Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jeroen126 » ma dec 06, 2010 10:32 pm

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Sorry, dat wou ik even kwijt.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door LucaS » ma dec 06, 2010 10:34 pm

Makkelijk achteraf vd Boog afzeiken vanwege Jol. Laten we met zijn allen even naar de uitslag van de poll bij deze topic kijken. Achteraf beleid maken kan iedereen. Zoals een beroemd filosoof ooit zei: : "met de kennis van nu hadden we het toen anders gedaan"
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:35 pm

Peter schreef:Simon Zwartkruis zei het. Hennie Spijkerman is in beeld als assi en Danny wordt Technisch Manager.
Dat moeten ze dan maar doen. Als ze de club echt naar de kloten willen hebben, dan zijn ze zó op de juiste weg.

Boog en Slop behouden: -23 is immers meer dan +17. Toch?! Maakt het uit, joh, zo'n + of een -. Is maar een leesteken.

De macht aan Boog, Slop en DB! Lekker laten Monopoly-en.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:37 pm

joey schreef: Serieus, ik heb zin om ergens mee te gooien. :1evil.gif:
Wanneer ik zou kunnen toveren, zou ik nú DB of Boog voor je neus zetten. Als er een ruit zou sneuvelen, zou ik de kosten voor rekening nemen. Maar alleen wanneer je niet op de begane grond woont. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jöhnk » ma dec 06, 2010 10:37 pm

LucaS schreef:Makkelijk achteraf vd Boog afzeiken vanwege Jol. Laten we met zijn allen even naar de uitslag van de poll bij deze topic kijken. Achteraf beleid maken kan iedereen. Zoals een beroemd filosoof ooit zei: : "met de kennis van nu hadden we het toen anders gedaan"
Ik had het vooral afgelopen zomer anders gedaan (en niet alleen achteraf). Toen had Ajax Jol moeten verkopen aan Fulham.

Het eerste jaar Jol was nog wel uit te zitten.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Giacomo Puccini » ma dec 06, 2010 10:38 pm

Goede oplossing, het vertrek van Jol en zijn staf. Een paar weken geleden viel voor Jol wat mij betreft het doek. Mijn vrees was dat we niet van Jol af zouden komen, maar dit gaat redelijk vlekkeloos zo. Frank de Boer moeten ze bij Ajax heel goed kennen, dus hopelijk is het een weloverwogen keuze voor de beste kandidaat, en geen 'wanhoopsdaad bij gebrek aan alternatieven'.

Heb weinig Ajax gezien de afgelopen weken. Door (leukere) verplichtingen, maar ook stiekem omdat ik er helemaal klaar mee was. En ik niet alleen, getuige de 22.000 toeschouwers in de Arena afgelopen zaterdag. Frank de Boer gaat daar hopelijk weer verandering in brengen.

Ik zou wel een ervaren assistent naast Frank de Boer willen zien.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » ma dec 06, 2010 10:38 pm

Gefeliciteerd allemaal!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 10:39 pm

LucaS schreef:Makkelijk achteraf vd Boog afzeiken vanwege Jol. Laten we met zijn allen even naar de uitslag van de poll bij deze topic kijken. Achteraf beleid maken kan iedereen. Zoals een beroemd filosoof ooit zei: : "met de kennis van nu hadden we het toen anders gedaan"
Hij heeft het goed gedaan in zijn eerste jaar. Het gezeur begon toen Fulham kwam. Op de een of andere manier is er toen wat geknakt en is hij volslagen maf geworden. De laatste weken was het zelfs pure sabotage hoe hij Ajax in zijn macht had.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Thijs » ma dec 06, 2010 10:41 pm

Zit nu in de Arena. Natuurlijk was de hoofdingang weer dicht dus ik moest met deze gladheid de berg voor het parkeerdek opklauteren, onderweg m'n flesje cola verloren (blijkbaar) en met m'n derde poging was ik er eindelijk op. Maar m'n collega heeft eindelijk haar sleutels!

Zijn nu wat interviews bezig, als het goed is vanavond te horen/zien op het Sportjournaal en AT5. Ennnn ik ga weer naar huis.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 10:42 pm

Jol past niet bij Ajax. Dat heb ik altijd gevonden. Maar ja, je bent een azijnzeikerd als je zoiets zegt, hè?

Blijkt dat ik het tóch had moeten zeggen. Want nu is het achteraf praten. :hypocrite.gif:

Maar serieus, het komt toch als een verrassing dat hij nu al opstapt. Ik gokte op de winterstop.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jeroen126 » ma dec 06, 2010 10:42 pm

Thijs schreef:Zit nu in de Arena. Natuurlijk was de hoofdingang weer dicht dus ik moest met deze gladheid de berg voor het parkeerdek opklauteren, onderweg m'n flesje cola verloren (blijkbaar) en met m'n derde poging was ik er eindelijk op. Maar m'n collega heeft eindelijk haar sleutels!

Zijn nu wat interviews bezig, als het goed is vanavond te horen/zien op het Sportjournaal en AT5. Ennnn ik ga weer naar huis.
Hoe laat is dat precies?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door jabu » ma dec 06, 2010 10:42 pm

LucaS schreef:Jol heeft 16 miljoen aan nieuwe spelers uitgegeven. Op van Basten na meer dan welke andere trainer ook
Bovendie heeft van Basten dragende spelers moeten laten gaan die meer opbrachten dan hij heeft uitgegeven.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Thijs » ma dec 06, 2010 10:44 pm

Jeroennaarbeneden schreef:
Thijs schreef:Zit nu in de Arena. Natuurlijk was de hoofdingang weer dicht dus ik moest met deze gladheid de berg voor het parkeerdek opklauteren, onderweg m'n flesje cola verloren (blijkbaar) en met m'n derde poging was ik er eindelijk op. Maar m'n collega heeft eindelijk haar sleutels!

Zijn nu wat interviews bezig, als het goed is vanavond te horen/zien op het Sportjournaal en AT5. Ennnn ik ga weer naar huis.
Hoe laat is dat precies?
Toen ik 25 minuten geleden aankwam stond er een cameraploeg van AT5, Marcel Maier (RTL geloof ik) en BNR. Langs de Lijn was er ook, dus daar moeten de reacties te volgen zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 10:44 pm

Jabu schreef:
LucaS schreef:Jol heeft 16 miljoen aan nieuwe spelers uitgegeven. Op van Basten na meer dan welke andere trainer ook
Bovendie heeft van Basten dragende spelers moeten laten gaan die meer opbrachten dan hij heeft uitgegeven.
Het is een godsgeschenk geweest dat die jongens nu bij Ajax bleven. Anders hadden we nu een karrevracht aan spelers gehad. Echt, dat wil je niet weten.

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Rachid » ma dec 06, 2010 10:44 pm

Wat een slechte film :ajax.gif:
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:47 pm

Peter schreef: Hij heeft het goed gedaan in zijn eerste jaar. Het gezeur begon toen Fulham kwam. Op de een of andere manier is er toen wat geknakt en is hij volslagen maf geworden. De laatste weken was het zelfs pure sabotage hoe hij Ajax in zijn macht had.
Hij knijpt er ook als een dief in de nacht tussenuit. Na een hele slechte wedstrijd, voor een potje om niets (ervan uitgaande dat RM van Auxerre wint). HtC-style.

Hij zou in Newcastle niet opvallen. Camping-smoking, overgewicht en complexie van 'too many fry-ups and fish and chips'. :smallgrin.gif:

Ik vond in Augustus dat Ajax 'm lekker naar Fulham moest laten gaan. Voor een zak geld. Wilde Boog niet. Boog is niet zo van financieel beleid en kosten / baten. Boog zet liever z'n geld (na ja, andermans geld) op één paard. Dure grap. Seizoen verkloot, trainer Jol weg. Ik kan alleen maar hopen dat Boog ook snel weg is.

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Fregge » ma dec 06, 2010 10:48 pm

Frappant. In de zaal moesten wij tegen koploper (wij zijn nummer 2 met 3 punten verschil) en we verloren met 4-1. Toch ga ik met een glimlach weg

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Rachid » ma dec 06, 2010 10:48 pm

Ik neem aan dat VDB binnen afzienbare tijd ook zal opstappen?
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Rooie » ma dec 06, 2010 10:52 pm

Neem aan dat Raiola ook direct weer de toegang tot De Toekomst is ontzegd?

Jol voelde zich naar eigen zeggen slachtoffer van een hetze...

What's new
Laatst gewijzigd door Rooie op ma dec 06, 2010 10:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Cluijffert » ma dec 06, 2010 10:54 pm

Jol heeft de afgelopen weken opzichtig de boel lopen saboteren zodat Ajax hem niet aan zijn contract houdt en zelfs een afkoopsom meegeeft. Het zou me niets verbazen.

Maar goed, een symptoom is weg, de ziekte zit er nog steeds.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Pride of Amsterdam » ma dec 06, 2010 10:54 pm

Dan zullen ze a la Ajax wel gaan shoppen. Geen geld? Wat nou geen geld? Jollieboy heeft ons een enorme afkoopsom bespaard die we eigenlijk al aan het incalculeren waren. Kunnen we het net zo goed uitgeven aan een leuke vleugelspits. :666.gif:

Dubbel gevoel. Ben eerlijk gezegd blij dat Jol weg is omdat zijn gedrag me enorm begon te irriteren, maar het wordt gewoon afwachten hoe ze het in gaan vullen de komende tijd. Er zijn dit kalenderjaar nog maar 2 wedstrijden in de competitie te spelen (Vitesse uit en Feyenoord thuis) dus dan is er heel eventjes "rust".

Frank kan zich natuurlijk wel met dit team onsterfelijk maken door Feyenoord met 11-0 op te rollen. :smallgrin.gif:
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Pride of Amsterdam » ma dec 06, 2010 10:59 pm

PS. Moeten we geen nieuw topic starten?

'Frank de boer nieuwe trainer Ajax'
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door martijn401 » ma dec 06, 2010 11:02 pm

Laten we dat maar doen. Ik geef het nieuwe topic 1,5 jaar..

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jeroen126 » ma dec 06, 2010 11:11 pm

Als Frank het jaar afmaakt he..

En hij geeft de jeugd de kans, probeert leuk voetbal te spelen. Ook al worden we 7e, dan gaan we erachter staan. Geen gezeik.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 11:11 pm

Benji schreef:Neem aan dat Raiola ook direct weer de toegang tot De Toekomst is ontzegd?

Jol voelde zich naar eigen zeggen slachtoffer van een hetze...

What's new
Zal wel op Blind slaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie