Maar hij zal toch wel íets doen?Marillion schreef:Gestopt denk ik? Kan me niet herinneren dat hij na Celtic nog elders heeft gespeeld. Te veel last van blessures gehad. Mentaal ook niet echt topsportmateriaal geloof ik. Toch kon hij echt wel het één en ander.
Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
-
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Geen idee. Op 24 mei heeft ie op Facebook z'n profielfoto nog veranderd in een Ajax-shirt, maar verder weinig tekenen van leven. Hij voetbalt iig niet meer.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Zijn lichaam was denk ik niet geschikt voor topsport. Of hij heeft in zijn loopbaan niet de juiste begeleiding gehad om zijn problemen structureel op te lossen. Misschien is wekelijks voetballen op pak 'm beet hoofdklasse niveau (of hoe heet dat tegenwoordig) ook wel niet meer haalbaar.
Het is voor hem te hopen dat hij een beetje verstandig met zijn geld is omgegaan. Als je onder contract hebt gestaan bij Ajax en Celtic moet je toch in staat zijn om een mooi spaarpotje aan te leggen.
Het is voor hem te hopen dat hij een beetje verstandig met zijn geld is omgegaan. Als je onder contract hebt gestaan bij Ajax en Celtic moet je toch in staat zijn om een mooi spaarpotje aan te leggen.
Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
Hij kon heel hard rennen en dan struikelen over de bal. Onbegrijpelijk dat zo'n prutser bij Ajax heeft mogen spelen, was echt een Rommedahl (extra) light.Marillion schreef:Gestopt denk ik? Kan me niet herinneren dat hij na Celtic nog elders heeft gespeeld. Te veel last van blessures gehad. Mentaal ook niet echt topsportmateriaal geloof ik. Toch kon hij echt wel het één en ander.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Jinne
- Site Admin
De goal tegen PSV was het wel allemaal waard.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat sowieso, maar hij had bijvoorbeeld in goede doen ook een hele aardige voorzet. Alleen herinneren mensen zich natuurlijk uitsluitend de fase waarin echt nauwelijks meer iets lukte.
Nil volentibus arduum
-
Vóór die rugblessure zat ie dicht tegen Oranje aan. Dat zegt ook wel wat.Marillion schreef:Dat sowieso, maar hij had bijvoorbeeld in goede doen ook een hele aardige voorzet. Alleen herinneren mensen zich natuurlijk uitsluitend de fase waarin echt nauwelijks meer iets lukte.
Dat hij het niet heeft gehaald zegt m.i. meer dan dat hij er dicht tegen aan zat.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lobotka op het middenveld van Slowakije zien spelen. Heeft dit jaar een transfer gemaakt naar Celta.
Blijf het een vreemde keuze dat we die jongen hebben laten gaan.
Ik ook, heeft me bij zijn debuut in JA veel indruk gemaakt. Dacht dat hij zeker zou worden aangetrokken sinds we een optie hadden. Vreemd verhaal..Peter schreef:Lobotka op het middenveld van Slowakije zien spelen. Heeft dit jaar een transfer gemaakt naar Celta.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Ik ook, heeft me bij zijn debuut in JA veel indruk gemaakt. Dacht dat hij zeker zou worden aangetrokken sinds we een optie hadden. Vreemd verhaal..Peter schreef:Lobotka op het middenveld van Slowakije zien spelen. Heeft dit jaar een transfer gemaakt naar Celta.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Soms loopt dat echt heel raar inderdaad. Die linksback van Atletico maakte ook een prima indruk op mij tijdens zijn proefperiode, maar toch wilde Ajax hem niet.
Ik vond Babel wel errrrug gevaarlijk hoor de afgelopen twee wedstrijden. Kunnen we Younes niet dumpen en hem halen?
IK GELOOF!!!!!!
Younes is ook altijd gevaarlijk en heeft net als Babel 0 rendement. Lijkt me lood om oud ijzer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Technisch is Babel erg matig. Die aannames doen pijn aan je ogen en zijn handelingssnelheid is heel laag.
Ik heb in zijn periode bij Ajax altijd met verbazing naar die gebrekkige aannames gekeken. Hoe is het mogelijk dat je een aantal jaren in de opleiding hebt doorgebracht en dat kritieke onderdeel zó slecht onder controle hebt?
Babel kan eigenlijk meer niet dan wel. Leuk dat hij bij Besiktas een paar doelpunten heeft gemaakt maar ik hoef 'm niet meer bij Ajax te zien.
Babel kan eigenlijk meer niet dan wel. Leuk dat hij bij Besiktas een paar doelpunten heeft gemaakt maar ik hoef 'm niet meer bij Ajax te zien.
Nil volentibus arduum
Hij scoort 2x in de CL en ze winnen allebei de potten. Staat nu weer 2e in Turkije. Is daar basisspeler. Bij Nederland was hij met Robben de gevaarlijkste man. Gaat buitenom, binnendoor. Echt, ik zou hem graag bij Ajax zien hoor.
IK GELOOF!!!!!!
2x mislukt bij Ajax... nee bedankt!
Leuke interview in de VI met Urby. Was dat nou echt geen betere linksback geweest dan Dijks?? Doet het bij Utrecht (weliswaar op het middenveld volgens mij) echt prima, naar het schijnt. Fit en gretig ook. Vind ik toch wel jammer.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
is nou niet echt een basisspeler volgens mijMr. Ajax schreef:Leuke interview in de VI met Urby. Was dat nou echt geen betere linksback geweest dan Dijks?? Doet het bij Utrecht (weliswaar op het middenveld volgens mij) echt prima, naar het schijnt. Fit en gretig ook. Vind ik toch wel jammer.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bij Utrecht? Volgens mij wel hoor. Belangrijke schakel bij hun op het middenveld. Of bedoel je dat ie bij ons geen basisspeler zou zijn?elliquido schreef:is nou niet echt een basisspeler volgens mijMr. Ajax schreef:Leuke interview in de VI met Urby. Was dat nou echt geen betere linksback geweest dan Dijks?? Doet het bij Utrecht (weliswaar op het middenveld volgens mij) echt prima, naar het schijnt. Fit en gretig ook. Vind ik toch wel jammer.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
www.voetbalprimeur.nlOverstap van PSV naar Ajax: 'Ik behoorde tot de grootste talenten in Amsterdam'
Mink Peeters keerde deze zomer terug in Nederland om ervaring op te doen, maar zit vooralsnog op de bank bij VVV-Venlo. De huurling van Real Madrid houdt echter vertrouwen. Hij ziet zichzelf als 'overlevingskunstenaar'.
"Ik ben als jeugdspeler van PSV naar Ajax vertrokken omdat ik daar meer kansen zag", zegt Peeters in de Limburger. "Ik heb me aangepast en behoorde tot de grootste talenten in Amsterdam. Toen kwam Real en moest ik me weer aanpassen. De taal leren, knokken tegen nog grotere talenten. Ik speelde vervolgens in het team dat drie van de vier te winnen prijzen won. En ik kreeg een nieuw contract voor drie jaar. Daar spreekt vertrouwen uit. En dat vertrouwen heb ik ook in mezelf."
Zijn verwachtingen in De Koel heeft de dribbelaar wel enigszins moeten bijstellen. Hij wilde veel minuten maken, maar de eerste maanden staan vooral in het teken van aanpassen. Toch is het verwachtingspatroon hoog. "Ik heb die sticker Real nu eenmaal op mijn borst, dan moet ik het waarmaken ook. Ik maak me niet druk dat ik nog niet veel speel, want in mijn koppie zit het gewoon goed. Ik ben nog altijd teruggekomen na tegenslag zoals blessures en aanpassingsproblemen."
Ondertussen krijgt Peeters het flink te verduren van zijn teamgenoten. "Ik ken de grapjes over mijn haarbandje en kan er mee lachen. Natuurlijk steken ze daar de draak mee, dat hoort erbij. Of ze komen met tips voor Marcelo en Ronaldo die ik dan moet doorgeven."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Was best een leuk talent bij ons. Grappig dat hij er nu bij VVV helemaal niet aan te pas komt.
-
Hans Kraay senior is overleden.