Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » do feb 21, 2013 3:18 pm

Ik denk dat hij naar Ajax komt ja.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » do feb 21, 2013 3:49 pm

Yopi schreef: Voor de rest van de transfersom probeerden ze een investeer te vinden.
:hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » do feb 21, 2013 3:53 pm

Klopt natuurlijk niet. PSV heeft geld genoeg volgens Baseman.
IK GELOOF!!!!!!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door goodfella » do feb 21, 2013 8:05 pm

Rishi schreef:Klopt natuurlijk niet. PSV heeft geld genoeg volgens Baseman.
Baseman heeft dyscalculie. Neem het hem dus niet kwalijk dat ie louter onzin uitkraamt over dit onderwerp.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Demosthenes » vr feb 22, 2013 12:32 am

Wat "Scouting, financiële zaken en toekomst" betreft, de titel van de topic:

Na de uitschakeling van vanavond heeft de scouting heel veel te doen, want met de "Schönes" (Niet dat het alleen om hem gaat) komt Ajax niet verder.
De financiële zaken: Ajax is zo trots het winst heeft behaald door zijn beste spelers te verkopen. Het voetballen is daaraan ondergeschikt?
De toekomst: We moeten nog drie à vijf jaar wachten op Europees succes, maar de Nederlandse competitie lijkt mij steeds zwakker en Ajax scoort niet meer/doet het niet beter dan de laatste jaren, ik vrees voor die toekomst. Ik snap dat ik moet wachten, is het geen drie jaar, dan wel tien jaar of nog langer voordat de nieuwe "filosofie" vruchten begint af te werpen, maar ik ben al wat ouder, ik zou graag iets eerder dan 2023 die successen zien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopi » vr feb 22, 2013 12:37 am

Los van alles, bepaalde spelers zijn niet te houden. Vertonghen en Anita wilden per se weg, dan houdt het op. Dat kun je Ajax niet verwijten. Tegelijkertijd vind je niet zomaar even opvolgers van hetzelfde niveau voor die jongens, je zult dus de spelers die je hebt moeten laten doorgroeien.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Demosthenes » vr feb 22, 2013 1:01 am

Yopi schreef:Los van alles, bepaalde spelers zijn niet te houden. Vertonghen en Anita wilden per se weg, dan houdt het op. Dat kun je Ajax niet verwijten. Tegelijkertijd vind je niet zomaar even opvolgers van hetzelfde niveau voor die jongens, je zult dus de spelers die je hebt moeten laten doorgroeien.
Wat Vertonghen betreft, ga ik met je mee, maar Anita? Anita heeft onder FdB nauwelijks op zijn favoriete plek gespeeld, de plek waarop hij in de Ajaxjeugd ook speelde. Nee, FdB zag geen linksback in hem, zei FdB regelmatig en waar moest hij spelen? Juist als linksback. De spits valt weg. De Jong gaat naar de spits, Janssen is geen verdedigende middenveleder meer en Anita is de enige (met Enoh!) die dat zou kunnen, Anita is beter dan Enoh, mag daar spelen en vanaf dat moment gaat het goed. Anita snapt gelukkig, voor hem, dat FdB voor een ander kiest en vertrekt. Heel slim van Anita, nu speelt hij in de PL, in de EL en verdient een veelvoud.

Theo Janssen vertrok omdat FdB hem blijkbaar geen basisplaats in het vooruitzicht stelde, dezelfde FdB die hem heeft gekocht voor € 3.2 miljoen. In dat geval snapt Janssen dat hij mag blijven, maar zelden zal spelen (als iedereen fit is)

Neem ik FdB van alles kwalijk? Nee, hij begint net, maakt veel fouten, zoals beginners die nu eenmaal maken. Heeft hij het vak geleerd, dan vertrekt hij? Ik heb het na de aanstelling van Wouters, daarna die van Blind ook al gesteld: Waarom niet eerst die fouten maken bij een andere vereniging? Koeman was tactisch al goed, maar haalt nu toch veel meer uit Feyenoord dan wat hij er vijf jaar geleden (of langer!) uitgehaald zou hebben, hij heeft toch ook van zijn fouten geleerd?

We hebben nu Van Kinsbergen (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Van der Sar (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Bergkamp (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Overmars (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?) Jonk, bij Volendam mislukte alles (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?)en FdB. Beheersen zij het vak (Als zij daartoe in staat zijn) blijven ze dan bij Ajax? Ajax is gedoemd een opleidingsinstituut te worden? Opleiden voor Barcelona of toch maar niveau-Fulham?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » vr feb 22, 2013 8:17 am

Demosthenes schreef: Anita snapt gelukkig, voor hem, dat FdB voor een ander kiest en vertrekt. Heel slim van Anita, nu speelt hij in de PL, in de EL en verdient een veelvoud.
Anita vertrekt vanwege FdB naar de PL. Uh huh.
Nee, hij begint net, maakt veel fouten, zoals beginners die nu eenmaal maken.
Heeft de eredivisie al vaker gewonnen dan menig ander trainer. :hypocrite.gif: FdB heeft nooit de fout gemaakt zijn spelers af te fakkelen en hij schippert niet met de speelwijze. Dan ben je al een heel eind.
We hebben nu Van Kinsbergen (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Van der Sar (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Bergkamp (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?), Overmars (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?) Jonk, bij Volendam mislukte alles (ooit op dat niveau actief in de voetbalwereld?)en FdB.
Woord 'nu' begrijp ik niet. Impliceert dat legio voorgangers bij Ajax wél over relevante ervaring binnen de voetbalwereld beschikten.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Demosthenes » vr feb 22, 2013 9:41 am

Anita heeft de juiste keuze gemaakt, FdB zou zijn aanvoerder Siem niet hebben gepasseerd, Eriksen zou er altijd hebben gestaan, Janssen zou ondanks alles vaak spelen, hij stelde Anita aan het begin van de competitie toch ook niet op als verdedigende middenvelder toen Anita er nog wel zat (FdB komt wel op De Toekomst, heeft Anita jaren op die plek zien voetballen, zei publiekelijk dat hij Anita niet als back zou opstellen, maar deed het later toch, beginnersfout?). Ik snap de nakende onfeilbaarheid van FdB niet. Hij is nog geen grote trainer en ik hoop voor hem dat hij dat wordt, wat ik hoopte van Blind, Wouters en MvB, ook met Ajax als eerste club en verantwoordelijk voor Ajax 1. Koeman is nu ook beter als trainer dan toen hij, na Vitesse, bij Ajax kwam. Zou zo maar door de ervaring kunnen komen. FdB komt nu nog niet verder dan "verkeerde keuzes maken".

Hetzelfde geldt voor de "Groep van der Sar", beginnend in dit wereldje en Overmars en Jonk (De Blind van Volendam?) hebben iets in de eerste divisie gedaan, maar een groot succes was Jonk niet:
Na zijn carrière werd Jonk eerst analyticus bij NOS Studio Sport, alvorens hij terugkeerde naar zijn jeugdliefde FC Volendam, eerst als lid van de technische commissie, later als bestuurslid technische zaken. In april 2007 stapte Jonk op als bestuurslid technische zaken, vanwege kritiek vanuit de supporters vanwege enkele vermeende miskopen. Hij werd opgevolgd door Peter Wijker.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Jonk#T ... ri.C3.A8re
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopi » vr feb 22, 2013 9:59 am

Demo, Anita heeft niet voor niets Raiola ingehuurd. Raiola brengt spelers het liefst zo snel en zo vaak mogelijk weg.

Theo Janssen wilde meer status dan De Boer hem kon garanderen, dan houdt het op. Dat het met Janssen geen doorslaand succes geworden is verbaast me niets. Past niet bij Ajax en is een typische local hero. Janssen heeft er lang niet alles uitgehaald en dat ligt helemaal aan hem. Ik heb best iets op Frank de Boer aan te merken, maar mijn bezwaren liggen eerder op het tactische vlak. Ik vind dat hij prima met spelers omgaat. Alleen met El Hamdaoui ging hij duidelijk de mist in, maar zoiets kan een beginnende trainer een keer overkomen.

Maar ik begrijp dat jij, zo kort na de teleurstellende uitschakeling van gisteravond, de gehele leiding van Ajax wilt afschieten, nog voordat die mensen zich hebben kunnen bewijzen? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Yopi op vr feb 22, 2013 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » vr feb 22, 2013 9:59 am

Kan iemand anders Demo in helder Nederlands uitleggen dat Anita's vertrek naar de PL, een mega-competitie en het grote geld géén vlucht was? En dat Anita die prachttransfer voor een belangrijk deel aan FdB te danken had?

En dat Jonk, Sar e.c. bij intrede niet over minder ervaring binnen de voetballerij beschikken dan Boog, Aat e.c. bij intrede?

Merci.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » vr feb 22, 2013 10:12 am

Mwahhhhh ik denk dat Anita niet het 100% vertrouwen voelde.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » vr feb 22, 2013 10:22 am

Rishi schreef:Mwahhhhh ik denk dat Anita niet het 100% vertrouwen voelde.
Ok, hij is naar het grote geld gevlucht vanwege FdB. :smallgrin.gif:

Hoe gaat het eigenlijk met Anita? Ik zie hem niet in Oranje. Waar speelt ie bij Newcastle? Speelt ie bij Newcastle?

En zijn Vertonghen, VDW, Suarez en Steek ook vanwege FdB gevlucht? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door zeux » vr feb 22, 2013 10:28 am

wimpey schreef:Kan iemand anders Demo in helder Nederlands uitleggen dat Anita's vertrek naar de PL, een mega-competitie en het grote geld géén vlucht was? En dat Anita die prachttransfer voor een belangrijk deel aan FdB te danken had?

En dat Jonk, Sar e.c. bij intrede niet over minder ervaring binnen de voetballerij beschikken dan Boog, Aat e.c. bij intrede?

Merci.
Volgens mij is het veel fijner voor de forumcultuur als je niet zo eeuwig brallend afzeikend reageert op een tegenmening die je niet zint.

Probeer eens te argumenteren, in plaats van iemand tekstueel doormidden te willen trappen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » vr feb 22, 2013 10:31 am

wimpey schreef:
Rishi schreef:Mwahhhhh ik denk dat Anita niet het 100% vertrouwen voelde.
Ok, hij is naar het grote geld gevlucht vanwege FdB. :smallgrin.gif:

Hoe gaat het eigenlijk met Anita? Ik zie hem niet in Oranje. Waar speelt ie bij Newcastle? Speelt ie bij Newcastle?

En zijn Vertonghen, VDW, Suarez en Steek ook vanwege FdB gevlucht? :hypocrite.gif:
Ik zeg niet dat hij gevlucht is. Ik zeg alleen dat hij niet het volledige vertrouwen voelde.
Tussen vluchten en 100% vertrouwen zit een groot gat Wimpey.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopi » vr feb 22, 2013 10:31 am

De ouders van Vurnon zijn van Curacao naar Nederland verhuisd zodat Vurnon dan profvoetballer kon worden. Hij zat ook bijna meteen bij Ajax. Die jongen grijpt zijn kansen, dat heeft hij van huis uit meegekregen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door zeux » vr feb 22, 2013 10:37 am

Yopi schreef:De ouders van Vurnon zijn van Curacao naar Nederland verhuisd zodat Vurnon dan profvoetballer kon worden. Hij zat ook bijna meteen bij Ajax. Die jongen grijpt zijn kansen, dat heeft hij van huis uit meegekregen.
Het beleid moet juist toch worden dat dit soort jongens langer bij Ajax blijft en niet bij de eerste de beste gelegenheid vertrekt?

Voor hemzelf denk ik dat het beter was geweest als hij nog een paar jaar extra ervaring bij Ajax had gegrepen. Bij Newcastle breekt hij ook nog geen potten. Je moet hem dan wel (kunnen) overtuigen dat dit ook de beste keus is én dat Ajax inderdaad een context is waarin hij kan (door)groeien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopi » vr feb 22, 2013 10:42 am

De speler bepaalt, Zeux. Dat weet jij ook wel. Ajax moet de best denkbare voorwaarden scheppen in de hoop spelers langer te kunnen behouden, maar dan nog is niets zeker.

Hij kan daar geen potten breken? Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Hij speelt in de PL en verdient bakken met geld. Je kunt moeilijk verwachten dat hij daar een vedette wordt want dat was hij hier ook niet.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Demosthenes » vr feb 22, 2013 10:43 am

Yopi schreef:Demo, Anita heeft niet voor niets Raiola ingehuurd. Raiola brengt spelers het liefst zo snel en zo vaak mogelijk weg.

Theo Janssen wilde meer status dan De Boer hem kon garanderen, dan houdt het op. Dat het met Janssen geen doorslaand succes geworden is verbaast me niets. Past niet bij Ajax en is een typische local hero. Janssen heeft er lang niet alles uitgehaald en dat ligt helemaal aan hem. Ik heb best iets op Frank de Boer aan te merken, maar mijn bezwaren liggen eerder op het tactische vlak. Ik vind dat hij prima met spelers omgaat. Alleen met El Hamdaoui ging hij duidelijk de mist in, maar zoiets kan een beginnende trainer een keer overkomen.

Maar ik begrijp dat jij, zo kort na de teleurstellende uitschakeling van gisteravond, de gehele leiding van Ajax wilt afschieten, nog voordat die mensen zich hebben kunnen bewijzen? :confused.gif:
De vraag is waarom Anita ineens die Raiola inschakelde, natuurlijk weet iedereen dat er dan een transfer volgt/kan volgen. Anita had nog niet zo lang een basisplaats, die kreeg hij toen de spits geblesseerd raakte, niet omdat de trainer hem daar zo graag wilde hebben, hij had nauwelijks een andere keuze. Blind is toch geen linksback geworden, omdat FdB hem zo goed vond! Die spits gaat weer voetballen, de man die op jouw plek kan spelen, wordt de nieuwe aanvoerder, dan lijkt mij duidelijk dat er geen basisplaats is voor Anita en weer wachten totdat er iemand geblesseerd raakt als je ook naar de PL kan? Wie doet dat?

Janssen is gehaald door het TH, kreeg blijkbaar toen wel het vertrouwen, speelde op de verkeerde plaats, fouten worden er nu eenmaal gemaakt. Zijn vertrek heeft Ajax veel gekost, maar zulke dingen gebeuren.
Maar ik begrijp dat jij, zo kort na de teleurstellende uitschakeling van gisteravond, de gehele leiding van Ajax wilt afschieten, nog voordat die mensen zich hebben kunnen bewijzen?
Aan wat iemand begrijpt kan ik niets doen, maar welke trainer heeft langer dan FdB de tijd gekregen om aan een goed Ajax te bouwen? Na midden jaren negentig met Van Gaal alleen Koeman.

Dat bewijzen is wel een probleem, als je vooraf al stelt dat je daar vijf, misschien wel zeven jaar op moet wachten. Mag je dus zeven jaar geen kritiek hebben? Je mag natuurlijk niet teleurgesteld zijn in die zeven jaar, want alles is opgeofferd aan die periode erna. Ik denk niet dat dit ergens in de top gebeurt.

Mijn kritiek richt zich al twee jaar op de speelwijze van Ajax, het boeit totaal niet meer, dat rondspelen, weinig kansen tegen ploegen sterker dan RKC, geen acties meer, alleen maar rondtikken. Ik begrijp dat sommigen wel genieten van dit Ajax, maar de twee keer dat ik dit seizoen in de Arena was, hoorde ik om me heen, totaal andere geluiden. Ik heb me een paar maanden geleden al afgevraagd of er volgend seizoen weer minder seizoenskaarten worden verkocht, ik ben bang dat velen wegblijven (Nu maar hopen dat de wachtlijst lang genoeg is), dat geluid hoorde ik toen in ieder geval wel. Zijn dat dan slechte supporters? Er zijn er bij die uren moeten reizen om Ajax te zien, zo slecht zijn ze niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door zeux » vr feb 22, 2013 10:48 am

Yopi schreef:De speler bepaalt, Zeux. Dat weet jij ook wel.
Absoluut.

Maar ik herinner mij van het interview met Jonk & Bergkamp dat het hun ambitie is dat de context bij Ajax zo interessant wordt, dat de speler ànders beslist als een club als Newcastle vroeg in hun carrière voorbij komt. Dat is een goed streven. Ik hoop dat hen dit lukt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopi » vr feb 22, 2013 11:28 am

Ik hoop het ook, Zeux. Daar zijn we het dan in elk geval over eens. :biggthumpup.gif:

@Demo: waarom Anita die pizzabakker inhuurt? Kwestie van wederzijds belang. Die pizzabakker is een verdomd goede zaakwaarnemer, wat je verder ook van hem vindt, en spelers van Ajax zijn interessant voor hem.

Feit is dat spelers van Raiola vaak snel voor het buitenlands avontuur kiezen. Anita zal dus al over een vertrek hebben nagedacht. Dat mag toch? Die jongens heb je erbij. Seedorf was ook zo weg.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Demosthenes » vr feb 22, 2013 11:34 am

Yopi schreef:Ik hoop het ook, Zeux. Daar zijn we het dan in elk geval over eens. :biggthumpup.gif:

@Demo: waarom Anita die pizzabakker inhuurt? Kwestie van wederzijds belang. Die pizzabakker is een verdomd goede zaakwaarnemer, wat je verder ook van hem vindt, en spelers van Ajax zijn interessant voor hem.

Feit is dat spelers van Raiola vaak snel voor het buitenlands avontuur kiezen. Anita zal dus al over een vertrek hebben nagedacht. Dat mag toch? Die jongens heb je erbij. Seedorf was ook zo weg.
Natuurlijk wederzijds belang, maar ik heb al eerder geschreven, waarom kiest Anita ineens voor hem; Raiola was niet eerder zijn zaakwaarnemer en de speler kiest zelf zijn zaakwaarnemer. Anita kon toch aan zien komen dat hij niet werd opgesteld, in ieder geval niet op de plaats waar hij dacht verder te kunnen komen; daarom kiest hij voor Railoa, weer (half) dertiende man zijn is niet goed voor zijn ontwikkeling. Ik geef hem groot gelijk, Ajax is geen eindstation meer voor een speler, tenzij die speler niet beter kan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Marillion » vr feb 22, 2013 11:38 am

Als ik speler was zou ik ook naar Raiola stappen. Wat die kerel allemaal wel niet heeft verkocht is ronduit indrukwekkend.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » vr feb 22, 2013 11:49 am

Zeux schreef: Probeer eens te argumenteren, in plaats van iemand tekstueel doormidden te willen trappen.
Is me ontgaan dat je mod bent geworden, Zeux. Congrats man!
Zeux schreef: Het beleid moet juist toch worden dat dit soort jongens langer bij Ajax blijft en niet bij de eerste de beste gelegenheid vertrekt?
Anita debuteerde onder Blind, in 05/06, in Ajax-1. Gozer heeft dus in 7 seizoenen in Ajax-1 gespeeld. Die jongen was klaar bij Ajax. En hij wilde cashen. Net zoals Vertonghen. En Steek.

2 titels met Ajax doen het goed op Anita's CV. Ik denk dat hij wat anders over FdB denkt dan Demo denkt dat hij over FdB zal denken.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » vr feb 22, 2013 11:55 am

Demosthenes schreef: De vraag is waarom Anita ineens die Raiola inschakelde, natuurlijk weet iedereen dat er dan een transfer volgt/kan volgen.
Dat is geen vraag, dat is duidelijk. Anita had Lulofs als zaakwaarnemer, maar die bleek niet als zaakwaarnemer te mogen optreden. Maar goed, feiten doen er vaak niet toe.

Al het andere omtrent het vertrek van Anita is een hypothese van jouw kant. In Anita's schoenen had ik Ajax na 7 jaar ook graag voor NUFC, de PL en een bak geld verruild.

Plaats reactie