De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 7:44 pm

Ach, kennis van wat er werkelijk is gezegd en de context waarin, is onbelangrijk geneuzel. Afmaken zullen we hem!
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 08, 2009 7:45 pm

Peter schreef:
Neefkens schreef:
joey schreef:Ik houd niet van die opschepperij. Ik heb me destijds ook dood geërgerd aan Michael van Praag met zijn wij zijn de besten-gedoe en aan LVG die zichzelf de beste van overal vond. Sommige dingen mogen anderen over je zeggen, die hoor je zelf niet te zeggen. Dat is onbeschaafd.
Voor de zoveelste keer: Dat doet vdBoog dus ook helemaal niet. Lees nou gewoon eens. De VI-feiten bewijzen dat AJAX de grootste club is qua omzet, populariteit, sponsoring, jeugdopleiding etc en dat zet juist druk op de club omdat we sportief niet goed presteren. Hij vindt met ons dat we de besten zouden móeten zijn, niet dat we het zíjn.
Of je tegen een muur zit aan te lullen. :bomb.gif:

AZ moet er maar van genieten, want zo'n kampioenschap lukt ze maar 1x. Ze zijn geen concurrent op de lange termijn, namelijk. Dan kom jij weer met een compliment aanzetten, maar ik vind dit nergens voor nodig, hoor.
Ik heb LETTERLIJK gequote wat hij gezegd heeft in het interview, maar lees het maar niet hoor. Ik heb de VI voor me liggen. Blijf maar gewoon doorzeiken hoe slecht het allemaal is en wat een blaaskaak vdBoog allemaal wel niet is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 08, 2009 7:45 pm

Dat hoeft ook helemaal niet, want dat zijn exceptionele talenten. Ik word alleen niet vrolijk van onze jeugdopleiding om er maar weer eens inhoudelijk op in te gaan. Backs? Die leiden we niet op, zo lijkt het. Exceptioneel? Ach, een degelijke back moet je toch wel kunnen opleiden, hoor. Ik zie ze alleen in geen jaren bij Ajax. Van de Wiel? Heeft in de jeugdopleidingen nooit als back gespeeld, maar dat lijkt dus eindelijk wel weer iemand die daar kan spelen. Dergelijke jongens moet je ook eigenlijk altijd zélf kunnen opleiden. Spitsen is een beetje hetzelfde geval, want ook daar schieten we ernstig in tekort.

peter

Bericht door peter » wo apr 08, 2009 7:47 pm

joey schreef:Feit is dat we haast nooit kampioen worden en dat een hoge begroting dus niets garandeert.

'Ajax gewoon de nummer 1 van Nederland'
'Ajax moet gewoon een keer in de twee jaar kampioen worden en meedoen in Europa'.
'AZ is geen concurrent voor de lange termijn'.
'Az moet er nu maar van genieten, want die titel is voor één keer'.
Ik ga er vanuit dat joey dit niet uit zijn duim zuigt en dat dit dus quotes zijn. Zo nee, dan neem ik de boel terug.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 7:49 pm

Dat werd gezegd in dat filmpje. Neef heeft dat zelf geplaatst.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 7:49 pm

Dit heeft Joey uit zijn duim gezogen, vd Boog heeft dit niet zo gezegd en wat hij wel heeft gezegd staat in een context, zoals door Neef al meerdere keren aangegeven. Maar jij gelooft liever Joey. Dit is een interpretatie op een zo negatief mogelijke manier neergezet.
Laatst gewijzigd door LucaS op wo apr 08, 2009 7:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 08, 2009 7:49 pm

Dit zijn geen quotes uit het interview, dit is wat de watchers zeiden in hun reclamepraatje voor de nieuwe VI. Het interview in de VI beslaat 8 pagina's en is zeer lezenswaardig. vdBoog spreekt alleen maar met groot respect over AZ.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 7:51 pm

Ik zuig niets uit mijn duim. Ik heb nooit en nergens gezegd dat ik die quotes uit dat interview heb.

Die interviewers weten heel goed wat Van den Boog gezegd heeft en in welke context.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 7:52 pm

Waarom zet je het dan tussen aanhalingstekens alsof het quotes van vd Boog zijn. Maar goed Joey, jij weet het beter, ondanks het feit dat Neef en ik het interview in de VI naast de computer hebben liggen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 08, 2009 7:52 pm

joey schreef:Ik zuig niets uit mijn duim. Ik heb nooit en nergens gezegd dat ik die quotes uit dat interview heb.

Die interviewers weten heel goed wat Van den Boog gezegd heeft en in welke context.
Heb je nou het hele interview gelezen of niet?
Ga het nou gewoon lezen, dan kun je zelf bepalen wat de context is en zul je toegeven dat jouw aanmerkingen niet terecht zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 7:55 pm

Nee, man. Ik ga daar geen geld aan uitgeven. Die vent zwetst maar een eind weg, ik vind dat filmpje al erg genoeg.

Over Messi gesproken, hij scoort nu 1-0.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 7:57 pm

Je verlaagt je tot T nivo. Oordelen over een interview dat je niet hebt gelezen en vervolgens opmerkingen van derden in een filmpje tussen aanhalingstekens zetten alsof je vd Boog letterlijk citeert. Bedroevend.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 08, 2009 7:57 pm

Misschien kan iemand het artikel even scannen en plaatsen? Dan kan iedereen zelf lezen wat Van den Boog precies zegt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 08, 2009 7:58 pm

Als je het zou lezen, zou je zien dat hij absoluut niet zwetst. Maar het is overduidelijk dat geen enkel argument jouw van je vooringenomen ultra-negatieve mening over vdBoog kan afhelpen. Daar stop ik dus ook maar mee. :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 7:58 pm

Dat is niet nodig hoor Duke, het oordeel is al geveld. Zonder te lezen, dat is voor sukkels.

peter

Bericht door peter » wo apr 08, 2009 7:59 pm

Is het veel moeite om te scannen? Wil het lezen in ieder geval.

Duke is me al voor. :biggthumpup.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 8:01 pm

LucaS schreef:Je verlaagt je tot T nivo. Oordelen over een interview dat je niet hebt gelezen en vervolgens opmerkingen van derden in een filmpje tussen aanhalingstekens zetten alsof je vd Boog letterlijk citeert. Bedroevend.

Wel allemachtig. Ik oordeel helemaal niet over dat interview. Ik wist eerst niet eens dat er een interview wás. Neef plaatste hier triomfantelijk dat filmpje, daar reageerde ik op. Die journalisten schetsten een beeld van wat ze bij Ajax hadden gezien en gehoord en durfden nog net iets meer te zeggen dan ze konden schrijven. Heel onthullend.

2-0 Eto'o. Echt voetbal. Wat heerlijk. En Cruijff bij Barca op de tribune. :neutral.gif:
Laatst gewijzigd door joey op wo apr 08, 2009 8:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 08, 2009 8:02 pm

Inderdaad erg triomfantelijk:
Neefkens schreef:VI AJAX-watchers over onze club:

http://www.vi.nl/WebTV/WebTVTussenDeLin ... deClub.htm
:smallgrin.gif:

Neutraler kan volgens mij niet. :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 08, 2009 8:03 pm

joey schreef:Ik zuig niets uit mijn duim. Ik heb nooit en nergens gezegd dat ik die quotes uit dat interview heb.

Ja, precies. Ze geven ook duidelijk aan dat vd Boog die opmerkingen over AZ niet letterlijk zo gemaakt heeft.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 08, 2009 8:03 pm

Zo he.... ineens een stormlooptopic.

Joey: Wat heeft Van den Boog misdaan? Kom op zeg. Vorige keer vond je al dat hij ruzie met Cruijff aan het maken was..
Wil jij uberhaupt wel dat Ajax er bovenop komt? Of vind je het lijden wel lekker zo?

Van den Boog heeft in tegenstelling tot de vorige bestuurders een duidelijke visie die hij met strakke hand wil implementeren. Hij zegt openlijk dat Van Basten nog veel moet leren en in het komende seizoen progressie moet laten zien. Hetzelfde geldt voor z'n assistenten.

Ik mag dat wel, bestuurders die er bovenop zitten. Je ziet het met andere clubs, die presteren altijd op het toppen van hun kunnen omdat ze weten dat de hogere legerleiding streng toezicht houdt. Niet zozeer voetbaltechnisch, maar wel rechtlijnig.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 8:08 pm

Jöhnk schreef:

Ja, precies. Ze geven ook duidelijk aan dat vd Boog die opmerkingen over AZ niet letterlijk zo gemaakt heeft.
Niet letterlijk, maar dat bedoelde hij dus wel. Het zal er bij nalezen wel uitgeschrapt zijn. Want tegenwoordig eisen vertegenwoordigers van clubs of spelers altijd dat ze de tekst mogen inzien.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 08, 2009 8:09 pm

Dus hij heeft het niet gezegd, maar het is er wel uitgeschrapt?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 08, 2009 8:13 pm

Ze zeggen dat hij het niet zo letterlijk heeft gezegd. Maar hij bedoelde het wel zo (anders zouden ze er niet over beginnen), maar blijkbaar hebben ze dat niet in het interview gezet, terwijl het wel pikant was. Dan trek ik de conclusie dat het er waarschijnlijk uitgehaald is. (Dit hoeft niet zo te zijn, maar dat denk ik.)

In elk geval is Van den Boog dól op publiciteit. Hij is niet uit de media weg te slaan.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 08, 2009 8:14 pm

Wat ben jij eng vooringenomen geworden. Jammer.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 08, 2009 8:14 pm

LucaS schreef:Dat is niet nodig hoor Duke, het oordeel is al geveld. Zonder te lezen, dat is voor sukkels.
Dat valt toch wel mee? De meesten staan er redelijk neutraal in, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie