Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jun 27, 2011 10:20 am

Van den Boog wilde Jol inderdaad voor lange tijd vastleggen. Na zijn trainerschap zou Jol technisch directeur worden, tenminste dat had Ajax voor ogen. Jol heeft dat zelf gezegd tijdens zijn presentatie, waar de hele pers bijzat.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Lionel » ma jun 27, 2011 10:45 am

Dat is wat anders dan iemand een contract voor 10 jaar geven :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door wimpey » di jun 28, 2011 4:53 pm

Boog was zo blij dat hij een trainer had gevonden.... Jol zélf wilde n.b. een contract voor 3 i.p.v. de 5 jaar die door Boog werd voorgesteld.

Knettergeschift, die Boog. De club mag blij wezen dat JC, Dennis, Jonk etc. ons van die mafkees hebben verlost.

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Zabski » di jun 28, 2011 8:50 pm

We mogen inderdaad blij zijn dat we van die bolle scheveningse palingboer in trainingspak verlost zijn... dat aankoopbeleid leek toch helemaal nergens op. Over dat angsthazen voetbal in de CL wil ik het niet eens hebben.

Alleen Slop en v.d Aat nog eruit aub

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Dubbel » di jun 28, 2011 11:06 pm

Ik vind Martin Jol een mooie persoonlijkheid en ik zal hem zeker blijven volgen. Toch geweldig als Cock straks in Engeland ook weer een dik contract krijgt? Waar kom je zoiets verder nou nog tegen? En dan die aankopen, allemaal via vriendjes en geen hond die op de rem trapt. Dan heb je een club behoorlijk in de klauwen en ben je dus een grote vent. Het heeft Ajax uiteindelijk wel een boel centjes gekost en het voetbal was ook niet best maar na Ten Cate en Van Basten viel dat eigenlijk niet eens zo op. Hij weet ook nog eens precies wanneer hij op moet stappen terwijl z'n reputatie nog prima is. Roda, Spurs, HSV, Ajax. Inmiddels kan hij in Engeland weer een zak poen ophalen. En Martin is natuurlijk ook een hele behoorlijke trainer, bij Fulham zijn ze vast weer een tijdje gek met hem. Bijzonder aparte vent en achteraf niks voor Ajax. Wel een hele slimme Scheveninger die het allemaal erg mooi weet te vertellen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Daily Blind » wo jun 29, 2011 8:35 am

Archief? Slotje?...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Banjavi » vr jul 01, 2011 5:51 pm

Jol: "Ik was het gezeik zat bij Ajax"


Martin Jol vertrok in december bij Ajax. Na achttien maanden hield de trainer het voor gezien bij de Amsterdammers. Jol, momenteel werkzaam bij Fulham, blikt in gesprek met NRC Handelsblad nog één keer terug.

Aan zijn verblijf in Amsterdam houdt Jol een nare smaak over. In de krant doet hij een boekje open over hoe het er in de Arena aan toe ging. "Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club. Ik was het gezeik zat. Ik wilde met mijn vertrek de spirit en de rust laten terugkeren. En ik denk dat het een goede oplossing is geweest", zegt Jol.

Volgens Jol was het voor hem onmogelijk om te slagen bij Ajax. "Na mijn vertrek hebben ze allerlei dingen recht proberen te breien. Neem het aantrekken van André Ooijer. Iedereen vond het belachelijk. Die was niet alleen onder mij belangrijk, maar ook onder zijn volgende trainer, Frank de Boer."

"En Mido heeft ze met zijn paar doelpunten de punten bezorgd die aan het einde belangrijk waren. Hij heeft geen cent gekost. Aan het slot zag ik Ooijer, Rasmus Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: 'Die Jol is niet goed'."

De manier waarop Ajax nu omgaat met Mounir El Hamdaoui, een aankoop van Jol, is volgens de trainer 'typisch Nederlands'. "Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed. De Boer vond andere opties beter. Goed, dat is zijn keuze. Ook El Hamdaoui had een andere toekomst voor ogen bij Ajax."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 01, 2011 6:22 pm

AjaxLife:

Jol: 'Lekkere verjonging met Ooijer, Lindgren en Oleguer'
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 1 JUL 2011
Martin Jol is van mening dat Ajax na zijn vertrek allerlei dingen heeft proberen recht te breiden. Dit vertelt de trainer, die halverwege vorig seizoen vertrok, in gesprek met NRC Handelsblad. Toch geeft de dertigste landstitel hem enige voldoening.

Cruijff
"Neem het aantrekken van André Ooijer," merkt Jol op over de verjonging. "Iedereen vond het belachelijk. Ooijer was niet alleen onder mij belangrijk, maar ook onder Frank de Boer. En Mido heeft ze met zijn paar doelpunten de punten bezorgd die aan het einde belangrijk waren. Hij heeft geen cent gekost."

"Aan het slot zag ik Ooijer, Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: 'Die Jol is niet goed.'"

Als we de selecties van de laatste vijf wedstrijden nog eens opzoeken, blijkt dat Oleguer slechts tijdens het slotduel met FC Twente op de bank zat en dat Rasmus Lindgren niet een keer tot de selectie behoorde. Wel scoorde Oleguer via een fantastische kopbal de 1-0 tegen Heracles Almelo.


"Uiteindelijk is Ajax met een heel jong elftal kampioen geworden," vervolgt Jol dan ook. "Dat is iets om als club trots op te zijn. Zelfs Cruijff zei op een zeker moment dat de jeugdopleiding eigenlijk best goed was. Ik hoef echt achteraf mijn gelijk niet te halen. Maar er riepen allerlei mensen dat er veel veranderd moest worden bij Ajax."

Volgens de huidige manager van Fulham deed het kampioenschap 'recht aan mensen als Rik van den Boog'. De algemeen directeur stopte deze zomer. "Als jij in de twee jaar dat je er zit een keer kampioen wordt, de bekerfinale haalt en een titel op een punt misloopt dan is dat een compliment waard. Zeker als de jeugdopleiding goed blijkt te zijn en de club weer zwarte cijfers schrijft."

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door joey » vr jul 01, 2011 6:47 pm

banjavi schreef:
Jol: "Ik was het gezeik zat bij Ajax"


Martin Jol vertrok in december bij Ajax. Na achttien maanden hield de trainer het voor gezien bij de Amsterdammers. Jol, momenteel werkzaam bij Fulham, blikt in gesprek met NRC Handelsblad nog één keer terug.

Aan zijn verblijf in Amsterdam houdt Jol een nare smaak over. In de krant doet hij een boekje open over hoe het er in de Arena aan toe ging. "Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club. Ik was het gezeik zat. Ik wilde met mijn vertrek de spirit en de rust laten terugkeren. En ik denk dat het een goede oplossing is geweest", zegt Jol.

Volgens Jol was het voor hem onmogelijk om te slagen bij Ajax. "Na mijn vertrek hebben ze allerlei dingen recht proberen te breien. Neem het aantrekken van André Ooijer. Iedereen vond het belachelijk. Die was niet alleen onder mij belangrijk, maar ook onder zijn volgende trainer, Frank de Boer."

"En Mido heeft ze met zijn paar doelpunten de punten bezorgd die aan het einde belangrijk waren. Hij heeft geen cent gekost. Aan het slot zag ik Ooijer, Rasmus Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: 'Die Jol is niet goed'."

De manier waarop Ajax nu omgaat met Mounir El Hamdaoui, een aankoop van Jol, is volgens de trainer 'typisch Nederlands'. "Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed. De Boer vond andere opties beter. Goed, dat is zijn keuze. Ook El Hamdaoui had een andere toekomst voor ogen bij Ajax."
Ik was het gezeik van Martin Jol zat. Kopen, kopen, altijd maar willen kopen. .
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Rooie » vr jul 01, 2011 7:31 pm

Ach, laat 'm lekker zeuren, zijn z'n laatste stuiptrekkingen v.w.b. Ajax. Moet blijkbaar z'n frustratie kwijt.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Le T. » vr jul 01, 2011 7:35 pm

Het volledige artikel:
‘Ik had als niet-Ajacied veel minder krediet’
[afbeelding] Martin Jol voor zijn debuut als trainer van Fulham in Craven Cottage.
Foto VI Images

Londen.

Door onze redacteur Koen Greven | pagina 26 - 27
Martin Jol blikt na zijn debuut als trainer van traditieclub Fulham terug op zijn bewogen periode bij Ajax

Het applaus klatert over de tribunes van Fulham FC als Martin Jol met zijn nieuwe elftal het veld betreedt. De 55-jarige coach – gestoken in een pak met blauwe das – zwaait naar de fans van de oudste club van Londen. „Natuurlijk is zo’n ontvangst leuk”, zegt hij een half uur na zijn officiële debuut tegen NSI Runavik uit de Faeröer (3-0). „Maar ik ben wel wat gewend. Zeker in Engeland.” Big Martin is door de voordeur van Craven Cottage teruggekeerd in de voetbalwereld.

Het contrast met een half jaar geleden is groot. Toen hield Jol het bij Ajax voor gezien. De Fulham-manager kijkt nog één keer terug naar zijn bewogen achttien maanden in dienst van de Amsterdamse club. „Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club”, stelt de Scheveningse trainer. „Ik was het gezeik zat. Ik wilde met mijn vertrek de spirit en de rust laten terugkeren. En ik denk dat het een goede oplossing is geweest.”

Jol had naar eigen zeggen beter vorig jaar al naar Fulham kunnen overstappen. „Achteraf gezien zou dat inderdaad beter zijn geweest. Het eerste jaar bij Ajax was fantastisch. We zijn weliswaar geen kampioen geworden, maar haalden heel veel punten. We waren tien maanden ongeslagen, hadden de meeste goals voor en de minste tegen. Maar er gingen dingen knellen. Ze lieten Pantelic en Rommedahl gaan. Ik had opeens met Suarez nog maar één spits. En die zat toen nog op het WK. Toen dacht ik al: ‘Wat moet dat worden?’ Dan weet je waarom ik er toen al over dacht naar Fulham te gaan.”

Het verzet tegen Jol werd al snel groter toen de resultaten van Ajax tegenvielen. Na een kansloze nederlaag tegen Real Madrid opende Johan Cruijff in zijn column in De Telegraaf de aanval. Jol: „Als iemand je elftal afschildert als het slechtste elftal ooit, dan worden de spelers daar natuurlijk niet vrolijk van. Later heeft iedereen dat in zijn perspectief kunnen zien. Ik kwam niet uit de gelederen van Ajax en dan heb je veel minder krediet.”

Het is Jol achteraf duidelijk geworden dat hij het gewoon niet goed kón doen bij Ajax. „Na mijn vertrek hebben ze allerlei dingen recht proberen te breien. Neem het aantrekken van André Ooijer. Iedereen vond het belachelijk. Die was niet alleen onder mij belangrijk, maar ook onder zijn volgende trainer [Frank de Boer]. En Mido heeft ze met zijn paar doelpunten de punten bezorgd die aan het einde belangrijk waren. Hij heeft geen cent gekost. Aan het slot zag ik Ooijer, Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: ‘Die Jol is niet goed.’”

Jol beschouwt het landskampioenschap van Ajax niet als zijn titel, maar het geeft hem wel enige voldoening. „Ik hoef echt achteraf mijn gelijk niet te halen. Maar er riepen allerlei mensen dat er veel veranderd moest worden bij Ajax. Uiteindelijk is Ajax met een heel jong elftal kampioen geworden. Dat is iets om als club trots op te zijn. Zelfs Cruijff zei op een zeker moment dat de jeugdopleiding eigenlijk best wel goed was. De titel deed recht aan mensen als Rik van den Boog [voormalig algemeen directeur]. Als jij in de twee jaar dat je er zit een keer kampioen wordt, de bekerfinale haalt en een titel op een punt misloopt dan is dat een compliment waard. Zeker als de jeugdopleiding goed blijkt te zijn en de club weer zwarte cijfers schrijft.”

Volgens Jol staat Ajax er in financieel opzicht veel beter voor dan bij zijn komst in 2009. „Toen ik begon, had de club een verlies van 23 miljoen euro. En toen ik weg was, hebben ze dat snel recht weten te zetten. Nu hebben ze geen schulden meer en kunnen ze wel investeren. Ik zei altijd dat Suarez niet voor onder de veertig miljoen euro weg zou gaan. Hij ging voor twintig miljoen naar Liverpool. Maar ook dat geld konden ze goed gebruiken. Ik heb nog wel eens contact gehad met Suarez. Ik vond het leuk voor hem dat hij naar Liverpool ging.”

Jol, die ook trainer was van het Londense Tottenham Hotspur, heeft met lede ogen toegezien hoe zijn aankoop Mounir El Hamdaoui onder De Boer op een zijspoor terecht kwam. „De manier waarop hij is behandeld, is typisch Nederlands. Dat zou hier bij Fulham nooit gebeuren. Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed. Ik heb hem ook overgehaald om naar Ajax te komen. Eigenlijk als opvolger van Suarez. De Boer vond andere opties beter. Goed, dat is zijn keuze. Ook El Hamdaoui had een andere toekomst voor ogen bij Ajax.”

Behalve voor Jol was er ook voor zijn broer Cock en assistent Michael Lindeman geen toekomst meer bij Ajax. Het tweetal behoort nu net als de voormalige Nederlandse keeper Hans Segers tot de technische staf van Fulham. „Het is heel belangrijk dat je je eigen mensen kunt meenemen. Ze zijn hier in Engeland gewend dat je zeven of acht man meebrengt. Mark Hughes [de vorige trainer van Fulham] had zes man plus zijn zoon. Als ik echt mijn eigen staf zou hebben meegenomen, dan had ik er nog wel vijf mensen bij kunnen zetten.”

De oud-voetballer zegt in de catacomben van Craven Cottage uiteindelijk „nergens spijt” van te hebben. „Ik zat bij HSV net als hier bij Fulham in een warm bad. De Nederlandse cultuur is anders. Hoeveel opiniemakers zijn er? Een stuk of drie? Die mensen delen graag etiketten uit. Er is snel onrust. Dat komt omdat Nederland klein is. Eigenlijk is dat wel leuk als het niet om jou gaat. Maar het kan lastig zijn als het wel zo is.”

Jol is met een goed gevoel begonnen aan een avontuur bij de happy club uit West-Londen. Clubeigenaar Mohamed Al-Fayed hoopt dat Jol aantrekkelijk voetbal en resultaat aan elkaar kan koppelen. „Dit is echte voetbalclub met tradities en historie”, stelt Jol na zijn overwinning op in de eerste voorronde van de Europa League. „Ik zou graag aan iets moois bouwen hier. Maar het is afwachten of je daar de tijd voor krijgt. Mijn voorgangers Chris Coleman, Roy Hodgson en Mark Hughes hadden dat ook gewild. De spelers lopen nu nog met een lach rond. Het is te hopen dat dat zo blijft.”

Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » vr jul 01, 2011 8:03 pm

Nette reactie van Jol. De feiten spreken ook in zijn (en Van den Boogs) voordeel.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Duke » vr jul 01, 2011 8:06 pm

Denk je dat we met Jol ook kampioen waren geworden?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » vr jul 01, 2011 8:10 pm

Duke schreef:Denk je dat we met Jol ook kampioen waren geworden?
Geen idee. Zoals hij aangeeft, heeft Cruijff aardig wat schade aangericht met z'n collums. Misschien beïnvloed zo'n collum niet de directe selectie, maar zaakwaarnemers en de algehele gemoedstoestand binnen Ajax zakken wel gelijk tot onder het vriespunt.

Verder was er niet zoveel aan de hand in de Eredivisie. De Boer heeft ook een behoorlijk aantal punten verspeelt, laten we dat niet vergeten. Het was te danken aan de concurrentie (die nog meer liet liggen) dat wij kampioen zijn geworden.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op vr jul 01, 2011 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door peter » vr jul 01, 2011 8:10 pm

Met Jol hadden we de dubbel gehaald. Het ging als een tierelier.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » vr jul 01, 2011 8:12 pm

Peter schreef:Met Jol hadden we de dubbel gehaald. Het ging als een tierelier.
Dat is flauw. Het ging inderdaad minder die periode (de betreffende periode is trouwens ALTIJD de mindere bij Ajax), maar er was nog niks verloren. Maar goed... Cruijff had de hakbijl al klaargezet en was net zolang doorgegaan totdat Jol opstapte.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door wimpey » vr jul 01, 2011 8:16 pm

GangstaRiB schreef:Nette reactie van Jol. De feiten spreken ook in zijn (en Van den Boogs) voordeel.
Jol is eigenlijk een prima kerel. Maar het is voor mensen zonder Ajax-background nu eenmaal moeilijk werken bij Ajax.

Boog (wat missen we hem hé!) is een rat.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Rooie » vr jul 01, 2011 8:17 pm

GangstaRiB schreef:
Duke schreef:Denk je dat we met Jol ook kampioen waren geworden?
Verder was er niet zoveel aan de hand in de Eredivisie. De Boer heeft ook een behoorlijk aantal punten verspeelt, laten we dat niet vergeten. Het was te danken aan de concurrentie (die nog meer liet liggen) dat wij kampioen zijn geworden.
De Boer heeft gemiddeld 2,41 punten per wedstrijd gehaald, Jol 1,88. Ik denk dat Ajax met Jol aan het roer geen kampioen was geworden, negatieve spiraal en ik had het gevoel dat een groot gedeelte van de selectie er ook geen vertrouwen meer in had dat het zou verbeteren onder hem. Misschien ook wel een zwakte van deze selectie.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » vr jul 01, 2011 8:22 pm

Benji schreef:
GangstaRiB schreef:
Duke schreef:Denk je dat we met Jol ook kampioen waren geworden?
Verder was er niet zoveel aan de hand in de Eredivisie. De Boer heeft ook een behoorlijk aantal punten verspeelt, laten we dat niet vergeten. Het was te danken aan de concurrentie (die nog meer liet liggen) dat wij kampioen zijn geworden.
De Boer heeft gemiddeld 2,41 punten per wedstrijd gehaald, Jol 1,88. Ik denk dat Ajax met Jol aan het roer geen kampioen was geworden, negatieve spiraal en ik had het gevoel dat een groot gedeelte van de selectie er ook geen vertrouwen meer in had dat het zou verbeteren onder hem. Misschien ook wel een zwakte van deze selectie.
Het scoren ging onder Jol zeker moeizamer, maar de statistiek van De Boer zegt ook niet alles. Heb ook draken van wedstrijden gezien. Maar ja... toen was er geen orakel die een collum schreef.... dus dan vergeet je het sneller.

Nogmaals: Jol heeft in z'n eerste jaar uitstekend gepresteerd en ik ben er aardig van overtuigd dat hij het in z'n 2de jaar had kunnen rechtzetten (het zwakke begin).

Ik vind het een beetje jammer dat Jol's laatste weken bij Ajax als maatstaf wordt gebruikt, terwijl hij in z'n eerste jaar en de 2 voorronde's CL gewoon uitstekend heeft gewerkt. En met minimale middelen niet te vergeten! Het cadeautje van Cruijff moest eerst nog opgeruimd worden! Geweldig genoten van Wielaert en Dario

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door wimpey » vr jul 01, 2011 8:23 pm

Jol:
Steek
Wiel - Ooijer - Vertonghen - Anita
Enoh - de Jong - De Zeeuw
Suarez - EH - Urby

FdB:
Vermeer
VDW - Toby - Vertonghen - Boilesen
De Zeeuw - Anita - Eriksen
Sulejmani - De Jong - Ebecilio

De Boer gooide het volledig om en dat heeft zich gerendeerd. Gewoon de juiste man op de juiste plek.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » vr jul 01, 2011 8:29 pm

wimpey schreef:Jol:
Steek
Wiel - Ooijer - Vertonghen - Anita
Enoh - de Jong - De Zeeuw
Suarez - EH - Urby

FdB:
Vermeer
VDW - Toby - Vertonghen - Boilesen
De Zeeuw - Anita - Eriksen
Sulejmani - De Jong - Ebecilio

De Boer gooide het volledig om en dat heeft zich gerendeerd. Gewoon de juiste man op de juiste plek.
Urby en Luis werden verkocht, dus dat was niet zo raar. Anita haalde onder Jol het NL elftal. Ik zeg niet dat De Boer's aanpak slecht is, maar ik vind wel dat Jol iets te makkelijk afgeserveerd wordt hier. Zeker gezien de omstandigheden. Eerst de rotzooi van Bassie en daarna de hakbijl van Cruijff...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Jöhnk » vr jul 01, 2011 8:36 pm

Jemig wat een gezeur van Jol. :excited.gif:

Het voetbal was zo ongelofelijk slecht geworden onder Jol. Die wedstrijd tegen NEC was een belediging voor alles waar Ajax ooit voor stond.

No way dat Jol kampioen was geworden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door 999 » vr jul 01, 2011 9:02 pm

Jöhnk schreef:Jemig wat een gezeur van Jol. :excited.gif:

Het voetbal was zo ongelofelijk slecht geworden onder Jol. Die wedstrijd tegen NEC was een belediging voor alles waar Ajax ooit voor stond.

No way dat Jol kampioen was geworden.
Zeg site ADMIN, als je het gezeur vind dan zet je er een slotje op en verhuis je deze topic naar het ARCHIEF ..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door LucaS » vr jul 01, 2011 11:06 pm

Zegt Jol nou echt dat hij zelf is opgestapt? :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door 999 » vr jul 01, 2011 11:11 pm

:smallgrin.gif:

Plaats reactie