hoor. Groot verschil
Onzin, LucaS. Iedereen weet wat er wordt bedoeld met 'een speler van zaakwaarnemer X'. Heel flauw dit.
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33701
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » di sep 19, 2023 9:58 pm

Scherrer schreef:
di sep 19, 2023 9:50 pm
zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:47 pm
Ondertussen meldt de Telegraaf dat Mislintat Sosa zou hebben gevraagd voor die zaakwaarnemer te kiezen...
Oké, als dit waar is wordt het wel héél shady.
Premium-artikel, dus geen idee wat de onderliggende 'feiten' zijn.

Plus dat het de Telegraaf blijft. Driessen en Verwey hebben nu natuurlijk een field day...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Sven Mislintat

Bericht door columbus » di sep 19, 2023 10:02 pm

Ik wacht het onderzoek wel eerst even af, een onderzoek waar Mislintat ook gewoon aan meewerkt. Half Telegraaf gaat alweer schuimbekkend tekeer. Mijn eerste reactie is dat heel veel storm is. En het bizarre is, als ajax 12 punten zou hebben zou er werkelijk geen hond naar kraaien

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mr. Ajax » di sep 19, 2023 10:07 pm

LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:51 pm
zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:46 pm
LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:43 pm
Nee, Ajax heeft een speler gekocht van Stuttgart
Ah, semantics.

:biggthumpup.gif:
Nee hoor. Groot verschil
Het verschil is helemaal niet groot en vooral totaal niet relevant in deze. Lul niet zo slap.

Sven heeft namens Ajax een speler gekocht waardoor een investeerder in zijn bedrijf verrijkt is. Allemaal zonder Ajax van dat alles op de hoogte te stellen. Vind jij dat allemaal 100% koosjer?

En als blijkt dat waar is dat hij op de dag van de transfer naar die zaakwaarnemer is overgestapt op aandringen van Sven? Zou dat ook allemaal prima moeten kunnen?

Als dit onderzoek niet heel, heel, heeeeeeel overduidelijk Sven cleart (wat ik zo langzamerhand niet zo snel meer zie gebeuren) dan denk ik helaas dat er maar één uitweg is.

Ik hoop oprecht dat dit goed komt allemaal, maar vrees het ergste.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16887
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » di sep 19, 2023 10:16 pm

columbus schreef:
di sep 19, 2023 10:02 pm
Ik wacht het onderzoek wel eerst even af, een onderzoek waar Mislintat ook gewoon aan meewerkt. Half Telegraaf gaat alweer schuimbekkend tekeer. Mijn eerste reactie is dat heel veel storm is. En het bizarre is, als ajax 12 punten zou hebben zou er werkelijk geen hond naar kraaien
Is toch helemaal niet relevant? Ik had dit ook niet verwacht. Ik was alleen maar pissed dat er zoveel rotzooi werd aangekocht. Maar nu zit aan die rotzooi ook nog eens een vies geurtje. Prima om het onderzoek af te wachten maar ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Zijn aankopen als TD vind ik treurig voor een club als Ajax.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 10:18 pm

Als er een zweem van belangenverstrengeling is, is dat genoeg om hem te ontslaan. Vooral omdat de club in brand staat.
Na overmars kan Ajax zich geen ‘regel overschrijdend’ gedrag permitteren.

Dus hij zal 100% clean uit het verhaal moeten komen. Niet 99%, zeker niet in de fase waar de club zich nu bevindt en met een media die bloed zoekt/wilt

Ik vrees dat hij klaar is. Hoop alleen dat hij Steijn voor zijn val ontslaat.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Dubbel » di sep 19, 2023 10:19 pm

Mwah, na het zien van Shaktar en Celtic kun je best zeggen dat we van CL niveau zijn! :ajaxsmiley.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 10:19 pm

GangstaRiB schreef:
columbus schreef:
di sep 19, 2023 10:02 pm
Ik wacht het onderzoek wel eerst even af, een onderzoek waar Mislintat ook gewoon aan meewerkt. Half Telegraaf gaat alweer schuimbekkend tekeer. Mijn eerste reactie is dat heel veel storm is. En het bizarre is, als ajax 12 punten zou hebben zou er werkelijk geen hond naar kraaien
Is toch helemaal niet relevant? Ik had dit ook niet verwacht. Ik was alleen maar pissed dat er zoveel rotzooi werd aangekocht. Maar nu zit aan die rotzooi ook nog eens een vies geurtje. Prima om het onderzoek af te wachten maar ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Zijn aankopen als TD vind ik treurig voor een club als Ajax.
Hoeveel spelers gaan het redden bij Ajax?
Wie worden aanwinst en wie verkopen we voor meer dan aangekocht?

En wie ook niet?

Handig om te weten als je over 2 maanden staat te juichen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » di sep 19, 2023 10:20 pm

Scherrer schreef:
di sep 19, 2023 9:54 pm
LucaS schreef:
di sep 19, 2023 9:51 pm
zeux schreef:
di sep 19, 2023 9:46 pm


Ah, semantics.

:biggthumpup.gif:
Nee hoor. Groot verschil
Onzin, LucaS. Iedereen weet wat er wordt bedoeld met 'een speler van zaakwaarnemer X'. Heel flauw dit.
Maar dat stond er niet. Er stond dat Ajax een speler heeftvgekocht van een zaakwasrnemer. Ischelemaal niet gebruikelijk. Ik weet van geen van de spelers bij welke zaakwaarnemer die zit.

2 vragen zijn van belang...had Ajax die speler ook gekocht als ie een andere zaakwaarnemer had gehad, en is de betaalde commissie marktconform
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie