Erik ten Hag

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Erik ten Hag

Bericht door ferry » zo jan 07, 2018 5:26 pm

Lionel schreef:Op dit moment heb ik geen behoefte aan vernieuwend voetbal maar aan 17 overwinningen.
Lekker dingen bij het oude laten want het ging zo lekker? Ik heb het trouwens niet over vernieuwend voetbal, maar vernieuwende trainingsmethoden die kunnen helpen om spelers beter te maken.

En ik zie ook graag 17 overwinningen, maar wel graag met aanvallend voetbal. En dat is nog even afwachten met Ten Hag.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door mattie » zo jan 07, 2018 5:34 pm

Ferry schreef:
Lionel schreef:Op dit moment heb ik geen behoefte aan vernieuwend voetbal maar aan 17 overwinningen.
Lekker dingen bij het oude laten want het ging zo lekker? Ik heb het trouwens niet over vernieuwend voetbal, maar vernieuwende trainingsmethoden die kunnen helpen om spelers beter te maken.

En ik zie ook graag 17 overwinningen, maar wel graag met aanvallend voetbal. En dat is nog even afwachten met Ten Hag.
Laat Ajax eerst maar eens een lange neus trekken richting F en P.. Kampioen worden en als dit gepaard gaat met intentie en herkenbaar voetbal dan voor nu is dat ook goed..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Erik ten Hag

Bericht door ferry » zo jan 07, 2018 5:41 pm

Wat is "met intentie" en "herkenbaar"? PSV-voetbal is ook heel herkenbaar, maar hoef ik bij Ajax niet te zien.

Lange neus trekken naar Feyenoord en vooral PSV lijkt me een goed plan, doen we! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Erik ten Hag

Bericht door ferry » zo jan 07, 2018 5:50 pm

Van Ajax1
Ten Hag: “Ajax is de meest fascinerende club van Nederland”
Geschreven door Jessica Westdijk 07 jan 2018 om 16:01

Erik ten Hag beleefde zondag zijn eerste dag als trainer van Ajax. Hij verruilde deze winterstop FC Utrecht voor de Amsterdamse club. “De laatste week voor de winterstop werd het concreet. Ga je daar op in of niet? Je begint liever in de zomer , maar deze kans kwam voorbij. Ajax is de meest fascinerende club van Nederland, dus ik heb besloten erop in te gaan”, vertelt hij aan FOX Sports.

Contact met Overmars
“Marc en ik kennen elkaar al een tijdje. Hij heeft mij mede aangesteld bij Go Ahead Eagles, het contact is altijd gebleven. Het is nooit eerder concreet geworden richting de trainerspositie bij Ajax”, vervolgt Ten Hag. “Ik heb me er nooit mee bezig gehouden, want ik was trainer van Utrecht. Dus ik hield me niet bezig met wat er bij andere clubs kon gebeuren.”

Principes
De komende tijd wordt het vooral observeren en inleven voor Ten Hag en Schreuder, zo geeft hij zelf ook aan. Hij geeft aan vast te houden aan bepaalde principes, maar ook vernieuwing aan te willen brengen: “In eerste instantie heeft Ajax een eigen, aanvallende, dominante stijl. Maar we zullen ook vernieuwen. Innovatief zijn past ook bij Ajax. we willen zeker een aantal impulsen proberen te zetten. Ik denk wel dat 4-3-3 heilig is, maar het ligt er wel aan hoe je het uitvoert. Het moet in ieder geval dynamisch zijn, met veel spelers tussen de linies en positiewisselingen.”

Kampioen worden
Waarom hij goed bij Ajax past? “Het is altijd lastig zeggen van jezelf, maar ik ben altijd een trainer die uitgaat van initiatief nemen en creativiteit. Ik heb verschillende creatieve spelers tot grote hoogte gebracht en laten excelleren. Daarom denk ik dat ik ook goed bij Ajax kan passen.” De eerst doelen zijn in ieder geval duidelijk: “Ik ga er van uit dat we Feyenoord verslaan. Ajax moet kampioen worden.”
Hij zegt in ieder geval de juiste dingen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door InnerHarbour » zo jan 07, 2018 6:00 pm

Het is altijd lastig zeggen van jezelf
Maar wel in die paar rotregels 11 maal het woord "ik" gebruiken en dan laat ik :hypocrite.gif: de andere verwijzingen naar zichzelf nog buiten beschouwing. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Erik ten Hag

Bericht door ferry » zo jan 07, 2018 6:11 pm

Prima, deed Van Gaal ook altijd. Moet dus wel een goeie zijn! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door mattie » zo jan 07, 2018 6:13 pm

Historicus schreef:Ten Hag heeft Richard Witschge toegevoegd aan de trainersstaf voor het trainingskamp dezer dagen. Een goede zet? :confused.gif:

Vind ik wel.. Heeft als 1 van de weinigen F te kak heeft gezet en is een echte Ajaxcied
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » zo jan 07, 2018 6:37 pm

mattie schreef:
Historicus schreef:Ten Hag heeft Richard Witschge toegevoegd aan de trainersstaf voor het trainingskamp dezer dagen. Een goede zet? :confused.gif:

Vind ik wel.. Heeft als 1 van de weinigen F te kak heeft gezet en is een echte Ajaxcied
Ajacied. :blush.gif:

Maar idd. Logischerwijs heeft iemand die fey flink voor lul zet (en op een stuk leukere manier dan Nick Viergever) voor eeuwig een paar streepjes voor.
diverse kakkerlakken beweerden dat ze vooral pissig waren op Witschge dat hij het in de Arena deed en niet in de Kuip durfde te doen.

nu... ik denk dat ze maar blij mogen zijn. :biggrin.gif: krachtsverschil tussen :blush.gif: :blush.gif: Jari Litmanen, Arveladze, Sar, Boertjes, Witschge en Kees van Wonderen en co :blush.gif: was die dag zo groot dat de Kuip deze actie schuimbekkend had toegekeken om toch maar niet het veld op te gaan. misschien dat er 1 of 2 seizoenkaarthouders in de gracht waren gevallen om louter nog te kunnen horen dat Ajax er voor de grap nog 4 of 5 extra in had geschoten. Gewoon omdat 't die dag kon

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » zo jan 07, 2018 6:40 pm

Cruijff schreef:
Historicus schreef:Ten Hag heeft Richard Witschge toegevoegd aan de trainersstaf voor het trainingskamp dezer dagen. Een goede zet? :confused.gif:
Jep! denk, ook om andere redenen dan bovengenoemde dat 't wel een prima toevoeging is.
Zal ik uitleggen waarom?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » zo jan 07, 2018 6:42 pm

Historicus schreef:Ten Hag heeft Richard Witschge toegevoegd aan de trainersstaf voor het trainingskamp dezer dagen. Een goede zet? :confused.gif:
Cruijff schreef:Jep! denk dat 't wel een prima toevoeging is.
Zal ik uitleggen waarom?



Witschge is niet louter een sfeermaker of "kaartvriendje" bij potjes klaverjassen en (bluf)poker.

Met beide Witschges kun je enorm lachen, maar de jongste R.I. loopt de dag niet uitsluitend erg veel lullend, kaartend en met het ter plekke bedenken van dagelijks weet ik hoeveel verschillende (voetbal)weddenschappen door te brengen.
Bij Witschge gaat het puur om techniek en om winnen.

Is dat belangrijk? Mwa er moet af en toe wel gelachen worden.
99% vd voetballers heeft kinderlijk duidelijke aanwijzingen nodig. Hapklare brokken. Omdat oa Michels en Van Gaal van lang niet iedere selectiespeler qua intellect een hoge dunk heeft schreeu(wd)en beiden de selectie toe in peutertaal.

Het gros van de voetballers krijgt z'n aanwijzingen het liefst simpel uitgelegd, met humor en als het even kan nog ff ter plekke voorgedaan.


Eriksen wordt nu alom gezien als 1 van de beste middenvelders in de Premier League. Maar om te bedenken dat je een wedstrijd tegen FC Twente misschien kunt winnen dankzij een afstandschot :blush.gif: :blush.gif: voor zoiets simpels had ie nog maar vrij kort terug nog een assistentje genaamd Bergkamp nodig:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/er ... ~ad256bd4/

Eriksen: 'Ik heb goed naar Bergkamp geluisterd' Dennis Bergkamp hield Ajacied Christian Eriksen in de rust van de topper tegen FC Twente voor dat de kansjes vanzelf zouden komen. 'Hij zei: je krijgt a ...............................

wimpey
Berichten: 52003
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » zo jan 07, 2018 7:29 pm

Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...

Mr. Ajax
Berichten: 14563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » zo jan 07, 2018 8:56 pm

wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...

Oh, vertel...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » ma jan 08, 2018 12:32 am

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...

Oh, vertel...
Jaaaaa wimpey sure. :biggrin.gif: :biggrin.gif: ik word hier regelmatig voor fantast uitgemaakt of soms voor rancuneus / op wraak belust mannetje. Maar jij maakt het ook lekker bont met je 'ons kent ons dingetjes vanuit Amsterdam'.

Richard Witschge is idd een treiteraar. Een pestventje. Maar hij deugt wel. Plagen en pesten gebeurt overal, op kinderdagverblijven zie ik niets anders.
Of wat dacht je van de gemiddelde internet comments waar diverse sporters letterlijk van wakker liggen? :blush.gif:

Je eigen teamgenoten moet je dagelijks gewoon lekker stangen, bij tijden zelfs stevig afbranden. :biggrin.gif: feyemoorders en edsv-ers en -door buitenlandse investeerders gesponsorde clubs- moet je bij gelegenheden lekker voor lul zetten, dat is Ajax.


Ga een boerke uit Eindhoven een beetje op de kast jagen en hij schiet nog rapper dan je een stereotoren kunt weggeven in de stress. Z'n accentje wordt nog lulliger, zijn beentjes gaan trillen en de landstitel leveren ze zo bij je in. :drecul.gif: Richard, welkom in de staf! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Marillion » ma jan 08, 2018 7:39 am

Afbeelding

Case Closed. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma jan 08, 2018 8:31 am

Witschge is de nieuwe cultuurbewaker :hypocrite.gif:
leert ze allemaal hooghouden
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52003
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma jan 08, 2018 11:19 am

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...
Oh, vertel...
Prominent lid van de 5e colonne. Zo'n achterbakse roddelnicht die zelf het trainersvak totaal niet beheerst, maar het desondanks iedere trainer (zeker iemand van buitenaf) lastig kan maken met z'n verzuurde gezeik.

Goede zet van EtH om hem erbij te halen. Laat 'm maar individueel wat aankloten met spelers en geef 'm de indruk dat ie - als cultuurbewaker uit de boezem van de club of iets in die trant - belangrijk is.

In de ideale wereld schop je zo'n figuur gewoon op de keien, want hij kan niet veel. Maar bij Ajax gaat het er niet altijd om wat je kunt, maar wie je kent. Dus kun je 'm beter in je inner circle hebben, want dan heb je invloed op wat zo'n ongeleid projectiel uitkraamt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » ma jan 08, 2018 11:44 am

wimpey schreef: In de ideale wereld schop je zo'n figuur gewoon op de keien, want hij kan niet veel. Maar bij Ajax gaat het er niet altijd om wat je kunt, maar wie je kent. Dus kun je 'm beter in je inner circle hebben, want dan heb je invloed op wat zo'n ongeleid projectiel uitkraamt.
Waarom is een projectiel met een grote waffel zo ongeleid dan?

En van wie of wat zou R. Witschge 'leiding' moeten krijgen?

Diverse lieden die regelmatig lunchen aan De Ronde Tafel kunnen aardig van leer trekken als ze het maar pet vinden wat het 1e elftal laat zien. Prima dat men kritisch blijft, toch? Zeker een linkspoot als Ziyech mag weleens een wat minder fluwelen behandeling krijgen wanneer ie werkelijk kut met peren speelt.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11933
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Erik ten Hag

Bericht door Sandro » di jan 09, 2018 7:23 am

Goede teksten. De man lijkt een plan te hebben.

https://youtu.be/acCDqcRcHhk
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Toppie » di jan 09, 2018 8:12 am

Mano schreef:Witschge is de nieuwe cultuurbewaker :hypocrite.gif:
leert ze allemaal hooghouden
Nou niet helemaal, zijn opa was Pipo (Cor Witschge), dus die geintjes zijn niet vreemd :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 18956
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Erik ten Hag

Bericht door Wouter » di jan 09, 2018 9:26 am

Cruijff schreef:
Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...

Oh, vertel...
Jaaaaa wimpey sure. :biggrin.gif: :biggrin.gif: ik word hier regelmatig voor fantast uitgemaakt of soms voor rancuneus / op wraak belust mannetje. Maar jij maakt het ook lekker bont met je 'ons kent ons dingetjes vanuit Amsterdam'.

Richard Witschge is idd een treiteraar. Een pestventje. Maar hij deugt wel. Plagen en pesten gebeurt overal, op kinderdagverblijven zie ik niets anders.
Of wat dacht je van de gemiddelde internet comments waar diverse sporters letterlijk van wakker liggen? :blush.gif:

Je eigen teamgenoten moet je dagelijks gewoon lekker stangen, bij tijden zelfs stevig afbranden. :biggrin.gif: feyemoorders en edsv-ers en -door buitenlandse investeerders gesponsorde clubs- moet je bij gelegenheden lekker voor lul zetten, dat is Ajax.


Ga een boerke uit Eindhoven een beetje op de kast jagen en hij schiet nog rapper dan je een stereotoren kunt weggeven in de stress. Z'n accentje wordt nog lulliger, zijn beentjes gaan trillen en de landstitel leveren ze zo bij je in. :drecul.gif: Richard, welkom in de staf! :biggthumpup.gif:
Hij kan mooi de rol van mes-in-de-rugsteker overnemen van Bergkamp.

Als ik PSV'er was, zou ik flink moeten lachen om al die arrogante matties in die slangenkuil. Overmars die het jammer vindt dat er niet van PSV gewonnen wordt omdat hij daardoor vijand Bergkamp nog niet kan liquideren... :smallgrin.gif:

Ben benieuwd hoe lang Ten Hag daar overleeft. Enerzijds is het natuurlijk een groot voordeel dat hij geen Ajax-verleden heeft. Hij trekt zich daardoor waarschijnlijk minder aan van al die spelletjes daar. Anderzijds betekent dat ook dat hij snel zondebok zal worden als er weer eens een krankzinnig beleid gevoerd wordt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » di jan 09, 2018 11:55 am

Wouter schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...
Hij kan mooi de rol van mes-in-de-rugsteker overnemen van Bergkamp.

Als ik PSV'er was, zou ik flink moeten lachen om al die arrogante matties in die slangenkuil. Overmars die het jammer vindt dat er niet van PSV gewonnen wordt omdat hij daardoor ......
[/quote]



PSV Calimerootjes doen liever huilie huilie dan dat ze lachen.
In april / mei 2018 zal het ze vooral pijn doen dat trainerke Cocu met 3-0 op de kloten kreeg van een trainer die al op de wip zat.

De nuance :hypocrite.gif: ontbreekt weer lekker wat betreft wimpey / wouter / wie moet wiebelen :hypocrite.gif: niet iedereen :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: in slangenkuilen to the bones Vitesse en Ajax lopen met messen te steken. Zelfs figuren als Sar, Overmars, Theo Janssen, Marcel van Roosmalen, Mike Verweij en zeker Dennis Bergkamp niet...

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door D_skilled » di jan 09, 2018 5:51 pm

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...
Oh, vertel...
Prominent lid van de 5e colonne. Zo'n achterbakse roddelnicht die zelf het trainersvak totaal niet beheerst, maar het desondanks iedere trainer (zeker iemand van buitenaf) lastig kan maken met z'n verzuurde gezeik.

Goede zet van EtH om hem erbij te halen. Laat 'm maar individueel wat aankloten met spelers en geef 'm de indruk dat ie - als cultuurbewaker uit de boezem van de club of iets in die trant - belangrijk is.

In de ideale wereld schop je zo'n figuur gewoon op de keien, want hij kan niet veel. Maar bij Ajax gaat het er niet altijd om wat je kunt, maar wie je kent. Dus kun je 'm beter in je inner circle hebben, want dan heb je invloed op wat zo'n ongeleid projectiel uitkraamt.
Yep, Richard is een ouwehoer. En die kan je maar beter dicht bij je hebben.
Ten Hag, de Ajacieden en de vijfde colonne

Het was logischerwijs even wennen bij Ajax. ‘Inleven’, zoals Erik ten Hag dat zelf noemt. Bij de ‘meest fascinerende club van Nederland’. Ik vind dat een mooie omschrijving van de nieuwe trainer.

In zijn eerste interview in Amsterdam praatte Ten Hag vooral over ‘wij’ en over dingen die ‘wij willen toevoegen aan Ajax’. Hij was nog niet helemaal onderdeel van de club, zo leek het.

Het stomme rolkoffertje met een FC Utrecht-logo dat Ten Hag uit z’n auto haalde, werd natuurlijk enorm uitvergroot. Een heel social mediageniek itempje, waar iedereen weer prima over kon twitteren, discussiëren en duimpjes omhoog mee kon scoren.

Net als het koffertje kregen direct ook z’n accent en Ten Hags nogal schorre stem de volle aandacht. Beetje jammer allemaal. De enig echt relevante vraag: wat gaat Ten Hag als trainer met nu ook ‘zijn’ Ajax voor elkaar krijgen in Amsterdam en op de Nederlandse velden?

Freek Jansen van Voetbal International deed al voor de jaarwisseling een nobele poging Ten Hag te wegen. ‘Een pragmatische realist die voor een cultuuromslag gaat zorgen’, was zijn conclusie, als ik het kort samenvat. Hebben we dat rolkoffertje ook meteen verklaard: ik moet toch mijn spullen meenemen, zal Ten Hag ’s ochtends gewoon hebben gedacht.

Of Ten Hag op de lange termijn slaagt als Ajaxtrainer is niet eens zozeer afhankelijk van zijn eigen wil om top te presteren. Dat zit volgens mij wel goed. Fred Rutten noemde hem al een ‘24/7-trainer’, een man die met hart en ziel werkt aan een strak plan, dag en nacht.

Als ik zo oneerlijk mag zijn Ten Hag te vergelijken met trainers uit de geschiedenis van Ajax, dan zie ik hem in de lijn van Rinus Michels, Louis van Gaal en Co Adriaanse passen. Streng, hard maar uiteindelijk wel uitgaand van ‘het totale-mens-principe’. Niet in de lijn van Stefan Kovacs, Morten Olsen of Ronald Koeman. Goede trainers, maar niet zo streng in hun eigen leer.

Het succes of het falen van Ten Hag is ook niet per se afhankelijk van de Ajaxselectie. Die herbergt genoeg kwaliteit om de schaal alsnog binnen te halen. En als je wint en de blik vooruit hebt gericht, heb je vrienden. Ook onder de Ajaxaanhang. Kijk maar naar Peter Bosz.

Het grootste obstakel kan de club Ajax zelf zijn, gek genoeg. De fameuze en soms onzichtbare vijfde colonne die altijd heeft bestaan en die achter de schermen soms snoeihard en kritisch is als iemand niet in het pulletje valt. Zo bezien is het een eerste tactische meesterzet van Ten Hag Ajacied Richard Witschge mee te nemen op trainingskamp. Als iemand uit de colonne gaat lopen zeiken, kan Witschge op z’n Amsterdams toevoegen: “Hou effe lekker op ouwe, we zijn toch goed bezig?”
https://www.ajaxlife.nl/blog/ten-hag-de ... de-colonne

Wouter
Berichten: 18956
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Erik ten Hag

Bericht door Wouter » di jan 09, 2018 6:06 pm

Cruijff schreef:
Wouter schreef:
wimpey schreef:Slimme zet van EtH om die Witschge erbij te halen. Naar mannetje. Keep your friends close...
Hij kan mooi de rol van mes-in-de-rugsteker overnemen van Bergkamp.

Als ik PSV'er was, zou ik flink moeten lachen om al die arrogante matties in die slangenkuil. Overmars die het jammer vindt dat er niet van PSV gewonnen wordt omdat hij daardoor ......


PSV Calimerootjes doen liever huilie huilie dan dat ze lachen.
In april / mei 2018 zal het ze vooral pijn doen dat trainerke Cocu met 3-0 op de kloten kreeg van een trainer die al op de wip zat.

De nuance :hypocrite.gif: ontbreekt weer lekker wat betreft wimpey / wouter / wie moet wiebelen :hypocrite.gif: niet iedereen :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: in slangenkuilen to the bones Vitesse en Ajax lopen met messen te steken. Zelfs figuren als Sar, Overmars, Theo Janssen, Marcel van Roosmalen, Mike Verweij en zeker Dennis Bergkamp niet...
Ik heb je posting vijf keer gelezen, maar begrijp er geen hol van. Misschien ligt dat aan dat rare Amsterdamse taaltje? :confused.gif: :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cluijffert » di jan 09, 2018 6:35 pm

Oh, maar bij Ajax heerst dat walgelijke incestueuze cultuurtje van 'Mokumers' die elkaar lekker de spreekwoordelijke bal toeschuiven. Een old-boys vangnet, maar dan een van het meer obscure soort. Da's bij meer clubs wel, maar nergens zoals hier. Dat mag Wouter best benoemen hoor.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9098
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jan 09, 2018 6:51 pm

Toen ik het las dacht ik dat het een post van Toppie was... alleen de lengte ervan verraadde dat het toch iemand anders moest zijn.

Plaats reactie