Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door D_skilled » ma jul 19, 2010 3:26 pm

@z0mer Ja, hij hoopt alsnog een (transfervrije of goedkope) spits en buitenspeler te halen. Dan blijft hij beslist #Ajax
Bron.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Cluijffert » ma jul 19, 2010 3:27 pm

Het is niet eens dat we geen relevante prijzen meer winnen. Maar door wanbeleid en het wegebben van een topsport cultuur zijn we gewoon een lachertje geworden... ik had graag mijn woorden opgegeten, maar helaas is het realiteit, we zijn Feyenoord geworden inmiddels.

Daarnaast is het natuurlijk ook not done om je werkgever zo in zijn hemd te zetten, maar laten we wel wezen, Ajax maakt het coaches/spelers ook wel erg makkelijk altijd.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:30 pm

Bruckner op AN:
Ik hoor geruchten dat Jol Fulham afhoud en Ajax een ultimatum stelt, hij wil woensdag een nieuwe nr 9 (El Hamdaoui) hebben en daarna wil hij nog 15 miljoen besteden van het geld dat binnenkomt bij verkoop Gren en Luis. Die dus beiden weggaan.

Mike Verweij @ Twitter
a, hij hoopt alsnog een (transfervrije of goedkope) spits en buitenspeler te halen. Dan blijft hij beslist #Ajax
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Kowalczyk » ma jul 19, 2010 3:31 pm

Samuraskinurovanya schreef:Het is niet eens dat we geen relevante prijzen meer winnen. Maar door wanbeleid en het wegebben van een topsport cultuur zijn we gewoon een lachertje geworden... ik had graag mijn woorden opgegeten, maar helaas is het realiteit, we zijn Feyenoord geworden inmiddels.

Daarnaast is het natuurlijk ook not done om je werkgever zo in zijn hemd te zetten, maar laten we wel wezen, Ajax maakt het coaches/spelers ook wel erg makkelijk altijd.
Het is me uit het hart gegrepen, Samuraizwaardvechterpoppelepaya.

Ik kan er ook niks anders meer van maken.

Enige verschil: Ajax verliest geld, maar heeft nog wel een fors eigen kapitaal. Feyenoord heeft een eigen kapitaal van minus 21 miljoen (en sommige ingewijden vermoeden dat het nog veel erger is). Ajax heeft dus nog de middelen om het tij te keren. Feyenoord niet. Financieel gezien gaat de vergelijking tussen Ajax en Feyenoord nog mank, maar daar is alles mee gezegd. Helaas.

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Feest » ma jul 19, 2010 3:33 pm

Ik denk nog steeds dat Jol blijft.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 19, 2010 3:34 pm

Hoe langer het duurt, hoe groter de kans.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:34 pm

De Dominee schreef:Bruckner op AN:
Ik hoor geruchten dat Jol Fulham afhoud en Ajax een ultimatum stelt, hij wil woensdag een nieuwe nr 9 (El Hamdaoui) hebben en daarna wil hij nog 15 miljoen besteden van het geld dat binnenkomt bij verkoop Gren en Luis. Die dus beiden weggaan.

Mike Verweij @ Twitter
a, hij hoopt alsnog een (transfervrije of goedkope) spits en buitenspeler te halen. Dan blijft hij beslist #Ajax
Even mezelf quoten: Jol wil dus 7 mln uitgeven (prijs Hamdaoui volgens bronnen) en 15 mln aan een rechtsback en rechtsbuiten (lijkt me wat veel). Samen 22 mln. Geschatte inkomsten van deze transfers: 15 + 25 = 40. 18 mln naar het tekort (dat zal dus het tekort wel zijn nu).

Tja, wordt overantwoord gokken mi met geld wat we niet hebben. Duidelijk is wel dat Jol liever niet gaat en blufpoker speelt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door martijn401 » ma jul 19, 2010 3:35 pm

Z'n chantage poging is niet chique,maar ik hoop van harte dat hij blijft.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:35 pm

Feest schreef:Ik denk nog steeds dat Jol blijft.
Blijft ie omdat ie niet naar Fulham wil of omdat Ajax capituleert denk je?
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jul 19, 2010 3:35 pm

Feest schreef:Ik denk nog steeds dat Jol blijft.
Laten we het hopen.

Ajax zal even groen en geel zien van de eisen, maar goed... versterkingen zijn absoluut nodig. Als ik de naam van El-Ham hoor, ben ik niet eens ontevreden over wat Jol eist... das gewoon een goeie spits.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:36 pm

GangstaRiB schreef:
Feest schreef:Ik denk nog steeds dat Jol blijft.
Laten we het hopen.

Ajax zal even groen en geel zien van de eisen, maar goed... versterkingen zijn absoluut nodig. Als ik de naam van El-Ham hoor, ben ik niet eens ontevreden over wat Jol eist... das gewoon een goeie spits.
Goede speler, maar ik zie toch liever Dembele als 9 in het huidige systeem. Als Luis vertrekt hebben we echter goals nodig.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Marcel » ma jul 19, 2010 3:37 pm

Ik begrijp Jol wel. Zometeen lopen de beste spelers de deur uit, komt er een bak geld binnen en hij kan vervolgens niets doen. Tja... dan zou ik ook eens rond gaan kijken of je ergens anders onder betere condities kan werken.

Ik hoop dat hij blijft, want anders wordt het weer een waardeloos jaar.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Feest » ma jul 19, 2010 3:41 pm

De Dominee schreef:
Feest schreef:Ik denk nog steeds dat Jol blijft.
Blijft ie omdat ie niet naar Fulham wil of omdat Ajax capituleert denk je?

Wie wil er nou naar Fulham?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:41 pm

Marcel schreef:Ik begrijp Jol wel. Zometeen lopen de beste spelers de deur uit, komt er een bak geld binnen en hij kan vervolgens niets doen. Tja... dan zou ik ook eens rond gaan kijken of je ergens anders onder betere condities kan werken.

Ik hoop dat hij blijft, want anders wordt het weer een waardeloos jaar.
Als er spelers vertrekken (voor veel geld) mag hij wel degelijk iets doen. Alleen niet daarvoor, Ajax wil niet speculeren op verkopen die misschien wel niet gaan komen. Wat anders: Hiddink zit dan wel bij Turkije maar is een duo-functie geen optie?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:42 pm

Feest schreef:
De Dominee schreef:
Feest schreef:Ik denk nog steeds dat Jol blijft.
Blijft ie omdat ie niet naar Fulham wil of omdat Ajax capituleert denk je?

Wie wil er nou naar Fulham?
Tja, ik snap het ook niet. Centjes heeft Jol trouwens zat (heeft hij eens staan verkondigen in de kleedkamer van Spurs als ik me niet vergis) dus daar hoeft hij het ook niet echt voor te doen. Ik begrijp van Jol dat hij iets wil (een spits, liefst voor de VCL) maar ik begrijp Ajax ook. Geen geld is geen geld.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:45 pm

De posters met bronnen schieten als paddenstoelen de grond uit op ANN :ajaxsmiley.gif:

Toch:
afca__cbs
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Posts: 1197
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 19 juli 2010 om 16:41:24.

LAATSTE NIEUWS: Net doorgekregen dat Jol niet alleen een nieuwe spits en buitenspeler wil, maar ook een nieuwe keeper bij vertrek van stekelenburg, en tevens een nieuwe rechtsback bij vertrek vd Wiel. Dit is Ajax te gortig en men vindt dat er al spelers in huis zijn die vd wiel en stekelenburg op kunnen volgen. . Dit is niet ok!.

bolle2
Vedette
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Droomaankoop: -
Posts: 1906
Reg.: 15 mei 2002
Gepost op 19 juli 2010 om 16:43:05.

Een reactie voor Ajax Showtime:

De kogel is door de kerk Martin Jol blijft bij Ajax, Ajax gaat er nu alles aan doen om El Hamdaoui te halen voor as woensdag, wat betekent dat Martin Jol zijn gewenste nummer 9 binnen heeft. om 17.00 uur zal officieel bekent gemaakt worden dat Martin Jol aanblijft als trainer van Ajax.

Voor wat het waard is.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 19, 2010 3:47 pm

Als dit waar is, dan is Ajax gek. Je moet je nooit laten chanteren. Het kan hoogstens een weloverwogen besluit zijn die ook financieel is onderbouwd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 3:48 pm

Meer:
quote:

Dat Jol, AJAX een Ultimatum heeft gesteld, het zou namelijk zo zijn geweest dat bij de verkoop van Suarez en van Der Wiel wat minimaal 50 miljoen Euro moet opleveren (hier waren Jol en directie het wel overeens)
Jol slechts een aankoopbudget zou krijgen van 10 miljoen, en hij MOEST hier 2 spelers van kopen...

Jol heeft nu AJAX een ultimatum gesteld dat hij voor woensdag een nieuwe nr9 wil hebben, (gegadigden zijn of Berg of El Hamdoui) dit buiten die 10 miljoen om, en die 10 miljoen moet verhoogd worden naar 15 miljoen euro vrij te besteden.

ALS AJAX hier in mee gaat, zal Jol bij AJAX blijven gebeurt dit niet zal JOl vertrekken.

Hij scheen al rond te zijn met Fullham, maar de geplande personferentie van 15:00 engelse tijd, is afgezegd.

Dat betekend dat Jol en directie dus flink in vergadering zitten om hier al dan niet uit te komen...

NOGMAALS: ALS JE HET NIET GELOOFD REAGEER DAN NIET EN KLIK LEKKER DOOR...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Cluijffert » ma jul 19, 2010 3:49 pm

ach ja, de insiders en kennerts.

Maar een keeper bij vertrek van Stekelenburg is toch logisch? Of gaan we met de grabbelende Vermeer om de plaatsen 2-5 spelen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jul 19, 2010 3:52 pm

Samuraskinurovanya schreef:ach ja, de insiders en kennerts.

Maar een keeper bij vertrek van Stekelenburg is toch logisch? Of gaan we met de grabbelende Vermeer om de plaatsen 2-5 spelen?
Haha... Ik zie Jol en Boog al in het restaurant zitten met allemaal luistervinken achter plantenbakken enzo... :smallgrin.gif:

T82
Berichten: 1787
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door T82 » ma jul 19, 2010 3:54 pm

Samuraskinurovanya schreef:Maar een keeper bij vertrek van Stekelenburg is toch logisch? Of gaan we met de grabbelende Vermeer om de plaatsen 2-5 spelen?
Plus dat er dan sowieso op z'n minst een concurrent voor Vermeer moet komen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 19, 2010 3:57 pm

T82 schreef:
Samuraskinurovanya schreef:Maar een keeper bij vertrek van Stekelenburg is toch logisch? Of gaan we met de grabbelende Vermeer om de plaatsen 2-5 spelen?
Plus dat er dan sowieso op z'n minst een concurrent voor Vermeer moet komen.
We hebben toch al onze pizza man! :ajaxsmiley.gif: Stekelenburg en Vermeer eruit (als Maarten perse verkocht moet worden) en een goede 1ste keeper aantrekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Bert » ma jul 19, 2010 4:09 pm

De Dominee schreef:Even mezelf quoten: Jol wil dus 7 mln uitgeven (prijs Hamdaoui volgens bronnen) en 15 mln aan een rechtsback en rechtsbuiten (lijkt me wat veel). Samen 22 mln. Geschatte inkomsten van deze transfers: 15 + 25 = 40. 18 mln naar het tekort (dat zal dus het tekort wel zijn nu).

Tja, wordt overantwoord gokken mi met geld wat we niet hebben. Duidelijk is wel dat Jol liever niet gaat en blufpoker speelt.
Lijkt me dat El Hamdaoui niet in de categorie goedkope/transfervrije spits valt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 4:09 pm

Nauwelijks.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 19, 2010 4:11 pm

Goedkope / transfervrije en goede spits bestaat niet. Dan kun je beter niks halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie