Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Adriaanse
19
23%
Advocaat
2
2%
Rijkaard
6
7%
Koeman
3
4%
McClaren
0
Geen stemmen
Laudrup
2
2%
Hiddink
2
2%
Blind
2
2%
van Gaal
3
4%
Olsen
3
4%
Buitenlandse topper
41
49%
 
Totaal aantal stemmen: 83

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door GangstaRiB » do mei 14, 2009 9:33 am

Jesse schreef:Goed om te zien dat Ajax weer lekker inventief is. Volgens mij hebben we nu zo'n beetje elke trainer van de afgelopen 10 jaar gehad.
Haha.. inderdaad. Ik heb nog geen verrassende naam gezien.

Ajax weet volgens mij echt niks buiten de bekende kring. Twente die de halve wereld afbelt, dat zie ik Ajax niet doen. Wat dat betreft worden we steeds provincialer.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 9:40 am

GangstaRiB schreef:
Jesse schreef:Goed om te zien dat Ajax weer lekker inventief is. Volgens mij hebben we nu zo'n beetje elke trainer van de afgelopen 10 jaar gehad.
Haha.. inderdaad. Ik heb nog geen verrassende naam gezien.

Ajax weet volgens mij echt niks buiten de bekende kring. Twente die de halve wereld afbelt, dat zie ik Ajax niet doen. Wat dat betreft worden we steeds provincialer.
Ja - ook op het gebied van spelers. We komen al jaren niet verder dan héél diep in de buidel tasten voor de spelers van Twente, Heerenveen, AZ en Groningen die het vaakst complimentjes krijgen in Studio Sport...

Overigens vind ik het bij het zoeken naar een trainer nog enigszins begrijpelijk dat je niet te hoog op een onervaren talent wilt inzetten. Ik vind het plausibel dat je 'bewezen top' in huis wilt halen.

Bij het zoeken naar spelers is het echt een zwaktebod. Als er ergens bij een Griekse middenmoter een 'nummer 10' rondloopt die het in zich heeft om een nieuwe Zidane of Messi te worden, dan heb ik niet het idee dat ze daar bij Ajax in een vroeg stadium van op de hoogte zijn.

K.
Still alive...

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Michael_B » do mei 14, 2009 9:44 am

Volgens Frits Barend (radio538) zit Ajax met de handen in het haar nu alle beoogde kandidaten hebben afgezegd...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 9:46 am

De Dominee schreef:Volgens Frits Barend (radio538) zit Ajax met de handen in het haar nu alle beoogde kandidaten hebben afgezegd...
Nou, dan Foppe de Haan bellen (die stond écht niet op de shortlist) en als die niet mag van z'n vrouw gewoon alsnog op Co wachten.

Of natuurlijk een hele grote verrassing uit de hoge hoed toveren, maar daar is Ajax niet zo sterk (meer) in.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door SylvievdVaart » do mei 14, 2009 9:54 am

Wanneer loopt de vakantie van Co eigenlijk af?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 9:56 am

SylvievdVaart schreef:Wanneer loopt de vakantie van Co eigenlijk af?
Onduidelijk. Hij wil de kampioensrace met Salzburg voltooien en daarna een tijdje vrij nemen. Hij zei: "drie, vier, vijf weken, of misschien wel langer."

Ajax gaat op 22 juni weer in training. Da's over minder dan zes weken.

Maar: geen voorronden te spelen, of dat soort narigheid.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door jabu » do mei 14, 2009 9:59 am

VI schreef:'Het enige wat ik kan zeggen is dat ik na mijn vertrek bij Ajax een paar keer ben gevraagd terug te keren', zei Olsen tegen BT. 'Maar ik had steeds doorlopende contracten, en dat is nu ook het geval. En verder heb ik geen commentaar op geruchten.'
Al een paar keer gevraagd om terug te keren? Wanneer dan nog meer?
VI schreef:Ook Michael Laudrup is niet beschikbaar. De Deense oud-international, die zonder club zit na zijn ontslag bij Spartak Moskou, is naar eigen zeggen ongeschikt omdat hij de taal niet machtig is. 'Dat verklaart ook waarom ik niet speculeer over een terugkeer naar Nederland. Mijn Nederlands is niet goed genoeg. En hetzelfde geldt voor Duitsland', zei Laudrup in het Deense Politiken. De Deen werd ook in verband gebracht met VfL Wolfsburg.
Zijn Russisch was dus wel goed genoeg?

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Pierre » do mei 14, 2009 10:04 am

Of hij is er in Rusland achter gekomen dat het lastig is om trainer te zijn in een land waar je de taal niet beheerst...

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Jim » do mei 14, 2009 10:09 am

Kowalczyk schreef: "Ik ga eens even rustig kijken of ik het leuk vind - trainer zijn", "Als ik er niet meer van geniet, stop ik ermee, want hoor eens: ik hóef geen trainer te zijn", etc.

Dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, hoor. 'Van Basten alert'.

Absoluut nooit meer aan beginnen, want ook al besluit hij dat hij wél trainer wil worden: deze attitude levert gewoon geen mannen op die trainer in hart en nieren zijn, die 24 uur per dag bloedfanatiek met hun vak bezig zijn, die de ultieme verantwoordelijkheid voor een elftal voelen. Er gaat een vrijblijvendheid van uit die ze de rest van hun trainersloopbaan zullen ontkennen, maar die er gewoon wel degelijk is.
Mee eens. Sterker nog, heb hier eerder woorden van gelijke strekking gebezigd.
Maar ik kan dit vervolgens niet rijmen met het volgende:
Kowalczyk schreef:Nou, dan Foppe de Haan bellen (die stond écht niet op de shortlist) en als die niet mag van z'n vrouw gewoon alsnog op Co wachten.
Want uit de afzegging van Adriaanse, wel of niet voorlopig, blijkt hoe je het ook wendt of keert geen bloedfanatieke houding, geen diepe wil om de nieuwe coach van Ajax te worden. Wat voor redenen hij ook aanvoert voor zijn afzegging.
Maar waar je anderen met zo'n houding absoluut niet meer als coach bij Ajax wilt zien, wil je op Adriaanse, met een identieke, vrijblijvende attitude, toch gewoon gaan wachten tot hij er mischien wel een keertje echt zin in heeft. Krom.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 10:14 am

Even een wist-u-datje er tussendoor...

Wisten jullie dat Guus Hiddink op dit moment bij Chelsea aan zijn zevende baan als hoofdcoach van een club bezig is?

Wisten jullie dat hij door drie van zijn vorige zes clubs ontslagen is vanwege waardeloos voetbal en dito resultaten? (Fenerbahce, Real Madrid en Real Betis)

Ik bedoel maar.

Daarom vind ik het dus heel flauw om Co na te dragen dat het hem bij Ajax niet gelukt is, in 2001. Of om er bij het horen van de naam Foppe de Haan meteen op te wijzen dat het niet veel soeps was, met Jong Oranje in China. Of wat dan ook.

Aan dat soort redeneringen doe ik niet mee. Je kunt het met mijn meningen eens of oneens zijn, maar ik beoordeel niemand (ook de door mij zeer verafschuwde Ronald Koeman niet) op één mislukte klus. Ik kijk naar het totale profiel en de constanten van iemands loopbaan. Op basis dáárvan kom ik tot een mening, waarmee je het vervolgens prima oneens kunt zijn. Maar alleen over de Berlijnse Muur of de 4-2-4 tegen Celtic lopen emmeren is echt volslagen irrelevant, want dan is Guus Hiddink namelijk óók een prutser in drievoud.

Dussss: niet kinderachtig doen.

En nu ga ik aan het werk, piepels. Geen tijd meer voor verdere discussie over dat malle clubje van ons.

Doeiiii.

K.
Still alive...

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door GangstaRiB » do mei 14, 2009 10:15 am

Jim schreef:
Kowalczyk schreef: "Ik ga eens even rustig kijken of ik het leuk vind - trainer zijn", "Als ik er niet meer van geniet, stop ik ermee, want hoor eens: ik hóef geen trainer te zijn", etc.

Dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, hoor. 'Van Basten alert'.

Absoluut nooit meer aan beginnen, want ook al besluit hij dat hij wél trainer wil worden: deze attitude levert gewoon geen mannen op die trainer in hart en nieren zijn, die 24 uur per dag bloedfanatiek met hun vak bezig zijn, die de ultieme verantwoordelijkheid voor een elftal voelen. Er gaat een vrijblijvendheid van uit die ze de rest van hun trainersloopbaan zullen ontkennen, maar die er gewoon wel degelijk is.
Mee eens. Sterker nog, heb hier eerder woorden van gelijke strekking gebezigd.
Maar ik kan dit vervolgens niet rijmen met het volgende:
Kowalczyk schreef:Nou, dan Foppe de Haan bellen (die stond écht niet op de shortlist) en als die niet mag van z'n vrouw gewoon alsnog op Co wachten.
Want uit de afzegging van Adriaanse, wel of niet voorlopig, blijkt hoe je het ook wendt of keert geen bloedfanatieke houding, geen diepe wil om de nieuwe coach van Ajax te worden. Wat voor redenen hij ook aanvoert voor zijn afzegging.
Maar waar je anderen met zo'n houding absoluut niet meer als coach bij Ajax wilt zien, wil je op Adriaanse, met een identieke, vrijblijvende attitude, toch gewoon gaan wachten tot hij er mischien wel een keertje echt zin in heeft. Krom.
Ik denk dat hij zichzelf in bescherming neemt, hij heeft geen zin in een fiasco en zegt eerlijk dat hij z'n batterij moet opladen. Vind ik niet raar.

Maar het zou toch wel raar zijn dat Ajax met z'n handen in het haar zit omdat iedere trainer heeft afgebeld.... kom op zeg... is er nou echt geen short-list te ontwikkelen die al een jaartje of 2 loopt? Dat er namen opgezet worden die interessant zijn en dat je kijkt hoe die trainers zich ontwikkelen bij bepaalde clubs? Eigenlijk een soort scouten.

Van Gaal was destijds ook geen grote naam en kijk wat hij gepresteerd heeft.....

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 10:15 am

Jim schreef:Want uit de afzegging van Adriaanse, wel of niet voorlopig, blijkt hoe je het ook wendt of keert geen bloedfanatieke houding, geen diepe wil om de nieuwe coach van Ajax te worden. Wat voor redenen hij ook aanvoert voor zijn afzegging. Maar waar je anderen met zo'n houding absoluut niet meer als coach bij Ajax wilt zien, wil je op Adriaanse, met een identieke, vrijblijvende attitude, toch gewoon gaan wachten tot hij er mischien wel een keertje echt zin in heeft. Krom.
Dat is echt een kulredenering. Tien keer krommer dan waar je mij van beticht. Slaat echt helemaal nergens op om een raspaardje dat even aan het uitchecken is of 'ie trainer wil worden te vergelijken met een veteraan van bijna 62 die geen zin heeft om zich snel vast te leggen, en even wil nadenken over een nieuwe baan bij de club die hem - als Ajacied - het grootste verdriet uit zijn leven bezorgd heeft. Dat is wel even wat anders. Waar Co Adriaanse ook gewerkt heeft; met zijn fanatisme is niets mis. Maar daar heeft hij wel een volle tank voor nodig, en die heeft hij nu niet.

Kom op zeg, wat kinderachtig. Er is niks krom aan mijn redeneringen op dit vlak. Je kunt het ermee oneens zijn, maar ga niet klieren.

K.
Still alive...

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Jim » do mei 14, 2009 10:19 am

Nonsens. Het gaat niet om iemands leeftijd of ervaring. Het gaat om de houding.
Dat was de kern. Begrijp verder best dat het vervelend is dat ik je af en toe op teksten wijs waar je jezelf volkomen tegenspreekt.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door GangstaRiB » do mei 14, 2009 10:25 am

Jim schreef:Nonsens. Het gaat niet om iemands leeftijd of ervaring. Het gaat om de houding.
Dat was de kern. Begrijp verder best dat het vervelend is dat ik je af en toe op teksten wijs waar je jezelf volkomen tegenspreekt.
Hij zegt toch eerlijk dat ie vereerd is, maar dat hij het risisco op falen wil minimaliseren.

Als je Adriaanse krijgt die net afgepeigerd is door Salzburg, heb je een verhoogd risico op falen.
Haal je een uitgeruste Adriaanse binnen, dan is het risico minder hoog.

Dus ik vind het wel dapper dat Adriaanse zoiets zegt. Hij heeft het beste met ons voor, anders had hij wel toegehapt en vervolgens zit je met de gebakken peren.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Real Ajax » do mei 14, 2009 10:26 am

Dat van Laudrup lijkt op een slecht excuus, het is niet alsof hij in twee maanden Chinees moet leren. :confused.gif:
Co komt ook met een elegant excuus, helaas te elegant zodat sommigen toch nog blijven hopen. :aai.gif:
Zo lijkt het wel heel erg op Koeman af te stevenen, al weiger ik dat te geloven. Je hoeft van mij echt niet in Argentinië op zoek naar een trainer maar even over de landsgrenzen moet toch iemand te vinden zijn waar de provinciaal niet meteen bang voor hoeft te zijn? Had Wimpey het over Heynckes? Toch ook al iets van 25 jaar ervaring en niet iemand van een uitgesproken negatieve spelopvatting (ook niet echt visionair, maar daar zijn er sowieso weinig van.)

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 10:32 am

Jim schreef:Het gaat niet om iemands leeftijd of ervaring. Het gaat om de houding.
Dat is iets anders. Dat is een plausibele mening, Jim. Ik ben het er weliswaar mee oneens (ik vind namelijk wél dat het in dit geval om leeftijd en ervaring gaat, en de constante in het werk dat iemand geleverd heeft), maar je kunt het ook oneens zijn zonder elkaar van 'kromheid' en 'nonsens' te betichten. Op zich vind ik het best een plausibele opvatting van jou dat iemand metéén toe moet happen op een aanbod van Ajax. Iemand die erover twijfelt (zoals Co) moeten we niet nemen, omdat er dan twijfels bestaan over zijn absolute wil om Ajax-trainer te worden.

Ben ik het mee oneens (ervaren kandidaten van naam houden de regie nu eenmaal zelf in handen; daar moet je als geïnteresseerde club niet te rechtlijnig zijn onder het motto "graag of niet", vind ik), maar ik zou jouw opvatting nooit 'nonsens' noemen, want een geldige, zinnige redenering is het op zichelf wel. Ook met geldige, zinnige redeneringen kun je het oneens zijn.

Wat wél nonsens is, is dat ik 'krom redeneer' of mezelf 'tegenspreek' wanneer ik Co (een veteraan die even bedenktijd wil) wél een goede kandidaat vind, maar niet geloof in een beginnend trainertje dat nog aan het ontdekken is of hij dit vak überhaupt wel wil doen (zoals Bergkamp). Dat was het punt, heel duidelijk ook, en daar is niks krom aan.

Ik heb Ronald Koeman hier flink afgebrand, en jij mag Co Adriaanse tot de grond afbranden. Bij beiden zijn daar redenen voor te verzinnen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik jouw analyses van een bepaalde trainer ooit als 'krom' of 'nonsens' heb afgeserveerd, dus kom op: inhoudelijk reageren s.v.p., op de hier besproken trainers, en niet steeds mij tegen de schenen schoppen. Doe ik bij jou ook niet; ik reageer op de materie. Wat ik over Co en Bergkamp beweerde, staat op geen enkele manier met elkaar op gespannen voet.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 14, 2009 11:00 am

Sportwereld schreef:Ajax polst Olsen, Laudrup zegt 'nee'
AMSTERDAM - Na Co Adriaanse heeft Ajax ook een telefoontje gewaagd naar Morton Olsen om Marco van Basten op te volgen als trainer. De bondscoach van Denemarken, in 1997 al eens trainer in Amsterdam, staat net als Ron Jans en Danny Blind op een Amsterdams kandidatenlijstje.
afbeelding vergroten Morton Olson. FOTO EPA
Olsen zelf wilde donderdag inhoudelijk niet reageren op het telefoontje uit Amsterdam. In de Deense krant BT laat oud-Ajax-Olsen alleen weten dat hij na zijn vertrek bij Ajax in 1998 wel weten een aantal keren is benaderd. ,,Maar ik had steeds doorlopende contracten, en dat is nu ook het geval bij de Deense voetbalbond. En verder heb ik geen commentaar op geruchten."

Michael Laudrup zegt in verscheidene Deense media dat hij al op voorhand 'nee' zegt tegen Ajax, en ook Vfl Wolfsburg, waar hij mogelijk in beeld is als opvolger van Felix Magath. Volgens de oud-Ajacied is hij de Nederlandse taal niet goed genoeg machtig. ,,En hetzelfde geldt voor mijn Duits.''

Co Adriaanse meldde zich na een telefoontje van Ajax-directeur Rik van den Boog af als trainer.
Volgens mij is de media gewoon aan het speculeren. Barend roept wat en de kranten schrijven van alles. Ik kan me niet voorstellen dat VD Boog hun acties in de media ventileren.
Duidelijk is dat Rijkaard en Co benaderd zijn (uitspraken Boog/Blind 'Rijkaard ging iets anders doen en Co voorlopig geen beslissing'), de rest is volgens mij allemaal speculatief.

Ron Jans wordt nu weer genoemd. Ik heb vertrouwen in VD Boog dat er een juiste keuze wordt gemaakt.

Zou Scolari niks zijn voor Ajax?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door jabu » do mei 14, 2009 11:02 am

Nee! Scolari is defensief ingesteld en bovendien een idioot.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 11:05 am

Ajaciedjuh schreef:Ron Jans wordt nu weer genoemd.
Dat is een fatsoenlijke man.

K.
Still alive...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Jöhnk » do mei 14, 2009 11:07 am

Ron Jans zie ik het wel worden. Letterlijk een schoolmeester.

Danny Blind is een grap van het AD.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Kowalczyk » do mei 14, 2009 11:14 am

Jöhnk schreef:Ron Jans zie ik het wel worden. Letterlijk een schoolmeester.
Heb ik twijfels over (wat niet wil zeggen dat 'ie ongeschikt is).

Ik denk dat hij een goede schoolmeester is, en ook een goede teambuilder en een man die binnen een club het klimaat kan creëren waarin een selectie van jonge mensen zich prettig voelt en in een goede sfeer tot prestaties kan komen. Een vaderfiguur, zogezegd. Die kwaliteiten dicht ik Jans wel toe.

Maar of hij ook technisch gezien (qua voetbal) een grootheid is...? Twijfel ik over, vooral omdat ik dat niet kan inschatten. Voetbal is mijn vak niet. Ik vind, voor zover ik het als toeschouwer kan beoordelen, dat Groningen efficiënt, eerlijk, maar niet al te fijnzinnig voetbal speelt. En dan weet ik niet of Jans de man voor ons is.

Maar oké. Ik heb wel erg veel sympathie voor Ron Jans. Leuke man. Muziekliefhebber. Krijgt Urby Emanuelson ook nog 'es een liedje van Black Mountain of The Shins te horen... :smallgrin.gif:

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door sander » do mei 14, 2009 11:29 am

Algemeen Directeur Van den Boog van Ajax had een shortlist met namen met mogelijke geschikte opvolgers voor Van Basten. Inmiddels heeft hij door diverse namen een streep kunnen halen. Hiddink, van Gaal, Rijkaard, Adriaanse, Advocaat; geen van allen heeft momenteel trek in de klus van hoofdtrainer bij Ajax. Wie moet het nu gaan doen? Ronald Koeman, Danny Blind en Michael Laudrup zijn de huidige favorieten op dit moment bij bookmaker Unibet. Voor Ronald Koeman wordt 2,5 keer de inleg uitgekeerd bij een succesvolle gok.

De quotes:
Koeman, Ronald 2,50
Blind, Danny 3,00
Laudrup, Michael 3,50
Jol, Martin 8,00
Jans, Ron 10,00
Adriaanse, Co 15,00
Klinsmann, Jürgen 20,00
Verbeek, Gert Jan 20,00
Bilic, Slaven 30,00
Hiddink, Guus 30,00
Cruijff, Johan 50,00
Eriksson, Sven-Göran 75,00
Matthäus, Lothar 75,00
Scolari, Luiz Felipe 75,00
Grant, Avram 100,0
Gullit, Ruud 100,0
De Haan, Foppe 100,0

Unibet

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Daily Blind » do mei 14, 2009 11:29 am

Kowalczyk schreef:
Ajaciedjuh schreef:Ron Jans wordt nu weer genoemd.
Dat is een fatsoenlijke man.

K.

Dat fatsoenlijke valt ook nog wel tegen. Hij komt er met zijn irritante praatje steeds mee weg. Maar op voetbaltechnisch gebied betwijfel ik of hij AJAX voetballend beter laat presteren.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Michael_B » do mei 14, 2009 11:32 am

100 op 1 voor Foppe.

Ik denk er serieus over om 100 op Foppe te wedden. Ajax is niet zo inventief en het levert een hoop op.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33917
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Duke » do mei 14, 2009 11:32 am

Foppe heeft wel een interessante quotering! Een gokje waard, zou ik haast zeggen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten