Marcel Keizer - De ex-trainer

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Yopii » ma jun 19, 2017 10:17 am

Dan ben je dus geen volle neef.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Jöhnk » ma jun 19, 2017 10:37 am

Ik moest nazoeken wat je bedoelde. Weer wat geleerd. :blush.gif:

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Yopii » ma jun 19, 2017 10:49 am

:ajaxsmiley.gif: :biggthumpup.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door GangstaRiB » ma jun 19, 2017 11:05 am

Zoals eerder gezegd: ik geef de beste man een kans. Van de rest van de namen word ik niet erg warm, maar ik laat me graag verrassen. Tevens wel raar dat Keizer vanaf z'n vakantieadres laat weten dat ie blij is. Is het zo moeilijk om even een persmoment in te lassen? Vind het een beetje amateuristisch overkomen.
Zowiezo verbaas ik me over de relatieve kalmte mbt vertrek van Bosz en aanstelling van Keizer. Iedereen vind het wel best, terwijl we toch een trainer hebben laten gaan die Ajax aardig heeft laten presteren en een onbekende het laat overnemen.

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Yopii » ma jun 19, 2017 11:22 am

Dat snap ik best. Bosz kreeg een kans uit duizenden en wilde weg. De rest is bijzaak.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » ma jun 19, 2017 11:48 am

Tevens wel raar dat Keizer vanaf z'n vakantieadres laat weten dat ie blij is. Is het zo moeilijk om even een persmoment in te lassen? Vind het een beetje amateuristisch overkomen.
Is niet zo moeilijk, maar blijkbaar gaat zijn vakantie (gezin?) voor en ik vind dat alleen maar voor hem pleiten. De media schrijven toch wel, persmomenten komen er nog genoeg en wat mij betreft mag hij daarin selectief zijn.

Is die zgn. desinteresse gespeeld, dan redt hij het niet, dan legt hij zichzelf nu al (te?) veel druk op, we zullen zien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door beelzebub » ma jun 19, 2017 11:48 am

Het hele leven hangt van toevalligheden aan elkaar. Stel dat ome Piet niet zijn oom was geweest. Was Keizer dan ooit in de jeugdopleiding van Ajax belandt dan? Had hij dan ooit Bergkamp ontmoet?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Cruijff » ma jun 19, 2017 12:01 pm

GangstaRiB schreef:Zoals eerder gezegd: ik geef de beste man een kans. Van de rest van de namen word ik niet erg warm, maar ik laat me graag verrassen. Tevens wel raar dat Keizer vanaf z'n vakantieadres laat weten dat ie blij is. Is het zo moeilijk om even een persmoment in te lassen? Vind het een beetje amateuristisch overkomen.
Hoezo?
Wat voegt een persmoment in dit stadium toe?
GangstaRiB schreef:Zowiezo verbaas ik me over de relatieve kalmte mbt vertrek van Bosz en aanstelling van Keizer. Iedereen vind het wel best, terwijl we toch een trainer hebben laten gaan die Ajax aardig heeft laten presteren en een onbekende het laat overnemen.
Sowieso. :blush.gif:
Vind dit juist wel slim van Ajax. Een jaar geleden kwam een deel van de aanhang nog met protestleuzen als 'Wij zeggen nee tegen Peter B' en ander gestommel.

Zorg maar lekker voor een radiostilte, dan waait een groot deel daarvan automatisch over. Die tenenkrommende vraaggesprekjes met het vooringenomen toontje van onder meer de NOS, Telegraaf en vele anderen kun je wat mij betreft zo lang mogelijk uitstellen. Voegt helemaal niets toe in de vakantie.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door brigade zuid » ma jun 19, 2017 12:22 pm

Ik vind het anders wel apart dat er niet even een persmomentje is. Ajax is de grootste club van het land en als er dan een nieuwe hoofdtrainer wordt aangesteld is dat op zich best groot nieuws. Een interviewtje voor het sportjournaal is dan toch wel het minste wat je even kan doen lijkt me, dan ga je maar een dag later op vakantie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Jöhnk » ma jun 19, 2017 1:27 pm

Ik denk niet dat Marcel Keizer zelf beslist heeft dat er geen persmoment kwam. Het zal van hogerhand zijn opgelegd. Ik gok dat de 'hoge heren' geen trek in lastige vragen hadden.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » ma jun 19, 2017 6:45 pm

Jöhnk schreef:Ik denk niet dat Marcel Keizer zelf beslist heeft dat er geen persmoment kwam. Het zal van hogerhand zijn opgelegd. Ik gok dat de 'hoge heren' geen trek in lastige vragen hadden.
Alsof die vragen een week later niet kunnen worden gesteld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Sandro » ma jun 19, 2017 6:49 pm

Denk dat ze Keizer wat tijd gunnen om zich voorzichtig voor te bereiden. Al is het tijdens de vakantie.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door GangstaRiB » di jun 20, 2017 10:28 am

brigade zuid schreef:Ik vind het anders wel apart dat er niet even een persmomentje is. Ajax is de grootste club van het land en als er dan een nieuwe hoofdtrainer wordt aangesteld is dat op zich best groot nieuws. Een interviewtje voor het sportjournaal is dan toch wel het minste wat je even kan doen lijkt me, dan ga je maar een dag later op vakantie.
Precies. Want er is vlak voor zijn vakantie blijkbaar wel onderhandeld en zijn ze overeengekomen. Hij is de grote onbekende bij de bekendste voetbalclub van Nederland.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jun 24, 2017 8:40 am

Hebben jullie dat nou ook, als je naar het lijstje trainers van Ajax 1, Jong Ajax en O19 kijkt: "Ik mis iets"?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 24, 2017 10:14 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hebben jullie dat nou ook, als je naar het lijstje trainers van Ajax 1, Jong Ajax en O19 kijkt: "Ik mis iets"?
Blind, FdB, Kanu, Litmanen, RdB, Davids, Finidi, Kluivert en Van Gaal!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door brigade zuid » za jun 24, 2017 11:48 am

Bogarde komt nu ook bij jong Ajax begrijp ik? Als je ooit een Ajax-shirt hebt gedragen en je zoekt nog werk dan is dit je kans.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Javiskamp » za jun 24, 2017 12:33 pm

Eerst was het het probleem dat er een Feyenoorder als trainer werd aangetrokken en nu zijn het allemaal Ajacieden, is het weer niet goed... :) :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Lionel » za jun 24, 2017 3:12 pm

Bogarde vind ik dan wel weer cool. Maar die Heitinga..
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18933
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Wouter » za jun 24, 2017 6:27 pm

GangstaRiB schreef:Zoals eerder gezegd: ik geef de beste man een kans. Van de rest van de namen word ik niet erg warm, maar ik laat me graag verrassen. Tevens wel raar dat Keizer vanaf z'n vakantieadres laat weten dat ie blij is. Is het zo moeilijk om even een persmoment in te lassen? Vind het een beetje amateuristisch overkomen.
Zowiezo verbaas ik me over de relatieve kalmte mbt vertrek van Bosz en aanstelling van Keizer. Iedereen vind het wel best, terwijl we toch een trainer hebben laten gaan die Ajax aardig heeft laten presteren en een onbekende het laat overnemen.
Net als bij Vitesse toen Maas het overnam. En wat gebeurde er toen? :aai.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door brigade zuid » za jun 24, 2017 7:26 pm

Ik zag van de week een interviewtje voor Ajax tv met Keizer, vond hem niet slecht overkomen maar het blijft een risico wat je neemt. Wat daaronder gebeurt baart me veel meer zorgen, het lijkt erop dat Ajax wegzakt in een moeras van vriendjespolitiek.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Marillion » zo jun 25, 2017 9:58 am

brigade zuid schreef:Bogarde komt nu ook bij jong Ajax begrijp ik? Als je ooit een Ajax-shirt hebt gedragen en je zoekt nog werk dan is dit je kans.
Bogarde was al wel in dienst als verdedigerstrainer. Nu gaat hij dus in een andere functie aan de slag maar hij heeft dus al wel iets kunnen laten zien binnen de club.

Ik ben verder ook wel heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken. Veel mensen die vrijwel zonder ervaring aan een functie beginnen. Je kunt daar best een keer een goede keuze mee maken maar vooral de hoeveelheid onervaren mensen is opmerkelijk. Ik zou toch zorgen dat er ook wat mensen rondlopen in de technische staf die al wat meer hebben meegemaakt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10305
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door WP_Legend » zo jun 25, 2017 10:53 am

Ouaali is de enige die niet van het vriendenkliekje komt... Maar wat zijn verdiensten zijn geweest om de functie Hoofd Jeugdopleiding te bekleden is mij een raadsel.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Sandro » zo jun 25, 2017 7:20 pm

brigade zuid schreef:Ik zag van de week een interviewtje voor Ajax tv met Keizer, vond hem niet slecht overkomen maar het blijft een risico wat je neemt. Wat daaronder gebeurt baart me veel meer zorgen, het lijkt erop dat Ajax wegzakt in een moeras van vriendjespolitiek.
+1

Dat interview stelt me wel wat gerust. Een hele nuchtere man, die verder wil gaan in de lijn van Bosz. Nu moet de rest erom heen nog rustig/stabiel blijven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door 999 » ma jun 26, 2017 9:45 am

Hij moet wel een beetje het geluk hebben dat zijn selectie op niveau komt, door doorschuiven talent dan wel goede aankopen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » di jul 04, 2017 11:32 am

999 schreef:Hij moet wel een beetje het geluk hebben dat zijn selectie op niveau komt, door doorschuiven talent dan wel goede aankopen.
Nog een week of acht en dan weten we meer, maar ik vraag me ook af of Keizer komt met een verrassing, bijvoorbeeld Ziyech op 6 of laat hij die speler van Jong AZ staan als rechtsback of zet hij KJH in de spits en Dolberg linksbuiten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie