Prijsstijging seizoenkaart

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Prijsstijging seizoenkaart

Bericht door 999 » do apr 02, 2009 5:44 pm

Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Onlangs heeft de AFCA Supportersclub een gesprek gehad met de commercieel directeur van Ajax Henry van der Aat betreffende de prijsstelling van de seizoenkaart voor het seizoen 2009-2010. Inzet van de AFCA Supportersclub was om de directie te overtuigen de seizoenkaarten voor aankomend seizoen niet te verhogen. Ons argument was om nu eens al die trouwe seizoenkaarthouders tegemoet te komen na vijf seizoenen mooie beloftes maar weinig presteren. Vijf seizoenen lang geen enkel kampioenschap is natuurlijk Ajax onwaardig en dan hebben we het nog maar niet over het vertoonde spel.

Ajax houdt er echter een andere visie op na, want de aankomende jaren zal de begroting omhoog moeten. De organisatie moet nog professioneler worden neergezet en dat kost natuurlijk geld. Daarnaast ligt nog het gevaar op de loer van de jaarlijkse verliezen die Ajax lijdt door het mislopen van de lucratieve Champions League. De seizoenkaarthouder mag dus helpen om de financiële te korten op te vullen.

De commercieel directeur heeft in het gesprek aangegeven, dat op de prijs van de seizoenkaart voor zowel de korte zijden als de lange zijde uitsluitend indexatie (ook wel inflatiecorrectie) zal plaatsvinden. Alleen de seizoenkaarthouder op hoofdtribune zal fors meer gaan betalen. Het argument is dat deze seizoenkaarthouders gebruik kunnen maken van uitgebreidere faciliteiten. Dit in tegenstelling tot de seizoenkaarthouders op de lange zijde tegenover de hoofdtribune. Tot op heden werden de prijzen van het spiegelvak gelijk gehouden. Dit principe laat men nu dus los, aangezien de stelling is dat er voor uitgebreide faciliteiten betaald mag worden.

Het is jammer dat ook aankomend seizoen de Ajax-directie geen gebaar wil maken naar de altijd trouwe en loyale seizoenkaarthouders. Iets wat deze supporters langzamerhand wel verdienen. Economische crisis of niet..... we gaan aankomend seizoen gewoon weer meer betalen

ajaxx
Berichten: 25
Lid geworden op: do mar 05, 2009 4:50 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door ajaxx » do apr 02, 2009 7:35 pm

Het zal niet, men had net zo goed niet op gesprek kunnen gaan...

Tegenwoordige tijd of verleden tijd, allemaal verloren tijd!!!

gr

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Nihad » do apr 02, 2009 10:04 pm

Ik snap het punt niet? De enige die meer gaan betalen is de hoofdtribune. Nou, die kunnen het makkelijk betalen, hoor.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Marillion » do apr 02, 2009 11:12 pm

Met alleen een inflatiecorrectie heb ik niet zoveel moeite. Het zou wat anders zijn als je echt een behoorlijke prijsstijging moet slikken na jaren van wanbeleid en slechte prestaties. Maar dit soort correcties zijn nodig om er voor te zorgen dat de club er niet op achteruit gaat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Toppie » vr apr 03, 2009 12:00 pm

Ik begin er beetje klaar mee te zijn..elk jaar weer opnieuw, steeds andere reden. Wat krijgen we er nou voor terug? Ze doen niks voor ons, maar wij blijven altijd maar weer trouw meer betalen, voor niks (geen kampioenschap, geen beker, geen UEFA-cup) We zitten het halve seizoen te bevriezen in de kou. Het shirt, de arena-stoeltjes, het logo...ze luisteren niet. Maar dan wel meer geld ontvangen. Inflatie..kom maar eerst met cijfers. Pff, dat ik ook ooit nog eens ga zeiken over randzaken op dit forum, ik hou er niet van, maar dit begint wel vervelend te worden. Degene die het meest worden getroffen in deze crisis zijn juist de supporters.
Ja er zit een kern van waarheid in :hypocrite.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Thijs » do apr 23, 2009 2:02 pm

Heeft iedereen vandaag de brief weer binnengekregen? Gaan we 'm verlengen? (Ja, dat doen we.)

Ik vind de bijgevoegde poster weer mooi, ik verwacht over een jaar of tien toch wel een bijgevoegde DVD waarin ik in hoogsteigen persoon de winnende maak in de CL-finale. :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Daily Blind » do apr 23, 2009 3:57 pm

Wanneer gaat het aantal prijzen eens stijgen?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Vedette-10- » do apr 23, 2009 4:05 pm

Het wordt tijd, maar ik denk dat Ajax niet meer durft te voorspellen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door brigade zuid » do apr 23, 2009 7:16 pm

Thijs schreef:Heeft iedereen vandaag de brief weer binnengekregen? Gaan we 'm verlengen? (Ja, dat doen we.)
Ja ga hem wel weer verlengen, opzeggen is ook weer zo definitief he.. maar ben dit jaar minder dan de helft van de wedstrijden geweest, gewoon geen zin meer. Ga wel weer van plek ruilen, toch weer naar een goedkoper vak.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Jeroen126 » do apr 23, 2009 8:23 pm

Tuurlijk verleng ik hem, dat is geen vraagstuk eigenlijk. Vind het wel idioot dat ik toch, ondanks mooie beloftes, weer 20 euro meer moet betalen. Dat doen ze bij Liverpool stukken beter.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door brigade zuid » do apr 23, 2009 8:35 pm

Prijs seizoenkaart voor bepaalde vakken fors hoger

Op 2 april jl. heeft de AFCA Supportersclub op haar website de achterban geïnformeerd over de prijsstelling van de seizoenkaart voor het nieuwe seizoen. Dit naar aanleiding van een gesprek die wij hebben gehad met commercieel directeur Henri van der Aat. Wij hebben in het nieuwsbericht aangegeven, dat alleen de hoofdtribune fors in prijs zou stijgen en dat er voor de overige vakken uitsluitend indexatie (inflatiecorrectie) zal plaats vinden.

Helaas blijkt het verhaal anders te zijn, dan de directie ons in eerste instantie heeft verteld.

De seizoenkaart 2009-2010 zal voor de seizoenkaarthouders op de hoofdtribune fors duurder worden. Maar ook de seizoenkaarthouders op de korte zijden gaan volgend seizoen fors meer betalen. De seizoenkaarthouders op de F-side (Zuid 1e ring) zullen bijvoorbeeld € 20,- meer gaan betalen. Dit is een verhoging van 10%.

Meer details over de prijsstelling van de seizoenkaart volgt binnenkort via Ajax.

Wij hebben de directie wederom aangegeven, dat de sportieve prestaties van de afgelopen vijf jaar géén reden geeft om dergelijke verhogingen door te voeren. Zeker niet in tijden van economische tegenspoed, waar veel seizoenkaarthouders al behoorlijk in de portemonnee zullen worden geraakt.

De directie heeft aangegeven, dat de verhogingen noodzakelijk zijn om de financiële positie van de club te verbeteren. Ajax maakt jaarlijks nog forse verliezen. Goede sportieve prestaties dragen direct bij aan een beter financieel resultaat. Het (jarenlang) mislopen van de Champions League heeft de financiële huishouding van onze club geen goed gedaan. De ondermaatse prestaties van de afgelopen jaren zijn in onze ogen een direct gevolg van falend beleid van voormalige bestuurders- en directieleden. Dit mag je de seizoenkaarthouders toch niet aanrekenen?

Die steunen al jaren hun geliefde club door dik en dun en mogen per slot van rekening nu ook nog eens de financiële gaten gaan dichten. De AFCA Supportersclub heeft de Ajax-directie dan ook duidelijk laten weten hier niet mee eens te zijn.

afca supportersclub

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Marillion » do apr 23, 2009 10:43 pm

Ik heb voor mijn seizoenkaart een automatische machtiging afgegeven. Die kaart hou ik altijd wel aan. Ook al ben ik wel wat minder fanatiek geworden kwa bezoek van alle wedstrijden.

Voor vak 128 betaal ik volgend jaar 220 euro. Mwah, prima te doen.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Dubbel » vr apr 24, 2009 4:21 am

Goed zo. Die seizoenskaarten bij Ajax zijn voor de meeste plekken belachelijk goedkoop. Daardoor kopen mensen een seizoenskaart en gaan dan misschien 10 van de 17 wedstrijden. Levert dus regelmatig een half lege Arena op. Wat mij betreft verhogen ze de prijzen tot niveau van Lakers Basketball. Die dingen zijn zo duur (zo tussen $2000 en $7000) dat de kaarthouders de plekken wel haast moeten verkopen op de dagen dat ze zelf niet gaan. Het Staples Center waarin ze spelen zit dan ook altijd vol.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door M.. » vr apr 24, 2009 5:03 am

Ik zou bijna denken dat je een grapje maakte :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 24, 2009 6:18 am

Dubbel schreef:Goed zo. Die seizoenskaarten bij Ajax zijn voor de meeste plekken belachelijk goedkoop. Daardoor kopen mensen een seizoenskaart en gaan dan misschien 10 van de 17 wedstrijden. Levert dus regelmatig een half lege Arena op. Wat mij betreft verhogen ze de prijzen tot niveau van Lakers Basketball. Die dingen zijn zo duur (zo tussen $2000 en $7000) dat de kaarthouders de plekken wel haast moeten verkopen op de dagen dat ze zelf niet gaan. Het Staples Center waarin ze spelen zit dan ook altijd vol.
Amerikaanse sporten zijn inderdaad veel en veel duurder. Voor een wedstrijdje New York Yankees kun je zo'n tien jaar naar Ajax.

http://www.nytimes.com/2009/04/17/sport ... adium.html

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Kowalczyk » vr apr 24, 2009 8:01 am

Op zichzélf is een seizoenkaart van 220 euro helemaal niet duur. Engelsen geloven niet eens dat je voor die prijs een seizoenkaart voor Ajax kunt kopen. En inderdaad: als je een keer een wedstrijd overslaat, voel je niet de onrustige drive om je seizoenkaart voor die ene wedstrijd te verkopen. Zo ongelooflijk veel geld spoel je er niet mee door de plee.

Maar ik vind het signaal wel buitengewoon treurig. Precies zoals de AFCA Supportersclub en ook de SVA (hulde!) dat hebben aangegeven.

Ik vind het ook nog eens dom uit pr-oogpunt. Wat win je ermee en wat verspeel je ermee?

Ajax heeft zo'n 41.000 seizoenkaarthouders. Stel dat je al die seizoenkaarten 10 euro duurder maakt, omdat Ajax dat geld zo hard nodig heeft. Dan verdien je dus 410.000 euro extra. Bruto. En eenmalig. Daar houd je KJH niet langer mee in Amsterdam, daar koop je Sulejmani niet mee, daar til je de jeugdopleiding niet mee naar een hoger plan - daar kun je, op de grote schaal der dingen, eigenlijk helemaal niks mee. Gaat Ajax absoluut niet stabieler of slagkrachtiger of succesvoller maken op welk vlak dan ook.

Maar ondertussen zet je er wél heel veel kwaad bloed mee. Supporters voelen zich genaaid en in de steek gelaten. Jarenlange trouw en loyaliteit; vrijwel alleen maar snertvoetbal en geen prijzen. En dan mogen wíj het gat dichten.

Ajax heeft, in het kader van de uitstekende sponsordeal met Adidas, besloten om de drie Adidas-strepen weer op het shirt te zetten. Nou, goed. Maar als zesduizend supporters om die reden besluiten geen thuisshirt te kopen, terwijl ze een shirt zonder strepen maar mét drie sterren wél zouden hebben aangeschaft, dan ben je die vier ton van de duurder gemaakte seizoenkaarten alweer kwijt.

Ik denk dat het krediet dat Ajax met dit soort prijsverhogingen en lulverhalen verspeelt veel meer waard is dan vier ton, in the long run.

Het is jaren goed blijven gaan met de publieke belangstelling, maar ik merk dat er een kentering aan zit te komen. Enkele jongens van wie ik het nooit gedacht had, hebben besloten ermee te kappen. Anderen hoor ik openlijk twijfelen over het verlengen van hun seizoenkaart. Ik ben zelf helemaal gestopt met uitwedstrijden en heb dit seizoen aardig wat thuisduels gemist. Jongens als Marillion en Brigade Zuid kennelijk ook. Het lijntje staat bij veel trouwe Ajacieden op het punt van breken. Dat zal Ajax niet in één keer voelen (want onze kaarten worden wel door dagjesmensen opgekocht), maar daarna zal het gat diep en zwart zijn, want dan zal de club erachter dat de tribunes weliswaar vol bleven, maar dat de echte aanhang is afgehaakt.

Ik weet for fact dat Adidas spijt heeft als haren op hun hoofd van de deal die ze Ajax hebben geboden (bron: een goede vriend die 'hoog zit' bij Adidas/Reebok). Een volstrekt onverantwoorde deal, waarvoor ook mensen hard op hun flikker hebben gehad. Aegon heeft (zoals alle financiële dienstverleners en verzekeraars) een knauw gekregen van de kredietcrisis en zal het contract ook niet op dezelfde prachtige voorwaarden verlengen, want tegen de tijd dat contractverlenging ter sprake komt, is de economie weer op gang, maar moeten bedrijven als Aegon puin ruimen en bezuinigen.

Ajax is al lang geen topclub meer, die werkelijk aantrekkelijk is voor sponsors en publiek: het publiek dat er nu zit, is fan van het oude Ajax, niet van het huidige. Ze houden het lang vol, maar de club heeft op dit moment domweg uitstel van executie. Als de huidige soponsorcontracten aflopen, dán gaat de financiële duikvlucht komen - en tegen die tijd zal de ArenA een stuk leger zijn. Dan gaat het zich allemaal structureel op een andere schaal afspelen en zijn we definitief een kleine, onbeduidende club uit een klein, onbeduidend voetballand.

De tweede helft van de twintigste eeuw was - al met al - de halve eeuw van Ajax als internationaal instituut van enige betekenis (weliswaar met een conjunctuur, maar de voorbije halve eeuw deden we mee, al met al). Sportief zijn we die status al min of meer kwijt en waren de voorbije vijf seizoenen de slechtste sinds de Tweede Wereldoorlog. Financieel lopen de deals nog even door, maar het zijn de laatste jaren: daarna trapt niemand er meer in.

En ik vrees dat dat proces - in grote lijnen - onomkeerbaar is.

K.
Still alive...

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Andy22 » vr apr 24, 2009 8:02 am

met maar liefst 20 euro wordt de mijne verhoogd :1evil.gif:

uiteraard blijf ik mijn cluppie trouw :anew.gif:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door 999 » vr apr 24, 2009 8:05 am

Dubbel schreef:Goed zo. Die seizoenskaarten bij Ajax zijn voor de meeste plekken belachelijk goedkoop. Daardoor kopen mensen een seizoenskaart en gaan dan misschien 10 van de 17 wedstrijden. Levert dus regelmatig een half lege Arena op. Wat mij betreft verhogen ze de prijzen tot niveau van Lakers Basketball. Die dingen zijn zo duur (zo tussen $2000 en $7000) dat de kaarthouders de plekken wel haast moeten verkopen op de dagen dat ze zelf niet gaan. Het Staples Center waarin ze spelen zit dan ook altijd vol.
Als je ze zo duur maakt komt er geen kip meer naar AJAX kijken ..

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 24, 2009 8:46 am

Ik vind het vooral storend dat er in de communicatie hierover weer glashard is gelogen.
Dat vind ik wel kwalijk. Losstaand van het feit dat de prijzen marktconform zijn of niet.

Indien iemand suggesties heeft voor ludieke spandoekteksten : PM

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 24, 2009 8:47 am

Kowalczyk schreef:....
Ik weet for fact dat Adidas spijt heeft als haren op hun hoofd van de deal die ze Ajax hebben geboden (bron: een goede vriend die 'hoog zit' bij Adidas/Reebok). Een volstrekt onverantwoorde deal, waarvoor ook mensen hard op hun flikker hebben gehad. .........
K.
Hoe bedoel je dit? Heb je het dan over het bedrag, of over de strepen op het thuisshirt?

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Kowalczyk » vr apr 24, 2009 8:50 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ik vind het vooral storend dat er in de communicatie hierover weer glashard is gelogen.
Dat vind ik wel kwalijk. Losstaand van het feit dat de prijzen marktconform zijn of niet.
Marktconform... Marktconform...

Alleen al het feit dat Ajax dat woord gebruikt, geeft aan dat ze die prijzen gewoon zo ver willen opstuwen als wij tolereren.

De gedachte dat je de aanhang ook eens een handreiking kunt doen, na zoveel baggerjaren, komt kennelijk niet eens bij ze op. "Weet je wat: die vijf of zes ton extra die we uit de seizoenkaartverkopen kunnen peuren, laten we die nou eens niet pakken, want moreel gezien kunnen we dat eigenlijk niet maken, gezien de voorbije vijf jaar..."

Zoals ik al zei: volgens mij win je daar zelfs financieel uiteindelijk meer mee. Klantenbinding is óók commercieel denken. Ajax slacht nu de kip met de gouden eieren.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Kowalczyk » vr apr 24, 2009 8:58 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef: Hoe bedoel je dit? Heb je het dan over het bedrag, of over de strepen op het thuisshirt?
Het bedrag.

Het komt erop neer dat één van de oudste en grootste Adidas-klanten (de Franse voetbalbond) het contract niet wil verlengen (dat heeft ook wel de media gehaald, zoals hier). Waarschijnlijk spelen de Fransen binnenkort in Nike-tenues. Dat is voor Adidas een heel gevoelige tik: er ging weliswaar veel geld naar de Franse bond, maar Adidas verdiende daar nog veel meer aan terug. Vervolgens schijnt Nike heel gericht wat geruchten de wereld in te hebben geholpen over andere Adidas-klanten die naar de grote concurrent Nike zouden willen overstappen, waaronder AC Milan.

Adidas heeft daar enigszins paniekerig op gereageerd door verschillende bestaande klanken een forse contractverlenging en -verbetering aan te bieden. Zo ook Ajax, maar daarbij zijn de mensen die met Ajax hebben gepraat veel te ver gegaan, alsof ze uit het oog waren verloren dat Ajax helemaal niet tot de A-categorie hoort voor Adidas (want: nooit Champions League-voetbal, en dat Ajax nog terug kan keren aan de top geloven ze alleen zelf nog). Qua shirtjesverkoop stelt het niks voor. Het verhaal wil dat de Ajax-delegatie werkelijk sprakeloos was toen ze dat enorme, enorme bedrag zagen staan. Het was een typisch geval van 'snel tekenen, want straks bedenken ze zich nog'.

Adidas heeft Ajax een bedrag geboden dat ze nooit, maar dan ook nooit terugverdienen. Daar zijn ze nu zelf ook achter en er gaan zélfs geruchten dat men bij Adidas de mogelijkheden onderzoekt om onder het contract met Ajax uit te komen. Maar over dat laatste was mijn 'bron' minder stellig dan over de rest van het verhaal. Daar was hij zeker van.

Bron: goede Engelse vriend, die marketing voor Adidas doet in Europa.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 24, 2009 9:35 am

:sneaky1.gif:

Zo, dat is ook nogal schokkend nieuws.
Wat betaal je nu op Zuid 1e ring voor een seizoenkaart?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Vedette-10- » vr apr 24, 2009 10:04 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Prijsstijging seizoenkaart 2009-2010

Bericht door Duke » vr apr 24, 2009 10:06 am

Het verhaal van Ko verklaart ook dat de strepen ineens weer in beeld zijn: Adidas wil (wat meer) waar voor haar geld, en Ajax kan niet weigeren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie