De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Lionel » wo aug 11, 2010 1:36 am

Maar je snapt toch ook wel dat de jeugspelers nu veel minder kansen krijgen?

Iemand als El Hamdaoui moet je halen. Als er geld zou zijn geweest had ik het ook goed gevonden als bijvoorbeeld een Moreno/Douglas ofzo was gekomen maar je gaat toch geen Ooijer halen? Schuif dan die Van Rhijn door en laat hem invallen tegen Vitesse/Heracles/NEC/NAC/Excelsior als we thuis spelen. Nu zit Ooijer op zijn plek. En Oleguer. En Wielaert bij Jong Ajax.....

Ik snap best dat je een goed bezette bank wilt hebben en even los van het feit dat Ooijer een PSV'er is boeit het mij niet of Oleguer of Ooijer invalt. Maar waarom laat je Oleguer dan niet weggaan een paar weken geleden toen dat nog kon blijkbaar? Waarom geef je Wielaert niet een oprotpremie? Creeer ruimte. En dat gebeurt dus nu niet.

Nu heb je Oleguer EN Ooijer. Wat heb je daar nou aan?

Er is van beleid gewoon geen sprake. Want waarom kon Ooijer niet drie weken geleden gehaald worden? Was de database gedelete en waren ze Mido vergeten?
Ik snap ergens wel dat Jol deze spelers wilt hebben. Thomas, Wimpey en nog een paar hebben goede argumenten gegeven waarom ze denken dat Jol deze spelers kan gebruiken.
Maar kon dit niet eerder? Waarom hebben ze Oleguer dan niet weggedaan? Konden ze El Ham/Mido niet eerder halen? Waarom is Sulejmani nog niet speelgerechtig voor West Ham en had hij dus eigenlijk zondag mee kunnen spelen.. Want ik neem niet aan dat hij belt met de FA voor een werkvergunning.

Er klopt gewoon vrij weinig van bij Ajax terwijl we er op dit moment veel beter voor hadden kunnen staan met een beetje beter beleid. En dat is wat de meeste hier irriteert denk ik.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Lionel » wo aug 11, 2010 1:37 am

joey schreef:Dat kun je niet weten als je ze niet laat doorstromen. Spelers worden beter door met betere spelers te trainen en te voetballen.

Jol koopt liever. Dat is zijn stijl. Dat mag, maar je kunt je afvragen of hij bij Ajax past.
El Hamdaoui past in die tactiek. Maar Ooijer, Mido enz enz past hier natuurlijk niet in.

Zo een Bas Dost. Kostte 1 miljoen. Zou hij nou echt minder kosten (salaris + transfersom) dan een Mido plus een eventuele rechtsbuiten?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door 999 » wo aug 11, 2010 10:38 am

Tuurlijk kost Mido minder.Bas Dost komt niet voor 1 jaar.Die wil een meerjarig contract.

Tja, en wat is nu beleid.We hebben met beleid onder MVB 35 miljoen uitgegeven.35 Miljoen door het putje .. maar wel met beleid ..

Spelers met 1 jarige contracten zoals Mido, Ooijer houden geen jeugd tegen.Mocht er opeens uit het niets, want zoals het nu laat aanzien zit er weinig tot niks achter de BASIS selectie, zich aandienen dan schuiven die gewoon door.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door elliquido » wo aug 11, 2010 2:51 pm

boilessen komt er aan, is nog 1 jaar te vroeg
eriksen is aan het onwikkelen
anita speelt net 1 jaar.
verthongen en aldeweireld spelen nu 2 jaar

als er een echte groeilbriljant aandient, dan staan mido en ooiejr echt niet in de weg.

de ridder voegt echter niet veel toe tov zegelaar bonevatia e.d. m.i.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 3:44 pm

Boilesen is al achttien jaar. Als hij echt zo goed is, waarom zou hij dan niet kunnen aansluiten bij de selectie? Over een basisplaats heb ik het niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Bert » wo aug 11, 2010 3:46 pm

Wellicht omdat hij pas een half jaar bij de club zit en in dat halve jaar vrijwel uitsluitend geblesseerd is geweest.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door FlaFlu » wo aug 11, 2010 3:49 pm

De tijden dat de ene na de andere 18-jarige z'n debuut maakt en zich in een serieuze profcompetitie staande houdt zijn ook wel een beetje voorbij hoor. Zeker voor blanke jongens is het op die leeftijd vaak moeilijk aanhaken. Is gewoon een kwestie van fysieke ontwikkeling van de mens, waardoor er een verschuiving is gekomen in de gemiddelde leeftijd waarop talent écht doorbreekt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 3:55 pm

Heb ik het soms over de ene na de andere? :confused.gif:

Het hangt van het individu af, denk ik. Meer dan van het ras van de speler. En ach, zoveel stelt de eredivisie niet voor. Bij een veilige voorsprong kun je een jonge jongen best even laten meedoen.

Het is een kwestie van willen. Zit er een risico aan? Ja. Maar er zitten ook risico's aan het contracteren van spelers als Ooijer, Mido of De Ridder.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door FlaFlu » wo aug 11, 2010 3:59 pm

Het gaat me om de uitspraak 'hij is al achttien jaar'. Vroeger was het misschien zo dat als een speler niet op z'n 17de of 18de z'n debuut maakte, het waarschijnlijk niet veel kon zijn, maar dat is tegenwoordig wel anders. Achttien zeg, waar hebben we het over? Dan ben je nog gewoon een kind hoor.

Sowieso is er een flink verschil tussen een aanvaller op zeer jonge leeftijd laten debuteren of een verdediger op zeer jonge leeftijd laten debuteren. Een trainer mag best risico's nemen, maar natuurlijk niet als hij denkt dat het ten koste van een kampioenschap gaat. Zo werd Eriksen afgelopen seizoen ook te vroeg gebracht in een uitwedstrijd bij NAC, weet je nog?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 4:08 pm

Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb Eriksen een klein jaar geleden aan het werk gezien bij de A1, en mijn conclusie was dat hij fysiek nog niet klaar was voor het grote werk. Maar dat heeft dus met deze jongen te maken. Bij een andere speler kan dat heel anders liggen.
Ik zeg niet dat je een speler meteen moet pushen en hypen en in de basis zetten, zoals met Eriksen is gebeurd. Haal zo'n jongen bij de selectie en laat hem af en toe meedoen als de stand dat toelaat. Goede kans dat hij snel progressie maakt. Je kunt ook de selectie dichttimmeren met breedteaankopen, maar dan komt er nooit wat door. Trainers nemen liever geen risico's, en jonge spelers een kans geven is risico's nemen. (En ja, als de nood heel erg hoog is, gooi je zo'n jongen voor de leeuwen. Beter dan een tweederangs speler aantrekken die het sowieso niet in zich heeft.)
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Bert » wo aug 11, 2010 4:14 pm

Wat is je punt nou precies, joey? Boilesen heeft ondanks z'n leeftijd al bij de selectie gezeten en is basisspeler in het tweede elftal.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 4:17 pm

Grote talenten slaan Jong Ajax over.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door FlaFlu » wo aug 11, 2010 4:17 pm

Tweederangsspelers kunnen vanwege hun leeftijd en dus ontwikkeling verder zijn dan (top)talenten, Joey.

Maar goed, ik ben het in principe met je eens dat talentvolle spelers zo snel mogelijk bij het eerste gehaald moeten worden. Maar vergeet niet dat er vaak een dip komt wanneer zo'n speler bij het eerste gehaald wordt (nieuwe status), dat hij vervolgens van z'n fouten zal moeten leren (het gaat om topvoetbal, dus liever eerst veel fouten laten maken op de trainingen dan meteen tijdens een wedstrijd) en dat hij waarschijnlijk nog een dip door gaat maken wanneer hij een gevestigde naam is/begint te worden in het eerste elftal. Het is dus heel logisch dat een trainer jonge spelers qua speeltijd in het eerste wat geleidelijker wil brengen.
joey schreef:Grote talenten slaan Jong Ajax over.
Voetbal is veel fysieker geworden. Het fysieke gat tussen jeugdvoetbal en profvoetbal ook. Ik voorspel dat je steeds minder spelers zal zien die het tweede overslaan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Bert » wo aug 11, 2010 4:19 pm

joey schreef:Grote talenten slaan Jong Ajax over.
Niet allemaal. En al helemaal niet als ze in het eerste half jaar bij hun nieuwe club vrijwel uitsluitend geblesseerd zijn geweest.

Grappig dat joey altijd klaagt dat Adriaanse in systemen denkt, maar zelf is joey hier ook weer alles behalve flexibel.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 4:53 pm

Het is toch wat Bertje. Heb je weer een ontdekking gedaan. :hypocrite.gif:

@Enganche: toptalenten zijn altijd uitzonderingen geweest. Sommige spelers zijn geheel ten onrechte voor toptalent uitgemaakt. Bij nader inzien waren ze dan helemaal niet zo goed. Jeugdspelers van Ajax worden nogal eens overschat.

Natuurlijk hebben toptalenten het fysiek zwaar na die overstap. Maar voetbaltechnisch kunnen ze het wel aan, dus heeft het weinig zin om ze op een lager niveau te laten meehobbelen. Ik zou zeggen: bij de selectie halen en per geval bekijken hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Maar daarvoor moet je dus wel ruimte hebben. En dit ruimte is er niet als je de boel dichttimmert. Daarom is het zo gevaarlijk om al die spelers voor de breedte te halen. Straks zitten we met Atouba, Ooijer en Oleguer. Hoe groot is de kans dan nog dat Van Rhijn of Boilesen erbij komt, zelfs al is zo'n jongen er klaar voor?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Bert » wo aug 11, 2010 4:55 pm

Ik laat die vreemde opmerking maar even voor wat het is.

Boilesen heeft al bij de selectie gezeten en is vooralsnog te licht bevonden. Haal dat bord toch eens weg. Dan zie je wat de rest ook ziet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door goodfella » wo aug 11, 2010 5:49 pm

joey schreef:Het is toch wat Bertje. Heb je weer een ontdekking gedaan. :hypocrite.gif:

@Enganche: toptalenten zijn altijd uitzonderingen geweest. Sommige spelers zijn geheel ten onrechte voor toptalent uitgemaakt. Bij nader inzien waren ze dan helemaal niet zo goed. Jeugdspelers van Ajax worden nogal eens overschat.

Natuurlijk hebben toptalenten het fysiek zwaar na die overstap. Maar voetbaltechnisch kunnen ze het wel aan, dus heeft het weinig zin om ze op een lager niveau te laten meehobbelen. Ik zou zeggen: bij de selectie halen en per geval bekijken hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Maar daarvoor moet je dus wel ruimte hebben. En dit ruimte is er niet als je de boel dichttimmert. Daarom is het zo gevaarlijk om al die spelers voor de breedte te halen. Straks zitten we met Atouba, Ooijer en Oleguer. Hoe groot is de kans dan nog dat Van Rhijn of Boilesen erbij komt, zelfs al is zo'n jongen er klaar voor?
Wanneer kap je nu met die Cruijff doctrine van je? Er is wetenschappelijk bewijs dat niet goed is om jonge spelers met de grote jongens mee te laten doen.

Gebruikersavatar
Andi
Berichten: 212
Lid geworden op: do okt 02, 2003 5:51 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Andi » wo aug 11, 2010 8:02 pm

Uit de Volkskrant van vandaag (leek me wel toepasselijk):


Jol heeft zijn troeven optimaal uitgespeeld
Van onze verslaggever
CHARLES BROMET
Amsterdam
Amsterdam Het rood-witte winkelwagentje van Ajax dat op de transfermarkt niet langer door merkwaardige bochten zou worden gestuurd, wordt toch langs de vertrouwde, onzekere paden geloodst. De komst van El Hamdaoui en Ooijer én de aanstaande transfer van Hossam en mogelijk De Ridder, die op proef is teruggekeerd, maakt vooral duidelijk dat niet algemeen directeur Rik van den Boog, maar coach Martin Jol de koers van het boodschappenkarretje bepaalt.

Ajax zou een radicaal andere weg inslaan, betoogde Van den Boog begin januari van dit jaar nog in een vraaggesprek met de Volkskrant. Het transferbeleid van het voorbij decennium had de directeur geleerd dat slechts 8,3 procent van alle aankopen had gerendeerd in de Arena.

Daarvan was hij dusdanig geschrokken dat hij verordonneerde: als er wordt gekocht, dan in de categorie spelers die zich stormachtig ontwikkelen in andere jeugdopleidingen. Daaraan voegde hij toe dat tussentijdse ‘paniekaankopen’ tot het verleden behoren.

Een half jaar later is te concluderen dat hij die koers opmerkelijk snel heeft verlaten. Nadat spits Mounir El Hamdaoui (AZ) en verdediger André Ooijer (ooit opgeleid door Ajax, nu transfervrij nadat zijn contract bij PSV niet werd verlengd) de shirts met de nummers 9 en 13 kregen toebedeeld, hoopt Ajax binnenkort ook twee voormalige Ajacieden, Ahmed Hossam en Daniël de Ridder, op te nemen in de selectie van het eerste elftal.

Ooijer (36) was vorig seizoen met regelmaat reserve bij PSV. Hossam (27), die graag met Mido wordt aangesproken, en De Ridder (26) hebben bepaald geen onuitwisbare indruk achtergelaten, althans niet op het veld, bij de serie clubs die zij dienden na hun afscheid uit Amsterdam.

Maar na het vertrek van Pantelic, Rommedahl, Gabri, Luque, Ogararu en Bakircioglu – een voor de club gewenste uittocht, gezien de financiële schuld van 21 miljoen euro – achtte Jol het tijd om hoog spel te spelen. Als er geen adequate vervangers werden aangetrokken, zou de strijd om de eerste landstitel sinds 2004 wel ernstig worden bemoeilijkt.

Zijn openlijke flirt met het Engelse Fulham heeft Jol daarbij optimaal in zijn voordeel benut. Van den Boog keerde vervroegd terug van zijn vakantieadres, deed daarna naar buiten toe desperate pogingen om te suggereren dat de tandem Jol-Van den Boog nog altijd een match made in heaven was, maar moest ondertussen een diepe knieval maken voor zijn coach.

De invulling van zijn taak, de lange termijnvisie van de club bewaken en vasthouden aan zijn concreet geformuleerde doelen, heeft hij verlaten. De club mag dan graag koketteren met nieuwe scoutingsystemen en het reviseren van de jeugdopleiding, in werkelijkheid heeft de man van de korte termijn, Jol, zijn zin tamelijk eenvoudig kunnen doordrukken.

De coach kan bevlogen praten over de ontwikkeling van de Ajax-talenten, maar hij zal de realiteit van voetbal op het hoogste niveau nooit uit het oog verliezen. Hij vindt het mooi als zelf opgeleide spelers progressie tonen, maar om direct resultaat te boeken begroet hij nóg liever spelers met wie hij in het verleden heeft samengewerkt (El Hamdaoui en Hossam bij Tottenham Hotspur) en van wie hij de verwachting heeft, dat hij hen weer terug in het gareel kan krijgen.

Met de allesbepalende confrontaties tegen Dinamo Kiev in het vooruitzicht én de steeds wanhopiger race om de eerste landstitel sinds 2004, waarmee de derde ster ten teken van dertig behaalde landtitels op het shirt kan worden genaaid, heeft Jol zijn troeven het beste uitgespeeld.

Hij is op zijn wenken bediend door de directie, die met angstzweet in de handen zal kijken of Ajax zich plaatst voor de groepsfase van de Champions League. Als dat lukt, kan financieel directeur Slop wat rustiger slapen en zal Van den Boog wijzen op de in zijn ogen noodzakelijke transfers.

Maar een nieuwe struikelpartij over de drempel van de Champions League maakt hun posities er niet sterker op. Dan zijn zij gezwicht voor de waan van de dag en het al jarenlange opportunisme in de Arena, waarmee Van den Boog toch radicaal wilde breken. Wat de uitkomst ook zal zijn, de waarde van zijn woorden is al snel aan devaluatie onderhevig gebleken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door joey » wo aug 11, 2010 10:18 pm

Goed stuk. Geen speld tussen te krijgen.

Heb je hier lang niet gezien, Andi. Welkom weer. :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door 999 » wo aug 11, 2010 11:24 pm

AJAX legt twee spelers vast om de leegte kwa breedte op de bank in te vullen.En plotseling is het beleid voor de lange termijn ter zielen ?.AJAX haalt E.H. omdat men denkt dat Suarez wel eens zal vertrekken.Prima zaak.En als Suarez niet vertrekt dan wordt het er nog beter op.

Daarbij, AJAX zal er toch alles aan moeten doen om in ieder geval de C.L. te halen, want ondanks dat er dan misschien wat leuke wedstrijdjes te zien zijn, is het van essentieel financieel belang.

Ik vind het trouwens ook altijd wel geel gemakkelijk wat die journalisten doen.Maar meestal kijken ze niet verder dat hun neus langs is.Want misschien zouden men dan ook kunnen vertellen welke lange termijn spelers er klaar staan om nu dat gemis in de breedte op te vangen.Bodul ?, Sarpong ?, Suk ?, Zeegelaar ?.En als Eriksen zich niet heel veel meer fysiek gaat ontwikkelen moet ik het ook nog maar zien.

Deze twee spelers kosten kwa salaris een fractie van wat er door de aflopende contracten aan salaris is vrijgekomen, ergo, juist daardoor loop je weinig risico mocht er dan toch plotseling iemand in de jeugd opstaan.

Weetje, en dat heb ik al eerder geschreven, maar zo'n Rommeldahl had je tactisch gezien goed kunnen gebruiken tegen bv Groningen.Maar van vele mocht ie weg.Perez zei het vanavond ook nog eens.Sommige spelers proberen met schijnbewegingen en tierlantijntje langs een verdediger te komen.Andere proberen dat minder spectaculair te doen.En hebben meestal veel meer rendement.Maarja, dat past niet bij AJAX hé.Zelfde telt voor Pantelic.En dat geld ook voor verdedigers uit het verleden.We haddden ze.Sobere no nonsens verdedigers.Maar ook dat was voor velen, waaronder jij, ook weer niet goed genoeg.

Mensen zouden toch eens onderhand moeten weten dat de, in tegenstelling tot vroeger de poel waaruit je jeugdig talent kan opvissen, zeker voor clubs als AJAX ( en met de huidige geld-mentaliteit bij jeugdige spelers ), gewoon heel leeg is.En is er dan zo'n talentje, dan staan de grote jongens ook al te springen om hem weg te kapen.Nog voordat ie een wedstrijd in het eerste heeft gespeeld.

Men heeft ook altijd de neiging om het met vroeger te vergelijken.Voor mij was het vroeger niet anders, behalve dan dat de poel waaruit AJAX kon vissen nog vol was, bijna niks kosten.Maar evengoed veel mislukte spelers.

Ik vind het jammer dat Pantelic en Rommedahl zijn vertrokken.En al die salaris eisen van Pantelic die hier genoemd worden neem ik met een korreltje zout.Daar had je op door kunnen borduren, desnoods met een E.H. erbij.Dan was er rust geweest, had AJAX zijn aanspeelpunt voorin gehad en een speler die je tactisch zeer goed kon gebruiken.En daarvan uit eventueel jeugd uit kunnen proberen, mee laten groeien.Ik vind dat ook een fout van AJAX.

Vind trouwens ook dat er veel te veel aandacht wordt besteed aan deze twee breedte aankopen ..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door goodfella » vr aug 13, 2010 8:56 pm

Rommedahl en Pantelic verdienden bij elkaar 2,5 miljoen euro. Onhoudbaar.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door 999 » za aug 14, 2010 7:59 am

.. is dat net zo iets als dat Jol drie miljoen ( exclusief bonussen ) zou verdienen .. Maar goed .. Ooyer en eventueel Mido en de Ridder doen het gratis ..

Mijn mening is dat AJAX bestuur met deze twee spelers een fout heeft gemaakt.En heb het idee dat men geen serieuze pogingen heeft ondernomen om ze te houden.AJAX heeft het nog wel eens aan het handje om te denken dat jeugdspelers die in wedstrijdjes een afgekeurde verdediger een paar keer voorbijkomen klaar zijn voor het "grote "werk.

Dan roepen ze nogal vlug dat de jeugd het moet doen ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door peter » za aug 14, 2010 9:30 am

999 schreef:.. is dat net zo iets als dat Jol drie miljoen ( exclusief bonussen ) zou verdienen .. Maar goed .. Ooyer en eventueel Mido en de Ridder doen het gratis ..
Tuurlijk niet. Die lui krijgen een contract en bij Mido ligt dat dus sowieso al op een half miljoen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Jinne » za aug 14, 2010 9:35 am

Gaat het bij De Ridder niet om (gratis) huren?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door 999 » za aug 14, 2010 9:55 am

Peter schreef:
999 schreef:.. is dat net zo iets als dat Jol drie miljoen ( exclusief bonussen ) zou verdienen .. Maar goed .. Ooyer en eventueel Mido en de Ridder doen het gratis ..
Tuurlijk niet. Die lui krijgen een contract en bij Mido ligt dat dus sowieso al op een half miljoen.
Was cynisch bedoeld ..

Plaats reactie