Danny Blind

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Daniel » ma jun 01, 2009 12:42 pm

Het Cruijff kamp is inmiddels ook uit zijn hol gekropen. Hij blijft vrij neutraal dit keer, het enige wat Cruijff zegt is dat Jol de organisatie naar zijn hand moet zetten om het optimale uit Ajax te halen. Hij spoort Jol zelfs aan om het op zijn eigen manier te doen..

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Arwin » wo jun 03, 2009 9:50 am

Als Danny nou kijk op spelers had, zorgde hij er, als ex- technisch directeur van Sparta, voor dat Strootman naar Ajax komt. Helaas wordt die naam alleen aan AZ en andere subtoppers gelinkt en gaan we daar dus naastgrijpen.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Danny Blind

Bericht door Michael_B » wo jun 03, 2009 10:24 am

Die naam wordt net zo goed aan Ajax gelinkt. AZ heeft overigens bij monde van Marcel Brands laten weten dat Sparta teveel geld voor hem wil zien. AZ ziet dus van een koop af (voorlopig).
Face your fears and live your dreams, No Fear

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Arwin » wo jun 03, 2009 10:27 am

De Dominee schreef:Die naam wordt net zo goed aan Ajax gelinkt. AZ heeft overigens bij monde van Marcel Brands laten weten dat Sparta teveel geld voor hem wil zien. AZ ziet dus van een koop af (voorlopig).
Het is niet zo moeilijk meer voor de media de naam van Ajax te noemen bij deze speler. Ik zou het wel aardig hebben gevonden als Blind Ajax in een vroeg stadium had kunnen tippen over deze speler, zodat ze hem voor weinig geld hadden kunnen oppikken, zoals De Zeeuw bij AZ.

Nu vraagt Sparta de hoofdprijs voor Strootman en voor dat geld zou ik het als Ajax zijnde (net als AZ blijkbaar) niet doen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind

Bericht door 999 » wo jun 03, 2009 10:40 am

Arwin schreef:
De Dominee schreef:Die naam wordt net zo goed aan Ajax gelinkt. AZ heeft overigens bij monde van Marcel Brands laten weten dat Sparta teveel geld voor hem wil zien. AZ ziet dus van een koop af (voorlopig).
Het is niet zo moeilijk meer voor de media de naam van Ajax te noemen bij deze speler. Ik zou het wel aardig hebben gevonden als Blind Ajax in een vroeg stadium had kunnen tippen over deze speler, zodat ze hem voor weinig geld hadden kunnen oppikken, zoals De Zeeuw bij AZ.

Nu vraagt Sparta de hoofdprijs voor Strootman en voor dat geld zou ik het als Ajax zijnde (net als AZ blijkbaar) niet doen.
Dan had heel Sparta over Blind heen gevallen.

Dat laatste begrijp ik dan weer niet, als dit volgens jouw een pareltje is dan moet AJAX gewoon die prijs betalen.Blijkbaar twijfel je aan jezelf ..

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Arwin » wo jun 03, 2009 10:45 am

999 schreef:
Arwin schreef:
De Dominee schreef:Die naam wordt net zo goed aan Ajax gelinkt. AZ heeft overigens bij monde van Marcel Brands laten weten dat Sparta teveel geld voor hem wil zien. AZ ziet dus van een koop af (voorlopig).
Het is niet zo moeilijk meer voor de media de naam van Ajax te noemen bij deze speler. Ik zou het wel aardig hebben gevonden als Blind Ajax in een vroeg stadium had kunnen tippen over deze speler, zodat ze hem voor weinig geld hadden kunnen oppikken, zoals De Zeeuw bij AZ.

Nu vraagt Sparta de hoofdprijs voor Strootman en voor dat geld zou ik het als Ajax zijnde (net als AZ blijkbaar) niet doen.
Dan had heel Sparta over Blind heen gevallen.

Dat laatste begrijp ik dan weer niet, als dit volgens jouw een pareltje is dan moet AJAX gewoon die prijs betalen.Blijkbaar twijfel je aan jezelf ..
Nee hoor, maar ik zou geen miljoenen gaan neerleggen voor zo'n jonge speler. Het lijkt de laatste jaren normaal geworden om voor iedere speler in Nederland maar veel geld neer te leggen, maar dat is het eigenlijk niet. Kortom, de kwaliteit van de speler zie ik wel, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet goed nu, hij heeft afgelopen seizoen nog zijn contract verlengd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind

Bericht door 999 » wo jun 03, 2009 11:03 am

Arwin schreef:
999 schreef:
Arwin schreef:
Nu vraagt Sparta de hoofdprijs voor Strootman en voor dat geld zou ik het als Ajax zijnde (net als AZ blijkbaar) niet doen.
Dan had heel Sparta over Blind heen gevallen.

Dat laatste begrijp ik dan weer niet, als dit volgens jouw een pareltje is dan moet AJAX gewoon die prijs betalen.Blijkbaar twijfel je aan jezelf ..
Nee hoor, maar ik zou geen miljoenen gaan neerleggen voor zo'n jonge speler. Het lijkt de laatste jaren normaal geworden om voor iedere speler in Nederland maar veel geld neer te leggen, maar dat is het eigenlijk niet. Kortom, de kwaliteit van de speler zie ik wel, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet goed nu, hij heeft afgelopen seizoen nog zijn contract verlengd.
Tja, als je er geen miljoenen voor neer wil tellen dan komt dat bij mij over dat je eigenlijk niet zeker van je zaak bent, immers van zo'n jonge speler die dan volgens jou al zo goed is zou AJAX dus een jaar of vier - vijf van kunnen profiteren en daarna ook nog eens een bak met euro's kunnen opstrijken dat zou dan toch een win win situatie moeten zijn.

Wordt ie alleen maar beter dan wordt ie alleen maar duurder.

Frappant is wel dat dit nu juist aangeeft hoe makkelijk wij hier praten en het in de praktijk dan toch effe anders is.Afijn, ik kan me echt wel contructies tussen AJAX en Sparta bedenken waardoor beide partijen tevreden zouden zijn .. zo gek is Sparta ook weer niet ..

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Danny Blind

Bericht door Michael_B » wo jun 03, 2009 11:07 am

Wij hebben toch prima banden met Sparta?

Gebruik van maken en een goede constructie vinden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind

Bericht door 999 » wo jun 03, 2009 11:08 am

.. ik hoor een echo .. :smallgrin.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Danny Blind

Bericht door goodfella » wo jun 03, 2009 7:49 pm

Het is precies zoals Steef heeft gezegd. Blind gaat de macht grijpen.

Daarnaast vindt er geschiedvervalsing plaats in dit topic. Blind heeft zowel als trainer en technisch directeur gefaald. Simpel zat.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind

Bericht door jabu » wo jun 03, 2009 9:30 pm

Je held Steef liet jarengeleden zijn aversie jegens Blind al blijken...
Vooralsnog blijkt nergens uit dat er sprake is van Blindiaanse-coupe.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Danny Blind

Bericht door brigade zuid » wo jun 03, 2009 9:46 pm

goodfella schreef: Daarnaast vindt er geschiedvervalsing plaats in dit topic. Blind heeft zowel als trainer en technisch directeur gefaald. Simpel zat.
Zo is het maar net, gewoon een jeugdelftalletje laten trainen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Marillion » wo jun 03, 2009 9:49 pm

Jabu schreef:Je held Steef liet jarengeleden zijn aversie jegens Blind al blijken...
Vooralsnog blijkt nergens uit dat er sprake is van Blindiaanse-coupe.
Als 'ie dit hele scenario vanaf zijn ontslag zelf in elkaar heeft weten te draaien tot en met zijn nieuwe aanstelling ergens in 2012 is het wel een meesterwerkje. Dan kun je hem bepaalde kwaliteiten in ieder geval niet ontzeggen... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Danny Blind

Bericht door Jöhnk » wo jun 03, 2009 10:32 pm

Vanaf zijn ontslag pas? Hier onderschat je hem. :hypocrite.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Danny Blind

Bericht door Dubbel » do jun 04, 2009 7:04 am

Jabu schreef:Vooralsnog blijkt nergens uit dat er sprake is van Blindiaanse-coupe.
Ik hoor net dat een vriendje van Blind, Fred Grim, een contract voor 3 jaar heeft getekend bij Ajax. Zou dat nou echt de beste keuze zijn voor Ajax?

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind

Bericht door Jeroen126 » do jun 04, 2009 7:16 am

Als assistent van het tweede toch?

Nee, het is duidelijk, Danny neemt over. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind

Bericht door Jesse » do jun 04, 2009 8:11 am

Fred Grim, oh God! :excited.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind

Bericht door InnerHarbour » do jun 04, 2009 9:50 am

Grim was een kut-keeper maar kunnen wij werkelijk beoordelen hoe hij is als trainer?
YNWA

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind

Bericht door Jesse » do jun 04, 2009 10:06 am

Hij was een kutkeeper en ik heb nog geen keeper onder zijn bewind beter zien worden. Dus nee, hij krijgt bij mij niet het voordeel van de twijfel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Re: Danny Blind

Bericht door MHF » do jun 04, 2009 10:06 am

Jöhnk schreef:Vanaf zijn ontslag pas? Hier onderschat je hem. :hypocrite.gif:
Had hij maar een scenario uitgewerkt om Ajax op het juiste pad te helpen want daar heeft hij tot nu toe schromelijk in gefaald sinds hij z'n voetbalschoenen aan de wilgen heeft gehangen.

Soms moet ik bij Blind denken aan een rechter die niet aan de zaak van zijn kind mag werken: Blind heeft allicht het allerbeste voor met Ajax maar zijn liefde voor de club zit zijn beoordelingsvermogen regelmatig in de weg...
Laatst gewijzigd door MHF op do jun 04, 2009 10:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind

Bericht door InnerHarbour » do jun 04, 2009 10:13 am

Jesse schreef:Hij was een kutkeeper en ik heb nog geen keeper onder zijn bewind beter zien worden. Dus nee, hij krijgt bij mij niet het voordeel van de twijfel.
Hij wordt toch assistent trainer en geen keeperstrainer, zal met trouwens jeuken wie de assistent trainer van het tweede is. Grim of of een ander zal het veel uitmaken wie die pionetjes neerzet......... :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Danny Blind

Bericht door Jöhnk » do jun 04, 2009 10:30 am

Jesse schreef:Hij was een kutkeeper en ik heb nog geen keeper onder zijn bewind beter zien worden.
Hmm, ben ik het niet mee eens. Stekelenburg leverde zijn beste prestaties in het seizoen 2006-2007. Sinds L'ami is hij weer achteruit gegaan.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Danny Blind

Bericht door goodfella » do jun 04, 2009 11:48 am

brigade zuid schreef:
goodfella schreef: Daarnaast vindt er geschiedvervalsing plaats in dit topic. Blind heeft zowel als trainer en technisch directeur gefaald. Simpel zat.
Zo is het maar net, gewoon een jeugdelftalletje laten trainen.
Ik zeg niet dat hij weer zou falen, maar vooralsnog heeft hij bij Ajax gefaald. En Jabu, Steef is zeker niet mijn held, maar een blinde kan toch zien dat Blind heel stevig in het zadel zit. Kom op zeg.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind

Bericht door LucaS » do jun 04, 2009 11:52 am

Zeker, maar het is waarschijnlijker dat dat komt omdat hij blijkbaar toch kwaliteiten heeft dan dat hij zich 20 jaar lang bij alle bestuurders heeft weten in te slijmen.
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Danny Blind

Bericht door brigade zuid » do jun 04, 2009 2:15 pm

Wanneer mogen we een keer gaan genieten van die kwaliteiten dan.

Plaats reactie