Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » do jul 07, 2011 12:19 pm

Zabski schreef:Die bolle scheveningse haringboer mét petje gooit nog even wat olie op het vuur
Jol: 'Ik had Cruijff kunnen bellen'

Martin Jol kan zijn periode in Amsterdam maar moeilijk achter zich laten. Tegenover ELF Voetbal doet de Hagenees opnieuw een boekje open over zijn periode bij Ajax.

'Een telefoontje naar Barcelona had mij een hoop ellende kunnen schelen, aldus Jol tegenover het maandblad. Cruijff heeft de mensen die vertrouwen in mij hadden zo zwaar beschadigd. Dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om contact met Johan Cruijff op te nemen. Daar ben ik te loyaal voor', vervolgt Jol.
'Uri Coronel, Rik van den Boog en Danny Blind hadden aangegeven nóóit meer met Cruijff te willen praten. Ze werden moe van het gezeur om Cruijff.'

'Ik had Johan inderdaad kunnen bellen. Ik weet zeker dat we snel op dezelfde lijn hadden gezeten. Het is zuur dat er gelijk naar mijn vertrek wel ineens contact met Cruijff op genomen werd.
Bedankt Martin, wél tot einde seizoen salaris opstrijken en dan tóch niet kunnen nalaten om een trap na te geven... siert de man niet, moge duidelijk zijn
Jol is publiekelijk afgeslacht, ik kan me zeer goed voorstellen dat hij nog even z'n gram wil halen. Maar bovenal zegt Jol niks verkeerds. Hij spreekt de waarheid en hij beledigd Cruijff niet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Bert » do jul 07, 2011 12:24 pm

Of hij de waarheid spreekt valt niet te controleren. Bovendien zaai je hiermee alleen maar onrust. Niet netjes.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » do jul 07, 2011 12:36 pm

Bertje schreef:Of hij de waarheid spreekt valt niet te controleren. Bovendien zaai je hiermee alleen maar onrust. Niet netjes.
Volgens mij heb ik Coronel ook horen verzuchten toen de befaamde collum in de T. verscheen en dat Coronel zei dat Cruijff eens op moest houden met dat geklier in de media. Een goede verstaander haalt eruit dat Boog, Coronel en Blind volledig klaar met Cruijff waren. Vervolgens heeft Cruijff de 'legale' weg gekozen om zijn zinnen door te drijven, dat is zijn goedrecht. Maar het gezeik begon met de bemoeienis van Cruijff in z'n collum.

En ach.. welke onrust probeert Jol hier nou te creëren? Hij is weg, Boog is weg en Cruijff weet het toch allemaal zo goed.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Lionel » do jul 07, 2011 12:39 pm

GangstaRiB schreef:
Zabski schreef:Die bolle scheveningse haringboer mét petje gooit nog even wat olie op het vuur
Jol: 'Ik had Cruijff kunnen bellen'

Martin Jol kan zijn periode in Amsterdam maar moeilijk achter zich laten. Tegenover ELF Voetbal doet de Hagenees opnieuw een boekje open over zijn periode bij Ajax.

'Een telefoontje naar Barcelona had mij een hoop ellende kunnen schelen, aldus Jol tegenover het maandblad. Cruijff heeft de mensen die vertrouwen in mij hadden zo zwaar beschadigd. Dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om contact met Johan Cruijff op te nemen. Daar ben ik te loyaal voor', vervolgt Jol.
'Uri Coronel, Rik van den Boog en Danny Blind hadden aangegeven nóóit meer met Cruijff te willen praten. Ze werden moe van het gezeur om Cruijff.'

'Ik had Johan inderdaad kunnen bellen. Ik weet zeker dat we snel op dezelfde lijn hadden gezeten. Het is zuur dat er gelijk naar mijn vertrek wel ineens contact met Cruijff op genomen werd.
Bedankt Martin, wél tot einde seizoen salaris opstrijken en dan tóch niet kunnen nalaten om een trap na te geven... siert de man niet, moge duidelijk zijn
Hij krijgt nog flink wat salaris dus hij moet gewoon z'n bek houden. De kwal!
Jol is publiekelijk afgeslacht, ik kan me zeer goed voorstellen dat hij nog even z'n gram wil halen. Maar bovenal zegt Jol niks verkeerds. Hij spreekt de waarheid en hij beledigd Cruijff niet.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Bert » do jul 07, 2011 1:12 pm

GangstaRiB schreef:Volgens mij heb ik Coronel ook horen verzuchten toen de befaamde collum in de T. verscheen en dat Coronel zei dat Cruijff eens op moest houden met dat geklier in de media. Een goede verstaander haalt eruit dat Boog, Coronel en Blind volledig klaar met Cruijff waren. Vervolgens heeft Cruijff de 'legale' weg gekozen om zijn zinnen door te drijven, dat is zijn goedrecht. Maar het gezeik begon met de bemoeienis van Cruijff in z'n collum.

En ach.. welke onrust probeert Jol hier nou te creëren? Hij is weg, Boog is weg en Cruijff weet het toch allemaal zo goed.
Blind is nog werkzaam bij Ajax. Coronel ook trouwens.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » do jul 07, 2011 1:14 pm

Bertje schreef:
GangstaRiB schreef:Volgens mij heb ik Coronel ook horen verzuchten toen de befaamde collum in de T. verscheen en dat Coronel zei dat Cruijff eens op moest houden met dat geklier in de media. Een goede verstaander haalt eruit dat Boog, Coronel en Blind volledig klaar met Cruijff waren. Vervolgens heeft Cruijff de 'legale' weg gekozen om zijn zinnen door te drijven, dat is zijn goedrecht. Maar het gezeik begon met de bemoeienis van Cruijff in z'n collum.

En ach.. welke onrust probeert Jol hier nou te creëren? Hij is weg, Boog is weg en Cruijff weet het toch allemaal zo goed.
Blind is nog werkzaam bij Ajax. Coronel ook trouwens.
Maar Blind heeft wel te horen gekregen dat ie niet vertrouwd wordt en dat ie 'weggepromoveerd' moet worden. Coronel zit er nog, maar zodra de zaakjes rond zijn (die Cruijff zonodig met grote haast wilde initieren hahaha) is ook hij weg.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door Bert » do jul 07, 2011 1:16 pm

Blind heeft zich (bewust, neem ik aan) in media nooit afkeurend tegenover Cruijff uitgelaten. Beetje triest dat Jol dat nu voor hem denkt te moeten doen. Vooral nadat Blind een nieuwe functie heeft gekregen.

Maar goed, jij vindt dit helemaal te waus. Je goed recht.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol ex-trainer Ajax

Bericht door 999 » do jul 07, 2011 1:18 pm

Bertje schreef:Blind heeft zich (bewust, neem ik aan) in media nooit afkeurend tegenover Cruijff uitgelaten. Beetje triest dat Jol dat nu voor hem denkt te moeten doen. Vooral nadat Blind een nieuwe functie heeft gekregen.

Maar goed, jij vindt dit helemaal te waus. Je goed recht.
Tjonge wat een gelul ..

Plaats reactie