De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door joey » vr nov 18, 2011 3:55 pm

Nee, dat denk ik niet. Zeker niet nu het op deze manier gegaan is.

Wil je écht dat die twee gaan samenwerken, dan moet je open kaart spelen. En proberen ze eerst om de tafel te krijgen.

Van Gaal is trouwens erg dom dat hij dit doet. Cohen zegt zeer terecht dat hij er onder deze omstandigheden nooit had moeten instappen.

Edit: ik zie dat Bertje de juiste quote heeft gevonden. :biggthumpup.gif:
Laat niets aan duidelijkheid te wensen over, lijkt me.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Monkey Tonk » vr nov 18, 2011 4:03 pm

Verzoeningscommissie werkt niet zo best.

Tongzoencommissie dan maar? Hier ligt een schone taak.

Syl?

We moeten echt terug naar de tijd dat Ajax nog kapot kon gaan aan drank aan vrouwen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jöhnk » vr nov 18, 2011 4:14 pm

Cohen heeft gelijk. Natuurlijk moest Van Gaal dit niet doen. Van Gaal is nu al afgebrand. Fijn dat Edward Davids en die andere drie het in hem zien zitten, maar in de dagelijkse gang van zaken is het vooral belangrijk dat de mensen die onder hem werken voor hem door het vuur gaan. Die moet hij aansturen en die moeten vertrouwen in hem hebben. Maar als je op zo'n achterbakse manier via de achterdeur binnenkomt, is het vertrouwen bij voorbaat al weg.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » vr nov 18, 2011 4:22 pm

joey schreef:Ach, dat is tactiek. Ze doen net alsof Cruijff en Van Gaal allebei bij Ajax kunnen werken
Wil Cruijff bij Ajax aan het werk dan? Dat is nieuw voor mij.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Bert » vr nov 18, 2011 4:27 pm

Een jaar geleden:
Van Gaal schreef:Maar niet zoals interim-trainer Frank de Boer suggereerde in de rol van technisch directeur: 'Ik zou alleen als nummer één in de organisatie van de club willen, als algemeen directeur dus. Ik wil mijn beleid kunnen uitvoeren, met door iedereen aanvaarde bevoegdheden. Ik heb in 2003, als technisch directeur, geprobeerd van Ajax weer een grote club te maken. Maar in de verhoudingen van toen was ik nooit echt de baas, en daarop ben ik stukgelopen. Dat laat ik me niet nog eens overkomen.'

Betere tijden
Hij hoort dat zijn naam vooral onder de supporters vaak wordt genoemd als wegbereider naar betere tijden. 'Dat vleit me en Ajax blijft natuurlijk mijn club, maar ik vraag natuurlijk teveel van de organisatie, want ik wil niet alleen algemeen directeur van Ajax zijn, maar ook dat alle betrokkenen bij mijn val in 2003 het veld ruimen. Zij hebben zich naar mij toe onmogelijk gemaakt, omdat ze me in de rug hebben aangevallen en me nooit hebben verteld welke hun motieven waren om me te vloeren.'
Volkskrant
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Raymond » vr nov 18, 2011 4:32 pm

Louis heeft er kennelijk geen problemen mee als met zijn aanstelling iemand anders in de rug wordt aangevallen..

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23033
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door raymon » vr nov 18, 2011 4:51 pm

Cruijff in de rug aangevallen? Waarschijnlijk omdat hij continu z'n rug naar Ajax keert.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Michael_B » vr nov 18, 2011 4:52 pm

:smallgrin.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23033
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door raymon » vr nov 18, 2011 4:52 pm

joey schreef: Ik ben nog steeds witheet. Gelukkig duurt deze impasse nog maar twee dagen. Dan weten we waar we aan toe zijn. Als het gaat zoals ik denk dat het gaat, ben ik overmorgen Ajacied en AT'er af. Want ik wil niet een domme ezel zijn die zich voor de zoveelste keer stoot aan dezelfde steen.
Dat heb je al gedaan door weer te geloven dat Cruijff het wel gaat oplossen. :aai.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door brigade zuid » vr nov 18, 2011 5:03 pm

Marillion schreef:Uitstekend standpunt van de ASD wat mij betreft. Het is even schrikken maar zij stellen het belang van Ajax voorop.
Mwah vooral heel veilig, een beetje zoals dat je je zus zou verkrachten en dat je moeder dan zegt jullie zijn me allebei even lief.

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Raymond » vr nov 18, 2011 5:04 pm

Raymon schreef:
joey schreef: Ik ben nog steeds witheet. Gelukkig duurt deze impasse nog maar twee dagen. Dan weten we waar we aan toe zijn. Als het gaat zoals ik denk dat het gaat, ben ik overmorgen Ajacied en AT'er af. Want ik wil niet een domme ezel zijn die zich voor de zoveelste keer stoot aan dezelfde steen.
Dat heb je al gedaan door weer te geloven dat Cruijff het wel gaat oplossen. :aai.gif:
Het lijkt mij persoonlijk vrij lastig om problemen op te lossen als je voorstellen zonder beargumentatie alleen maar worden afgeschoten.

De gekozen werkwijze geeft aan dat dit een poging is JC te frustreren in de hoop dat hij zelf opstapt, omdat de ongenuanceerde en waarschijnlijk wat ridige werkwijze van JC de rest van de RvC niet aan staat.

Als je een dergelijk probleem hebt - praat het uit of ga als grote mensen uit elkaar. Steek geen dolk in de rug van iemand en probeer het daarna ook nog eens goed te praten.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Demosthenes » vr nov 18, 2011 5:07 pm

Quote:
Piet Keizer kiest ook partij hoor. Alleen wat jou betreft de juiste partij.
De keuze van Piet Keizer? Heb ik niet gelezen, wel dat hij niet blindelings achter de Leider aanloopt, maar dat mag ook al niet meer? Nog steeds: "Wie niet rücksichtslos partij kiest voor JC" is dus "van die andere partij"? In dat geval is FdB aan zijn laatste dagen bezig? Ik hoor hem net zeggen dat hij geen partij kiest, dat hij LvG een goede AD vindt, m.a.w. hij kiest partij?

Het is niet zo moeilijk om de JC-groep te bekritiseren, veel verder dan schelden komen de meesten niet, dat kan variëren van iemands opleiding ridiculiseren tot het oproepen tot liquideren van een andersdenkende (Derksen twee keer over Coronel, die uitzending heb ik gezien, met verbazing gekeken, de man buigt naar voren is minutenlang aan het woord en alleen maar die onderbuik)

Past het in jouw "normen en waarden" (Jij begon daarover) dat ik niet eens zelf mag bepalen of ik tot een van de twee kampen behoor, dat bepaalt een ander? Vreemde jongens die Ajacieden.

Ik verbaas me erover hoeveel AT-ers "bevlogen" over de jeugdopleiding kunnen schrijven, hoe goed die nu is. Hoe komen ze aan die informatie? Kijk ik naar een jeugdelftal dan staan er niet veel supporters, als je ouders en begeleiders weghaalt. Zij weten er nu ineens alles van (Geldt niet voor Joey, die wel wedstrijden heeft bekeken en een visie heeft op basis van wat hij ziet en niet wat hij leest) het functioneren van de jeugdopleiding.

Ik denk dat als JC morgen iets anders beweert over de jeugdopleiding, zij die mening ook weer delen.

Ik heb LvG nog geen woord horen zeggen over de jeugdopleiding van Ajax, maar het hele JC-kamp op AT weet al wat hij ervan vindt, ook die mening wordt al ingevuld. Ik denk dat die groep niet eens wil weten wat LvG ervan vindt.

Ben ik nu LvG-aanhanger? Zal wel, misschien voor sommigen wel Dion Graus-fanaat, maar ik vul zelf wel in wat ik denk, ik heb daar niemand anders voor nodig, ook geen Joey.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23033
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door raymon » vr nov 18, 2011 5:09 pm

Raymond schreef:
Raymon schreef:
joey schreef: Ik ben nog steeds witheet. Gelukkig duurt deze impasse nog maar twee dagen. Dan weten we waar we aan toe zijn. Als het gaat zoals ik denk dat het gaat, ben ik overmorgen Ajacied en AT'er af. Want ik wil niet een domme ezel zijn die zich voor de zoveelste keer stoot aan dezelfde steen.
Dat heb je al gedaan door weer te geloven dat Cruijff het wel gaat oplossen. :aai.gif:
Het lijkt mij persoonlijk vrij lastig om problemen op te lossen als je voorstellen zonder beargumentatie alleen maar worden afgeschoten.

De gekozen werkwijze geeft aan dat dit een poging is JC te frustreren in de hoop dat hij zelf opstapt, omdat de ongenuanceerde en waarschijnlijk wat ridige werkwijze van JC de rest van de RvC niet aan staat.

Als je een dergelijk probleem hebt - praat het uit of ga als grote mensen uit elkaar. Steek geen dolk in de rug van iemand en probeer het daarna ook nog eens goed te praten.
We weten helemaal niet welke beargumentatie er allemaal gegeven is betreffende Ling. Hooguit Cruijff z'n versie. Ik ga er van uit dat als 4 personen tegen zijn (allemaal met een heel verschillende achtergrond) er vast wel goede redenen zijn. En als er dan 1 blijft doordrammen dan houdt het een keer op. En tuurlijk, de keuze voor Van Gaal is olie op het vuur gooien maar goed, 4 van de 5 vinden Van Gaal de juiste keus en waarschijnlijk hadden ze geen zin om de boel te frustreren (en Van Gaal te frustreren) door een media circus vooraf van te maken want dat zou er gebeurd zijn als Cruijff en co er van af hadden geweten. Misschien als Cruijff zelf wat meer integer zou zijn geweest en niet continue De Groot z'n stukjes laat tikken, dan zou hij er misschien wel in gekend zijn. Dus ja, ik keur de manier waarop het allemaal gebeurd is ook af, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het zo gedaan hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » vr nov 18, 2011 5:12 pm

Het zal wel weer jij-bakken zijn, maar het staat een groep mensen die via bedreigingen de macht heeft gegrepen niet om te mekkeren dat een andere partij het niet netjes heeft gespeeld.
I think I lost my fucking headache

Marcel
Berichten: 766
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Marcel » vr nov 18, 2011 5:23 pm

Overigens is Frank de Boer blijkbaar wel vantevoren ingelicht. Zie deze quote uit het AD:
Frank de Boer nam woensdag vier uur voor de bekendmaking van de raad van commissarissen met gemengde gevoelens waar dat Louis van Gaal de nieuwe algemeen directeur bij Ajax bij Ajax wordt. 'Ik heb ze gezegd dat ze een aardverschuiving gingen veroorzaken.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... Ajax.dhtml

Dat Bergkamp en Jonk niet zijn ingelicht lijkt me logisch, lijkt me ook niet nodig.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Bert » vr nov 18, 2011 5:24 pm

Ja, een uur vooraf. Net als Cruijff. Toen het al een voldongen feit was dus.

Ik zou het overigens een vrij normale gang van zaken vinden als Bergkamp en Jonk niet via de media zouden hoeven vernemen dat ze een nieuwe baas krijgen. Maar wellicht ligt dat aan mij.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:30 pm

Dat optreden van Romer in P&W spreekt weer boekdelen.

@Lucas: ik heb nog nooit enig bewijs gezien dat Cruijff die anderen bedreigd heeft. Er worden hier constant leugens van v/d Boog en Coronel uit de kast getrokken om Cruijff en co zwart te maken.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Bert » vr nov 18, 2011 5:31 pm

Ja maar Luciano, die leugens waren in het belang van Ajax.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Raymond » vr nov 18, 2011 5:31 pm

Raymon schreef:
Raymond schreef:
Raymon schreef: Dat heb je al gedaan door weer te geloven dat Cruijff het wel gaat oplossen. :aai.gif:
Het lijkt mij persoonlijk vrij lastig om problemen op te lossen als je voorstellen zonder beargumentatie alleen maar worden afgeschoten.

De gekozen werkwijze geeft aan dat dit een poging is JC te frustreren in de hoop dat hij zelf opstapt, omdat de ongenuanceerde en waarschijnlijk wat ridige werkwijze van JC de rest van de RvC niet aan staat.

Als je een dergelijk probleem hebt - praat het uit of ga als grote mensen uit elkaar. Steek geen dolk in de rug van iemand en probeer het daarna ook nog eens goed te praten.
We weten helemaal niet welke beargumentatie er allemaal gegeven is betreffende Ling. Hooguit Cruijff z'n versie. Ik ga er van uit dat als 4 personen tegen zijn (allemaal met een heel verschillende achtergrond) er vast wel goede redenen zijn. En als er dan 1 blijft doordrammen dan houdt het een keer op. En tuurlijk, de keuze voor Van Gaal is olie op het vuur gooien maar goed, 4 van de 5 vinden Van Gaal de juiste keus en waarschijnlijk hadden ze geen zin om de boel te frustreren (en Van Gaal te frustreren) door een media circus vooraf van te maken want dat zou er gebeurd zijn als Cruijff en co er van af hadden geweten. Misschien als Cruijff zelf wat meer integer zou zijn geweest en niet continue De Groot z'n stukjes laat tikken, dan zou hij er misschien wel in gekend zijn. Dus ja, ik keur de manier waarop het allemaal gebeurd is ook af, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het zo gedaan hebben.
Het grootste probleem lijkt eigenlijk het gebrek aan transparantie te zijn. We moeten onze conclusies uiteindelijk trekken op basis van mensen met eigen belang, of via bepaalde insiders. Stel je voor dat we de RvC-vergaderingen bijvoorbeeld via een livestream hadden kunnen volgen. Dan hadden we nu in ieder geval zeker niet een dergelijke splitsing tussen de JC- en LvG-kampen (en waarschijnlijk minder heibel in het algemeen gehad), verwacht ik.

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:33 pm

Bertje schreef:Ja maar Luciano, die leugens waren in het belang van Ajax.
Ongelooflijk dat mensen na 15 jaar nog steeds voor zulke figuren durven te kiezen. 15 jaar spelletjes en achteruitgang.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Le T. » vr nov 18, 2011 5:38 pm

Raymon schreef: We weten helemaal niet welke beargumentatie er allemaal gegeven is betreffende Ling. Hooguit Cruijff z'n versie. Ik ga er van uit dat als 4 personen tegen zijn (allemaal met een heel verschillende achtergrond) er vast wel goede redenen zijn.
Zo ingewikkeld is het natuurlijk niet. Die man is vicevoorzitter van een ontzettend lullig clubje in een ontzettend lullig voetballand. 4500 mensen komen er maximaal naar kijken. Dan kom je natuurlijk niet in aanmerking om de overstap naar Ajax te maken, probeert het eerst maar eens bij AGOVV zou ik zeggen, dat is al een flinke stap omhoog. Of hij zou daar een waanzinnig goede indruk moeten maken en die club grandioos opstuwen, en ervan overtuigd moeten raken dat deze man veel meer kan en dit nog maar het begin is. Als je dan degradeert en 4 trainers verslijt en de jeugdopleiding nou ook niet echt fantastisch is, dan is er dus geen reden om hem tóch in aanmerking te laten komen, ondanks zijn bescheiden cv.
En als er dan 1 blijft doordrammen dan houdt het een keer op. En tuurlijk, de keuze voor Van Gaal is olie op het vuur gooien maar goed, 4 van de 5 vinden Van Gaal de juiste keus en waarschijnlijk hadden ze geen zin om de boel te frustreren (en Van Gaal te frustreren) door een media circus vooraf van te maken want dat zou er gebeurd zijn als Cruijff en co er van af hadden geweten. Misschien als Cruijff zelf wat meer integer zou zijn geweest en niet continue De Groot z'n stukjes laat tikken, dan zou hij er misschien wel in gekend zijn. Dus ja, ik keur de manier waarop het allemaal gebeurd is ook af, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het zo gedaan hebben.
Netjes is anders, maar ik vind wel dat Cruijff het er naar gemaakt heeft. Er moest iets geforceerd worden, en dat moest een voldongen feit zijn op het moment van bekendmaking. Als je ziet wat Cruijff gedaan heeft tegenover JOR, VdBoog, Coronel en Blind dan is dit peanuts. Hypocriet van de Cruijff-aanhangers om hier over te gaan zeiken. Het gaat toch om het belang van de club? Of gaat het alleen maar om Cruijff?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:39 pm

Romertje over het belang van Ajax. Wal-ge-lijk. Ik ben er gewoon misselijk van.

Van Gaal? Even achterbaks als de RvC. Een absoluut icoon maar een dramatisch directeur. Wat zijn de selectie criteria eigenlijk geweest voor de directie functies?

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:41 pm

Waarom heeft van Gaal eigenlijk nog amper tot niet gereageerd? Toch op een of andere manier geschrokken? Of spijt van zijn keuze? Of laat hij de storm overwaaien? Hoopt hij dat we zijn hypocrisie vergeten?

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Raymond » vr nov 18, 2011 5:43 pm

Le T. schreef:
Raymon schreef: We weten helemaal niet welke beargumentatie er allemaal gegeven is betreffende Ling. Hooguit Cruijff z'n versie. Ik ga er van uit dat als 4 personen tegen zijn (allemaal met een heel verschillende achtergrond) er vast wel goede redenen zijn.
Zo ingewikkeld is het natuurlijk niet. Die man is vicevoorzitter van een ontzettend lullig clubje in een ontzettend lullig voetballand. 4500 mensen komen er maximaal naar kijken. Dan kom je natuurlijk niet in aanmerking om de overstap naar Ajax te maken, probeert het eerst maar eens bij AGOVV zou ik zeggen, dat is al een flinke stap omhoog. Of hij zou daar een waanzinnig goede indruk moeten maken en die club grandioos opstuwen, en ervan overtuigd moeten raken dat deze man veel meer kan en dit nog maar het begin is. Als je dan degradeert en 4 trainers verslijt en de jeugdopleiding nou ook niet echt fantastisch is, dan is er dus geen reden om hem tóch in aanmerking te laten komen, ondanks zijn bescheiden cv.
En Marco van Basten is dus wél geschikt voor dezelfde functie? In hemelsnaam; waarom?

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:46 pm

Nee neem dan maar van Gaal en Blind die beiden keihard eerder gefaald hebben in soortgelijke functies. Ja Steven, ik heb ook Google.

Plaats reactie