Marc Overmars

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Kassa voor Overmars

Bericht door Rednose » do okt 16, 2014 2:37 pm

Ajax-directeur Marc Overmars heeft vorig seizoen mede dankzij een forse bonus maar liefst 658.000 euro verdiend.

Dat meldt RTL Nieuws op basis van de jaarcijfers van Ajax die vandaag werden gepresenteerd. Het vaste jaarsalaris van Overmars bedraagt 270.000 euro, daar kwam een kampioensbonus van 250.000 euro bovenop plus nog ruim 130.000 aan overige bonussen. Ter vergelijking, een speler krijgt 300.000 uitgekeerd als het kampioenschap wordt behaald.

Ook andere Ajax-directeuren verdienen prima salarissen. Michael Kinsbergen schreef 582.000 euro inclusief een bonus van 155.000 euro bij op zijn rekening. Penningmeester Jeroep Slop moet het met iets minder doen, hij verdiende 355.000 euro. Van Edwin van der Sar is niet bekend hoeveel hij verdient, hij is nog in opleiding en staat daarom niet als directeur marketing in de boeken.
Wegens fantastisch aankoopbeleid?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Cruijff » do okt 16, 2014 2:41 pm

Met afstand het grootste deel van de bonus krijgt Overmars op het moment dat Ajax landskampioen wordt.

Persoonlijk heb ik dat liever dan een directeur die geen bonus krijgt op het moment dat Ajax rode cijfers krijgt en een paar ton vangt wanneer Ajax zwarte cijfers schrijft en dan vervolgens in de winterstop Suárez verkoopt.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Ronald! » do okt 16, 2014 4:44 pm

Cruijff schreef:Met afstand het grootste deel van de bonus krijgt Overmars op het moment dat Ajax landskampioen wordt.

Persoonlijk heb ik dat liever dan een directeur die geen bonus krijgt op het moment dat Ajax rode cijfers krijgt en een paar ton vangt wanneer Ajax zwarte cijfers schrijft en dan vervolgens in de winterstop Suárez verkoopt.
Eens.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Iniesta » do okt 16, 2014 7:03 pm

Het blijft vreemd dat bij een directielid die de lange termijn moet waarborgen,50% van z'n inkomen gebaseerd is op korte termijn succes.

Het is wel positief te zien dat hij zich in z'n aankopen blijkbaar niet laat leiden door dit bonusperspectief. Hij zal ook doorhebben dat 2/3 aankopen van rond de 10 miljoen de kans op korte termijn succes zal verhogen en dus de kans op persoonlijke bonus.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door columbus » do okt 16, 2014 7:07 pm

Vind het gewoon belachelijk, een bonus omdat hij toevallig zijn werk doet. En de bonus is ook nog eens niet misselijk... Eigenlijk vind ik het gewoon schofterig.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door InnerHarbour » do okt 16, 2014 7:20 pm

Pfffffff ik ben geïnteresseerd wat er bij mij binnenkomt, de verdiensten van Overmars of andere kunnen me jeuken, kinnesinne. :excited.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Dubbel » do okt 16, 2014 8:33 pm

columbus schreef:Vind het gewoon belachelijk, een bonus omdat hij toevallig zijn werk doet. En de bonus is ook nog eens niet misselijk... Eigenlijk vind ik het gewoon schofterig.
Interessant standpunt. Vind je dat in het algemeen voor alle werknemers/bestuurders of specifiek voor Ajax/voetbalbestuurders?

Rutger
Berichten: 215
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 2:13 pm
Locatie: Assen

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Rutger » do okt 16, 2014 8:57 pm

Ik denk dat bonussen helemaal niet thuis horen in de directie van een voetbalclub. De belangrijkste personen in de club zijn de technische staf en de spelers, zij moeten de prestatie leveren. De directie van een voetbalclub is slechts faciliterend, zij zijn niet doorslaggevend voor sportief succes. De doelen die kunnen worden gesteld bij een voetbalclubs zijn anders dan bij een andere onderneming. Deze doelen zijn het niet waard om exorbitante bonussen te betalen ter waarde van 1% van de begroting (bonussen van Slop, Overmars, Kinsbergen en Van der Sar ongeveer bij elkaar opgeteld).

Daarom vind ik het belachelijk dat mensen als Slop en Kinsbergen bonussen krijgen. Ik denk trouwens dat ik de baan van Slop maar moet hebben, een omhoog geschoten controller die ruim 3 ton per jaar vangt. Ieder ander financieel opgeleid persoon kan zijn taak vervullen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Cruijff » vr okt 17, 2014 12:41 am

Iniesta schreef:Het blijft vreemd dat bij een directielid die de lange termijn moet waarborgen,50% van z'n inkomen gebaseerd is op korte termijn succes.

Het is wel positief te zien dat hij zich in z'n aankopen blijkbaar niet laat leiden door dit bonusperspectief.
Klopt, dat is hoe dan ook krom. Aan de andere kant, de enige echt zowel op sportief als financieel vlak extreem hard doorwerkende afrekening aan het einde van het seizoen is samen te vatten in wel of geen landstitel veroveren. Een landstitel wordt in sommige seizoenen nog weleens gehaald met één doelsaldo punt verschil, door pure mazzeltjes, die bonus is dan net zoiets als bij roulette het domme geluk hebben dat je inzet op het juiste getal.

Toch, dan liever nog een bonus op basis van de titel. Als hij hem zou krijgen op basis van de cijfers van de N.V. zou dat zeer ongezond zijn. Dat Marc extreem op de centjes blijft zitten doet hij dus niet voor eigen gewin, maar omdat men denkt dat ook zolang er zéér zuinig beleid wordt gevoerd, Ajax sportief succes kan boeken. Men durft de gok te nemen dat iemand die met kapitale bedragen smijt een keer goed gokt met een topspeler. Dat is een teken dat men heilig gelooft dat het huidige beleid de juiste koers is.
Dubbel schreef:
columbus schreef:Vind het gewoon belachelijk, een bonus omdat hij toevallig zijn werk doet. En de bonus is ook nog eens niet misselijk... Eigenlijk vind ik het gewoon schofterig.
Interessant standpunt. Vind je dat in het algemeen voor alle werknemers/bestuurders of specifiek voor Ajax/voetbalbestuurders?
Jouw post roept bij mij in eerste instantie vrijwel dezelfde vraag op als die Dubbel hier stelt, maar de gedachtegang van columbus kan ik wel op een bepaalde manier volgen. Ook ik denk wanneer ik bedragen voorbij zie komen diverse keren "waarom? hoezo is het nodig dat iemand in combinaties van vast en variabel 525.000 of zelfs al 385.000 euro vangt. De hier genoemde personen zijn reeds miljonair, ze leven niet op dusdanig grote voet dat het opgebouwde kapitaal volledig wordt verbrand wanneer een lucratief vervolg van de "carrière" uitblijft.

Met pak hem beet 200.000 euro genoegen nemen moet toch meer dan genoeg zijn wanneer je een baan hebt die je naar eigen zeggen uit liefde voor je club vervult? Maar het systeem is al de nodige jaren uit elkaar geknald, zowel waarde toevoegende personen als volledig uitwisselbare poppetjes binnen multinationals, stichtingen, media imperia, bancaire boevenbedrijven, politieke instanties als sportclubs verdienen bedragen die altijd zeker een kwart miljoen overschrijden of zelfs al gauw het twintigvoudige.

Het is een gegeven dat ook Ajax vrij stevige bedragen zal moeten uitbetalen aan de mensen die de top van de organisatie bemannen. De huidige situatie is gelukkig dusdanig royaal dat Ajax het zich kan permitteren, we zitten zo ruim in de centen dat het zelfs relatief om peanut bedragen gaat. Zowel in 1985, 1989 als 2010 stonden we op de rand van een faillissement: anno 2014 lijkt het verdienmodel van AFC Ajax N.V. meer dan sterk genoeg om tot aan Sint Juttemis stand te houden!!
Laatst gewijzigd door Cruijff op vr okt 17, 2014 1:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door zeux » vr okt 17, 2014 12:43 am

Waar krijgt Overmars die 130.000 bonus voor?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Cruijff » vr okt 17, 2014 1:26 am

zeux schreef:Waar krijgt Overmars die 130.000 bonus voor?
Op dit moment, met een tandenborstel half uit m'n bek hangend kan ik die vraag niet à la minute beantwoorden.

Wat ik je wel kan vertellen is dat op 14 november de Aandeelhoudersvergadering van Ajax plaatsvindt. Daar kun je volledige transparantie over alle cijfers krijgen en daarnaast is het zeer vermakelijk en amusant omdat op deze avonden door verschillende aandeelhouders vragen gesteld worden die zo origineel zijn dat ik ze zelfs in mijn aller leipste state of mind nimmer zou kunnen bedenken.

Uiteraard moeten en zullen al deze vragen gedurende avond volledig beantwoord worden. :smile-ajax.gif: :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Cruijff » vr okt 17, 2014 1:30 am

Mocht je zelf geen aandeel van Ajax in bezit hebben, dan is er ongetwijfeld in je directe kennissenkring of online via wat voor kanaal dan ook wel iemand waarmee je in contact kunt komen die bereid is jou de volmacht te geven om namens zijn aandeeltje of aandelen de vergadering bij te wonen.

Ook zitten we nu nog niet voorbij de termijn die is ingesteld voor het kopen van een aandeel om je nog vóór de aanmeld deadline te kunnen registreren. Het kopen van exact één zo'n aandeel is genoeg. Een glas wijn in Kopenhagen is doorgaans duurder dan een aandeel Ajax. Kortom: mocht je nog een uitvlucht of drogreden in je onderbuik verbergen om niet bij die vergadering aan te schuiven dan ben je nog luier dan AL die Surinamers met wie ik in contact kwam gedurende de herfst en winter waarin ik inwoner van Paramaribo was. :blush.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door GangstaRiB » vr okt 17, 2014 8:30 am

InnerHarbour schreef:Pfffffff ik ben geïnteresseerd wat er bij mij binnenkomt, de verdiensten van Overmars of andere kunnen me jeuken, kinnesinne. :excited.gif:
Waarom reageer je dan in dit topic? :smallgrin.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Le T. » vr okt 17, 2014 8:39 am

Cruijff schreef:Met pak hem beet 200.000 euro genoegen nemen moet toch meer dan genoeg zijn wanneer je een baan hebt die je naar eigen zeggen uit liefde voor je club vervult? Maar het systeem is al de nodige jaren uit elkaar geknald, zowel waarde toevoegende personen als volledig uitwisselbare poppetjes binnen multinationals, stichtingen, media imperia, bancaire boevenbedrijven, politieke instanties als sportclubs verdienen bedragen die altijd zeker een kwart miljoen overschrijden of zelfs al gauw het twintigvoudige.

Het is een gegeven dat ook Ajax vrij stevige bedragen zal moeten uitbetalen aan de mensen die de top van de organisatie bemannen. De huidige situatie is gelukkig dusdanig royaal dat Ajax het zich kan permitteren, we zitten zo ruim in de centen dat het zelfs relatief om peanut bedragen gaat.
Het hoeft van mij geen liefdewerk te zijn, ik vind het prima dat bestuurders net als spelers worden betaald naar hun marktwaarde. Al geloof ik niet dat Overmars dat van spelers ook vindt, maar laat het TH e.d. dan ook ophouden met koketteren met die zogenaamde clubliefde.

En betaal dan ook naar marktwaarde. Wat betreft Overmars en Jonk moeten we uitkijken dat ze niet weggekaapt worden door Go Ahead Eagles respectievelijk FC Volendam, dus dan lijkt een tonnetje per jaar me ruimschoots voldoende. Van der Sar zit nog in een leerproces, betaal hem dan ook als trainee.
Wollt ihr den totalen Mensch?

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door columbus » vr okt 17, 2014 9:04 am

Dubbel schreef:
columbus schreef:Vind het gewoon belachelijk, een bonus omdat hij toevallig zijn werk doet. En de bonus is ook nog eens niet misselijk... Eigenlijk vind ik het gewoon schofterig.
Interessant standpunt. Vind je dat in het algemeen voor alle werknemers/bestuurders of specifiek voor Ajax/voetbalbestuurders?
Misschien reageerde is een beetje te emotioneel, maar nu even in een notendop... Om heel eerlijk te zijn ben ik niet tegen een extra vergoeding (winstdeling bijvb.) boven op een basissalaris. Wanneer een (commercieel) bedrijf een goed jaar heeft gedraaid en een percentage van de winst wordt over het gehele bedrijf verdeeld, van kantinejuf tot directeur, prima. Gewoon als extraatje.

Waar ik wel moeite mee heb is dat de bonuscultuur m.i. compleet is verziekt en doorgedraaid, neem het bankwezen van een paar jaar terug. Beschamend. Overheids- en zorginstanties en verzekeraars, onderwijs. Waarom moet er daar met bonussen gewerkt worden? De mensen aan het bed, de leraar voor de klas, die staan daar voor een belachelijk laag salaris terwijl directie zich beloond met een bonus. Vaak ook nog eens belachelijk hoge salarissen. En natuurlijk, directieleden hebben een andere verantwoordelijkheid dan iemand die mijn moeder verzorgd. Maar kom op, daar hebben ze voor kunnen studeren en de directiefunctie gaat al samen met een mooi en riant salaris.

Terug naar Ajax. Waar ik moeite mee heb is ten eerste dat er in het begin werd geroepen dat deze heren het niet voor het geld deden maar puur uit liefde voor het spelletje en Ajax een directiefunctie gingen bekleden. Ook deze functie was prima geschaald op een m.i. mooi salaris. En dan nu, hoppa, een bonus van 130.000 euro. Ik vind het nogal wat, uit clubliefde...

En waar is dit bedrag op gebaseerd? Omdat hij Siem de Jong heeft verkocht? Een bonus van 155.000 euro voor Kinsbergen. Waarom? Omdat hij het handje van vd Sar vast houdt, en vervolgens nog steeds geen hoofdsponsor heeft gevonden?

Nogmaals, van mij mag de directie net als de materiaalman ook meedelen in het succes van de kampioenschappen. Wanneer er een goede verdeelsleutel is prima. Dan komt er op dat riante salaris een extraatje dan veel meer in verhouding zal staan dan de bedragen die nu genoemd worden.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door zeux » vr okt 17, 2014 9:11 am

Als die 130.000 is gebaseerd op behaalde 'winst', dan heeft Overmars er belang bij geen geld aan nieuwe spelers uit te geven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Baseman » vr okt 17, 2014 9:36 am

Voor degenen die willen weten waarop de bonus van Overmars is gebaseerd:
Vier ton bonus voor Ajax-directeur Marc Overmars

Het kampioensjaar 2013-2014 levert Ajax' directeur voetbalzaken Marc Overmars een bonus van €381.397 opgeleverd. Het extraatje komt bovenop zijn vaste salaris van €270.000 en kostenbijdrage van €7000 per jaar.

De bonus van de Ajax-directeur, die vanwege zijn zuinigheid de bijnaam Marc Netto kreeg, is opgebouwd uit drie delen. Het landskampioenschap leverde Overmars een bonus van €250.000 op. Ook kreeg hij bijna €100.000 vanwege zijn bijdrage aan de talentontwikkeling van de jeugdspelers van de club.
De resterende €32.500 incasseerde de oud-prof op basis van een tamelijk vaag criterium: "realiseren van doelstellingen in het verslagjaar op het gebied van management mbt voetbalzaken". Die doelstellingen zijn 'ten dele gerealiseerd', zo staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag van de beursgenoteerde voetbalclub.


Met zijn totale salaris van €658.000 is Overmars de best verdienende directeur van de Amsterdamse landskampioen. Algemeen directeur Michael Kinsbergen kreeg in totaal €582.000, waarvan €155.000 bonus, financieel directeur Jeroen Slop moest het doen met een salaris van €355.000. De bonus van Slop bedroeg afgelopen seizoen €38.000.

Beleggersvereniging VEB had vorig jaar de nodige kritiek op de jaarlijkse extraatjes van de Ajax-directie. David Tomic van de VEB noemde de bonussen toentertijd 'aan de hoge kant, ook als je het vergelijkt met beursgenoteerde bedrijven van gelijke omvang'.

www.telegraaf.nl
Overduidelijk dus :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door InnerHarbour » vr okt 17, 2014 9:38 am

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door GangstaRiB » vr okt 17, 2014 9:49 am

Baseman schreef:Voor degenen die willen weten waarop de bonus van Overmars is gebaseerd:
Vier ton bonus voor Ajax-directeur Marc Overmars

Het kampioensjaar 2013-2014 levert Ajax' directeur voetbalzaken Marc Overmars een bonus van €381.397 opgeleverd. Het extraatje komt bovenop zijn vaste salaris van €270.000 en kostenbijdrage van €7000 per jaar.

De bonus van de Ajax-directeur, die vanwege zijn zuinigheid de bijnaam Marc Netto kreeg, is opgebouwd uit drie delen. Het landskampioenschap leverde Overmars een bonus van €250.000 op. Ook kreeg hij bijna €100.000 vanwege zijn bijdrage aan de talentontwikkeling van de jeugdspelers van de club.
De resterende €32.500 incasseerde de oud-prof op basis van een tamelijk vaag criterium: "realiseren van doelstellingen in het verslagjaar op het gebied van management mbt voetbalzaken". Die doelstellingen zijn 'ten dele gerealiseerd', zo staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag van de beursgenoteerde voetbalclub.


Met zijn totale salaris van €658.000 is Overmars de best verdienende directeur van de Amsterdamse landskampioen. Algemeen directeur Michael Kinsbergen kreeg in totaal €582.000, waarvan €155.000 bonus, financieel directeur Jeroen Slop moest het doen met een salaris van €355.000. De bonus van Slop bedroeg afgelopen seizoen €38.000.

Beleggersvereniging VEB had vorig jaar de nodige kritiek op de jaarlijkse extraatjes van de Ajax-directie. David Tomic van de VEB noemde de bonussen toentertijd 'aan de hoge kant, ook als je het vergelijkt met beursgenoteerde bedrijven van gelijke omvang'.

http://www.telegraaf.nl
Overduidelijk dus :smallgrin.gif:
Tsja.... Overmars onderhandeld dus wel goed voor z'n eigen contract. :smallgrin.gif:

Nou ja, nu weet je waarom het ieder jaar weer duurder wordt om een kaartje te kopen. De backoffice moet betaald worden. :biggrin.gif:
We hebben grotere sterren achter het bureau dan op het veld.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door beelzebub » vr okt 17, 2014 10:18 am

Nou. Als Overmars echt vantevoren op die bonus had gemikt had ie ons allang opgezadeld met (te) dure aankopen om de kampioenschappen aan elkaar te rijgen. Eigenlijk verdient hij het daarom alleen al. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Bert » vr okt 17, 2014 11:02 am

Vergeleken met bijvoorbeeld Danny Blind verdient Overmars toch juist minder?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Cruijff » vr okt 17, 2014 11:05 am

Bert schreef:Vergeleken met bijvoorbeeld Danny Blind verdient Overmars toch juist minder?
Good point, de beloningen van een paar jaar terug heb ik in de oude verslagen even nagekeken.

In vergelijking met Overmars verdiende Danny Blind ruim 3 ton meer.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door Le T. » vr okt 17, 2014 11:20 am

GangstaRiB schreef:
Tsja.... Overmars onderhandeld dus wel goed voor z'n eigen contract. :smallgrin.gif:
Het argument dat je blij moet zijn om in zo'n mooi stadion te mogen werken ging voor hem blijkbaar niet op.
Wollt ihr den totalen Mensch?

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door columbus » vr okt 17, 2014 12:12 pm

Of hij nu meer of minder geld binnenharkt dan Blind maakt me echt geen moer uit. Het gaat om nu. Laten we het daarom ook houden bij Overmars van nu, anders vrees ik dat ook dit topic eindigt in een eindeloze van Gaal vs. Cruijff discussie...

Maar ff serieus heren, 100.000 euro voor het bijdragen aan de ontwikkeling van talent... Dat is toch niet normaal? En hoe komt zo'n bedrag tot stand? Wat heeft hij daarvoor gedaan dan? Pionnen slim en groot ingekocht? Hij staat zelf niet op het veld om training te geven. Nouri een contract aanbieden? Cerny binnengehaald? Dat is toch easy? Die jongens hebben al een niveau, het enige wat je moet doen is tijdig een contract aanbieden... Daarnaast liet hij ook 2 grote talenten vertrekken onder het motto, " ze zijn nog geen 18"...

Stel het misschien allemaal een beetje simpel maar ik vind het echt belachelijk, dergelijke bonussen. Puur en alleen omdat hij doet waarvoor hij is aangenomen.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kassa voor Overmars

Bericht door beelzebub » vr okt 17, 2014 12:28 pm

Er zullen vast meetbare doelen zijn gesteld. Zoals .... debutanten bij Jong Ajax of het eerste elftal.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie