Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Sven Mislintat

Bericht door Monkey Tonk » di sep 19, 2023 10:16 am

Het idee achter de Fluwelen Revolutie was dat oudspelers de club zouden leiden.

Ajax reageerde te paniekerig op de Overmars affaire. Overmars zat fout, maar een schorsing had ook gekunt. In ieder geval is Misty geen oudspeler. Te gek voor worden dat zo iemand bij Ajax zo te keer kan gaan.

En waarom kon hij pas gaan kopen als er eerst verkocht was? Welke idioot verzon dat, een jaar na de leegloop van 200 miljoen?

Het gaat in de pers om de verkeerde mensen. Steijn kan hier niks mee. Misty is een omhooggevallen mafkikker, waarvan een wonder verlangd werd.

Intussen weet Bergwijn bij de toss niet welke kant hij op wil spelen. Het zal je aanvoerder maar wezen.

Dit gaat echt helemaal uit elkaar spatten.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 10:29 am

oud spelers

:biggrin.gif:

noem maar eens een aantal die het kunnen.
Sneijder loopt te solliciteren voor de functie van Sven. Dan ben je pas echt in de aap gelogeerd
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 10:59 am

Nu ook weer… Richard Witschge heeft volgens Verweij meerdere keren aangegeven dat Schouten moest komen. Maar raadt eens wiens broer banden heeft met makelaarskantoor X en bij wie Schouten zit?
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 11:10 am

Echt, Ajax is een shitpool aan bondjes, verbandjes en achterklap.

De mainstream media heeft ook allerlei lijntjes.
Houden de hand boven Steijn alleen Kenneth Perez zegt openlijk dat de spelers echt geen koekenbakkers zijn maar er schijnbaar geen tactiek was.
de rest lult allemaal alsof het niet aan Steijn ligt maar aan Sven en de spelers.

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat zij zo kortzichtig zijn. Dan moeten er wel lijntjes lopen, anders weet ik het ook niet.

Bij rondo helemaal bingo
ligt niet aan de spelers, niet aan steijn maar aan Sven. :biggrin.gif:
Sven haalde spelers en steijn, maar daar ligt het niet aan. (wat is dan het probleem? :confused.gif: )
Als je het wilt verbinden aan sven, zal je toch moeten vast stellen dat de spelers en coach slecht zijn en dat dat Sven's schuld is.
wat een niveau.


Ik ben echt niet pro Sven maar een TD krijgt gewoon langer de tijd, dat is hoe het werkt.
Coach presteert nu en TD over een langere periode.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 11:26 am

Mano schreef:
di sep 19, 2023 11:10 am
Echt, Ajax is een shitpool aan bondjes, verbandjes en achterklap.

De mainstream media heeft ook allerlei lijntjes.
Houden de hand boven Steijn alleen Kenneth Perez zegt openlijk dat de spelers echt geen koekenbakkers zijn maar er schijnbaar geen tactiek was.
de rest lult allemaal alsof het niet aan Steijn ligt maar aan Sven en de spelers.

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat zij zo kortzichtig zijn. Dan moeten er wel lijntjes lopen, anders weet ik het ook niet.

Bij rondo helemaal bingo
ligt niet aan de spelers, niet aan steijn maar aan Sven. :biggrin.gif:
Sven haalde spelers en steijn, maar daar ligt het niet aan. (wat is dan het probleem? :confused.gif: )
Als je het wilt verbinden aan sven, zal je toch moeten vast stellen dat de spelers en coach slecht zijn en dat dat Sven's schuld is.
wat een niveau.


Ik ben echt niet pro Sven maar een TD krijgt gewoon langer de tijd, dat is hoe het werkt.
Coach presteert nu en TD over een langere periode.
En daarbij kon Sven er toch niks aan doen dat er zoveel spelers gekocht moesten worden?

Met 3 spelers was de afspraak gemaakt dat ze weg mochten. 4 spelers die vorig jaar zijn gekocht zijn verkocht of verhuurd omdat ze vorig jaar niet rendeerden. 2 spelers zijn weggegaan omdat ze ruzie hadden met de trainer vorig jaar of omdat (Tadic) geen zin had in een tussenjaar.

Dat zijn 9! spelers welke Mislintat sowieso moest vervangen.

Daarbij had hij niet verzonnen dat er eerst geld binnen moest. Ik wil hem niet verdedigen en ook niet aanvallen maar we kunnen wel stellen dat hij houdt van geld uitgeven.

Maar gezien het gebrek aan een plan kan toch niet gesteld worden dat de spelers er niks van kunnen? Akpom werd als rechtsbuiten opgesteld :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5462
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door columbus » di sep 19, 2023 11:36 am

Vorige seizoen werden er ook 11 gekocht toch.

Maar blijkbaar gaat Sneijder alles oplossen, want hij is oud speler. En hij gaat een cursus volgen bij de universiteit.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » di sep 19, 2023 11:38 am

Andriy Demchenko schreef:
di sep 19, 2023 1:03 am
Genoeg bekend maar dan moet je wel een beetje research doen. Ajax volgde Mannsverk al twee jaar geleden, toen al was er interesse.

Mislintat heeft bij zijn sollicitatiegesprekken van voor april al laten weten wie hij in gedachte had voor de belangrijke vertrekkers (Alvarez, Timber, Kudus). Die namen zijn natuurlijk ook bij Ajax intern bekeken, het zou gek zijn als dat niet zo was.

Bij de transfer van Ramaj won Mislintat info bij heel wat partijen. Bewees opnieuw dat hij niet over een nacht ijs ging.

De scoutingafdeling lag op zijn gat en de hoofdscout, die zelf toegaf dat leiding geven niet zijn ding was, vertrok. Wat overbleef was een clubje verouderde scouts die nog graag snoepreisjes naar ZA maakte. Toen Mislintat dat dwarsboomde heeft dat rancune gezaaid.

Als je werkelijk denkt dat Kelvin De Lang niet geraadpleegd is bij Akpom dan lijkt me dat ook naief, Borges komt volgens de geluiden zelfs op zijn advies.
Je hele verhaal kan hup de prullenbak in. Onze nieuwe hoofdscout trekt zijn handen nu al van Forbes af. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... et-de-data

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 11:52 am

Mislintat heeft mij gevraagd wat ik van hem vond en ik vertelde dat ik hem heel talentvol vind. Maar ik ben niet betrokken geweest bij de transfer. Ik begrijp de link, maar de interesse was er al langer.'
De interesse was er al langer?
Dus wellicht voordat Mislintat er was? Zouden er dan toch scouts naar gekeken hebben? :hypocrite.gif:
En daarnaast denk jij dat dit ALLES was wat hij erover tegen Mislintat heeft gezegd?

Hij kan moeilijk zeggen: Ik werkte bij Man City en zo had ik informatie over zijn contract en kon ik zorgen dat zaken vlot en snel verliepen.

tsss....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 12:03 pm

Andy: Ajax kon Isco halen maar Sven wilde dat niet!

:drecul.gif:

Check dit, Meneer gaat bij Real Betis bijna 10mio per jaar verdienen
Echt jongen.... wat een vreselijk slecht en slap gelul. kansloos dit zeg!

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Sven Mislintat

Bericht door Monkey Tonk » di sep 19, 2023 12:12 pm

Mano schreef:
di sep 19, 2023 10:29 am
oud spelers

:biggrin.gif:

noem maar eens een aantal die het kunnen.
Sneijder loopt te solliciteren voor de functie van Sven. Dan ben je pas echt in de aap gelogeerd
Rijkaard/Van Basten/Bergkamp. Boem! Geef hen de leiding over Ajax.

Maar dan zie je pas hoeveel Johan van Ajax hield, want die stapte wel in toen het nodig was. Deze jongens passen ervoor. Tenminste, tot nu toe.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 12:13 pm

columbus schreef:
di sep 19, 2023 11:36 am
Vorige seizoen werden er ook 11 gekocht toch.

Maar blijkbaar gaat Sneijder alles oplossen, want hij is oud speler. En hij gaat een cursus volgen bij de universiteit.
Ongekend dat zulke lui toegelaten worden tot universiteiten als Nyenrode en Harvard. Sneijder is toch een debiel?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » di sep 19, 2023 12:15 pm

Niemand vraagt om Isco. Er zit ruimte tussen een Real Madrid vedette en rotzooi uit de 2de liga. Dat is wat mijn punt is.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 12:15 pm

Alexander schreef:
di sep 19, 2023 11:38 am
Andriy Demchenko schreef:
di sep 19, 2023 1:03 am
Genoeg bekend maar dan moet je wel een beetje research doen. Ajax volgde Mannsverk al twee jaar geleden, toen al was er interesse.

Mislintat heeft bij zijn sollicitatiegesprekken van voor april al laten weten wie hij in gedachte had voor de belangrijke vertrekkers (Alvarez, Timber, Kudus). Die namen zijn natuurlijk ook bij Ajax intern bekeken, het zou gek zijn als dat niet zo was.

Bij de transfer van Ramaj won Mislintat info bij heel wat partijen. Bewees opnieuw dat hij niet over een nacht ijs ging.

De scoutingafdeling lag op zijn gat en de hoofdscout, die zelf toegaf dat leiding geven niet zijn ding was, vertrok. Wat overbleef was een clubje verouderde scouts die nog graag snoepreisjes naar ZA maakte. Toen Mislintat dat dwarsboomde heeft dat rancune gezaaid.

Als je werkelijk denkt dat Kelvin De Lang niet geraadpleegd is bij Akpom dan lijkt me dat ook naief, Borges komt volgens de geluiden zelfs op zijn advies.
Je hele verhaal kan hup de prullenbak in. Onze nieuwe hoofdscout trekt zijn handen nu al van Forbes af. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... et-de-data
Kan je niet lezen, Alexander? Wat een mongooltje ben jij zeg :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » di sep 19, 2023 12:38 pm

Laten we het wel netjes houden naar elkaar. Ook al ben je het niet eens.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 12:40 pm

GangstaRiB schreef:
di sep 19, 2023 12:15 pm
Niemand vraagt om Isco. Er zit ruimte tussen een Real Madrid vedette en rotzooi uit de 2de liga. Dat is wat mijn punt is.
ik zeg nergens dat jij om Isco vraagt, geef gewoon aan wat een slap gelul er rondom Ajax gaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » di sep 19, 2023 12:41 pm

Monkey Tonk schreef:
di sep 19, 2023 12:12 pm
Mano schreef:
di sep 19, 2023 10:29 am
oud spelers

:biggrin.gif:

noem maar eens een aantal die het kunnen.
Sneijder loopt te solliciteren voor de functie van Sven. Dan ben je pas echt in de aap gelogeerd
Rijkaard/Van Basten/Bergkamp. Boem! Geef hen de leiding over Ajax.

Maar dan zie je pas hoeveel Johan van Ajax hield, want die stapte wel in toen het nodig was. Deze jongens passen ervoor. Tenminste, tot nu toe.
Weet niet of je het weet maar Rijkaard wilt niets met voetbal te maken hebben en MvB heeft aangegeven geen enkele verantwoordelijkheid te wensen (bij een club)
dus graag een nieuw lijstje :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 12:50 pm

Jinne schreef:
di sep 19, 2023 12:38 pm
Laten we het wel netjes houden naar elkaar. Ook al ben je het niet eens.
Ik vind leugens verspreiden wel echt een kwalijke zaak. Niet de eerste keer dat hij dit doet.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » di sep 19, 2023 12:51 pm

Mano schreef:
di sep 19, 2023 12:40 pm
GangstaRiB schreef:
di sep 19, 2023 12:15 pm
Niemand vraagt om Isco. Er zit ruimte tussen een Real Madrid vedette en rotzooi uit de 2de liga. Dat is wat mijn punt is.
ik zeg nergens dat jij om Isco vraagt, geef gewoon aan wat een slap gelul er rondom Ajax gaat
Ongekend hè. Mislintat gaf laatst aan dat de salarishuishouding wat is opgeschoond. Denk vast dat Isco akkoord ging met een prestatiecontract :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » di sep 19, 2023 12:55 pm

Isco verdient 10mln bij Betis.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » di sep 19, 2023 12:59 pm

Er is een walgelijke hetze gaande en idd een oorlog om belangen. Ajax was europese topper in lekken naar media en commissies aan iedereen die maar wat wilde. Dat is voorbij, dus de oorzaak daarvan moet weg, en wel.zo snel.mogelijk
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Sven Mislintat

Bericht door Monkey Tonk » di sep 19, 2023 2:26 pm

Mano schreef:
di sep 19, 2023 12:41 pm
Monkey Tonk schreef:
di sep 19, 2023 12:12 pm
Mano schreef:
di sep 19, 2023 10:29 am
oud spelers

:biggrin.gif:

noem maar eens een aantal die het kunnen.
Sneijder loopt te solliciteren voor de functie van Sven. Dan ben je pas echt in de aap gelogeerd
Rijkaard/Van Basten/Bergkamp. Boem! Geef hen de leiding over Ajax.

Maar dan zie je pas hoeveel Johan van Ajax hield, want die stapte wel in toen het nodig was. Deze jongens passen ervoor. Tenminste, tot nu toe.
Weet niet of je het weet maar Rijkaard wilt niets met voetbal te maken hebben en MvB heeft aangegeven geen enkele verantwoordelijkheid te wensen (bij een club)
dus graag een nieuw lijstje :hypocrite.gif:
Daarom is het ook de patatgeneratie. Wel profiteren van het fundament dat door anderen werd gelegd, maar niet het stokje doorgeven.

Zonder Cruijff was er geen Fluwelen Revolutie geweest. Hoe lang was Ajax daarvoor geen kampioen geweest? Nu heeft datzelfde idee een nieuwe injectie nodig. Het is aan de topspelers van weleer. Zo niet, dan komt Ajax niet meer terug op; het sprookjesniveau.

Ik ben een beetje benieuwd of Brobbey nu de leiding op het veld naar zich toetrekt. Dat zou zijn vriendje op het middenveld mee kunnen sleuren. Taylor. Misschien staan die twee opeens op. Dit is het moment waarop een leider op het veld opstaat.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

columbus
Berichten: 5462
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door columbus » di sep 19, 2023 2:33 pm

LucaS schreef:Er is een walgelijke hetze gaande en idd een oorlog om belangen. Ajax was europese topper in lekken naar media en commissies aan iedereen die maar wat wilde. Dat is voorbij, dus de oorzaak daarvan moet weg, en wel.zo snel.mogelijk
Het is inderdaad niet normaal. Kritiek uiten is helemaal geen probleem maar hou het wel bij feiten. Alles is tegenwoordig gebaseerd op roddels en onwaarheden.

Isco die naar Ajax wil, Richard Witschge die via de broer zijn achterneef heeft aangedrongen op Schouten. Dan zou er geld verdient zijn aan transfers. Sneijder die het ff allemaal weet te vertellen, vd Meijden die iets roept, riooljournalistiek van de Telegraaf etc etc.

Nogmaals, kritiek is prima maar hou het wel ff bij feiten en zo niet breng het dan vooral niet stellig als waarheid

Ik blijf er voorlopig bij om mensen vooral de tijd gunnen die ze nodig hebben. Achteraf is het makkelijk lullen maar niemand weet wat voor puinhoop er echt achter gelaten is. En over de aangekochte spelers, Alvarez is 2 jaar compleet afgezeken omdat hij er zogezegd niets van zou kunnen…

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door mattie » di sep 19, 2023 3:19 pm

Of vrijdag ochtend of zondag avond stapt hij samen met Steijn op en wat een chaos heeft hij achtergelaten en een bijna failliet Ajax
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » di sep 19, 2023 3:20 pm

Lionel schreef:
di sep 19, 2023 12:15 pm
Alexander schreef:
di sep 19, 2023 11:38 am
Andriy Demchenko schreef:
di sep 19, 2023 1:03 am
Genoeg bekend maar dan moet je wel een beetje research doen. Ajax volgde Mannsverk al twee jaar geleden, toen al was er interesse.

Mislintat heeft bij zijn sollicitatiegesprekken van voor april al laten weten wie hij in gedachte had voor de belangrijke vertrekkers (Alvarez, Timber, Kudus). Die namen zijn natuurlijk ook bij Ajax intern bekeken, het zou gek zijn als dat niet zo was.

Bij de transfer van Ramaj won Mislintat info bij heel wat partijen. Bewees opnieuw dat hij niet over een nacht ijs ging.

De scoutingafdeling lag op zijn gat en de hoofdscout, die zelf toegaf dat leiding geven niet zijn ding was, vertrok. Wat overbleef was een clubje verouderde scouts die nog graag snoepreisjes naar ZA maakte. Toen Mislintat dat dwarsboomde heeft dat rancune gezaaid.

Als je werkelijk denkt dat Kelvin De Lang niet geraadpleegd is bij Akpom dan lijkt me dat ook naief, Borges komt volgens de geluiden zelfs op zijn advies.
Je hele verhaal kan hup de prullenbak in. Onze nieuwe hoofdscout trekt zijn handen nu al van Forbes af. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... et-de-data
Kan je niet lezen, Alexander? Wat een mongooltje ben jij zeg :excited.gif:
Kan jij niet lezen? Demchenko schrijft dat Borges op het advies van onze nieuwe hoofdscouting kwam. Die vervolgens op nota bene het eigen kanaal van Ajax aangeeft niet betrokken te zijn geweest bij deze transfer. Wie is dan het mongooltje Lionel?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » di sep 19, 2023 5:11 pm

Borges/Forbs icm De Lange was alleen de laatste regel van Demchenkos betoog. Daarna geef je zelf een Telegraaf speciaal sausje aan het interview. Je leest alleen wat je wil lezen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie