Marcel Keizer - De ex-trainer

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door wimpey » di jul 04, 2017 11:54 am

brigade zuid schreef:Ik zag van de week een interviewtje voor Ajax tv met Keizer, vond hem niet slecht overkomen maar het blijft een risico wat je neemt.
Hopelijk heeft Keizer door dat er op JA geen druk zat en dat het daar leuk freewheelen was. En dat het in zijn nieuwe baan enkel om winnen gaat.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » wo jul 05, 2017 9:41 am

Bergkamp stelt me gerust als het om de rol van Winter gaat, geen tactiek voor hem, geen bemoeienis met het voetbal zelf, Winter vangt de spelers op, misschien een dure kracht om dat te doen, maar dat moet hij wel kunnen.

Van AS:
Winter zal binnen de staf de menselijke rol spelen, waarbij hij spelers zal begeleiden en zijn rol zal spelen in het geheel. 'Marcel en Hennie zijn van het vakinhoudelijke en tactische, ik doe het individuele en Aron is daar een goede aanvulling op. Hij is zeer sociaal, goed in de omgang met spelers van alle soorten en maten, en hij kan zijn ervaring als internationaal topvoetballer overbrengen
https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... an-managen
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jul 05, 2017 11:07 pm

wimpey schreef:
brigade zuid schreef:Ik zag van de week een interviewtje voor Ajax tv met Keizer, vond hem niet slecht overkomen maar het blijft een risico wat je neemt.
Hopelijk heeft Keizer door dat er op JA geen druk zat en dat het daar leuk freewheelen was. En dat het in zijn nieuwe baan enkel om winnen gaat.
Hou jij er ook maar enigszins rekening mee dat hij dat niét doorheeft?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » do jul 06, 2017 8:46 pm

Van AS:
De methode-Verheijen, waar Bosz mee werkte en dat onder meer een reden was voor wrevel binnen Ajax, is verleden tijd in Amsterdam', aldus de journalist, die denkt dat Bergkamp hier vooral blij mee zal zijn
https://www.ajaxshowtime.com/article/op ... er-en-bosz

Volgens mij was Ajax in de tweede helft van het seizoen nog steeds fit en waren er weinig blessures. We krijgen toch niet weer langdurige spierblessures zoals onder FdB?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Duke » do jul 06, 2017 9:06 pm

Ik las het ook, en dat is wel een puntje dat me zorgen baart. Ik denk echt dat ploegen die voldoende periodiseren over het hele seizoen fitter zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Marillion » vr jul 07, 2017 6:48 am

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze een aanpassing doorvoeren op basis van de ervaringen van het afgelopen seizoen.

Van blessures hebben we inderdaad weinig last gehad. Ik moet wel zeggen dat ik denk dat het puur conditioneel nog wel wat beter mag hoor. Je ziet toch nog wel vrij regelmatig gebeuren dat spelers er tijdens de reguliere speeltijd behoorlijk doorheen zitten. Dat kan betekenen dat je tactiek niet klopt of dat een speler onverstandig meters maakt, maar ook dat je conditioneel nog wel iets kunt verbeteren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Arthur » vr jul 07, 2017 7:15 am

We zullen ook een vroege piek moeten hebben om de CL te halen, maar als we straks de ene na de andere geblesseerde hebben dan is dit een grote en onnodige fout.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Mr. Ajax » vr jul 07, 2017 8:33 am

Demosthenes schreef:Van AS:
De methode-Verheijen, waar Bosz mee werkte en dat onder meer een reden was voor wrevel binnen Ajax, is verleden tijd in Amsterdam', aldus de journalist, die denkt dat Bergkamp hier vooral blij mee zal zijn
https://www.ajaxshowtime.com/article/op ... er-en-bosz

Volgens mij was Ajax in de tweede helft van het seizoen nog steeds fit en waren er weinig blessures. We krijgen toch niet weer langdurige spierblessures zoals onder FdB?
Die blessures hebben we eigenlijk onder bijna elke trainer van de afgelopen 15-20 jaar gehad. Onder Martin Jol had je die Michael Lindeman die volgens mij ook met een innovatieve aanpak de selectie goed fit wist te houden, en afgelopen seizoen ging het onder Bosz ook goed. Hoop dat ze dat niet helemaal overboord gaan gooien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Demosthenes » za jul 08, 2017 7:10 am

Benjamin van Leer (gewend aan trainingen zoals bij Ajax?) een spierblessure, de eerste uit een reeks? Laten we het voorlopig op toeval houden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door T82 » do jul 13, 2017 12:48 pm

Marcel Keizer mag zich na dit dramatische nieuws klaarmaken voor de grootste uitdaging uit zijn loopbaan. Zal niet meevallen om deze jonge spelersgroep de komende tijd gefocust wedstrijden in te laten gaan...

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Alexander » do jul 13, 2017 12:51 pm

Die wedstrijden kunnen me helemaal geen kut meer schelen. Al verliezen we 2 x 10-0.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Duke » do jul 13, 2017 2:43 pm

T82 schreef:Marcel Keizer mag zich na dit dramatische nieuws klaarmaken voor de grootste uitdaging uit zijn loopbaan. Zal niet meevallen om deze jonge spelersgroep de komende tijd gefocust wedstrijden in te laten gaan...
De oudere spelers (Huntelaar) zullen een belangrijke rol spelen. Kan ook zijn dat dit juist helpt om te focussen op een goed resultaat: 'we doen dit voor Appie!'.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door brigade zuid » do jul 13, 2017 3:08 pm

Alexander schreef:Die wedstrijden kunnen me helemaal geen kut meer schelen. Al verliezen we 2 x 10-0.
Ik hoop niet dat ze er bij Ajax ook zo in staan. Er is werk aan de winkel, er zal dit jaar beter gepresteerd moeten worden.

DelToro
Berichten: 1263
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door DelToro » vr jul 28, 2017 6:15 pm

Demosthenes schreef:Van AS:
De methode-Verheijen, waar Bosz mee werkte en dat onder meer een reden was voor wrevel binnen Ajax, is verleden tijd in Amsterdam', aldus de journalist, die denkt dat Bergkamp hier vooral blij mee zal zijn
https://www.ajaxshowtime.com/article/op ... er-en-bosz

Volgens mij was Ajax in de tweede helft van het seizoen nog steeds fit en waren er weinig blessures. We krijgen toch niet weer langdurige spierblessures zoals onder FdB?
Het lijkt er sterk op dat Verheijen nog wat wrok koestert jegens Ajax en Keijzer.
Wat een walgelijke vent is het toch.
Laatst gewijzigd door DelToro op vr jul 28, 2017 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Marillion » vr jul 28, 2017 9:57 pm

Wat een bizarre manier om aandacht te trekken. Schaamteloos. :kots:

Hij is er niet bij geweest en heeft dus niets uit eerste hand. Uiteraard moet er bij Ajax intern heel kritisch worden gekeken naar de omstandigheden in de situatie van Nouri. Als er iets te leren is moet dat absoluut gebeuren. Maar op deze manier speculeren is echt bijzonder ongepast.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Khraa » vr jul 28, 2017 10:01 pm

Doodzwijgen die gast. Ik hoop hier op AT nooit meer iets van die graftak te horen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door beelzebub » vr jul 28, 2017 11:04 pm

Hij werd even van repliek gediend door Simon Zwartkruis van VI:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Duke » za jul 29, 2017 9:27 pm

http://cesc.nl/opinie/verheijen-nouri-appie-raymond/

Blijkbaar bedoelde Verheijen iets ander met zijn tweet. Niet zozeer kritiek op Keizer, maar op de journalist in kwestie.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Jöhnk » za jul 29, 2017 9:35 pm

Dat lijkt me een gevalletje damage control.

Verheyen heeft het er moeilijk mee dat Ajax zijn methode aan de kant heeft geschoven, dus schopt hij wild om zich heen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Marillion » za jul 29, 2017 10:03 pm

Duke schreef:http://cesc.nl/opinie/verheijen-nouri-appie-raymond/

Blijkbaar bedoelde Verheijen iets ander met zijn tweet. Niet zozeer kritiek op Keizer, maar op de journalist in kwestie.
Leuk geprobeerd van hem om er op die manier een draai aan te geven. Maar zo'n bericht, notabene in twee talen de wereld in gestuurd, had echt wel wat meer lading. Hij zegt het niet letterlijk maar wekt heel duidelijk de suggestie dat Ajax en Keizer verwijtbaar zouden zijn in de situatie rondom Nouri. En dat doet hij zonder enige kennis van zaken over de situatie. Zeer ongepast en smakeloos.

Dit was gewoon een poging om de aandacht te trekken over de rug van Nouri en zijn familie. Nu is hij daar in zoverre in geslaagd dat nu ook de laatste mensen die geen hekel aan hem hadden inmiddels wel zover zijn.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door brigade zuid » za jul 29, 2017 10:25 pm

Jöhnk schreef:Dat lijkt me een gevalletje damage control.

Verheyen heeft het er moeilijk mee dat Ajax zijn methode aan de kant heeft geschoven, dus schopt hij wild om zich heen.
Verheyen mag dan een lulletje zijn, vind het wel jammer dat Ajax de methode Verheyen aan de kant geschoven heeft.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Duke » za jul 29, 2017 10:46 pm

Marillion schreef:
Duke schreef:http://cesc.nl/opinie/verheijen-nouri-appie-raymond/

Blijkbaar bedoelde Verheijen iets ander met zijn tweet. Niet zozeer kritiek op Keizer, maar op de journalist in kwestie.
Leuk geprobeerd van hem om er op die manier een draai aan te geven. Maar zo'n bericht, notabene in twee talen de wereld in gestuurd, had echt wel wat meer lading. Hij zegt het niet letterlijk maar wekt heel duidelijk de suggestie dat Ajax en Keizer verwijtbaar zouden zijn in de situatie rondom Nouri. En dat doet hij zonder enige kennis van zaken over de situatie. Zeer ongepast en smakeloos.

Dit was gewoon een poging om de aandacht te trekken over de rug van Nouri en zijn familie. Nu is hij daar in zoverre in geslaagd dat nu ook de laatste mensen die geen hekel aan hem hadden inmiddels wel zover zijn.
Ik ben niet de woordvoerder van Verheijen, maar als hij dat had willen zeggen, had hij dat gewoon gedaan. Hij is niet van de subtiele aanpak immers.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Khraa » za jul 29, 2017 11:56 pm

Als hij had willen zeggen wat jij hem toedicht had dat ook gewoon gekund. Dat heeft hij niet gedaan, ik hoop dat die vent een paria in de voetbalwereld wordt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Lionel » za jul 29, 2017 11:56 pm

Dan was hij vermoord.

Verheyen is gewoon een arrogante lul. Waarom zou hij anders iets als Ramadan erin zetten?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer

Bericht door Marillion » zo jul 30, 2017 9:35 am

Iedereen moet het meer interpreteren zoals hij of zij dat wil. Ik kan prima omgaan met een afwijkende mening of een kritische vraag maar voor mij heeft hij echt compleet afgedaan.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie