Is er een andere aanpak mogelijk??? Suggesties???joey schreef:De F-side hoor je niet, of Shota moet langskomen. ;)MHF schreef:Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er vanuit mijn vak op zuid 2 nog meer support komt dan vanaf zuid 1 behoudens wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Ik hoor voornamelijk 410 gedurende de hele wedstrijd, een inzet vanuit zuid 1 valt mij zelden op. Of heeft dat te maken met het feit dat ik aan dezelfde kant zit en dat 'de akoestiek' in de Arena het niet toelaat dit goed te horen?
@ASR: die mensen zitten prima achter het doel, boven de F-side, voor een lage prijs. Wat wil je aanbieden? Een oprotpremie? ;) Ik zit zelf achter het doel op Noord. Wij en vele anderen kregen ooit een brief met het verzoek op te rotten, want de F-side wilde aan de overkant zitten/staan, en de certificaathouders van daar moesten naar onze kant. Wij kregen een mindere plaats 'aangeboden', tegen een hogere prijs. Daar is een storm van protest op gekomen. Mensen die al jaren een vaste plaats hebben, laten zich niet zomaar wegsturen.
Vak 410
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Waarom niet? Ondanks 'vele protesten' is de F-side ook in drie vakken terechgekomen. Er zal misschien best wat protest zijn, maar tweede ring vakken zijn bijna allemal hetzelfde. Iedereen die niet wil kan keurig blijven staan, de rest krijgt voor dezelfde prijs een vak naar keuze op de tweede ring. Probleem opgelost. Een zeer groot deel van 428 zal toch lekker blijven staan, die komen nu al af en toe goed los.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Voor de huidge SCC houders is dat simpel, voor nieuwe gegadigden is dat o.m. afhankelijk van de mate van succes. Hoe beter het is gegaan en/of hoe hoger de verwachtingen zijn, des te moeilijker het wordt om een SCC te bemachtigen... Zoiets volgens mij. Alle kans dus volgend seizoen! ;)Thomas schreef:Sorry voor het geval ik een levendige discussie verstoor, maar ik had even een vraagje:
Hoe makkelijk is nou om voor het nieuwe seizoen een seizoenskaart te bemachtigen?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
-
- AT Toto winner 15/16
Dat hangt ervan af waar je wilt zitten. Voor sommige vakken is een wachtlijst. Misschien een idee om je alvast aan te melden?Thomas schreef:Sorry voor het geval ik een levendige discussie verstoor, maar ik had even een vraagje:
Hoe makkelijk is nou om voor het nieuwe seizoen een seizoenskaart te bemachtigen?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Hmm, waarschijnlijk is alles wel beter dan alleen gaan. Waarschijnlijk. :DThijs schreef:Maar wel erg duur voor een (aankomend) student. 425, 526 is ook niet uitverkocht dit jaar. Kom je gezellig bij mij zitten Thomas. ;)
Ik kan namelijk niet zo 1,2,3 iemand verzinnen die ik ken die het er ook voor over heeft om seizoenskaart te kopen.
En zelf wil je eigenwijs op 410 blijven, omdat je daar al vanaf het begin staat... ;)Nihad schreef:410 hoeft helemaal niet naar Zuid 2e ring. Een deel van 410 kan beter naar Zuid 1e ring. Want dat is echt een drama. Het is er halfleeg en vaak stil. Zuid moet weer vol.
Alle lieden die geen 'ultra 410-er' zijn of willen zijn gewoon lekker naar Zuid 1.
410 dan op zuid 2 of noord 1, prima id! Als je het op zuid 2 plaatst zal je daar ook te maken krijgen met mensen die geen ultra zijn. Dan krijg je hetzelfde als nu op 410. Dus in mijn ogen gewoon een eigen plek op noord 1. De mensen die niet naar noord willen en niet naar zuid 1 willen/kunnen bij elkaar brengen op zuid 2e ring zou ook mooi zijn.
De vakken 427/428/429 zijn dezelfde prijs. Mensen die willen blijven ivm de prijs naar de zijkanten verplaatsen en de rest naar het midden bijv.
Ook zal je te maken krijgen met mensen van Noord 2 die naar '410' willen dan, dus mensen die de wedstrijden voortaan andersom willen zien hebben dan ook een plekkie! :xyxthumbs:
Ander middel voor een betere spreiding van de fanatiekere supportesr. Het verwijderen van de vaste plaatsen in het stadion.
Begin dan bijv met alleen de korte zijdes. Het zal er ook voor zorgen dat het stadion geleidelijker aan volstroomt, minder lange rijen buiten en een voller stadion tijdens de warming up!
Laatst gewijzigd door Vossie op ma dec 11, 2006 10:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie heeft het nou over een populair vak? Noem mij anders nog een vak recht achter de goal op de 1e ring waar op het moment nog geen fanatieke supportersgroep staat!joey schreef:Niks Noord 1! :nooo:Vossie schreef: 410 dan op zuid 2 of noord 1, prima id!
Ga maar in een minder populair vak zitten. Of staan, wat je wilt.
Je denkt toch ook niet dat heel noord 1 dan vol staat met 410-ers... misschien 1 a anderhalf vak in het midden, dan is er vast nog wel een plekkie voor jou.
En trouwens, als iedereen zo denkt als jij, dan blijft het dus gewoon aanmodderen met de sfeer in de arena.