Nihad schreef:Joey heeft gewoon gelijk. Van Basten bakt er tot nu weinig van.
Lees mijn post nog eens.
Moderator: mods
Bedankt voor het compliment, maar als ik het heel simpel stel kan ik niet anders zeggen dat het niet ondenkbaar is dat Van Basten het (onbewust) zo bedoelde: spelers van Jong Ajax moeten zich bewijzen in Jong Ajax. Spelers van de A1 (spelen in de A1 is niet per se een diskwalificatie) kunnen zich echter ook bewijzen in hun lichting.joey schreef:Jij bent een slimmerik, Thomas, maar zo ver heeft Van Basten niet doorgeredeneerd, dat weet jij zelf ook wel. Hij heeft in het ene geval dit gedaan en in het andere geval dat. Het zou me niet eens verbazen als Bodul zondag alsnog bij de wedstrijdselectie zit, want het experiment met Sno was tegen Volendam geen succes.
Hij is verbaal juist goed onderlegd en hetgeen ie zegt snijdt m.i. meestal hout. I.t.t. een van z´n voorgangers zeikt ie tenminste niet over de kwaliteit van het veld, de scheidsrechters en over de lange blessurelijst. Je kunt zeggen van Van Basten wat je wilt, maar hij is geen Excuus-Truus zoals bijv. Ten Cate dat was.Peter schreef:Nee, er zitten duidelijke mankementen aan zijn gebabbel in de pers. Hij kan vaak juist beter zijn waffel eens houden.
Rommedahl was niet goed, maar wel nuttig. En gaf de pass voor de 1-0. Ik heb ook liever een andere speler maar ik zou in dit geval ook Rommedahl over Leo hebben verkozen.mattie schreef:Zelfs mijn grote vriend Gullit zei het in de rustLucaS schreef:Vooralsnog is Enoh een van de uitblinkers en deed Rommedahl het prima bij zijn assist op Suarez![]()
hoe goed hij Rommedahl vond. Enoh was inderdaad 1 van de betere.
Die jongen moet echt weg in de winterstop. Heeft werkelijk waar niets te zoeken bij een club als Ajax. Technisch ben ik waarschijnlijk nog beter onderlegd.joey schreef:Rommedahl was een drama. Hij ziet het niet en hij kan het ook niet uitvoeren. Hij had veel eerder gewisseld moeten worden. Op rechts lag de ruimte, maar met zo'n prutser profiteer je er niet van.
Tja, MVB moet het met allerlei bagger van Henk the Creep en Van Geel doen vanwege al die blessures. I.t.t. the Creep weet Van Basten met die spelers echter wel te presteren.Raymon schreef: Rommedahl was niet goed, maar wel nuttig. En gaf de pass voor de 1-0. Ik heb ook liever een andere speler maar ik zou in dit geval ook Rommedahl over Leo hebben verkozen.