Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Historicus » zo apr 21, 2024 5:26 pm

Marillion schreef:
zo apr 21, 2024 12:29 pm
Precies, ik was van plan om te gaan tot ik zag wat het moest kosten. Als dan je bedoeling is om mensen bij elkaar te brengen dan sla je de plank wel een beetje mis als organisatie. Erg jammer want dit kan gewoon ontzettend leuk zijn om al de oud spelers weer eens te zien.

Had gewoon 15 euro achter het doel gedaan en 30 lange zijde. Zit het gewoon vol en per saldo komt er nog meer binnen ook. Nou ja, dat is dan de les voor de volgende keer.
De volgende keer zal niet in het Olympisch Stadion zijn, want het werd georganiseerd door BIF. EN BIF gaat, zo begreep ik het, nu op wereldtoernee.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Historicus » zo apr 21, 2024 5:27 pm

Vond het overigens best wel bijzonder om Seedorf in Ajax-tenue te zien met de aanvoerdersband om.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » zo apr 21, 2024 5:33 pm

Ja, was leuk om hem in Ajax shirt terug te zien. Hij had het ook naar zijn zin was mijn indruk.

Wat een vervolg betreft. Ajax Legends heeft recent natuurlijk ook in Liverpool gespeeld. Wellicht is er wel animo om af en toe een potje vanuit Ajax te organiseren. Lekker in het Olympisch stadion met toegankelijke prijzen en bijvoorbeeld aandacht om jeugd er actief bij te betrekken. Al zullen die de oude spelers misschien niet altijd kennen. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Plaats reactie