Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door bryan » zo feb 12, 2012 1:28 pm

GangstaRiB schreef:Ik doel inderdaad meer op z'n Barca tijd.
Dat weet ik dan ook niet... Ten eerste: Hij had een bij elkaar gekochte sterren voorhoede. Met dat kan je Europese kampioen worden, inderdaad.

Dan krijgt ie het voor elkaar om ruzie te krijgen met Michael Laudrup. Hij verkoopt Laudrup, mischien wel zijn beste speler (misschien wel de beste speler ter wereld destijds), aan Real Madrid. Volgend seizoen maakt Real Madrid Barcelona met 5-0 af in de competitie, Laudrup speelt de sterren van de hemel. De zelfvertrouwen in de Barca team is gedaald. Real wordt kampioen. Later wordt Barce op kinderlijke wijze met 4-0 afgemaakt door Milan in de finale van de Champions League.

Het ging wel goed bij Barca, maar hij heeft het ook op Cruijffiaanse wijze goed laten instorten, zo als alleen hij dat kan.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door Le T. » zo feb 12, 2012 1:41 pm

Jöhnk schreef:De realiteit is helaas dat Van Gaal bij veel clubs trainer wil worden, maar niet bij Ajax. Daar wil hij 'de baas zijn'.
Andersom kan het ook niet. Als hij niet de baas is kan hij ook niet werken want dan laat Ajax zich besturen door de Telegraafredactie en op die manier kun je niet werken. Niet als TD zoals bleek en ook niet als trainer zoals ook gebleken is.
Oh, en denken jullie nou echt dat hij De Boer eruit had gegooid?
De Boer had in ieder geval verantwoording af moeten leggen, Cruijff en andere riooljournalisten zitten in de unieke positie dat zij dat nooit hoeven maar dat kan niet de norm zijn voor de wijze waarop Ajax wordt geleid. Maar als de nood aan de man is dan zou Van Gaal altijd in kunnen springen en kan een tijdelijke extern AD spelen.

Ik ben ook niet zo voor Van Gaal als AD omdat Ajax het nodig heeft om een aantal jaar degelijk getraind te worden. Dat is namelijk overduidelijk het probleem van Ajax en dat verandert niet doordat er ten bate van een machtsgreep andere problemen verzonnen worden. Idealiter zou Van Gaal een positie als Ferguson krijgen, waarbij de directie hem faciliteert. Stadionverbod voor De Telegraaf en andere machtswellustelingen die zich als journalist hebben vermomd, en alle Volendammers, Feijenoorders en Barcelonafans terug in hun hok.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door Luciano » zo feb 12, 2012 11:03 pm

Heeft Cruijff of Jonk jouw vrouw soms afgepakt Le T?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door peter » zo feb 12, 2012 11:23 pm

bryan schreef:
Dan krijgt ie het voor elkaar om ruzie te krijgen met Michael Laudrup. Hij verkoopt Laudrup, mischien wel zijn beste speler (misschien wel de beste speler ter wereld destijds), aan Real Madrid. Volgend seizoen maakt Real Madrid Barcelona met 5-0 af in de competitie, Laudrup speelt de sterren van de hemel. De zelfvertrouwen in de Barca team is gedaald. Real wordt kampioen. Later wordt Barce op kinderlijke wijze met 4-0 afgemaakt door Milan in de finale van de Champions League.
Zonder dat ik me in deze discussie wil mengen, maar dit klopt natuurlijk van geen kant. Laudrup kreeg namelijk met Real voetballes van Ajax in 1994-1995. Daar heeft de finale van 1994 niets mee te maken, want toen stond Laudrup nog gewoon onder contract bij Barcelona (tegen Milan). Hij stond toen niet in de basis, want Romario kreeg de voorkeur samen met Koeman en Stoitsjkov (dacht ik).

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door Lionel » zo feb 12, 2012 11:49 pm

Handsbal van Henry is er aardig ingehakt bij Bryan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door bryan » ma feb 13, 2012 12:08 am

Nee, niet echt, ik vond het leuk dat ie scoorde tegen Sunderland.

Ja Laudrup vertrok pas in 1994, dat klopt. Zat een jaar naast. Hij werd niet opgesteld in de finale. Wie Laudrup buiten de selectie laat zodat je Koeman kan laten spelen is, eh, eigenwijs.

Daarna was er ruzie met Laudrup. Laudrup werd verkocht aan Real. Seizoen daarna won Real met 5-0 van Barca inderdaad, en Laudrup die Barca van het veld speelde. Daardoor was Real Madrid kampioen en niet Barca. En dat is op zich jammer, want het was natuurlijk mooier geweest wanneer Van Gaal's Ajax voetballes ging geven in Cruijffs Nou Camp :D

Laudrup heeft maar twee seizonen bij Real gespeeld maar is daar nog steeds een held.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 12:15 am

Koeman ook in Barça.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door bryan » ma feb 13, 2012 12:27 am

Hmm, maar die stond wel te kijken bij die 0-4 tegen Milan.

Hoe Cruijff het in zijn hoofd heeft gehaald om Laudrup niet op te stellen in in de finale van 1994 zal ik nooit begrijpen. Het was Laudrup die alle assists leverde voor Stoichkov door de jaren heen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?

Bericht door Toppie » zo apr 01, 2012 4:34 pm

Zou Frank zijn geschrokken van deze topic :smallgrin.gif:

Plaats reactie