Waarom Jaakke er niet bij zou mogen zitten? Dat leg ik toch uit? Hoe meer leken aan tafel, hoe meer onzin je hoort. Dat werkt vertroebelend en zo wordt de scouting dus ondergesneeuwd. Als John Jaakke een leuke tip heeft mailt hij die maar naar de scouting.Ajax Rules schreef:@Johnk: waarom zou Jaake er niet bij mogen zitten? En nee, de geschiedenis heeft NIET uitgewezen dat dat niet werkt. Het probleem in de geschiedenis was dat de belissingsprocedure onduidelijk was.
En wat was er dan zo onduidelijk afgelopen zomer? Van Geel en Ten Cate waren verantwoordelijk. De rest (Keizer, Henrichs, Jaakke, Fontein) gaf advies. Precies zoals in jouw ideaalplaatje.
Jeroen Slop moet zich verre houden van het aankoopbeleid. Hij kan hoogstens aangeven hoeveel geld er beschikbaar is.In mijn model wordt er gepraat (overigens niet door Jaake, dus ik snap niet waarom je hem erbij haalt. Ik som juist limitatief op wie er bij zitten. De financieel directeur, de trainer van het tweede, de hoofdschouting en het hoofd opleidingen. Dus allemaal belangrijke mensen) door een paar mensen, maar slechts door 2 mensen besloten. Dat is dus anders dan in het verleden. Minder mensen besluiten en dat is ook procedureeel vastgelegd.