Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 22, 2021 6:41 pm

Misschien moeten we op het nieuwe forum wat wildcards uitdelen aan AT posters. Voor een tijdje.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Andriy Demchenko » za apr 24, 2021 9:26 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do apr 22, 2021 6:41 pm
Misschien moeten we op het nieuwe forum wat wildcards uitdelen aan AT posters. Voor een tijdje.
Ik vrees dat nu onze voornaamste sponsor is afgehaakt (het reisbureau van AT Cruijff, red.) we helaas niet meer in staat zullen zijn de koffierekening in de toko van Angelos Charisteas te betalen. En ja, als dat al niet lukt dan zijn verdere pogingen natuurlijk gedoemd in schoonheid te sterven. De heer Zuidema komt natuurlijk niet geheel gratis uit de krochten van het hoge noorden afgezakt naar de hoofdstad, vedettes moet je helaas altijd wel een beetje pamperen.

Over vedettes gesproken. Ik vroeg me af hoe het met de laatste Zuid-Afrika flops afgelopen was, Leo Thetani en Dean Solomons. We hebben natuurlijk wat flops gehad met Mofokeng, Stanton Lewis, etc. Thetani zou volgens zijn zaakwaarnemer deze zomer in gesprek zijn met Milan en Solomons zou naar Zwitserland kunnen. Ze zijn nu echter nog steeds beide clubloos.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » za apr 24, 2021 10:10 pm

Andriy Demchenko schreef:
za apr 24, 2021 9:26 am
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do apr 22, 2021 6:41 pm
Misschien moeten we op het nieuwe forum wat wildcards uitdelen aan AT posters. Voor een tijdje.
Ik vrees dat nu onze voornaamste sponsor is afgehaakt (het reisbureau van AT Cruijff, red.) we helaas niet meer in staat zullen zijn de koffierekening in de toko van Angelos Charisteas te betalen. En ja, als dat al niet lukt dan zijn verdere pogingen natuurlijk gedoemd in schoonheid te sterven. De heer Zuidema komt natuurlijk niet geheel gratis uit de krochten van het hoge noorden afgezakt naar de hoofdstad,
Aan Zuidema's komst zal inderdaad zeker wel een prijskaartje hangen, ja.
Verder gaan alle sponsoren de contracten gewoon nakomen, ook al heeft de hoofdsponsor niet een ontzettend rendabel jaar achter de rug. :blush.gif:

Ook alle deelnemers van het eerste uur hebben contractuele verplichtingen, daar komen ze niet onderuit! :1evil.gif:
raymon schreef:
do apr 22, 2021 10:52 am
Als jullie een nieuwe groep willen maken dan is het wel zo eerlijk voor alle andere AT'ers om jullie toegang tot de voetbalgerelateerde onderwerpen te beperken. :666.gif:
Zuidema schreef:
do apr 22, 2021 11:09 am

Zodat alle andere AT-ers onze geweldige bijdragen op AT in de voetbalgerelateerde onderwerpen moeten gaan missen? Lijkt mij niet echt verstandig, heer Raymon. Wees wijs, wees niet eerlijk. :zuidema.gif: :666.gif:
Ja, raymon.
Niet aan eerlijke procedures denken of aan wat goed is voor alle andere fans! Wij proberen de internetfora hiermee juist van de ondergang te redden zodat in 2024 fora nog steeds kunnen bestaan!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » za apr 24, 2021 10:11 pm

Andriy Demchenko schreef:
za apr 24, 2021 9:26 am
Over vedettes gesproken. Ik vroeg me af hoe het met de laatste Zuid-Afrika flops afgelopen was, Leo Thetani en Dean Solomons. We hebben natuurlijk wat flops gehad met Mofokeng, Stanton Lewis, etc. Thetani zou volgens zijn zaakwaarnemer deze zomer in gesprek zijn met Milan en Solomons zou naar Zwitserland kunnen. Ze zijn nu echter nog steeds beide clubloos.
Met je opsomming van Zuid-Afrikaanse flops duik je nu echt wel heel diep in de categorie nooit wat geworden in Ajax shirt nooit meer aan gedacht gaat (waarschijnlijk) ook nooit meer wat worden.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Zuidema » zo apr 25, 2021 6:36 am

Andriy Demchenko schreef:
za apr 24, 2021 9:26 am
De heer Zuidema komt natuurlijk niet geheel gratis uit de krochten van het hoge noorden afgezakt naar de hoofdstad, vedettes moet je helaas altijd wel een beetje pamperen.
Ha! Ik zit veel dichter bij de hoofdstad dan u denkt, heer Demchenko! Overigens ben ik sowieso gek op gepamperd worden. Vedette of geen vedette. Dus ik ben altijd geinteresseerd in ''an offer I cannot refuse.'' :666.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » zo apr 25, 2021 7:47 am

Ok, Zuidema.
Kom tijdens de bruiloft van m'n dochter dan maar even naar mijn kantoortje and I'll make you an offer you can't refuse :neutral.gif:

Zuidema schreef:
zo apr 25, 2021 6:36 am
Andriy Demchenko schreef:
za apr 24, 2021 9:26 am
De heer Zuidema komt natuurlijk niet geheel gratis uit de krochten van het hoge noorden afgezakt naar de hoofdstad, vedettes moet je helaas altijd wel een beetje pamperen.
Ha! Ik zit veel dichter bij de hoofdstad dan u denkt, heer Demchenko! Overigens ben ik sowieso gek op gepamperd worden.
Dat scheelt dan weer reiskosten! :headbang.gif:
Menig transfer is uiteindelijk net niet doorgegaan omdat ze er niet uit kwamen wbt de reiskostenvergoeding (logen dan achteraf de betrokkenen.)
Zuidema schreef:
zo apr 25, 2021 6:36 am
Vedette of geen vedette. Dus ik ben altijd geinteresseerd
Over Vedettes gesproken: herinneren we ons Vedette10 nog? :smallgrin.gif:
Dat waren nog eens tijden!


viewtopic.php?f=19&t=9735


De Wie is de echte Vedette van AT topic

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Zuidema » zo apr 25, 2021 8:57 am

Cruijff schreef:
zo apr 25, 2021 7:47 am
Ok, Zuidema.
Kom tijdens de bruiloft van m'n dochter dan maar even naar mijn kantoortje and I'll make you an offer you can't refuse :neutral.gif:
Eh nee, bedankt. U schijnt handelsconnecties met de Oekraïne te hebben. Dan kan de maffia aldaar al snel dichtbij zijn. Die vermijd ik liever. Bovendien heb ik al zo weinig hersencellen. Die verspil ik bij voorkeur niet aan de ''ondertekening'' van een wurgcontact. Last but not least: ik haat bruiloften na al die verspilde jaren in mijn huwelijk met mevrouw Zuidema. Daarom aan uw dochter hierbij een welgemeend advies: een feestje is leuk, maar onderteken niets! Nooit! Tuin er niet in! :zuidema.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » zo apr 25, 2021 9:26 am

Dit klinkt nu niet bepaald als één grote reclame voor het instituut huwelijk, Zuidema!

Blijft nog deze vraag staan: wie is de echte Vedette?

Zuidema schreef:
zo apr 25, 2021 8:57 am
Last but not least: ik haat bruiloften na al die verspilde jaren in mijn huwelijk met mevrouw Zuidema. Daarom aan uw dochter hierbij een welgemeend advies: een feestje is leuk, maar onderteken niets! Nooit! Tuin er niet in! :zuidema.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Zuidema » zo apr 25, 2021 9:42 am

Cruijff schreef:
zo apr 25, 2021 9:26 am
Dit klinkt nu niet bepaald als één grote reclame voor het instituut huwelijk, Zuidema!
Klopt. En ik ben al diverse lotgenoten tegengekomen, die mijn mening delen. Natuurlijk kan een huwelijk geweldig uitpakken, maar het kan uiteindelijk ook uitmonden in een voorschot op de hel. :666.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Andriy Demchenko » ma apr 26, 2021 9:31 am

Zuidema schreef:
zo apr 25, 2021 6:36 am
Andriy Demchenko schreef:
za apr 24, 2021 9:26 am
De heer Zuidema komt natuurlijk niet geheel gratis uit de krochten van het hoge noorden afgezakt naar de hoofdstad, vedettes moet je helaas altijd wel een beetje pamperen.
Ha! Ik zit veel dichter bij de hoofdstad dan u denkt, heer Demchenko! Overigens ben ik sowieso gek op gepamperd worden. Vedette of geen vedette. Dus ik ben altijd geinteresseerd in ''an offer I cannot refuse.'' :666.gif:
Ik had een heel blik Oekraïense dames opengetrokken, blond, brunnettes, redheads. Slettertig of elegant. Eigenlijk wel een beetje alle smaken die je kunt hebben dan zit er altijd wel wat tussen. Ik heb ze toch allemaal weer moeten terugsturen, ze keken niet blij kan ik je verklappen. Zijn we hier helemaal voor naar Nederland gevlogen en hebben we hiervoor twee weken in quarantaine gezeten? Eentje was zelfs begonnen met Nederlands leren maar toen ik zei dat de heer Zuidema niet zo van het huwelijk is stopte ze om een of andere vreemde reden. Ze hadden je graag ontmoet toen ik een fototje van Cruijff uit de jaren 70 had laten zien en gezegd dat je er zo uit zag. Maarja....it's all in vain


Jayden Braaf ooit weggestuurd op z'n 13de en via AFC, PSV en Man. City nu aan een huurbeurt bij Lazio Roma bezig. Daar is hij gisteren in bezit gekomen van een opvallend record want hij is de jongste Nederlander (19) die scoort voor een Serie A club.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door elliquido » ma apr 26, 2021 10:04 am

whats in a name
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Zuidema » ma apr 26, 2021 10:05 am

Andriy Demchenko schreef:
ma apr 26, 2021 9:31 am
Ik had een heel blik Oekraïense dames opengetrokken, blond, brunnettes, redheads. Slettertig of elegant. Eigenlijk wel een beetje alle smaken die je kunt hebben dan zit er altijd wel wat tussen. Ik heb ze toch allemaal weer moeten terugsturen, ze keken niet blij kan ik je verklappen. Zijn we hier helemaal voor naar Nederland gevlogen en hebben we hiervoor twee weken in quarantaine gezeten? Eentje was zelfs begonnen met Nederlands leren maar toen ik zei dat de heer Zuidema niet zo van het huwelijk is stopte ze om een of andere vreemde reden. Ze hadden je graag ontmoet toen ik een fototje van Cruijff uit de jaren 70 had laten zien en gezegd dat je er zo uit zag. Maarja....it's all in vain
:drecul.gif:

Neeeee, dat meent u niet! Oekraiense dames nog wel! Misschien wel de knapste dames van deze aardkloot. Allemaal teruggestuurd terwijl ik AT-Cruijff alleen maar wat aan het dissen was over het huwelijk. Vreselijk. Jammer voor mevrouw Zuidema, but I never would have refused such an offer. Aan de andere kant: misschien ook maar het beste dat ze weer vertrokken zijn. Mijn ouwe hart had het gegarandeerd niet volgehouden op stap met zulke topmeiden. Wel een mooie dood trouwens om zo in het harnas te sterven. :666.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » ma apr 26, 2021 10:22 am

Zuidema schreef:
ma apr 26, 2021 10:05 am
Andriy Demchenko schreef:
ma apr 26, 2021 9:31 am
Ik had een heel blik Oekraïense dames opengetrokken, blond, brunnettes, redheads. Slettertig of elegant. Eigenlijk wel een beetje alle smaken die je kunt hebben dan zit er altijd wel wat tussen. Ik heb ze toch allemaal weer moeten terugsturen, ze keken niet blij kan ik je verklappen. Zijn we hier helemaal voor naar Nederland gevlogen en hebben we hiervoor twee weken in quarantaine gezeten? Eentje was zelfs begonnen met Nederlands leren maar toen ik zei dat de heer Zuidema niet zo van het huwelijk is stopte ze om een of andere vreemde reden. Ze hadden je graag ontmoet toen ik een fototje van Cruijff uit de jaren 70 had laten zien en gezegd dat je er zo uit zag. Maarja....it's all in vain
:drecul.gif:

Neeeee, dat meent u niet! Oekraiense dames nog wel! Misschien wel de knapste dames van deze aardkloot. Allemaal teruggestuurd terwijl ik AT-Cruijff alleen maar wat aan het dissen was over het huwelijk.
:biggrin.gif: :biggrin.gif: Je merkt. Zoiets blijft nooit ongestraft!
Zuidema schreef:
ma apr 26, 2021 10:05 am
Vreselijk. Jammer voor mevrouw Zuidema, but I never would have refused such an offer.
:666.gif: Ik had :smallgrin.gif: het al aangekondigd, hè. Soon you will get an offer you can't refuse! :ajaxsmiley.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Andriy Demchenko » di apr 27, 2021 7:20 am

Cruijff schreef:
zo apr 25, 2021 9:26 am
Dit klinkt nu niet bepaald als één grote reclame voor het instituut huwelijk, Zuidema!

Blijft nog deze vraag staan: wie is de echte Vedette?

Zuidema schreef:
zo apr 25, 2021 8:57 am
Last but not least: ik haat bruiloften na al die verspilde jaren in mijn huwelijk met mevrouw Zuidema. Daarom aan uw dochter hierbij een welgemeend advies: een feestje is leuk, maar onderteken niets! Nooit! Tuin er niet in! :zuidema.gif:


Ik ben overigens benieuwd welke uit deze lijst jij weet meneer Cruijff; viewtopic.php?f=42&t=13718
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » di apr 27, 2021 12:45 pm

Andriy Demchenko schreef:
di apr 27, 2021 7:20 am
Cruijff schreef:
zo apr 25, 2021 9:26 am

Blijft nog deze vraag staan: wie is de echte Vedette?
Ik ben overigens benieuwd welke uit deze lijst jij weet meneer Cruijff; viewtopic.php?f=42&t=13718

De makkelijkste die er tussen staat is Gabrich. En Rudy natuurlijk met zijn echtgenote die een wel heel pikant beroep had.

Dat Richard Witschge nog bij Blackburn Rovers gespeeld heeft zullen velen zijn vergeten, laat staan dat ze uitgerekend in dat seizoen de Premier League wonnen.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Historicus » zo mei 02, 2021 8:48 pm

Waar kun je het hernieuwde topic vinden over nog actieve ex-Ajax-spelers?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » zo mei 02, 2021 9:17 pm

Bedoel je de sectie voor oud spelers?
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mano » di mei 04, 2021 8:57 pm

Wat is er geworden van die zeehond uit Brazilië?
Was jij nu gekocht of liep hij alleen stage? Ben zijn naam kwijt. Hij hield de bal hoog met z’n hoofd al rennend.

Even geyoutubed: Kerlon


Edit: tot 2017 gevoetbald. Tenminste, stond ie onder contract. Speelde bar weinig wedstrijden in z’n carrière. Maar wel beroemd om z’n zeehonden dribbel :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Duke » wo mei 05, 2021 1:13 pm

Hier maar:
:smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door zeux » wo mei 05, 2021 1:21 pm

Wat een fantastische brief. :-)

Cult.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Historicus » wo mei 05, 2021 1:36 pm

Marillion schreef:
zo mei 02, 2021 9:17 pm
Bedoel je de sectie voor oud spelers?
:biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mei 05, 2021 3:57 pm

Hahaha de patatgeneratie he....

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopii » wo mei 05, 2021 4:08 pm

Beenhakker had er echt kijk op. Vertrok naar Madrid omdat hij topvoetbal wilde meemaken. Bedankt, zei LVG, en won een paar prijsjes met die zogenaamde patatgeneratie. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » wo mei 05, 2021 7:19 pm

Haha, wel echt een geweldige brief. :smallgrin.gif:

Laten we maar blij zijn dat Real Madrid voor hem kwam. Ik geloof er niets van dat Ajax onder zijn leiding net zo succesvol zou zijn geweest als onder Van Gaal.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopii » do mei 06, 2021 11:01 am

Neuh...

Waar zou trouwens die Joshua Pynadath uithangen, die vorig jaar met veel tamtam aankondigde dat hij Ajax ging verlaten omdat hij naar een grotere competitie wilde?

Zou hij een club hebben? :confused.gif:

Plaats reactie