AJAXliefde...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma sep 22, 2008 9:25 pm

Thijs schreef:Kom op mensen, we zijn allemaal een beetje over de zeik dat Ajax nu niet gewoon met 9 punten en met een doelsaldo van 15-0 op nummer één staat, maar reageer dat niet op elkaar af.

We houden allemaal van Ajax, anders zitten we ons immers niet zo op te winden...En ik begrijp het volkomen dat sommigen effe geen zin hebben donderdag. Iedereen maakt dat natuurlijk voor zichzelf uit.
Ik zeg zelf ook altijd na elke kutwedstrijd dat ze het maar uit zoeken maar ik ga toch elke keer weer. Soms zit je jezelf in de maling te nemen, maar ik ga nog geen 15 jaar (bijvoorbeeld) elke twee weken naar Ajax dus ik heb nog wel wat 'reserve'.

Laat iedereen lekker in z'n waarde wat 'ie doet, en in mei drinken we allemaal een biertje op het Leidseplein met elkaar. Het komt allemaal goed!
Probeer je mod te worden? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Maar goed. We zullen donderdag maar weer eens plaats nemen en zien wat er gebeurt. Het minste wat we kunnen doen is in ieder geval zorgen dat het niet aan ons ligt; dus aanmoedigen die hap!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » ma sep 22, 2008 9:25 pm

joey schreef:
LucaS schreef:Onbegrijpelijk, geen zin in Ajax omdat je de trainer niet leuk vindt. Wat een treurigheid
Moet jij zeggen. Jij gaat nooit.

Ik ga al zo lang naar Ajax, ik laat me niet afzeiken door een stel teletekst-supporters. Ga zelf maar eens een paar wedstrijden achter elkaar, dan kom je er wel achter. Het voetbal van Ajax is al tien jaar (op hier en daar een opleving na) een bezoeking. Soms heb ik even geen zin, mag dat soms? :1evil.gif:
Dat mag, je houdt dat toch niet vol .. :ajaxsmiley.gif:

Ik hoop in ieder geval donderdag op een opleving (een structurele), er zit echt wel potentie in deze ploeg, zeker voor de eredivisie .. 3-0

Als ze maar eens durven te voetballen.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 22, 2008 9:27 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Thijs schreef:Kom op mensen, we zijn allemaal een beetje over de zeik dat Ajax nu niet gewoon met 9 punten en met een doelsaldo van 15-0 op nummer één staat, maar reageer dat niet op elkaar af.

We houden allemaal van Ajax, anders zitten we ons immers niet zo op te winden...En ik begrijp het volkomen dat sommigen effe geen zin hebben donderdag. Iedereen maakt dat natuurlijk voor zichzelf uit.
Ik zeg zelf ook altijd na elke kutwedstrijd dat ze het maar uit zoeken maar ik ga toch elke keer weer. Soms zit je jezelf in de maling te nemen, maar ik ga nog geen 15 jaar (bijvoorbeeld) elke twee weken naar Ajax dus ik heb nog wel wat 'reserve'.

Laat iedereen lekker in z'n waarde wat 'ie doet, en in mei drinken we allemaal een biertje op het Leidseplein met elkaar. Het komt allemaal goed!
Probeer je mod te worden? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Goede poging!

Maar serieus, laten we de persoonlijke aanvallen achterwege laten, daar schieten we niets mee op.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 9:27 pm

Inderdaad, Thijs. Ik vroeg me dan ook af wat de reden is dat mensen nu al niet meer willen gaan.
joey schreef:
Thomas schreef:Ik heb niet getwijfeld aan jouw liefde voor Ajax. En ik vind mensen die het wel doen maar kinderachtig, eerlijk gezegd.
Ik twijfel ook niet aan jouw liefde voor Ajax, maar ik zeg je wel dat je het na járen en járen slechte wedstrijden kijken anders gaat zien. Dan heb je af en toe de fut niet meer.
Ach, ik kijk ook al zeven jaar alles. Ook de uitwedstrijden. Die jij sla jij volgens mij regelmatig over. Jij hebt in die jaren dat ik niet kon gaan weer moeite moeten en kunnen doen om de thuiswedstrijden te bezoeken.

Maar goed, nogmaals, ik begon alleen over mijn eerste seizoen omdat jij begon over mensen die niet naar het stadion gaan en zo. Puur om te pesten dus. Het interesseert me niets.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:32 pm

Mwah, jij begon erover en daarna Luuk. Jullie hebben het over 'treurig' en 'treurigheid'. Daar reageer ik dan te fel op, waarvoor mijn excuses. Maar ik vind wel dat jullie wel heel gemakkelijk oordelen over trouwe supporters die een keer een wedstrijd overslaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » ma sep 22, 2008 9:34 pm

Duke schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Thijs schreef:Kom op mensen, we zijn allemaal een beetje over de zeik dat Ajax nu niet gewoon met 9 punten en met een doelsaldo van 15-0 op nummer één staat, maar reageer dat niet op elkaar af.

We houden allemaal van Ajax, anders zitten we ons immers niet zo op te winden...En ik begrijp het volkomen dat sommigen effe geen zin hebben donderdag. Iedereen maakt dat natuurlijk voor zichzelf uit.
Ik zeg zelf ook altijd na elke kutwedstrijd dat ze het maar uit zoeken maar ik ga toch elke keer weer. Soms zit je jezelf in de maling te nemen, maar ik ga nog geen 15 jaar (bijvoorbeeld) elke twee weken naar Ajax dus ik heb nog wel wat 'reserve'.

Laat iedereen lekker in z'n waarde wat 'ie doet, en in mei drinken we allemaal een biertje op het Leidseplein met elkaar. Het komt allemaal goed!
Probeer je mod te worden? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Goede poging!

Maar serieus, laten we de persoonlijke aanvallen achterwege laten, daar schieten we niets mee op.
Nee met dat azijnzeiken daar schieten we wat mee op, je ziet duidelijk dat steeds meer mensen het eeuwige gekanker zat beginnen te worden.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 9:36 pm

joey schreef:Mwah, jij begon erover en daarna Luuk. Jullie hebben het over 'treurig' en 'treurigheid'. Daar reageer ik dan te fel op, waarvoor mijn excuses. Maar ik vind wel dat jullie wel heel gemakkelijk oordelen over trouwe supporters die een keer een wedstrijd overslaan.
Nogmaals, het was niet helemaal bedoeld als oordeel. Al moet ik toegeven dat ik wel het idee had dat Van Basten een grote rol speelt in jouw beslissing. Mocht ik er naast zitten, dan ook mijn excuses.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:39 pm

Ach, het kan heus erger dan Van Basten. Ik heb Co Adriaanse overleefd. En Danny Blind. En Kurt Linder. :smallgrin.gif:

Het is gewoon het voetbal van Ajax dat.... :excited.gif: Maar zoals ik al schreef, ik kan donderdag niet eens.
Het stinkt aan alle kanten!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma sep 22, 2008 9:39 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:41 pm

Dus mensen die niet naar het stadion gaan zijn niet trouw? Tjonge tjonge, het dedain ten opzichte van mensen..teletekstsupporters, dagjesmensen.
Ajax heeft het kloterigste publiek van het land, dat is al eeuwen zo. Misschien zou het goed zijn als al het meerendeel van die trouwe mensen inderdaad hun seizoenkaart eens zouden inleveren
I think I lost my fucking headache

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma sep 22, 2008 9:47 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 10:46 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:47 pm

LucaS schreef: Ajax heeft het kloterigste publiek van het land, dat is al eeuwen zo. Misschien zou het goed zijn als al het meerendeel van die trouwe mensen inderdaad hun seizoenkaart eens zouden inleveren
En dit is niet neerbuigend?
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma sep 22, 2008 9:47 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Probeer je mod te worden? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Hehe, nee bedankt.

Het is gewoon zo dat wij er helaas niet zoveel invloed op hebben. Thomas heeft niet die pingel gegeven aan Feyenoord, en Joey heeft Tomasson niet vrij in laten koppen. (Om maar wat namen te noemen)
Het liefst zouden we allemaal in het veld staan om elke wedstrijd die bal in het net te hengsten, maar helaas (of eigenlijk juist gelukkig ;)) werkt het zo niet.

Wat ik als gewone user dus wil zeggen is dat we niet onze frustraties op elkaar af moeten reageren. De spelers winnen samen, en verliezen samen.
Wij ook!

Dus, over de wedstrijd, want daar gaat het allemaal om, deze gaan we gewoon winnen, daar twijfel ik niet over. Utrecht kwam héél goed weg tegen Willem deux en wij spelen thuis. Utrecht komt met ongeveer 700/800 man dus als het goed is hangt er hopelijk een lekker cupsfeertje.
Gewoon lekker ballen, er is niemand dood en er is nog niks verloren.

(Behalve als we verliezen natuurlijk, dan ben ik zwaar over de zeik en komt na de wedstrijd in dit topic een post van mij van twee a4'tjes waarin iedereen de schuld krijgt.)

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:48 pm

joey schreef:
LucaS schreef: Ajax heeft het kloterigste publiek van het land, dat is al eeuwen zo. Misschien zou het goed zijn als al het meerendeel van die trouwe mensen inderdaad hun seizoenkaart eens zouden inleveren
En dit is niet neerbuigend?
Nee, dat is een feit.

Overigens heb ik het over het meerendeel, wie de schoen past trekke hem aan. Misschien kan Jabu na gisteren uitweiden over het verschil tussen bezoekers en fans
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 22, 2008 10:00 pm

LucaS schreef:Onbegrijpelijk, geen zin in Ajax omdat je de trainer niet leuk vindt. Wat een treurigheid
Daar hebben we onze grote wijsheid weer, hoor. joey slaat een partijtje over en jij komt ff bepalen dat dat niet kan. Aan dat gedoe van wie de ''echtste'' is doe ik niet mee, maar je reactie slaat natuurlijk nergens op. Vooralsnog is joey wel degene die praktisch elke thuiswedstrijd in het stadion zit. Beetje krom en vooral achterlijk om hem dan dit dingen te verwijten. :kots: :kots: :kots:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma sep 22, 2008 10:03 pm

Wat maakt het nou uit of je praktisch elke wedstrijd wel of niet in het stadion zit?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 22, 2008 10:06 pm

SylvievdVaart schreef:Wat maakt het nou uit of je praktisch elke wedstrijd wel of niet in het stadion zit?
Het gaat erom dat Lucas joey veroordeeld op het feit dat hij niet naar deze wedstrijd wil gaan. Aangezien joey praktisch iedere wedstrijd in de ArenA te vinden is (dat zegt hij tenminste, als ik weet hoe hij eruit ziet kan ik het double-checken ;) ) mag een Lucas best een toontje lager zingen. Maar of joey er nu 2x per jaar naar toe gaat, of elke week, hij hoeft niet aangevallen te worden omdat hij een keer wil overslaan. Dat is zijn goed recht, lijkt me. :excited.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 10:08 pm

Je hebt niet goed gelezen, Beloki. Ik snap heel goed dat je eens een keer niet gaat, seizoenkaart of niet. Ik zei dat ik het onbegrijpelijk vind dat je geen zin hebt om je club te zien spelen. En of dat dan in het stadion is, voor de tv of aan de radio gekluisterd, maakt geen fuck uit
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 22, 2008 10:09 pm

En of joey zin heeft of niet is zijn zaak, lijkt me. Hij wordt niet erg enthousiast van het voetbal van Ajax, dus blijft hij liever een avondje thuis. Wat een halszaak, zeg. :excited.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » ma sep 22, 2008 10:13 pm

Prachtig al die mensen die zichzelf op de borst slaan dat ze naar het stadion gaan, alsof ze dat niet gewoon voor der eigen plezier doen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 10:14 pm

Nogmaals, het maakt me geen fuck uit of mensen gaan of niet. Ik zeg alleen, voor de duizendste keer, dat ik het onbegrijpelijk vind dat je geen zin hebt in een wedstrijd van je club.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 22, 2008 10:16 pm

InnerHarbour schreef:Prachtig al die mensen die zichzelf op de borst slaan dat ze naar het stadion gaan, alsof ze dat niet gewoon voor der eigen plezier doen.
joey mag daar inderdaad wel ietsje gas terugnemen. Mij boeit het geen reet of iemand in het stadion zit of thuis. Niemand hoeft zich hier te verantwoorden voor zijn Ajax-liefde. Iedereen is Ajax-man hier. Maar ik snap zijn woede wel.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma sep 22, 2008 10:16 pm

Wat is daar nou zo vreemd aan. Als je gek bent op pizza heb je toch ook wel eens geen zin in een pizza.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma sep 22, 2008 10:17 pm

Natuurlijk begrijp je dat wel. Als je club waardeloos speelt, kun je best eens geen zin hebben. Ik ben de afgelopen 10 jaar best wel eens met de pest in mijn lijf naar de Arena gegaan, en met nog een beroerder gevoel weer naar huis. Maar op de een of andere manier moét je; het is sterker dan jezelf. Alsof je vrouw constant vreemd gaat, maar je haar toch steeds weer een kans wil geven.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 22, 2008 10:19 pm

brigade zuid schreef:Wat is daar nou zo vreemd aan. Als je gek bent op pizza heb je toch ook wel eens geen zin in een pizza.
Dan maak je maar zin! :hypocrite.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie