De totale remake van onze club

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Yopii » ma mei 20, 2024 9:56 am

peter schreef:
zo mei 19, 2024 6:45 pm
Echt? Het is nogal een blater he. Kan hem sowieso niet echt op veel intellectueel vermogen betrappen tot op heden.
Hij moet op zijn tijd zijn mond houden.

Daarbij vraag ik me af waar hij LVG voor nodig heeft. Kan hij zelf niets bedenken?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De totale remake van onze club

Bericht door zeux » ma mei 20, 2024 2:38 pm

Ajax-verdedigers Josip Sutalo en Borna Sosa en Feyenoord-aanvaller Luka Ivanusec mogen zich naar alle waarschijnlijkheid opmaken voor het EK in Duitsland. Het drietal behoort tot de Kroatische EK-selectie, die zo goed als definitief is.
Eens kijken hoe ze het gaan doen in de EK-etalage. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Zuidema » ma mei 20, 2024 4:54 pm

Neefkens schreef:
zo mei 19, 2024 7:35 pm
Econoom kan natuurlijk wel iedereen worden… :ajaxsmiley.gif:
:drecul.gif: :666.gif:
Success will tear us apart.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Neefkens » ma mei 20, 2024 6:04 pm

:ajaxsmiley.gif:

Ik hoop dat ze nu gewoon een vaste richting kiezen, geen gezwabber, geen consessies. “gewoon” vanuit je visie beleid uitvoeren. Dit is het en zo gaan we het doen. Daar dus ook de tijd voor nemen. En laat de buitenwereld (inclusief AT :smile-ajax.gif: ) maar lullen.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Lionel » ma mei 20, 2024 8:34 pm

Neefkens schreef:
ma mei 20, 2024 6:04 pm
:ajaxsmiley.gif:

Ik hoop dat ze nu gewoon een vaste richting kiezen, geen gezwabber, geen consessies. “gewoon” vanuit je visie beleid uitvoeren. Dit is het en zo gaan we het doen. Daar dus ook de tijd voor nemen. En laat de buitenwereld (inclusief AT :smile-ajax.gif: ) maar lullen.
Hier ben ik het mee eens.

Daarom ben ik blij te lezen dat er trainingen bekeken zijn samen met wedstrijden. Dat er uren is gesproken met de trainer. Geeft mij in ieder geval vertrouwen dat we naar ‘iets’ toe werken.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Yopii » di mei 21, 2024 8:33 am

Het is maar net wie het oordeel velt. Is Kroes een kenner? :confused.gif: Wie anders? LVG?

Mooie verhalen, maar de praktijk is vaak anders.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Lionel » di mei 21, 2024 11:57 am

Yopii schreef:
di mei 21, 2024 8:33 am
Het is maar net wie het oordeel velt. Is Kroes een kenner? :confused.gif: Wie anders? LVG?

Mooie verhalen, maar de praktijk is vaak anders.
Natuurlijk gaat het om het oordeel, Yopi. Maar ik vind het bekijken van trainingen + wedstrijden en uren met een kandidaat praten een verademing in plaats van dat we kiezen voor een Nederlander omdat hij de competitie zo goed kent of omdat iemand een oud voetballer van Ajax is geweest.

Als we in december weer 18e staan kan de vraag gesteld worden of AK misschien geen bril nodig heeft of aan een oor doof is. Maar vooralsnog kan ik mij hier prima in vinden en biedt zoiets vertrouwen. Dit kan hij blijkbaar wel.
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Neefkens » vr mei 24, 2024 8:36 am

Neefkens schreef:
ma mei 20, 2024 6:04 pm
:ajaxsmiley.gif:

Ik hoop dat ze nu gewoon een vaste richting kiezen, geen gezwabber, geen consessies. “gewoon” vanuit je visie beleid uitvoeren. Dit is het en zo gaan we het doen. Daar dus ook de tijd voor nemen. En laat de buitenwereld (inclusief AT :smile-ajax.gif: ) maar lullen.
Zo lijkt het dus idd te gaan. Echt alles aan Farioli opgehangen, mag zijn volledige team meenemen, heeft volgens Kroes grote inspraak in de aankopen etc etc.

Het is een groot risico, laten we hopen dat het een verantwoord risico blijkt te zijn. Uit de verhalen lijkt wel dat ze zich uitstekend voorbereid hadden, dat geeft hoop in bange dagen. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Marillion » vr mei 24, 2024 8:42 am

Ja, het lijkt er sterk op dat we alles of niets gaan spelen. Het gaat een succes worden en daarmee zitten Kroes en Beuker goed in het zadel. Of Farioli krijgt het niet van de grond en dan krijgen ze de rekening gepresenteerd dat ze alle ballen op een jonge en relatief onbewezen Italiaan hebben gezet.

Zou fijn zijn als we na dit seizoen niet voor de derde keer op rij opnieuw moeten beginnen. :blush.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De totale remake van onze club

Bericht door Yopii » vr mei 24, 2024 1:03 pm

Lionel schreef:
di mei 21, 2024 11:57 am
Yopii schreef:
di mei 21, 2024 8:33 am
Het is maar net wie het oordeel velt. Is Kroes een kenner? :confused.gif: Wie anders? LVG?

Mooie verhalen, maar de praktijk is vaak anders.
Natuurlijk gaat het om het oordeel, Yopi. Maar ik vind het bekijken van trainingen + wedstrijden en uren met een kandidaat praten een verademing in plaats van dat we kiezen voor een Nederlander omdat hij de competitie zo goed kent of omdat iemand een oud voetballer van Ajax is geweest.

Als we in december weer 18e staan kan de vraag gesteld worden of AK misschien geen bril nodig heeft of aan een oor doof is. Maar vooralsnog kan ik mij hier prima in vinden en biedt zoiets vertrouwen. Dit kan hij blijkbaar wel.
Nu noem je een alternatief... :confused.gif:

Het is niet of/of, je hebt in de eerste plaats een goede trainer nodig. Nederlander of buitenlander is secundair, en Ajax-DNA doet er al helemaal niet toe. Het Ajax-DNA is namelijk winnen. Zo simpel is het: een trainer die wint, wordt geaccepteerd.


Of Kroes 'dit' kan, zal moeten blijken. Uren praten is leuk, vooropgesteld dat die gesprekken iets opleveren. Daar weten we natuurlijk niets van. Farioli is goed opgeleid, hij weet zichzelf te verkopen. Anders was hij niet opgeklommen van keeperstrainer naar coach van Ajax.

Plaats reactie