Supporterszaken...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door InnerHarbour » di feb 19, 2019 6:14 pm

De Dam in Amsterdam lijkt mij een prima plaats om te demonstreren, ver weg van de mooie Residentie. :biggthumpup.gif:
De gemeente is nu samen met de politie bezig om te bekijken hoe het protest veilig en verantwoord kan plaatsvinden. 'Bij de beoordeling van demonstraties speelt de inhoudelijke boodschap geen rol', zegt de burgemeester. 'Het is louter onze taak om te zorgen voor een veilig verloop. Daarbij gaat het erom dat de veiligheid van zowel de demonstranten als van inwoners, voorbijgangers en bezoekers van de stad wordt gewaarborgd.'
Omroep West
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » wo feb 20, 2019 9:00 am

InnerHarbour schreef:De Dam in Amsterdam lijkt mij een prima plaats om te demonstreren, ver weg van de mooie Residentie. :biggthumpup.gif:
De gemeente is nu samen met de politie bezig om te bekijken hoe het protest veilig en verantwoord kan plaatsvinden. 'Bij de beoordeling van demonstraties speelt de inhoudelijke boodschap geen rol', zegt de burgemeester. 'Het is louter onze taak om te zorgen voor een veilig verloop. Daarbij gaat het erom dat de veiligheid van zowel de demonstranten als van inwoners, voorbijgangers en bezoekers van de stad wordt gewaarborgd.'
Omroep West

Dit lijkt mij een best geschikte plek:
http://www.ocaseys.nl/about-ocaseys/


Ik zal het even in de groep gooien als verzamelplaats!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Gezond verstand » za feb 23, 2019 2:12 pm

InnerHarbour schreef:De Dam in Amsterdam lijkt mij een prima plaats om te demonstreren, ver weg van de mooie Residentie. :biggthumpup.gif:
De gemeente is nu samen met de politie bezig om te bekijken hoe het protest veilig en verantwoord kan plaatsvinden. 'Bij de beoordeling van demonstraties speelt de inhoudelijke boodschap geen rol', zegt de burgemeester. 'Het is louter onze taak om te zorgen voor een veilig verloop. Daarbij gaat het erom dat de veiligheid van zowel de demonstranten als van inwoners, voorbijgangers en bezoekers van de stad wordt gewaarborgd.'
Omroep West
Als die lafaards in de residentie zou eens normaal zouden doen, dan was het niet nodig geweest.

Vannacht nog in Amsterdam geweest IH? Ik zag een groen hakenkruis op het stedelijk museum, dacht gelijk aan jou.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door InnerHarbour » wo mar 20, 2019 5:15 pm

Het incident met de Ajax-supporter was niet het enige die dag. Een kleine groep Ajax-fans veroorzaakte twee uur voor aanvang van de wedstrijd, die om 19 uur begon, al problemen op het centrale plein in Vigo. Ze gooiden allerlei objecten waaronder flessen bier naar agenten van de Spaanse nationale politie. In en rond het stadion deden ze later hetzelfde. Drie van hen werden opgepakt.
Ajax-fan moet flink dokken voor mishandeling Spaanse agenten
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mar 20, 2019 9:05 pm

InnerHarbour schreef:
Het incident met de Ajax-supporter was niet het enige die dag. Een kleine groep Ajax-fans veroorzaakte twee uur voor aanvang van de wedstrijd, die om 19 uur begon, al problemen op het centrale plein in Vigo. Ze gooiden allerlei objecten waaronder flessen bier naar agenten van de Spaanse nationale politie. In en rond het stadion deden ze later hetzelfde. Drie van hen werden opgepakt.
Ajax-fan moet flink dokken voor mishandeling Spaanse agenten
he, ik was daar ook, maar kan me vooral herinneren hoe extreem relaxed die trip was, liep gewoon tussen de Celta supporters door. Verder was het een kutplek in het stadion waar je de achterlijn niet kon zien en viel na een goal een hek om voor het vak. Maar knokpartijen heb ik niet waargenomen..

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Gezond verstand » do mar 21, 2019 11:35 am

InnerHarbour schreef:
Het incident met de Ajax-supporter was niet het enige die dag. Een kleine groep Ajax-fans veroorzaakte twee uur voor aanvang van de wedstrijd, die om 19 uur begon, al problemen op het centrale plein in Vigo. Ze gooiden allerlei objecten waaronder flessen bier naar agenten van de Spaanse nationale politie. In en rond het stadion deden ze later hetzelfde. Drie van hen werden opgepakt.
Ajax-fan moet flink dokken voor mishandeling Spaanse agenten
https://www.mirror.co.uk/news/world-new ... il-4588309
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » vr mei 17, 2019 5:56 pm

Ajaciedjuh schreef:WoW, was mooi :smile-ajax.gif: :ajaxscarf.gif:
Thijs schreef:
Yopii schreef:Toen Appie werd geëerd, hield ik het niet droog. :blush.gif:

Prachtige huldiging. Veel mooier dan 'normaal'. :ajaxscarf.gif:
Zeker! Normaal niet zo van de huldigingen (veel idioten), maar ben toch blij dat ik gegaan was.

Mee eens.
Dit was denk ik mijn mooiste Ajax huldiging ooit, hij staat zelfs zeker boven de huldiging direct na het behalen van de 30e landstitel tegen FC Twente.

Hier het moment met de familie van Nouri en hier het filmpje van pi_alfa waar ook mooi is dat echt vanuit allerlei landen in de wereld comments worden geplaatst van hoe mooi, schitterend en puur Ajax wel niet is.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » vr mei 17, 2019 5:59 pm

Ajax Rules schreef: Wat is die De Ligt ook een ongelofelijke leider he? Misschien wel de grootste persoonlijkheid (met Cruijff?) die het Nederlandse voetbal ooit heeft voortgebracht.
Ruud Gullit en Johan Cruijff hadden allebei een groots aura en een gigantische persoonlijkheid, maar die straalden op hun 19e zeker nog niet uit wat er bij De Ligt werkelijk vanaf spat.

De Ligt is een heel intelligente jongen en een extreem goede speler en een hardcore Ajax supporter en een dijk van een persoonlijkheid ineen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door InnerHarbour » vr mei 17, 2019 9:47 pm

Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » vr mei 17, 2019 10:12 pm

InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Haha inderdaad. Ff normaal doen allemaal.

Ik vond de speech overigens echt beroerd. Kwamen toch niet meer dan drie normale woorden uit? Ik doe en deed het hem niet na hoor. Maar we kunnen ook overdrijven.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Gezond verstand » za mei 18, 2019 2:48 am

InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Gaat hij over jouw hoofd lopen?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 9:02 am

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Haha inderdaad. Ff normaal doen allemaal.

Ik vond de speech overigens echt beroerd. Kwamen toch niet meer dan drie normale woorden uit? Ik doe en deed het hem niet na hoor. Maar we kunnen ook overdrijven.

Het was compleet beroerd maar jij doet het hem niet na? :confused.gif:
Wat voor ontzettende simpele ziel ben --of althans hoe compleet simpel-- vind jij jezelf dan wel niet?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 9:02 am

InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Heb ik al eerder op dit forum aan je uitgelegd, toch?
ie-der-een kan over water lopen. behalve degenen die niet kunnen schaatsen.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » za mei 18, 2019 2:20 pm

Cruijff schreef:
Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Haha inderdaad. Ff normaal doen allemaal.

Ik vond de speech overigens echt beroerd. Kwamen toch niet meer dan drie normale woorden uit? Ik doe en deed het hem niet na hoor. Maar we kunnen ook overdrijven.

Het was compleet beroerd maar jij doet het hem niet na? :confused.gif:
Wat voor ontzettende simpele ziel ben --of althans hoe compleet simpel-- vind jij jezelf dan wel niet?
Cruijff schreef:
Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Ja en volgende week woensdag geeft hij les in over water lopen. :excited.gif:
Haha inderdaad. Ff normaal doen allemaal.

Ik vond de speech overigens echt beroerd. Kwamen toch niet meer dan drie normale woorden uit? Ik doe en deed het hem niet na hoor. Maar we kunnen ook overdrijven.

Het was compleet beroerd maar jij doet het hem niet na? :confused.gif:
Wat voor ontzettende simpele ziel ben --of althans hoe compleet simpel-- vind jij jezelf dan wel niet?
Je bent niet heel snugger hé.. Ik vond de speech slecht ja. Zou ik het beter kunnen voor 100.000 man? Wellicht niet. Maar van de aanvoerder van Ajax mag je toch wel zinnigere teksten verwachten? Je weet immers dat je daar moet gaan staan. Bovendien werd hij hier genoemd als de grootste persoonlijkheid ever na of met Cruijff..

Dat vond ik allemaal wel meevallen. Dan had er wel wat beters uit zijn mond mogen komen. Denk dat IH daar ook op doelt.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 2:30 pm

Lionel schreef: Ik vond de speech overigens echt beroerd. Kwamen toch niet meer dan drie normale woorden uit? Ik doe en deed het hem niet na hoor.
Lionel schreef:
Cruijff schreef:
Het was compleet beroerd maar jij doet het hem niet na? :confused.gif:
Wat voor ontzettende simpele ziel ben --of althans hoe compleet simpel-- vind jij jezelf dan wel niet?

Je bent niet heel snugger hé.. Ik vond de speech slecht ja. Zou ik het beter kunnen voor 100.000 man? Wellicht niet. Maar van de aanvoerder van Ajax mag je toch wel zinnigere teksten verwachten?
Als jij anderen niet snugger noemt en de speeches van aanvoerder Matthijs heel slecht vindt, dan denk ik dat 't vooral door je eigen verstandelijke vermogen komt.
Juist bij alle vier de keren dat De Ligt de microfoon had zei hij precies de juiste dingen.

1. Toen hij de familie van Appie Nouri introduceerde had hij de juiste toon.
2. Toen hij de burgemeester in bescherming nam was dat goed.
3. Net in de seconde dat de huldiging beëindigd wordt en De Ligt iedereen meegaf "kom veilig thuis" was dat ook precies de juiste tekst en de boodschap waarna mensen zonder te knokken vertrekken.
4. Hoe hij over wat er wordt verwacht van Ajax en van Amsterdam in dat zojuist genoemde moment refereerde aan Cruijff zonder rare dingen te brallen als we zijn de beste van Eindhoven, Rotterdam en München was echt gewoon keurig zonder debiel te gaan brallen.

Dat jij in dit totaalplaatje wilt zien dat hij half achterlijk of in ieder geval niet snugger is Lionel, dat LIGT / LICHT denk ik vooral aan jou en niet aan De Ligt. :smile-ajax.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » za mei 18, 2019 2:53 pm

Je kan er wel een heel verhaal van maken maar van de aanvoerder van Ajax verwacht ik net ff wat meer. Blijkbaar ligt jouw standaard niet zo hoog.

Zeker niet als je hem vergelijkt met een JC.

Overigens geen ramp. Hij is pas 19. En het was wel even voor 100.000. Maar die 2 factoren maakt het nog geen fantastisch iets.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 3:02 pm

Lionel schreef:Je kan er wel een heel verhaal van maken maar van de aanvoerder van Ajax verwacht ik net ff wat meer. Blijkbaar ligt jouw standaard niet zo hoog.

Zeker niet als je hem vergelijkt met een JC.
Nee hoor.
Niemand stelt hogere eisen aan een aanvoerder van Ajax en legt de lat hoger neer dan ik doe.


Lionel schreef:Overigens geen ramp. Hij is pas 19. En het was wel even voor 100.000.
Of je 19 jaar bent en je publiek uit 0, 1 of 120.000 man bestaat moet niets uitmaken.
En dat maakt het ook niet uit voor De Ligt, want die is nu al een kerel en gedraagt zich altijd en overal precies dezelfde.

Het is vooral jouw persoontje die het blijkbaar niet ziet.

En die de domheid denkt te tonen "dat iedereen altijd overal levert". Dan kun je bij Cruijff ook wel tientallen dingen vinden als hij denkt dat een verdediging een geitenkaas was of dat je hem altijd telefonisch wel kunt bereiken bij zijn dochter of anders wel bij zijn vrouw want die hebben een Ipod. :smile-ajax.gif: In principe heeft een Johan (of nu Matthijs) bij één verspreking niet opeens openlijk afgedaan en is hij meteen minder geniaal dan een doorsnee pseudo-intellectueel.

Jij vindt 'zijn microfoon momentje', waar hij alleen ff een schorre stem heeft een matige vertoning. Maar dat ligt vooral aan jou.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Ajaciedjuh » za mei 18, 2019 4:05 pm

Get a life... en geniet gewoon van de feestvreugde. Het is zo intens, puur. Wat ik ergens op Twitter las: dit is de titel vieren van een club met een soul. :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 4:43 pm

Ajaciedjuh schreef: Het is zo intens, puur. Wat ik ergens op Twitter las: dit is de titel vieren van een club met een soul. :ajaxscarf.gif:
Klopt.
Dit is door en door een titel met een ziel.
Ajaciedjuh schreef:Get a life... en geniet gewoon van de feestvreugde. Het is zo intens, puur.
Jup. 100% mee eens.
Maar volgens Lionel is het blijkbaar allemaal erg infantiel gedoe :excited.gif: en noemt Lionel zichzelf weliswaar een nog slechtere openbare spreker :confused.gif: maar toch is aanvoerder Matthijs voor hem een braller en niet al te snugger :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » za mei 18, 2019 11:47 pm

Begrijpend lezen is lastig voor je he?

Op basis van zijn speech kun je Mathijs de Ligt helemaal niet zo een geweldige persoonlijkheid vinden. Daarbij had ik juist op dat moment wel een betere speech verwacht van de aanvoerder van Ajax 1.

Kan je wel 15 alinea's vollullen over zijn vrouw en ipods maar niemand die het daar over heeft, alleen jij :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 11:52 pm

Lionel schreef:Begrijpend lezen is lastig voor je he?

Op basis van zijn speech kun je Mathijs de Ligt helemaal niet zo een geweldige persoonlijkheid vinden.
:drecul.gif: :drecul.gif:

Lionel schreef:Daarbij had ik juist op dat moment wel een betere speech verwacht van de aanvoerder van Ajax 1.
:biggrin.gif: :biggrin.gif: :drecul.gif:
:aai.gif:
Tegelijkertijd zeg je in één en dezelfde zin dat je eigen speech op eenzelfde podium nog veel slechter zou zijn geweest. :smallgrin.gif: Kan ik ook wel direct voorstellen gezien je gepruts met consultancy rapportjes. :smallgrin.gif:

Lionel schreef:Begrijpend lezen is lastig voor je he?
Kan je wel 15 alinea's vollullen over zijn vrouw en ipods maar niemand die het daar over heeft,
überhaupt wel begrepen over wiens vrouw het ging?
Zelf PM-de je me dat deze huldiging je op voorhand maar saai leek, bij een CL winst zou je wel vooraan gaan staan, maar nu.....

Dan dringt de grootsheid van Ajax dus niet tot je door. Bij Ajax in de CL struikel je over de BN-ers en zeshonderd duizend andere dwazen die opeens opdagen. Niet dat mij dat er dan weg houdt, maar dit op de donderdagmiddag was zo puur. Het was allemaal zo echt. Zelfs nóg mooier dan 15 mei 2011 wat mij betreft.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Lionel » zo mei 19, 2019 12:49 am

Dat ik mijzelf niet beter vind dan Mathijs de Ligt zegt toch helemaal niks over Mathijs de Ligt?

Ik vind het ontzettend knap wat hij presteert op het veld, vind het ook knap dat hij überhaupt wat zegt maar wat en hoe het zei vond ik allemaal niet zo indrukwekkend. En als je dat inzicht ook had gehad, had je nu wel een opdracht gehad.

Je haalt er ook weer allerlei idiote dingen bij. Vergelijking met 15 mei 2011,of ik wel of niet aanwezig zou zijn. Je kan dat gelul van je ook een keer inkorten. Probeer het eens zou ik zeggen. Lezen wat mensen schrijven en daar op reageren.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2019 2:11 am

Goed, waarom ik eigenlijk nog reageer is een raadsel.
Jij was ook diegene die voor 12.000 lullige eurootjes een feyemoord shirtje aan zou trekken hè? Als een paar lullige centen al belangrijker zijn dan het verdedigen van de clubkleuren :blush.gif: .... eigenlijk heb je dan sowieso al afgedaan Rishi.

Lionel schreef:Je haalt er ook weer allerlei idiote dingen bij. Vergelijking met 15 mei 2011,of ik wel of niet aanwezig zou zijn. Je kan dat gelul van je ook een keer inkorten. Probeer het eens zou ik zeggen. Lezen wat mensen schrijven en daar op reageren.
Dat is juist exact wat ik doe.
Daarom ben ik nog weleens wat lang van stof.

Lange antwoorden, ja.
Voor sommigen overbodige geschiedenislessen, ook.
Ben nu eenmaal niet van de generatie die met louter de Smartphone op nagenoeg het laatste woordje en zelden langer dan in 144 tekens communiceert en vervolgens ook compleet vergeten is wat er in 89% van hun ontvangen of verstuurde appjes eigenlijk ook alweer stond.
Lionel schreef:Dat ik mijzelf niet beter vind dan Mathijs de Ligt zegt toch helemaal niks over Mathijs de Ligt?
Je schrijft zijn naam zelfs al verkeerd. :blush.gif: Nuff said. :blush.gif:
Lionel schreef:Dat ik mijzelf niet beter vind dan Mathijs de Ligt zegt toch helemaal niks over ......
't zegt dat je je lat heeeeeel erg laag legt.
in welke inteeltfabriek wordt jouw soort gemaakt, eigenlijk? Is de Lionel kaste nog lager dan die van een putjes cleaner die tussen de hindoes de stront :neutral.gif: schept

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2019 2:18 am

Lionel schreef:Je haalt er ook weer allerlei idiote dingen bij. Vergelijking met 15 mei 2011,
of ik wel of niet aanwezig zou zijn.
Je zou de huldiging skippen want die zou toch maar saai worden zei je tegen me?
Een mening, ook al is die infantiel, is ieders goed recht.

Het ene jaar met het andere vergelijken is vaak zinloos. Ben ik idd met je eens.
Toch was het voor mij persoonlijk één van de mooiste en ook meest intieme Ajax feestjes ooit. Daar had de rol die de vader en broer van Appie Nouri kregen veel mee te maken, uiteraard.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Supporterszaken...

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2019 5:41 am

El Clavo schreef:
brigade zuid schreef:Maar ze hadden het erover dat ie een huisje vlakbij zijn ouders gaat betrekken, kan hij weer op zichzelf wonen?
Nouri? Dat zou bijzonder zijn, maar het laatste wat ik begreep is dat hij wel een heel klein beetje vooruit gaat. Wellicht dat de zorg nu ook thuis kan? Zullen we hem ooit nog buiten zien?

Ik heb een aantal bronnen --maar misschien terecht als je heel sceptisch bent, wie op AT zal mijn bronnen nog geloven-- dat Appie Nouri qua hersenactiviteit vrij aardige sprongen vooruit heeft gemaakt. Dat artsen zelfs een aantal weken achtereen positief waren over de gemeten vooruitgang.

Maar dat is "neurologisch" een vrij redelijke progressie: op lichamelijk vlak zijn revalidatie momentjes waar hij stukjes vooruit gaat telkens nog maar heel kleine stukjes. Toch denkt bijvoorbeeld de familie dat als ze blijven bidden en blijven hopen dat Nouri komend seizoen hopelijk de aftrap bij een wedstrijd van Ajax zou kunnen verrichten. Wat een prachtig moment zou dat zijn!!

Plaats reactie